Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bergschenhoek verdeeld zijn.

Super slecht! Eten online besteld voor 18.00 Uur. Ik kwam om 17.50 Uur in de zaak en heb mijn bestelling betaald. Eten was op dat tijdstip nog niet klaar maar dat kan het was immers nog geen 18.00 Uur. Na 20 minuten nog steeds niets klaar, maar even vragen waar het blijft… komt eraan mevrouw. Nog maar eens 10 minuten gewacht, toen was ik er klaar mee. Ze waren de burger nog vergeten maar kwam er bijna aan. Ik heb mijn geld terug gevraagd en ben weggegaan. Ze hebben nog wel mijn telefoon nummer gevraagd omdat ze het graag goed wilde maken… maar natuurlijk heeft niemand meer gebeld. Heel jammer hoor!

Ina van der Linden

We hebben weer heerlijk gegeten bij De Lindehoeve, echter met een bittere nasmaak. Te horen gekregen dat De Lindehoeve na meer dan 20 jaar haar deuren zal sluiten. Echt jammer dat zo een topzaak op een toplocatie er niet meer is.

babs waakop reijers

Super heerlijk gegeten, een viergangen menu. Specialiteiten van de chefkok formidabel en van het restaurant een heerlijke amuse gekregen. Geweldige gastvrouw, bediening en sfeervol ambiance.xx😘

Snel bezorgd.
    Heerlijk gegeten.
    Was goed en warm.

Hans de Bruijne

Mooie ligging, super vriendelijk personeel, eten perfect, we genieten er elke keer weer.

Ineke van wijk

We hebben weer fantastisch gegeten in dit restaurant. Deze keer het 3-gangenmenu genomen, heerlijk stukje makreel vooraf, hoofdgerecht kalfssucade en kalfsbiefstuk. Als dessert aardbeien met vanille saus en vanille-ijs.

De bediening zeer vriendelijk en correct. We komen beslist weer terug en hopen dan bij goed weer eens op het uitnodigende terras te kunnen eten.

Nancy Apon

Heerlijk gegeten in de sfeervolle serre met heel vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar!!

corrina wassenaar

Gister, zaterdag 19 augustus weer een fijne avond gehad. Heerlijk gegeten verassingsmenu. Een echte aanrader voor een avondje uitgaan.

Sifra & Peter

Heerlijk gegeten. Ik eet vegetarisch en daar werd heel goed rekening mee gehouden. Heel vriendelijk personeel, leuke sfeer in het restaurant (alleen jammer dat er niet zoveel uitzicht is).
    We komen zeker een keer terug.

Christa Boeren

Het 4 gangen diner dat wij kregen voorgeschoteld was van uitstekende kwaliteit.
    De inrichting daarentegen oogt wat oubollig en kan wel een opknapbeurt gebruiken.
    Verder zeker voor herhaling vatbaar, zeer vriendelijke bediening.

Wij komen al jaren bij de Lindehoeve en zijn nog nooit teleurgesteld geweest. Wij vinden het zo goed dat in 2014 onze 50 jaar huwelijks feest daar hebben gevierd. Onze vrienden en familie waren ook allemaal lovend. Een aanrader.

Ontzettend mooie locatie aan de Rotte. Fijn terras. Goede bediening en heerlijk eten. De locatie kan wel een verfje gebruiken. Verder een echte aanrader!

mabakker

De sfeer /omgeving prima. De prijs kwaliteit is in orde. De bediening kan een update gebruiken eten/drinken is ok.

corrina wassenaar

Een echte aanrader. Hier wordt een klant nog behandeld als klant. Je bent niet tafel nummer 3. Prettige sfeer, heerlijk eten. We komen hier graag

H.Gieszen

De keuze voor het 4 gangendiner was zeer geslaagd en zeer smaakvol. Boven verwachting.
    Erg stil op één luidruchtig gezelschap na, maar ja je kunt niet alles hebben en de dame van de bediening maakte alles goed.

Op 18 juni ben ik gaan eten bij bon met me schoonouders en kinderen.
    We kregen water omdat het warm was die water was vies wat er in zat weten we niet maar was geen zuiver water.
    We moets beste wel lang wachten op het eten en ik bestel cola en kreeg andere cola als de eerst keer.
    Saus bij eten was te weing toen ik het ging vragen kreeg ik te horen pardon u heeft niks aangeven terwel bij bestel ik het duidlijk aan gaf.
    Er wordt op een raar bijdehand manier tegen mijn gesproken .
    Vroeger was het echt goed werd netjes behandelt nu niet.

Mvg

De broodjes zijn, zeker voor wat je krijgt, behoorlijk duur. Broodje zalm was goed maar broodje carpaccio viel tegen. De pesto was ver te zoeken en misschien zelf wel vergeten. Wanneer je dit aangeeft als het personeel vraagt of het gesmaakt heeft lopen ze gewoon weg met enkelt oké. Verder hanteerde ze andere (duurdere) prijzen dan online op hun site vermeld staat. Ook als je vraagt waarom dit is staan ze je aan te kijken of je gek bent. Verder geen excuses of iets dergelijks. Wij gaan nooit meer!

Prima gelunched in dit zeer mooi aan de rand van het Bergsche bos en langs de Rotte gelegen restaurant.
    Vriendelijke bediening. Knusse en sfeervol restaurant. Ben ook wel benieuwd naar het avond diner

Loek Bles

Uitstekende en zeer vriendelijke bediening, eten en drinken van een hoge kwaliteit. Helaas maar 2 tafels bezet.

Zeer trage bediening, weinig ervaring, op zich geen probleem maar ook nog eens onvriendelijk en niet gastvrij... Alleen de pannenkoek is lekker, verder zeer matig

Heerlijk gegeten en prima bediening.

Op 18 mei wederom zeer lekker gegeten.
    De amuse is elke keer een verrassing en steeds weer iets bijzonders.
    Je kunt goed merken dat de kok erg veel plezier in zijn werk heeft.
    De Lindehoeve is met stip ons favoriete restaurant.

Fam. van Baren

Op moederdag geweest voor een lunch. Wij werden verwend met een uitgebreide tafel vol lekkers en bediend door zeer vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

Gerrit van Veen

Heerlijk gegeten met zeer vriendelijke bediening in een gezellige, huiselijk sfeer.
    Echt een aanrader, ik kom zeker weer terug in dit restaurant.

Slecht, 2 tosti's na een 35 minuten nog niet op tafel. Latere gasten wel bediend.

Perfect en heerlijk gegeten!

Bart en Julia

Leuke plek en aardig personel
    en het eten was prima
    we hebben een leuke avond gehad
    voor herhaling vatbaar

Harm Oosthoek

Erg lekker gegeten. Prima service. Weten goed te vertellen wat ze serveren.

Zeer teleurgesteld, eten lauw, bediening onervaren, niet attent, afspraken niet nagekomen, nooit meer.

pieter spaans

Goed, relaxed, kwaliteit prima, kwantiteit zou iets beter kunnen. Maar ja... wij blijven gewoon komen!!