Op dit adres zit nu: Lake House

1519408027 37
1541906094 37
1620649328 37

1. arjanvansluijs@zonnet.nl

Geen idee of eigenaar dit allemaal leest, maar wij hebben ook alleen maar negatieve ervaringen met het personeel. Bot, afwezig, rekening klopt nooit. Wij komen dus alleen voor koffie. Meer is hier niet haalbaar. Helaas!

2,6
  2. loes beukers

Vanmiddag met mijn moeder geluncht. Wat een drama dat eten. Het broodje bal had niets met een gehaktbal te maken en werd bovendien op een dusdanig klein schoteltje geserveerd dat de ´bal´ direct op de smerige tafel rolde. Weinig vlees, veel paneermeel. Een broodje zalm was inderdaad niet meer was dan dat. Geen dilletakje, schijfje citroen, geen dressing of pijnboompit is eraan verspild. En hiervoor nog 6 euro vragen !! Dat is een zeer matige prijs-kwaliteitverhouding. Dat is in het verleden, bij vorige eigenaren, wel anders geweest. Mij zie je hier niet meer.

3. verhagen

Gisteren gegeten, was treurig. Vlees taai, droog, er zouden gebakken aardappelen bij zijn. Bleken gefrituurde partjes aardappel, ook te hard gefrituurd. Bediening niet vlot, borden worden zomaar neergezet. Ook de kleding van de bediening is niet wat je verwacht. Verder gezien de kwaliteit prijzen te duur. Normaal had ik geen klachten nu vind ik de zaak achteruit gaan, dus voorlopig niet meer terug.

4. Met gezin hier op maandagavond naar toe gegaan omdat we zo snel geen ander restaurant konden vinden dat op maandag open was. Wat een bizarre ervaring. Restaurant straalt vergane glorie uit, maar toch maar gaan zitten. Bediening ziet er onverzorgd uit en is totaal niet gemotiveerd. Iemand uit de keuken (de kok?) kwam een bord brengen in een smerig t-shirt en vieze spijkerbroek. Spareribs waren supertaai en smakeloos. Rundvleespuntjes in saus waren eetbaar maar smaakten alsof ze al een paar dagen in een pan hadden gelegen en even waren opgewarmd. Kinderpannekoek was niet gaar en moest terug naar de keuken. Gelukkig zijn we niet ziek geworden van het eten, maar kan me voorstellen dat de Voedsel- en Warenautoriteit hier wel een en ander kan vinden.

5. Rob van Katwijk

Heb er simpel een broodje brie gegeten, maar wist niet dat er daar nog zo veel aan te verpesten viel. Ik kreeg inderdaad wat ik besteld had: een broodje met brie. Geen boter erop, niets er bij. Het broodje kwam op een heel groot bord, wat ook nog het gemis van andere dingen op het bord versterkte. Mijn gezelschap kreeg ook wat zij besteld had: een tosti. Deze was platter dan plat en kon onder de deur door geschoven worden. Ook hier niets er bij, geen groenvoer, geen klein bakje met tomatenketchup. De ober, hoewel vriendelijk, straalde uit alsof hij er allemaal geen zin meer in had en het eten toonde geen liefde voor het vak van de kok. De (papieren) servet die op het bord lag was vies aan de rand. Droevig om zoiets te zien, want het is een perfecte plek om iets te eten of te drinken, met uitzicht over een plas. Tragisch!

3,3
  6. fam. Hofman

Heel vreemde ervaring dat de Menu kaart geweigerd wordt door de overigens vriendelijke en joviale ober. We dachten dat hij een grapje maakte, maar het bleef bij een Rosé biertje en een Cola. Ook bij het afrekenen kwam de ober er niet op terug.
    Toch zaten andere gasten er heerlijk te eten of hadden er gegeten.
    Snap er niets van, we zijn niet bruin of zwart, hebben geen accent of vreemd taal, geen ongetogen woord gevallen.
    Gewoon via het terras binnen gewandeld, en toch zonder eten weer weggewandeld.
    Jammer, een gemiste kans.

3,1
  7. Vanavond voor het eerst hier gegeten. Het werd een wonderlijke ervaring. Bediening kwam snel een drankje opnemen, daarna het eten. Het eten was flauw, erg flauw. Het duurde erg lang voordat er uberhaupt weer iemand kwam, de bediening zat te drinken en te roken op het terras. Bij het melden hiervan werd verteld "iedereen heeft een andere smaak en er staat zout en peper". Onze smaakpapillen werden in ieder geval niet geprikkeld. Toetje bestellen dan maar, ik kreeg appeltaart met ijs, het bestek was in de slagroom gevallen, ofwel, de ober zei, uw bestek is in het toetje gevallen en weg was hij, er was geen servet. Minstens een half uur na het nuttigen van het dessert kwam er iemand afruimen, goed de rekening dan maar, de bedragen van de gerechten weken af van de kaart. Dit aangegeven. We kregen geld terug, alleen werd er gemeld, ja er zijn meer mensen die dit zeggen, maar ja met de recessie rekenen we wat meer. Dat was het moment, dat ik dacht dat Frans Bauer de hoek om zou komen, om te zeggen dat we in Bananasplit zaten. De plek is overigens fantastisch aan de plas, maar dat is het dan ook.

8. Vandaag gegeten op terras, 1e drankje op kwamen niet nog eens vragen, na een kwartier maar gevraagd aan een meneer die om ons heen alle stoelen al tegen de tafels aan ging omkiepen, parasols dicht, asbakken weg etc, of ze nog wel open bleven, was half 8.
    Mixt grill, met bakje coctailsaus en bakje knoflook saus zo uit de fles, sparerib's met 2 dittografie bakjes ? Werd niet naar een sauskeuze gevraagd, mes en vork kwamen niet door de sparerib's heen, en ook bijna mijn tanden niet, aan het eind van de maaltijd werd gevraagd of het gesmaakt had, ik vroeg of ze in de keuken eens wilden snijden of hun erdoor kwamen, maar er werd alleen gezegd dat ik de 1 e was met zo'n klacht.
    " zou wel net een minder goed stuk geweest zijn, volgens de bedienende jongen( aardig en netjes ) had er een steak mes bij gemoeten waarop ik antwoorde, dat ik het er met mijn tanden ook niet af kreeg, hopelijk nemen ze de toeleverende slager eens over de knie of ze moeten het zelf wat meer proeven voor ze doorgeven, hondjes zaten inderdaad ieder aan een kant van de tafel te bedelen dit hoort niet maar ze waren wel snoepjes om te zien, nu achteraf de recenties gelezen en ik zou zeggen eigenaren krab je eens achter de oren, ik heb er iets rechtstreeks van gezegd, maar ik kan me niet voorstellen dat jullie de recenties nooit hebben gelezen, gooi zo'n mooie lokatie niet te grabbel maar doe er iets mee!
    In de ondergaande zon lekker op het terras gezeten, was prima zonde als de puntjes niet goed aangepakt gaan worden.

6,1
  9. karen en roel

We hebben gisteren hier gegeten. Het drinken was er snel. Mijn soep werd lauw geserveerd en zo neergezet dat mijn hele schotel onder de soep lag.... en op de schotel lag mijn servetje en brood die dus doorweekt waren. Ik zei er iets van, maar er werd niet op gereageerd. De omgeving is mooi en we hadden het met elkaar gezellig, maar we komen hier nooit meer! Een serveerster die ons hielp was niet vriendelijk en het eten was echt niet lekker!

4,1
  10. Bleiswijk

Tja, wat zal ik erover zeggen.. te gek voor woorden dat deze zaak nog open is.
    Het eten is echt verschrikkelijk slecht en de bediening idem.
    De hond van de eigenaar loopt gewoon in de keuken rond, nou ja keuken.
    Mocht hier door de warenwet een controle worden uitgevoerd gaat de zaak op slot!

Een uitsmijter en een clubsandwich gegeten.
    Alles laten staan.
    De uitsmijter was rauw, viese dril er op.
    De clubsandwich kwam met een plakje kipfilet en zure sla.
    Limonadeglazen stinken.

Op de vraag of het gesmaakt had, vroegen wij of ze dit echt wilde weten, nee dus.

Nooit naar toe gaan.

11. Afgelopen zaterdag geprobeerd om samen 'even' te lunchen. De om kwart voor een bestelde omelet en pannekoek werden ongeveer om kwart over twee geserveerd. Nadat de serveerster na zo'n 40 minuten had gemeld dat er iets wat misgegaan in keuken duurde het weer heel lang. De bedrijfsleider gaf aan dat het niet aan ons lag omdat volgens haar ook anderen al drie kwartier zaten te wachten. Het was niet druk. Indruk was dat de bedrijfsleidster de zaak volledig niet in controle heeft. Echt jammer want de locatie is prima en het eten was op zich ook goed.

12. Heerlijke locatie, rustig, snelle en prettige bediening. Ik heb de Victoria Baars in kruidige saus gegeten met gebakken aardappeltjes. Mijn partner heeft de Wiener Schnitzel met patat gegeten. Goede portie, lekker, niet te hoogdravend. Gewoon zoals het hoort. Zeker ben ik ook over de prijsstelling te spreken en de gezellige gastheren.

13. Dit restaurant heeft een mooi terras. De hond van de eigenaar loopt hier los en piest tegen de stoelen, tafels en schuifdeur pui. De hond valt de honden van de gasten lastig, is zeer dominant en telkens hierna piest ie weer tegen een stoel of iets anders. Als je hem wegjaagt doet de eigenaar lelijk tegen je. Gasten worden gevraagd onze honden aan de lijn te houden.

Ook lopen er kippen en een haan tussen de benen van de gasten. Het is echt van de gekke want die kakken ook nog eens in de rondte.

Lekker fris dus wij gauw weg, slechte bediening. Dit is iets voor de keuringsdienst van waren en voor de hygiene iets voor de gemeente. Terras schoonmaken en ontsmetten of de tent sluiten voorlopig tot het weer spik en span is.

Wij komen er niet meer. Brrrr.

3,4
  14. Gistermiddag een poging gedaan om op het terras iets te drinken.

Na een kwartier maar zelf binnen gaan bestellen.

Tafels waren vuil en niet afgeruimd.

Serveerster stond te roepen : ik heb hier een thee en een appelsap, van wie is het?

Mensen deden verwoede pogingen het personeel aan hun tafel te krijgen.

Binnen werd zelfs gezegd tegen iemand die zijn tafelnr niet wist dat de serveerster niet meer naar buiten ging vandaag.

Ga er nooit meer heen.

15. Slechte bediening. De ober wist niet eens waar een mixed grill uit bestond.

Verder was het eten al afgekoeld toen het op tafel kwam en de spruitjes die er bij zaten kwamen waarschijnlijk net van het land want de vorst zat er nog in!

De spare ribs waren een bonk vet.

Niet aan te raden om een keer lekker uit te gaan eten.

16. Samen met mijn partner een pannenkoek gegeten. Toen "de ober" de pannenkoeken aanreikte en ik zei dat mijn pannenkoek wel erg zwart was, beaamde hij dit en vertrok. Toen even later de bediening af kwam ruimen en vroeg of het lekker was hebben we gezegd dat de pannenkoek van mij wel erg zwart gebakken was, waarna wij haar niet meer hebben gezien. De pannenkoeken waren ook niet warm genoeg. We zijn uit goed fatsoen dan maar zelf af gaan rekenen en een excuus hebben we niet gehoord. Ik vind het ook behoorlijk onsmakelijk dat er 2 hondjes van de eigenaar door het restaurant lopen. Wij gaan hier dus nooit meer heen, zonde van je geld.

17. Een leuke plek om even wat te gaan drinken als je gewandeld hebt in de omgeving. Maar je moet er verder niks van verwachten. Pak zelf een menukaart, roep een ober of geef zelf je bestelling door aan de bar, vraag nog 2 of 3 keer of je bestelling al klaar is, word niet boos om de excuses (uw ijs is er nog niet, maar dat moet uit de keuken komen.............?).

Ook kwalitatief is het niet om over naar huis te schrijven. Een sorbet bestaat uit vruchtjes uit blik met een paar bolletjes ijs en wat slagroom. Voor een euro of 6.......................

Maar ja, het is 1 van de weinige tenten daar, dus het zal wel redelijk blijven lopen. Hopelijk komt er nog een keer een bedrijfsleider die de boel aanpakt, want dan is er veel meer uit te halen.

3,4
  18. Waardeloze tent, vreselijke bediening.... moet vragen om te bestellen en ook vragen om aub te mogen betalen.

Kom er nooit meer... als ik zo met mijn klanten om zou gaan dan zou mijn zaak niet lang bestaan!

19. Ad Stenssen

Door Ad, 8 november 2009.

Verjaardag van onze zus en haar man gevierd. Het was heel gezellig, druk, mooi weer, het terras ook vol.
    Wij waren met 20 personen. Alles goed verzorgd, hapjes en drankjes en daarna overheerlijk gegeten. De baas was voor alles in, niets was hem te veel. Het personeel was ook heel gezellig. Onze zus en haar man houden de verjaardag niet meer thuis, daar hebben ze zelf ook verjaardag. Hen en Ger bedankt voor de fijne dag. En het personeel van `t Houtse Hout, volhouden zo. Groetjes vanuit Dreumel.

20. frenk ten brinke

Op 4 juli 2009 gegeten i.h.k.v. een verjaardag.
    Eens maar nooit weer. Een afgrijselijk slechte bediening. Nou ja bediening, er wordt niet bediend, maar er wordt neergekwakt. Als er al gekwakt wordt, want na het hoofdgerecht liet men ons 45 minuten tegen de leeggegeten borden aankijken. Wenken, niets hielp. Uiteindelijk maar uit armoede naar binnen gelopen en gevraagd of ze nog kwamen afruimen.
    Eten is op zich redelijk, en de vis was goed. Maar in de kippesoep zit geen kip.
    Een stevige bedrijfsleider kan er nog wat van maken, maar zoals het nu is: over en sluiten. Vooral het laatste.

4,3
  21. Vreselijk; wij kwamen om 19.15 binnen.
    We werden niet begroet, moesten 3 keer vragen om menukaart, hebben die uiteindelijk zelf maar gepakt. Gevraagd of tafel schoongemaakt kon worden, dat gebeurde, net als de bestelling opnemen, een uur later.
    Daarna nog een uur op het eten zitten wachten. Om 21.30 kwam een deel van de bestelling, op de rest moesten we wachten. Toen bleek tot overmaat van ramp na twee happen dat de kipfilet nog rauw was. Levensgevaarlijk!
    De eigenaar bleef zich verdedigen en vond dat hij er ook niets aan kon doen dat hij te weinig personeel had.
    Direct weggegaan en nooit meer naar toe!

22. 29-6-2009

Wij hebben hier 2 keer gegeten : voor het eerst en voor het laatst. Smakeloze pannekoek, salade zonder dressing....

Bediening heeft de bestelling opgenomen..... en nooit meer gezien. Dus geen aanrader.

23. Marianne

In juni hebben wij onze trouwdag gevierd in de Hoekse Hout met onze familie.

De gastheer is erg sympathiek en is voor alles "in". Niets is hem te veel. Het lopend buffet was heerlijk, veel variatie en dus heel veel keus. De bediening was gewoon prima. Erg aardig en gastvrij.

We mochten het terras en de serre gebruiken, alles was goed, als wij het maar naar onze zin hadden. Wat wil je nog meer. De locatie is geweldig zo aan het water. Voor de kleintjes speelgelegenheid, hier en daar een verdwaalde kip of hond op het terras. Heel huiselijk. Oke, het interieur zou wat opgefrist kunnen worden, maar het heeft ook wel zijn charme. Wij gaan er gauw weer eens heen.

24. Miranda Danser

Ik dacht vanavond lekker hier te gaan eten. De tent ziet er van buiten leuk uit. Binnen daar en tegen is alles uit en krijg ik het gevoel of ik bij me oma thuis ben.Het eten is slecht, de pindasaus had denk ik al dagen in de au bain marie gestaan en het was erg duur. De bediening is sronduit slecht. al met al zou ik het niemand adviseren.

2,1
  25. Gisteren 237 september 2006 daar gegeten. Het eten is prima. Zaak is overgenomen, daardoor is het te merken dat e.e.a. opgeknapt moet worden. Tafels buiten niet fris en schoon, ambiance binnen oubollig. Iets minder en lichtere meubels, maakt het misschien wat gezelliger. Ook de tafelkleedjes zijn wat groezelig.

Ik wens de nieuwe eigenaars succes en met wat nieuw/schoon meubilair binnen-buiten zal het gezelliger en drukker worden. Ook het toilet verdient een frisse opknapbeurt, maar....keulen en aken zijn ook niet op ? dag geboouwd.

Joyce van der Burgh

4,9
  26. Frank en Angelique

Heerlijk gegeten bij Het Hoekse Hout. Een rest. in de bossen boven Rotterdam. Geweldige malse biefstuk, werd geserveerd met div. groente, geb. aardappel, frites en salade. Gezellige sfeer en zeker niet te duur. Echt een aanrader.