Op dit adres zit nu: Thai by Chin

1324194518 89
1519074522 83
1573207857 82

1. Emiel Van Witsen

Het eten is werkelijk heerlijk… al jarenlang verzekerd van kwaliteit voor een goede prijs en vriendelijke bediening.

2. Musti 12 punten

Lekker gegeten👍

3. Dit restaurant gekozen via Social deal.
    Heel klein restaurant. Wij hadden voorgerecht gekozen warme en koude Turkse hapjes. Koude voorgerecht echt heel simpel 4x hoopje salade op bordje en warm voorgerecht wel te verstaan 1 champignon
    1 soort loempia en iets met wijnbladeren.
    Helemaal niet bijzonder. Heb dit in het echte Turkije nooit zo gezien. Beetje net niet. Hoofdgerecht vleesschotel voor 2 personen vlees was wel oké alleen de gehele aankleding niet bijzonder.
    Heel klein bakje rijst. Wij vroegen nog een bakje rijst werd meteen op de rekening geschreven 2,50 euro. Service niet echt best in dit restaurant.
    Tip: ga gewoon naar een goede döner tent
    Bestel een mixed grill en je eet veel lekkerder en veel goedkoper.
    Dit restaurant heeft heel weinig met Turkije te maken.

4. Bediening zijn net kinderen.
    Eten dik onder de maat
    Wij hebben het eten laten staan
    Echt jammer voor de echte Turkse eten... maar hier smaakten nergens naar. Wij hebben wel alles moeten afrekeningen
    Ah- spaarkaart ingeleverd niets gegeten toch 49,- betaald

5. Jolanda van Tilburg

Wij zijn met 8 personen 11-11-2016 bij jullie wezen eten van AH actie en moet zeggen dat het perfect wat je mocht kiezen uit heel de menu kaart voor-, hoofd- en nagerecht en iedereen vond het eten fantastisch.

Een minpuntje was dat mensen steeds naar buiten liepen om te roken en wij dan steeds in de kou (tocht) zaten als de deur openging. Het was die avond rond het vriespunt. Misschien kan U hier voor de toekomst iets aan doen.

Voor de rest was het een gezellige en smakelijke avond. Uw koks maken zeer lekkere gerechten en de bediening was ook top.

6. Op 27 april gegeten bij Truva in Bergen op Zoom. Wij namen deel aan de iens actie van het 2de 3 gangenmenu gratis! Let wel even op dat het moeilijk is om in de omgeving een parkeerplaats te vinden dus zoek maar meteen een grote parkeerplaats of garage.

Bij binnenkomst in Truva om 18.30 zat de zaak al bijna helemaal vol. Op deze manier kan het bedrijf 30 couverts aanbieden maar eigenlijk is dit te vol. Je zit echt hutje mutje. Gelukkig konden wij achterin de zaak plaats nemen zodat je voor de helft uit de loop zit.

Wij konden kiezen van de Truva A-H actie menukaart. Op de eigen site staan veel meer gerechten en achteraf blijkt het dat er nog een andere menukaart is in de zaak waar ongeveer 7 gerechten meer op staan. Dit zijn voornamelijk ovengerechten! Bij navraag stonden deze er niet op omdat deze een langere bereiding hebben. Qua prijs zitten deze gerechten rondom de normale prijzen dus jammer dat deze eraf zijn gehaald. Hier mag je als gast wel zelf voor kiezen als je de wachttijd niet erg vind. Zeker wij niet want wij dineren meestal wel enkele uren. Dit zijn volgens ons ook de beter smakende gerechten dus ik zou zeggen: Gooi die A-H kaart maar weg! Als er geen actie is dan kan je toch ook kiezen voor deze gerechten ondanks dat de zaak vol zit, maar vermeld het er dan even bij.
    Vooraf kregen wij van de zaak Luvash met honing, stukjes walnoot en roomboter. Een leuke starter.
    Als voorgerecht één Calamar. Deze was zoals hij bij iedereen is. Gefrituurde Calamariaringen in een deeglaagje. Lekkerder zou zijn om een Calamariasalade te serveren die turks gekruid is. Het tweede voorgerecht was: Karides tava, Gamba’s gebakken met uien en paprika in olijfolie en knoflook in roomsaus. Op de site staat hij zo omschreven maar op de kaart met een tomatensaus. Hier had een wat meer uitgesproken smaak aan mogen zitten alles smaakte hetzelfde. Zelfs de gamba’s hadden geen eigen smaak meer.

Als hoofdgerecht van Truva hadden wij: Sactaia (zo staat het ongeveer op de bon) op het webmenu is dit Abant kebab, Lamsvlees met uien, tomaten, Turkse pepers. Helaas was dit in ongeveer dezelfde tomatensaus als met het garnalen voorgerecht. Ook de uitgesproken smaak van lamsvlees was hierin helemaal verdwenen en ook hier zat een beetje vlakke smaak in. Door de pepers verwacht je een pittig gerecht maar ook dit kwam er niet uit. Geen slecht gerecht maar dit kan vele malen beter.
    Het andere hoofdgerecht was: Gordon Sis, Hollandse ossenhaasrollen gevuld met kaas geserveerd met champignons in roomsaus. Dit smaakte voortreffelijk. Echt een aanrader! Ossenhaasrollen nog een beetje rood gebakken! Perfect want zo blijft het vlees lekker mals, en daarnaast nog een grilsmaak! Zo horen gerechten te smaken. Denk alleen dat de Champignons in roomsaus uit blik komen. Deze waren ietwat te zacht. De rijst was lekker maar de “rauwkost” wat een rauwkostsalade voor op een broodje was, lijkt mij niet gepast. Dit samen met de frites zou ik veranderen in een Kumpir met rauwkost of iets anders. Heb je een traditioneel gerecht in plaats van friet. Zet de friet er maar op als extra gerecht voor de “kleintjes".

Als dessert hadden wij beiden gekozen voor yoghurt met honing en walnoot!
    Als afsluiter perfect maar zet er naast Baklava nog wat typische desserts op in plaat van ijs met ….

Als afsluiting de rekening. Jammer dat er niet 1 menu van een persoon wordt afgehaald met de actie: 2de menu gratis maar dat de goedkoopste gerechten worden geschrapt! Gaf dit aan voor het betalen maar kreeg hier geen reactie op terug. Hierdoor is de service op een 5 gekomen maar voor de bediening geef ik een 8.

7. We maakten gebruik van de actie voor een 3 gangen menu maar na een heerlijk voor-en hoofdgerecht paste het dessert er eigenlijk niet bij, gevraagd of we deze mee konden nemen maar dit was niet mogelijk! Erg ouderwets en totaal niet van deze tijd dat je voedsel wat over is niet mee kunt nemen!

8. Prima en meer dan genoeg gegeten!

9. AK 167 punten

Goedkoop maar lekker gegeten.

10. Gisteren voor het eerst in een Turks restaurant gegeten. Was echt heerlijk, bediening was aardig en attent. Prijs was goedkoop. Echt een aanrader.

11. Heerlijk gegeten en de vriendelijke bediening maakte de avond compleet.

12. Mart en Lisette van Soldt

Afgelopen zaterdag weer bij Truva gegeten. Zoals altijd vootreffelijk, lekker vers en heerlijk van smaak. De bediening is erg vriendelijk. Wij gaan er altijd met veel plezier naar toe ondanks dat we verhuist zijn en nu wat verder weg wonen. Na het eten kregen we nog een drankje van de zaak aangeboden. Toptent!

13. Dit restaurant gevonden via de PiccoloCard. Dit is een kortingskaart waarmee je volgens hun site 25% korting op de rekening krijgt. Echter bij navraag bij de eigenaar van Truva zelf blijkt dat ze nog nooit van de PiccoloCard gehoord hebben. Een vreemde zaak die zelfs naar bedrog riekt. Ik ben dan ook benieuwd naar de reactie van PiccoloCard. Desondanks hebben we toch maar gereserveerd bij Truva, want dat was wel nodig op deze zaterdag avond.

Het bleek een leuk restaurantje met een leuke inrichting met veel hout en Turkse kleding en tapijten aan de muur. Ook de bediening heette ons vriendelijk welkom.

Nadat we onze bestelling hadden doorgegeven kregen we allereerst een pannenkoek of pizza waar we stukjes van af braken die we in de honing doopten. Een leuke en lekkere verrassing vooraf. En daarna kwam het echte eten pas.

Vooraf hadden we een sigara burek. Dat is een Turkse kaassouflé met geitenkaas en in de vorm van een rolletje. Eén van mijn favoriete voorgerechten in een Turks restaurant en ook hier bij Truva smaakte die prima.

Als hoofdgerecht hadden we de döner iskender. En ook die was prima. Nagerecht was heerlijke Turkse koffie met baklava. Kortom op het eten was niets aan te merken. Evenals bediening en entourage dus.

Ook de prijs / kwaliteit verhouding was prima met uitzondering van de baklava. 6.50 euro voor twee kleine, weliswaar lekkere, stukjes baklava is wel erg veel geld. En dat is het enige minpuntje.

Naast het feit dat de PiccoloCard hier dus toch niet van toepassing is, maar dat laatste mag ik Truva waarschijnlijk niet kwalijk nemen.

14. hanneke stuart

Gisteravond bij jullie geweest. Heerlijk gegeten en super bediening.

15. Dave van der Windt

Eten is matig. Bediening valt erg tegen. Duurde erg lang. Al met al zeker niet voor herhaling vatbaar.

2,9
  16. Gisteren voor de eerste keer hier geweest en dit is echt een aanrader...

Als voorgerecht de kipsalade en als hoofdgerecht de mixed grill. Niks op aan te merken, gewoon top. Vriendelijke bediening ook.

17. Aart Booister

18. helma en aart

Het is elke keer weer heerlijk om binnen te komen in restaurant Truva. Het eten is heerlijk, de sfeer is prettig en het personeel is vriendelijk. Wat wil je nog meer. En bovenal het is goed betaalbaar. Ik kan TRUVA zeer zeker aanraden als prima turks restaurant waar je heerlijk te eten krijgt.

19. Zojuist voor het eerst met ons gezin bij truva gegeten en het was echt heerlijk. Vriendelijke bediening. Prijs viel reuze mee. Zeker een aanrader.

20. Heerlijk gegeten!! Vriendelijke bediening!! Wij vonden het er wel koud!!

21. Lekker gegeten. De bediening was zeer vriendelijk. Ik at als voorgerecht een mix van koude en warme Voor gerechten en als hoofdgerecht een mix- grill. Al het eten was uitstekend bereid door de kok. Hier kom ik nog wel eens langs!

22. Zojuist heerlijk gegeten bij Truva toen ik hoorde dat ze een nieuw, goedkoper menu hadden. Alle gerechten waren nog net zo lekker als vroeger, dus zeker weer heerlijk gegeten en een goede avond gehad gehad, mede dankzij de vriendelijke bediening!

23. Het was een geweldige ervaring. Voor het eerst hier
    geweest, goede service heerlijke Turkse gerechten.
    De prijzen waren ook nog eens goed, hier komen wij zeker vaker

24. Lekker gegeten , alle gerechten waren lekker op smaak en de bediening was zeer vriendelijk.

25. Aardige bediening, eten is vernederlandst, smakeloos, zoutloos en flauw. Niets Turks aan. Wat een teleurstelling.

26. Paar keer geweest, was lekker en verassend. Vriendelijk personeel, sfeer iets minder maar toch al met al zeer de moeite om eens te proberen .

27. We moesten ( terwijl we de eerste klanten waren) maar liefst 1,5 uur wachten op onze gerechten! Onze zoon van 5 jaar nog een kwartier langer op zijn frietjes en is toen hij er drie ophad boven zijn bord in slaap gevallen.
    De gerechten waren ronduit teleurstellend, alles had eigenlijk dezelfde smaak, was flauw, sommige dingen waren verbrand!
    Alleen de frietjes ( donkerbruine en witte friet doorelkaar) en het rijstbijgerecht waren op smaak. Normaal zeggen we hier echt wel iets van alleen omdat het al zo laat was en we met 4 kinderen aan tafel zaten moesten we naar huis, volgende dag school. We gingen naar dit restaurant omdat de recencies goed waren. Hier komen we niet meer!

2,2
  28. Gisteren heerlijk gegeten bij Truvares. Je waant je echt even helemaal in Turkije. Prima sfeer, goede bediening en vooral heel lekker eten. Een ruime keuze, ook voor vegetariërs. Het is een intieme gelegenheid, maar echt een aanrader!

29. Zojuist bij Truva geweest. Daar vanwege een kortingsactie voor het eerst gegeten, maar wat een ontdekking. Wij hebben op veel plekken gegeten, maar het was heerlijk, lekker gekruid, mals vlees. Veel lekkerder dan een Griek, vriendelijke bediening en goed geprijsd. Met extra complimenten voor de bijzondere aardige kok/eigenaar? die met onze 1 jarige dochter door de zaak wandelde en haar lekkere stukjes fruit gaf. Echt top!!

30. N.a.v. de recenties ook maar eens gaan kijken bij Truva.
    Piepklein zaakje, sober ingericht maar het eten is kwalitatief goed. Het is vers & warm en de baklava is erg lekker....
    Over de bediening hadden we ook niets te klagen.
    We hebben de sfeer een lagere score gegeven omdat we niet echt een restaurantgevoel hadden en de ober straalde totaal geen enthousiasme uit. Hij deed zijn ding en normaal gesproken wordt je toch wel wat warmer onthaald.
    Kortom er is zeker ruimte voor verbetering maar het is zeker een zaak waar we nog eens terug naar toe gaan.

31. Erica van Tol

Met een groep van 8 hier vanavond heerlijk gegeten.
    Na een hapje Turks brood "van het huis" kregen we twee grote schotels met allerlei koude voorgerechtjes, al snel gevolgd door een mix van warme gerechten. Lekker proeven van een heleboel kleine gerechtjes. Het hoofdgerecht bestond uit een mix van diverse vlees- en visgerechten, met twee soorten gekruide rijst en patatjes. Als nagerecht hebben mijn tafelbuurvrouw en ik "Romantica" genomen. Ook al heb je niks romantisch met elkaar, gewoon doen, deze proeverij voor twee met baklava, ijs, slagroom, fruit en die heerlijke yoghurt met honing en walnoten.
    Was hier nog nooit geweest, maar zeker voor herhaling vatbaar.
    Oh ja, heel vriendelijke bediening, ook niet onbelangrijk vind ik.
    Erica van Tol - Bergen op Zoom

32. Het eten was heerlijk.
    De bediening heel vriendelijk en je voelt je echt welkom.
    Het is echt een aanrader om hier eens te gaan eten.

33. Goed en echt lekker Turks gegeten, voor een hele schappelijke prijs. Bediening heel vriendelijk, sfeer goed eenvoudig. Aanrader!

34. Ton en Ans

We hebben heerlijk gegeten met een heerlijke fles Turkse rode wijn.
    De bediening is heel gastvrij en vriendelijk.
    De gerechten zijn smaakvol en met zorg bereid.
    Zelfs de Turkse koffie werd helemaal origineel geserveerd. (miste alleen het glaasje water)
    En de rekening is hier nog erg goed betaalbaar.
    Komen beslist nog een keer terug
    MVG Ton en Ans

35. René en Lieke

Dit is toch wel een favoriet bij ons: lekker eten voor een fatsoenlijke prijs.

36. Heerlijk gegeten sinds tijden. En eindelijk een restaurant met uitgebreide vegetarische kaart.
    Aangenaam verrast door de Turkse keuken en gastvrijheid. Beide gerechten van super kwaliteit (vlees smolt op de tong, verse groente) en er was meer dan genoeg. Volgende keer geen voorgerecht zodat we een nagerecht kunnen testen.
    Je fietst er regelmatig langs maar neemt nooit de stap om naar binnen te gaan. Heel blij dat we het nu wel eens gedaan hebben. We hebben er een favoriet bij en komen snel terug! En ook niet onbelangrijk: normale prijzen. Dat zie je niet veel meer.

Tot de volgende keer!

37. Pier-Luigi

Ik ben pas geleden met mijn collega's komen eten bij restaurant Truva. Dit was mijn 1e keer uit eten bij de Turk. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar. We hadden als voorgerecht een mix van warme en koude voorgerechten gegeten, we werden positief verrast. Als hoofdgerecht kregen we verschillende soorten gegrild vlees, ook dit was zeer lekker. Als nagerecht kregen we Turkse baklava. Dit was tevens een zeer lekkere afsluiter. Truva, ga zo door!

38. Afgelopen week hebben we twee maal bij Truva gegeten, vriendelijke ontvangst door de eigenaar.

Bediening deels door een jongeman. Blijkbaar omdat wij vroege eters zijn was in beide gevallen de jongeman nog aan het eten in het restaurant, op zich niets mis mee. Ondanks dat deze jongen vriendelijk en beschaafd overkomt roept het geen vertrouwen op als deze zelfde jongen zijn arm aflikt om de gemorste souce van zijn lichaam te ontdoen.

De eerste keer was alles perfect en smaakvol, we hebben erg lekker gegeten. De tweede maal wilde mijn vrouw eens verse vis proberen. Deze vis was verre van vers, hij rook muf en dat kon je op een afstand ruiken. Toen we dat aan de eigenaar gemeld hadden riep hij bij ons het gevoel op dat hij er van op de hoogte was......en dat voelt niet goed. Echter kwam hij al snel met een goed alternatief zodat we goed hebben gegeten, maar het gevoel van 'voorgelogen zijn' blijft in onze hoofden hangen...........Twee maal erg lekker gegeten, maar de NIET verse vis en het gevoel geeft een domper op de score. Laten we hopen dat dit een eenmalig iets is geweest, en dan zal deze onvoldoende niet drukken op de totaalscore van Truva.

39. We hadden van mijn schoonbroer begrepen, dat het hier heerlijk eten was. Wij met een groep van 10 man er naar toe.

Tijdens onze rondreis door Turkije hebben we de Turkse keuken leren waarderen. Alleen in Nederland krijg je toch meestal te maken met een vernederlandste versie van Turks eten.

We werden aangenaam verrast op een heerlijk 4 gangen diner. We ervaarden weer die heerlijke koude voorgerechtjes, waar we zo verliefd op werden in Turkije.

Sfeer is prima. Vriendelijke personeel. Eten is van goede kwaliteit en vooral erg lekker. Kan ik echt iedereen aanbevelen.

En dat alles ook nog eens voor een redelijke prijs. Wat wil je nog meer?

40. Judith Krol

Mijn moeder en ik zijn voor het eerst bij Truva geweest en zijn erg enthousiast! Een gezellig, rustig restaurantje met een leuke inrichting en een prettige sfeer.

We werden aangenaam verrast met heerlijk vers gebakken Turks brood vooraf en door de rijkdom aan gerechten die later op tafel kwam. Ook voor mij als vegetariër was er een ruime keus in gerechten de verrassing van de kok was heerlijk en uitgebreid.

Truva biedt zeer lekker eten voor een scherpe prijs. Een absolute aanrader!

41. jaqcues en Sophie

Wij hebben al vaker heerlijk gegeten bij Truva.

De kok kookt echt met passie. Afgelopen winter hebben wij met vrienden een door de kok zelf gekweekt konijn gegeten, heeeerlijk!

Een paar weekjes geleden hebben wij door de kok gevangen zeebaars gegeten. Verser is niet mogelijk.

Als je iets speciaals wilt eten, buiten de kaart, kun je dit in overleg met de kok regelen.

Binnenkort nog de lamsbout!

42. Dit was de eerste keer dat wij hier kwamen. In eerste instantie liepen wij er voorbij.

Maar na de gastvrije ontvangst in huiselijke Turkse sfeer, echt super lekker gegeten.

Alles was van uitstekende kwaliteit en was eerlijk en heerlijk vers.

Een echte aanwinst en zeker een aanrader in de Bergse binnenstad.

Complimenten voor het bedienend personeel en een prijs voor de kok.

Hier zien ze ons zeker terug!

43. Rumeysa Betul

Truva is een geweldig Restaurant! Je kunt er overheerlijk eten dankzij de beste kok van Brabant! Soms word je lekker verrast!

Hoe ze het eten bezorgen? Dat is ook uitstekend. Om je eten niet koud te laten worden, maken ze je bord ook extra warm! Ik bewonder dit restaurant! De prijs is niet zo duur! Jup, een geweldig restaurant! ;)

Complimentjes voor de kok!

44. Heerlijk gegeten, geweldige service en uitstekende sfeer....

Lekkere voorgerechten en overtreffende hoofdgerechten..... wil je lekker eten, dan is Truva the place to be!

45. Voor de eerste keer gegeten, hangt een gezellig sfeertje, lieve en goede bediening. Het eten vond ik erg lekker. Miste alleen "echte" slagroom bij het dessert. Maar ja, als dat het enige is.... Ik ga zeker nog vaker bij jullie eten.

Echt een gezellig restaurantje, klein maar fijn!

En een extra complimentje voor de kok!

46. Altijd vers en (h)eerlijk eten. Aardige mensen ook die laten merken echt blij te zijn met hun gasten. Wie van oorspronkelijk eten houdt moet hier zéker naar toe gaan! Een aanrader dus.

47. Al verschillende keren bij Truva gegeten, terwijl ik het zelf er eerst niet zo gezellig vond uitzien als je van buiten naar binnen keek. Maar na de eerste ervaring moet ik zeggen lof en nog eens lof, een prima sfeer, leuke correcte bediening, heerlijk eten. Vanavond ben ik weer van de partij bij Truva.
    En zoals zovelen zeggen, een echte aanrader.

48. Jos Rampart

Mijn ouders en ik hebben vanavond weer heerlijk kip gegeten in restaurant Truva.

49. Marrit Scheffer

Heerlijk gegeten vanavond! Ruime keuze op de menukaart, eten van prima kwaliteit; alles vers, erg smaakvol en goed verzorgd. Geen overvolle schalen maar gewoon genoeg.

Correcte en vriendelijke bediening ( er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat nodig hadden ) en fijne ambiance.

Het enige hele kleine minpuntje was dat bij het dessert voor 2 personen met heerlijk ijs en vers fruit en een stukje baklava er een glaasje op stond met gemengd blikfruit....een paar verse aardbeien en druiven in de plaats daarvan hadden het helemaal afgemaakt. We komen zeker terug en kunnen het iedereen aanbevelen.

50. Samen met onze kinderen hebben wij heerlijk gegeten bij Truva.

Men wist dat we t.g.v. ons 35 jaar huwelijk kwamen eten. De gerechten werden extra feestelijk op de tafel geserveerd.

Onze dochter is vegetariër en daar werd prima rekening mee gehouden. Aardige bediening.

Na afloop kregen we een fles wijn kado. Erg attent!

51. Mart en Gabi

We zijn hier al vaak geweest en het eten is er heerlijk en eerlijk, subtiel gekruid en niet te zout. De bediening is vriendelijk en attent. Wij vinden dit een aanrader.

52. Eten is zeer goed, een kok die weet hoe hij de mensen moet laten genieten. Dus een echte verwennerij.

De prijs kwaliteitverhouding is goed.

Prettige en vriendelijke bediening.

Een warme sfeer.

Ga zo door, echt super.

53. Op 22 december weer eens gaan eten bij Truva.

Het eten is hier prima en betaalbaar. Ook is het personeel erg vriendelijk en de bediening is correct.

Het menu kan iets worden aangepast naar specifieke eigen wensen.

Kortom, je voelt je erg welkom.

Alle ingredienten voor een fijn avondje uit eten!

Chapeau!

PS - alleen zou de verlichting iets gezelliger kunnen.

54. Ton van de Rijt

Onlangs weer heerlijk gegeten in het Turks restaurant Truva in Bergen op Zoom, samen met oud-collega/vriend Jos Rampart. Lekker eten met een persoonlijke bediening in een genoeglijke "huiskamersfeer".

Aan te bevelen!

55. We hebben onze verjaardag gevierd in dit restaurant. De bediening is heel gastvrij en niets is hun teveel. Het eten is voortreffelijk. De prijs is zeer redelijk als je ziet wat we allemaal gegeten en gedronken hebben. Wij bestelden "specialiteit van de kok", vlees / vis voor de gehele groep. Dat was een succes, prachtig opgemaakte schalen met bijzonder smaakvolle gerechten. Deze kok weet wat kokkerellen is.
    Onze dank aan het hele Truva team.

56. Zojuist heb ik met mijn ouders weer heerlijk gegeten in restaurant Truva. De herdersschotels zijn voortreffelijk, maar ook andere schotels zijn er uitstekend. We worden er altijd vriendelijk ontvangen en we waarderen de aangename, intieme sfeer van dit restaurant. Kortom: bent u op zoek naar een avondje Turkse sfeer in Bergen, ga dan naar Truva. U zult er geen spijt van hebben en u zult er spoedig voor een tweede keer heen gaan. Mijn ouders en ik komen binnenkort graag weer terug. Tot dan. Lezers, eet smakelijk!

Jos Rampart, Halsteren.

57. In deze categorie een topper. Prima prijs/kwaliteit verhouding; erg gastvrij.

58. Het eten is zeer goed.

Prijs/kwaliteit verhouding is fantastisch.

Ga zo door!

59. Erg lekker eten, zeer vriendelijke service, onlangs ontdekt maar dit wordt een blijvertje.

60. Goed eten. erg smakelijk. Ik kom hier regelmatig eten en telkens is wat ik bestel heel lekker. Wat ook nog goed is is de uitstekende service.

61. We komen hier nu al een paar jaar regelmatig en we hebben er nog geen keer slecht gegeten, integendeel.

Het eten is elke keer heel lekker en de prijs/kwaliteit verhouding is werkelijk heel goed.

Het beste van het restaurant vinden wij echter de bediening, altijd even vriendelijk en gastvrij, ze doen werkelijk alles om het je naar je zin te maken.

Een van de fijnste eetadresjes van Bergen!

62. Wij komen zeer regelmatig hier om even te relaxen. De vriendelijke sfeer en de persoonlijke service ervaren wij als heel prettig. Wat wij ook bestellen van de kaart, alles is iedere keer weer van prima kwaliteit. Aan alles proef je dat de kok de gerechten met passie en met kennis van de verse produkten klaar maakt.

Wij komen hier graag!

63. Raymond

Een van de betere locaties om te gaan eten in Bergen op Zoom. Ze hebben een uitstekende keuken met een prima bediening.

Ook de vergroting van de zaak is zeer mooi en heeft het extra sfeer gegeven, enige minpunt wat ik eigenlijk kan noemen is de ice tea die geserveerd wordt. (Als ik ice tea bestel verwacht ik het met prik.)

Verder uitstekende zaak en voor de mensen die naar de andere Turkse restaurants gaan, Truva is de beste Turk van Bergen!

64. We komen hier al sinds ze net open zijn, en hebben Truva zien groeien. Al die tijd hebben we er erg goed & vaak gegeten, de mensen zijn heel erg vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. En nu ze verbouwd hebben is het restaurant een stuk ruimer geworden, waardoor de tafels minder dicht op elkaar staan.

Een van de betere adressen om te eten in Bergen op Zoom.

De reactie van de antiroker is behoorlijk overdreven, want er wordt normaal nooit gerookt, mischien dat ze het een keer toegestaan hebben, nadat iemand het gevraagd heeft (zo klantvriendelijk zijn ze dan ook wel weer!).

Jogens jullie zijn heel goed bezig, en ga vooral zo door!

Groetjes uit Steenbergen.

65. Slechte service, eten heeft weinig smaak.

66. Keurig ontvangst. Niets van de kaart besteld, maar de kok gevraagd om verschillende Turkse vis- en vleesgerechten te maken. We hebben bijzonder lekker gegeten, voldoende tijd tussen de gangen. Eten werd heel mooi opgediend / geserveerd. Zeker een aanrader!!En gelukkig rookvrij!

67. Anti-roker

Het eten was prima. Jammer dat ik dat op een gegeven moment niet meer kon proeven, aangezien het rookverbod genegeerd wordt. Jammer!

68. Heerlijk gegeten met een prima en zeer vriendelijke bediening. Aanrader.

69. Fijn restaurant met prima bediening. Voor ieder wat wils en goede prijs/kwaliteit verhouding! Aanbeveling waard.

70. Ik vond het heerlijk met een uitstekende service.

71. Anna Geelhoed

Vaak langs gelopen maar nog nooit binnen geweest.
    Totdat wij een advertentie zagen ,TAPAS MENU,
    Wij hebben heerlijk gegeten!

72. paula en jac

heel lekker en goed bediening perfect we lieten ons verrassen en dat was geslaagd ga zo door

73. slechte service

74. goed eten.Bediening staat nog in de kinderschoenen, alle begin is moeilijk. Verder niks dan lof.