• All-inclusive

1520427795 61
1531951950 47
1556920952 41
1574207185 56

1. Mooi restaurant, we zaten op de verhoging en rondom zwommen de kooikarpers! Heerlijk gegeten ruime keuze en de wachtrij viel best mee Max 15 min je kan ondertussen ook even iets anders nemen en terugkomen. Ruime keuze aan drank m.u.v. Cocktails maar dat was echt geen gemis kortom top avond vriendelijke personeel komen zeker een keer terug👌🏾

2. We hebben meerdere keren gedineerd bij de watertuin, elke keer dat we kwamen hebben we een slechtere ervaring gehad.
    De keuze aan eten is ruim voldoende, alleen wanneer je later gaat eten krijg je echt de restjes die al erg lang staan.
    Het vlees van de plaat was of doodgebakken of helemaal rauw, zo rauw dat de binnenkant koud was.
    Tafels werden bijna niet afgeruimd.
    Wij hadden gereserveerd van 19:00-22:00 maar we voelde ons na 20:30 al niet echt meer welkom nadat het merendeel van de gasten was weg gegaan.
    Dit was helaas de laatste keer dat wij hier gegeten hebben.

3. Mijn vrouw en ik hebben vanavond heerlijk gegeten. Leuke gesprekken gevoerd met gasten en bediening. Ook blijk je goed glutenvrij te kunnen eten. Top! De koks zijn op een professionele manier met de voorbereidingen bezig! Ik ben een lastige eter, maar heb erg genoten! Super! Wij zijn blij!

4. Voorheen ben ik hier vaker gaan eten, en het was nu +- een jaar geleden dat ik er ben gaan eten. Vorig jaar en die keren ervoor altijd top service gehad, maar gisteren bleek minder waar. Personeel word al moe als je aan komt lopen en vraagt ongeïnteresseerd welk stuk vlees je wilt, vragen ze of je medium of doorgebakken wilt, zeg je medium dan kan je net zo goed een rauw stuk vlees op je bord geserveerd krijgen, want dat scheelde niet veel. Ze zijn teveel met elkaar bezig i.p.v met de klanten, spelen liever met elkaar dan dat ze goed eten serveren, dus nee geen volgende keer voor mij.

5. Omdat het de vorige keer zo goed was, zijn we nu met de hele familie geweest. Wat viel het dit keer tegen. Regelmatig waren de gerechten op en werden te laat of niet aangevuld. Ook was de kwaliteit van verschillende gerechten onder de maat. Onvriendelijk personeel, soms zelfs onbeleefd, op enkelen na. We hadden tot 21.30 Gereserveerd, maar we kregen niet het gevoel dat men dat leuk vond. Ijs kon nog met moeite geschept worden. Niet bij alle buffetten was nog personeel. Enz, enz. Toen we weg gingen werd er niet gegroet oid. Onbeleefd. Een paar personeelsleden zaten zelf al te eten. Dus… ws nooit meer hier.

6. Corry Geldof

In vergelijking met eerder bezoek viel het tegen. We waren met 42 personen. Onze maaltijd begon om 18.30. Het brood bestond uit restanten van stokbrood. De verse zalm bij het koud buffet was zo goed als op. Nog wat van de graten kunnen sprokkelen, door 1 persoon. Werd niet aangevuld. Oesters te lang gelegen. Frites was steeds op. Er zat te lange tijd tussen, dat het werd aangevuld. Zo ook bij verschillende groentes, waaronder witlof en bloemkool. Na 21.00 Hadden enkele personen van de bediening het te druk met elkaar om welwillend een ijsje oid te verzorgen. Vruchtjes werden niet aangevuld. Vers fruit ver over de vers datum heen. Etc etc. Wokken en de plaat prima bediening.

7. Mikayla Zantboer

8. MM Simons

Het was jammer dat de groente te lang stonden! Het was daarom niet aantrekkelijk. De koude bar met vis was lekker. Verse vis en vlees was goed! Jammer dat de chocolade fontein al om 20.30 uitgeschakeld werd. Bediening was prima.

9. Wat een enorme tegenvaller. Ik ga hier net als ons gehele gezelschap nooit meer naar toe. Veel te prijzig voor vreselijk slecht eten. Koud taai uitgedroogd niet aanwezig of veel te pittig. Niet te eten. Tip plaats bij de schalen bordjes met wat er op ligt dat maakt je keuze ook wat makkelijker. De chocoladefontijn was kapot. Het enige wat erg lekker was was de saté. En dat is erg weinig als er zoveel keuze zou moeten zijn. Personeel was wel vriendelijk. En de lokatie is prachtig. We gaan geregeld bij dit oa bij dit soort restaurants eten maar hier dus nooit meer.

2,1
  10. Kees geers

Met groep van 29 personen gaan eten. Bleek dat we niet per gezin konden betalen maar iemand kon ineens alles aftikken.belachelijk. Eten. Was. Koud. En onoverzichtelijk. Veel schalen met. Een paar lauwe dingen erop. Was de eerste keer maar echt nooit meer.

11. We wilde een kopje koffie drinken.
    Er werd door de dame bij ontvangst gelijk gezegd:..'het kan maar tot vier uur hoor en het is nu al bijna half vier.'

Toch maar een kopje koffie, dat moest toch lukken in ruim een half uur.

Om 10 over half vier kwam de dame naar ons toe. Of we af wilde rekenen, want dan kon ze de kassa tellen.

We zijn direct weggegaan. Wat een klantonvriendelijke tent zeg!

12. jacqueline

Prijs kwaliteit staat niet in verhouding. Groffe taal van personeelslid achter buffet.

13. A.A.Bouakkache

Verschrikkelijk, nooit meer doen. Zo duur betalen en dan vind je niet eens wat je gaat eten.
    Als er iets op is wordt niet bijgevuld of veel later. Personeel is zelfs brutaal als je iets van zegt. Afscheid van klanten kennen ze niet je vertrekt gewoon als een hond.

14. Hadden telefonisch gereserveerd. Moesten eerst een kwartier in de rij staan, waarna aan de balie bleek dat onze reservering niet op papier stond.
    Kregen nog wel een tafel toegewezen.
    Keus is beperkt.

15. Leuk om heen te gaan, de Koi zijn mooi, maar verwacht niet teveel van het eten!
    De gereedstaande hapjes zoals o.m. bloemkool, saté, etc. waren oha koud.
    Mijn biefstuk was well done ipv rare....
    Mijn coquilles waren taai...😕.
    Allebei het gevolg van een bakplaat die niet heet genoeg was.
    Erg jammer dit. De koks op les sturen lijkt me.

16. Heerlijk gegeten heel goed te doen met kinderen die voor de verandering mogen eten wat ze willen!

17. Slechte ervaring en komen hier nooit meer, het eten was koud en smaakte niet wat je ook pakte, alleen fruit en friet was lekker maar dat kun je ook zelf thuis eten. Baklava was nog half bevroren, scampi's smaakte gewoon vies eigenlijk was er niks wat echt lekker was. Ook. De schalen met eten zagen vies uit en nieuw eten werd er bovenop gelegd bakplaten zagen er ook vies uit.
    We zijn dit soort eetgelegenheden gewend en hier is het ook nog eens een stuk duurder dan elders onterecht, klacht ook ingediend bij de balie daar vertelde ze dat er veel klachten waren die avond. Personeel was wel vriendelijk het enige pluspuntje!

18. Henk Beijen

Als senior heb ik vanmiddag geluncht bij jullie. Een slechte ervaring was dat. Twee uur begon het en om drie uur een boer soep die na 5 happen al leeg was. Half vier mochten we aansluiten aan een smakeloos buffet. Niet alle senioren zijn aan een zoutarm dieet /suikerdieet. Bediening moest zich in alle bochten wringen om e.e.a goed te praten, niet alleen onze tafel hoor. Als mensen over een vreetschuur praten dan is deze watertuin in Bergen op Zoom no.1. Een arrogante manager die de klachten aanhoort en vervolgens denkt: zeur jij maar lekker, ik doe toch waar ik zin in heb. Heel klantonvriendelijk. Zo dat is er uit.

19. A. Blokland

Hebben zeer goede ervaring met de verschillende Watertuin vestigingen, en deze in Bergen op Zoom wilden we ook eens bezoeken.
    Als eerste valt op, dat het restaurant als vreemdeling nauwelijks te vinden is. Op diverse gebouwen rondom vind je wel reclame van de Watertuin, maar juist waar hij zit, zowel buiten als in het gebouw staan géén behoorlijke wegwijzers. We hebben dit moeten vragen.
    Wel staat er een wegwijzer binnen op een groot tv-scherm, maar alleen wanneer de juiste reclame toevallig voorbij komt…

We waren hier zondag 13 augustus, bezoektijd 11.56 Tot 13.56. Voor de Lunch dus.
    Dit viel flink tegen: Mijn echtgenote had zojuist een bord met eten opgeschept, echt niet heel veel, en wilde net beginnen, toen een medewerkster langs kwam en verbaasd en op niet al te vriendelijke toon zei: "Eet U dat allemaal op? ", Waarop mijn echtgenote antwoordde: "zoveel is dit niet, als ik zie wat er in Spijkenisse door anderen opgeschept wordt; daar lopen ze wel 4-5 keer". De medewerkster zei toen: "dat snap ik niet"en ging daarop verder met tafeltjes schoon maken, en mijn vrouw voegde haar toe "ik vind dit niet zo'n leuke opmerking".
    Eigenlijk was hiermee het etentje al verpest.
    De medewerkster is nog wel teruggekomen en heeft nog wel haar excuus aangeboden en gezegd dat het niet zo bedoeld was, maar het leed was door deze opmerking duidelijk al geschied.
    De medewerkster is later nóg een keer naar mijn vrouw toegekomen om excuus aan te bieden. Mijn vrouw zei toen: "ga maar weg".
    Eigenlijk hadden we al weg willen gaan want om zó in de gaten gehouden te worden… En dat terwijl de Watertuin formule "all you can eat" is. De medewerkster heeft er dus in het geheel niets mee te maken óf en hoeveel je op je bord hebt.
    Al met al, geen beste beurt van Watertuin BOZ.
    Moet gezegd dat de rest van het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam was. Vooral de medewerker achter de bakplaat was zeer behulpzaam.

20. Na even te hebben gezocht naar de Watertuin, aangezien het niet erg duidelijk is aangegeven, werden we vriendelijk ontvangen. We hebben heerlijk gegeten, veel gerechten en erg lekker, hier en daar was een lamskotelet te kort gegaard, maar verder erg genoten. De seeveersters hielden goed het vuile vaat van de tafels en hadden af en toe een extra gerechtje die ze kwamen aanbieden, erg leuk! Bij het verlaten werden wij opnieuw erg vriendelijk begroet. Wij komen zeker nog eens terug!

21. peter 5 punten

Ik vond het tegenvallen voor iemand die een slechte eter is, dat ben ik, dus weinig keus. Ja friet, maar dat kun je overal al eten. Ik ga geen 2 keer.

22. Anja heijligers

Heel lekker gegeten, vriendelijk personeel

23. Het was heel gezellig en de jarige heeft er erg van genoten.

24. Ik vond het restaurant erg mooi, het eten was lekker en je hebt enorm veel keus uit drinken, dus dat is ook fijn. Ik zou nog een keer teruggaan.

25. Erg lekker gegeten voor een redelijk betaalbare prijs. Vooral de aanwezige visgerechten waren bijzonder lekker . Ambiance is okay, maar er had mss iets beter nagedacht moeten worden over de indeling van de tafels. We zaten aan een tafel tussen 2 andere tafels in en dat was erg krap, soms vervelend. Verder een heerlijke avond gehad met ontzettend vriendelijk personeel en eten en voedsel in overvloed en voor ieder wat wils. Wij gaan zeker nog een keertje terug.

26. Duur vergeleken met andere buffetrestaurands
    Voorgerechten uitstekend vis bakplaat goed duurt wel erg lang
    Grote steak van bbq 2x erg rauw van binnen miste aardappelgratin en mihoen crème brule wat om 8 uur al op verder wel goed gegeten maar prijs kwaliteit eten matig bediening en lokatie geweldig

27. Super aan te bevelen !

Een dikke 10 !
    Ontvangst: zeer gastvrij
    Sfeer en inrichting: erg leuk
    Eten en drinken: in overvloed
    Parkeren: gratis

Enorm genoten van ons bezoek met erg leuke ongvangst van een gastheer en prima bediening. We hebben absoluut niet het gevoel gehad in een massale locatie te hebben gezeten. Echt een aanrader voor een avondje onbeperkt eten en drinken :-)

28. Zeer behulpzaam personeel bij ontvangst en bij het bereiden van vlees en vis, voortreffelijk voedsel en keurig verzorgd met afruimen, aandacht voor de klant.
    Totaal: goed.

29. Ron van Haarlem