Bezorgrestaurants in de buurt van Suki Yaki

1512038433 74
1519598384 68
1520858376 68
1532198303 67

1. Wij hadden een reservering staan voor gisteren 19 oktober voor 10 personen. Vroeg in de ochtend nog een bevestiging gekregen van desbetreffend restaurant. Daar aangekomen, restaurant gesloten. Hoe is dit mogelijk?!?

2. M. Oerlemans

Helaas was het restaurant dicht toen we daar aankwamen. De reservering was gewoon bevestigd, maar er hing een briefje op de deur dat ze tijdelijk gesloten zijn. Erg jammer.

3. Van den broek

Wij hebben helemaal niet bij suki yaki gegeten, want het restaurant bleek dicht te zijn. Beetje jammer.

4. Soms werd er iets niet gebracht (waar je enige tijd op aan het wachten was)dus begonnen we dan ook niet aan de volgende ronde omdat je dan denkt dat het nog komt. Iets besteld bij eerste ronde en kreeg deze pas bij derde ronde (omdat we er om vroegen). Verder was de bediening vriendelijk en het eten was erg lekker!

5. Eten is van zeer goede kwaliteit en de porties per keer zijn ook voldoende groot.
    Heerlijk gegeten.

6. We hebben hier heerlijk gegeten. Keuze was ruim voldoende. Personeel was vriendelijk.

Helaas waren er wel een paar kleine minpuntjes die ik wijt aan personeelstekort.

1. Je moest vaak lang wachten op je bestelling. Niet zo handig als je 2 1/2 uur hebt afgesproken.
    2. Op een gegeven moment stond onze tafel vol met schaaltjes, bakjes, glazen en flesjes. Dat is erg storend. We moesten vragen of het aub weggehaald kon worden.

Een ander puntje was de leesbaarheid van het invulformulier. Dit was inmiddels zo vaak gekopieerd dat het matig leesbaar was.

7. Het was erg lekker, en vriendelijk personeel.

8. Zeer slechte service, na 1.5 Uur hebben we na herhaaldeijk vragen pas onze 2e ronde gekregen. Derde ronde waren ze ons vergeten. Zal nooit meer terug komen.

9. Manon kruf

Super goed, heerlijk gegeten.
    Ondanks de drukte stond het eten iedere keer snel op tafel.
    Leuke bediening.
    Klasse gewoon😀

10. Ze zijn er meer; Japanse restaurants die volgens deze all you can formule werken. Maar waar de concurrenten in Breda en in Dordrecht wat vlak in smaak bleken, daar was bij Suki Yaki sprake van buitengewoon lekker! (Champignons, mmmm)
    De bediening waarover andere recensenten soms wat zuur rapporteerden, deden hun werk met een glimlach en snel.
    Als we t.z.t. de andere restaurants in de stad hebben gehad en we beginnen het cirkeltje opnieuw, dan beginnen we hier.

11. Ricardo

Zeer slechte bediening. Ze vergaten een ronde. Eten wat besteld was moet je minimaal 20 min op wachten. Bestelde een koffie na 3 x vragen en 35 min wachten kwam die eindelijk. En we waren met 2 volwassenen en 1 kind onder de twaalf en op de rekening was er 3 x volwassenen in rekening gebracht, Er valt heel veel te verbeteren in deze tent het excuus te druk is geen excuus.

12. Marieke

Weinig keus in sushi. Weinig sushi was bereid met verse vis. Kwaliteit was matig, veel warme dingen waren heel vet.
    De service was belachelijk slecht, bij binnekomst chagrijnig verwelkomt, geen welkom of uitleg aan tafel. Heel kortaf en niet gastvrij. Drinken wat besteld was was gewoon vergeten.
    Wel kan je er opzich gezellig dineren.
    De prijs is relatief laag dus daarom is prijs/kwaliteit goed in verhouding. Wij zullen dit restaurant voor de sushi liefhebber niet aanraden.

13. Eten was soms lekker, soms niet. Bediening was chaotisch : " wil u nog iets drinken? " terwijl alle glazen vol stonden, sommige sushi duurde 3 kwartier voordat ze op tafel kwamen. Navraag waar het bleef gaf 2x geen gewenst resultaat. Rioollucht in het toilet. Al met al kom ik er niet meer omdat andere sushi restaurants beter scoren.

14. Frank Swanen

Was er nog nooit geweest. Leuk bestelsysteem. 5 rondes en iedere ronde 5 gerechten. Heerlijk eten. Leuke en snelle bediening. Ik kwam tot ronde 4. Echt een aanrader. Zal zeker terug gaan.

15. Toon jaspers

Was de eerste keer niet verkeert alleen de rekening klopte niet en moest aangepast worden dat viel zeer tegen!

16. Sushi is niet lekker ook niet vers. Weinig keuze.... Heel jammer viel echt tegen..en zorg dat jullie airco hebben als het buiten 30 graden is het is niet te doen binnen.

17. Heerlijk gegeten in een fijne omgeving met een leuke bediening. Onze tafelbediening was super vriendelijk en behulpzaam.

18. Lekker gegeten. Volop keuze in lekker hapjes, uitstekende sushi en goed van temperatuur.
    Bediening misschien iets te weinig ervaring maar doen hun best, ze zijn ook nog erg jong.
    Prima restaurant, echt een aanrader.
    Wij gaan zeker weer terug.

19. Renske

Zo gezellig en lekker gegeten bij Suki Yaki met Social Deal. Een super uitgebreide kaart - 105 gerechtjes- en 5 rondes om te bestelllen. En een erg vlotte bediening tot de laatste ronde. Echt heerlijke sushi en andere Japanse (na)gerechtjes👍

20. A baaiman

Lekker eten en goede service.

21. Na jaren geleden een fijne avond te hebben gehad was dit een telleurstelling. Sushi smaakt veelal hetzelfde. De andere gerecten zijn ook niet spraakmakend. Menukaarten laten los van de lamineer. Simpele vraag om wasabi duurt een kwartier om eindelijk op tafel te krijgen. Was voorlopig de laatste keer dat ik hier gegeten heb.

22. Toen we binnenkwamen lang moeten wachten tot we drinken kregen. Nadien nog een keer zelf gevraagd om drinken te mogen bestellen waar we nog 2 maal het bedienend personeel aan moesten helpen denken. Eten was oke.

23. Vriendelijke vlotte bediening. Heerlijke sushi en andere gerechten. Op de vleesgerechten helaas allemaal dezelfde zoete saus. Geen muziekje. Prima avond gehad en we komen zeker terug!

24. Heerlijk gegeten, fijne bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

25. De sfeer was goed en het eten lekker.
    Jammer dat sommige gerechten en drankjes heel lang op zich lieten wachten.
    Sommige gerechtjes zijn zelfs helemaal niet bezorgd.

26. Samantha Kerstens

Dit was de 4e of 5e keer. Altijd lekker gegeten, maar helaas gisteren niet. Kijk alsjeblieft je eten na eer dat je iets eet. Nooit een slechte ervaring gehad daar, tot gister. Het zal nu een tijdje duren eer ik daar weer ga eten.

27. De bediening mag wel iets meer een lach op hun gezicht toveren, verder was het top, we zijn rollend naar buiten gegaan.
    We komen binnenkort zeker nog een keer terug.

28. Het restaurant zag er leuk uit. Voldoende ruimte om gezellig te kunnen zitten. Bediening was erg onervaren. De borden en de tafel waren niet schoon. De menukaarten waren niet schoon en plakten aan elkaar. Het eten was ok, maar niet dusdanig goed als wat ze op de website beweren.

29. Carissa

Eten was heel lekker.
    Alleen 2 keer bijna 50 minuten moeten wachten op ons drinken.

30. Ik vrees dat ik hier niet nog eens zal gaan eten. Het was heel druk. We zaten onder een knipperende kapotte lamp, heel vervelend. Er was te weinig personeel en diegene die er waren rende zich rot! En krijgen na 3 kwartier onze eerste ronde maar hadden toen nog niks te drinken gekregen. En de tweede ronde duurde ook erg lang. De 2e keer drankjes kregen we met een rietje omdat de glazen op waren! Eten is oké maar de rest is echt om te huilen.

31. Slecht, klant onvriendelijk.
    Ik heb er 2 keer gegeten nu voor de 3de keer en kom er nu nooit meer. We hebben in 2,5 uur maar 1 ronde gehad... en dan nog eisen dat we de volle prik moest betalen. Mooi niet!

32. Nooit meer !!

Wat een slechte bediening. Wachttijden waren extreem lang.

25 minuten wachten op 1 besteld biertje. 2 uur wachten tot de 2e gang geserveerd werd.

Warme hapjes werden koud geserveerd.

De prijs staat tot geen enkele verhouding tot de kwaliteit en service.

Echt nooit meer !!!!

33. Zeer slecht. Gereserveerd voor 19.00. Geen tafel aanwezig. Achterin zaak gezet aan tafel naast keuken (stank) in fel licht zonder aankleding, naast het voordeelpak toiletpapier. Half uur geen ober gezien, geen drankje, niets!
    Weer vertrokken! Wij waren niet de enigen 😢

34. Goede sushi, andere gerechten zijn niet altijd even goed (gefrituurde hapjes erg vettig vergeleken andere restaurants). Aantal sausen zijn erg zout. Maar dat maakt niet uit, want de kaart is erg uitgebreid en heeft erg veel goede en smakelijke gerechten. Zou er zeker weer gaan eten.

35. Heerlijke sushi! En de gebakken rijst is ook erg lekker

36. Goede sushi. Heel vriendelijk tegen kinderen ++ volgende keer zeker weer.

37. We hebben er gezellig en lekker kunnen eten. De bediening was erg vriendelijk en het eten werd snel gebracht!

38. Het lijkt of er te weinig personeel rondloopt om het eten en drinken bij te kunnen houden. De wachttijd was erg lang. Wel was het eten erg lekker!

39. Vriendelijke en snelle bediening. Moest wel zelf vragen naar 'de spelregels'. Ruim aanbod van sushi wat prima smaakte. De wantansoep was heerlijk. Echter kwam de smaak van sojasaus naar mijn mening erg vaak terug bij de warme gerechten. Sfeer was prima, veel jonge mensen dus een blijvertje in BoZ wat ons betreft ☺

40. Eerste kerstdag daar gegeten. Bediening ronduit lachwekkend. Allemaal jonge onervaren bedienden. Wisten niets over de gerechten. Waren verder niet onaardig, maar ontzettend stuntelig. Eten was verder goed. Een keer vergissing gemaakt met bestellen. Wilde bami, maar per ongeluk nasi aangekruisd. Helaas jammer dan! Moest de nasi maar nemen. Verder bleek de prijs van het eten niet te kloppen met wat er op de website stond.
    Eten echt wel in orde, echter qua sfeer en bediening ver onder de maat!!!

41. Marc

42. Ze waren niet erg oplettend op het kaartje wanneer we een ronde wilden bestellen, maar verder waren ze over erg snel in. Lekker eten, warm eten. Prijs kwaliteit is goed!

43. Vriendelijke service en heerlijk eten. Een pluspunt vonden wij dat ze niet continu kwamen vragen of je nog drinken moest zodra je glas leeg was. Kortom voor herhaling vatbaar.

44. Eten was heerlijk, ook snel op tafel. Aandachtspunt is het afruimen van de tafels. Als klanten weggingen werden de tafels niet helemaal leeg gemaakt, er werd geen doekje overheen gehaald. Er stonden ook veel lege flessen/glazen op de bar. De wc's waren ook vies… slordig! Neem dan in drukke tijden voldoende personeel in dienst.

45. Wat een aanfluiting. Op alles heel lang wachten en daardoor maar zelf naar de bar lopen waar het blijft. Op dat moment in die chaos achter de bar excuses, maar dan vervolgens bij de volgende ronde (s) weer.
    Het eten, zoals de biefstuk bijv, is echt van slechte kwaliteit. Het eten is eigenlijk niet meer van deze tijd.

Wat een enorme tegenvaller.

2,1
  46. 2 keer dingen niet gekregen die besteld waren en warme dingen kwamen soms koud aan. Ook kwam personeel weinig vragen of we wat wilden drinken en moesten vervolgens meer dan 20 minuten wachten op drinken. Ben hier al vaker geweest maar was nog nooit zo erg

47. Na Japans restaurant Miyako, wat altijd goed was, hier weer eens naar toe.
    Verkeerde keuze geweest. Om 18.45U binnen en om 19.30U stonden wij zwaar teleurgesteld buiten.
    Restaurant mooi, tafels niet sfeervol. De eerste drankjes kwamen snel. De eerste bestelronde met 6 gerechtjes werd in 2 stappen gebracht, totaal 4 stuks van de 6. Inmiddels al 3 keer om bestek gevraagd en opnieuw drinken besteld. Dit kwam maar niet. De overige 2 gerechtjes bleven ook achterwege. Om je heen zag je ook klagende en teleurgestelde klanten, vanwege het te lang wachten op drankjes en gerechtjes die aan verkeerde tafels bezorgd werden. Wat een ongestructureerde bedoening! Om 19.15U na dit alles aanschouwt en meegemaakt te hebben, hielden wij het voor gezien. We hebben ons beklag gedaan en de rekening voor wat we tot dan verbruikt hadden gevraagd. Aangezien alles lang duurt zijn we zelf maar vast naar voren gelopen. Een van de serveersters gaf tenminste nog haar excuses maar ze kwamen verder nergens in tegemoet. Niet noodzakelijk maar misschien wel zo netjes. Personeel komt aan tafel en nemen bestelling op, draaien zich om en ze lijken spontaan alles te vergeten. Meer bekwaam personeel wat kan luisteren en iemand die dit team efficiënt aanstuurt is hier dringend aan te bevelen. Over het eten kunnen we geen mening geven. Zonde, ons zien ze daar nooit meer!

48. Sushi lekker maar eten uit frituur en van de bakplaat niet lekker.

Zeker de biefblokjes waren ondermaats we zagen bij meerdere tafels dat deze ze ook lieten staan

49. Helaas was het heel druk, en werden de bestellingen per rondes verkeerd gebracht. Een werkneemster nam ons kaartje mee en heeft het niet doorgegeven aan de keuken dus we zaten een halfuur op ons eten te wachten. Diezelfde persoon had ook ons kaart vergeten terug te geven.

50. Goed gegeten, grote porties en goede service.

51. Arno Wierckx

Lekker en voldoende gegeten voor een betaalbare prijs. Bediening was vlot en hoefde nooit lang te wachten. Zeker voor herhaling vatbaar.

52. Het eten was erg lekker, alles smaakte vers en goed bereid. Helaas was de service vanavond van mindere kwaliteit; meerdere malen moeten vragen om wasabi en er werd gevraagd of we drinken wilden als we nog hadden, maar juist weer niet als we niks hadden. Bediening was erg hard bezig om op te dekken voor de volgende dag, waardoor er zelfs op een gegeven moment aan de bar en drankje zijn gaan bestellen i.p.v. wachten op service. Jammer!

53. Chris Meijer

Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Vlotte bediening hoefde nooit lang te wachten om de volgende ronde te bestellen welke dan ook vlot en met zorg geserveerd werden. Een echte aanrader.

54. Wij waren er op donderdag avond, helaas niet erg bevallen, het was niet heel druk in ieder geval niet wat wij gewend zijn in andere sushi zaken. Er liep 1 meisje en 1 jongen in de bediening maar dat ging niet erg snel en efficiënt. Wij zijn gewend dat zodra je bestelkaart klaar ligt er altijd wel iemand langsloopt die hem mee neemt. In dit geval niet het duurde som wel 20min. En het was echt niet druk, er waren 20 gasten dus dat is echt weinig voor zo een restaurant.

55. Aertssen

Hartstikke goed!!!

56. Wendy Prop

Echt heerlijk gegeten. We begonnen enthousiast met 5 gerechtjes aan te kruizen maar zaten na 3 rondes echt bommetje vol. Meer dan genoeg dus. Ik zou hier elke dag wel willen eten. Overheerlijk.

57. M.J 15 punten

Als vaste klanten van Miyako dachten we weer eens een keer te gaan eten maar nu bij Suki Yaki met een nieuwe kaart en kok. Hadden ze beter niet kunnen doen! Eten en vooral de sushi van zeer slechte kwaliteit. Kregen vaak ook de bestelling niet door zowel met eten als drinken. Na 3 keer vragen kreeg je het een keer door. Zo zonde want was eerst een toptent maar het enige goede aan deze nieuwe tent is de serveerster die ook bij Miyako heeft gewerkt. Onze klacht werd ook niet serieus genomen door de eigenares en kregen te horen; jij hebt jouw mening, ik de mijne! Eens en nooit meer. Kunnen de naam beter veranderen in jakkie jakkie.

58. TIP: Aan de sfeer verlichting zou ik echt wel even aandacht geven, met name bij de ronde tafels in de zaak. Voor de rest kunnen we zeggen dat we er al veel keer gegeten hebben. Vlotte en vriendelijke bediening als mogen de flesjes drinken wel wat groter voor die prijs. Maar het is gewoon een perfect sushi restaurant! Vers is belangrijk en dat is de beste reclame!

59. Vlotte vriendelijke bediening. Lekkere gerechtjes, netjes gepresenteerd, voor ieder wat wils. We komen nog terug.

60. Hele aardige en attente bediening! het eten was super lekker. Echter twee hapjes zou ik er niet meer nemen: de palingsushi en de gegratineerde oesters. Dat hoorden ze vaker zei de aardige serveerster.
    Maar verder absoluut een aanrader!

61. Zeer zeer goede bedieneing, vlot en erg maar dan ook erg vriendelijk en behulpzaam. Steeds voldoende voorradig en er wordt rekening gehouden met de wensen van de klant (bvb gebakken banana zonder suiker...). Erg fijn, doch voor een gewone werkman is de prijs wat aan de hoge kant.
    Niettemin een aanrader.

62. Super lekker gegeten en vooral een goede service!! Vooral de jonge man die heeft onze zoon heel goed vermaakt ook die heeft genoten!! Wij komen zeker vaker terug!!

63. Liza 15 punten

Het personeel is vriendelijk. En daar houdt het voor mij helaas bij op. Ik eet vaak sushi op in verschillende plaatsen. Nu was Bergen op Zoom aan de beurt omdat ik daar een paar dagen verbleef met mijn vriend. Ik weet dat het over het algemeen overal wel een beetje hetzelfde is. Maar hier bij Suki Yaki was het helaas echt niet heel lekker. De sushi met vlees en vis smaakte vreemd en smakeloos. Mijn vriend en ik besloten er het beste van te maken en alleen nog wat vega sushi's te bestellen.

2,1
  64. Het eten was gewoon heel goed, service goed en het personeel heel vriendelijk. We kwamen niks te kort, een aanbeveling voor iedereen, we komen zeker terug.

65. Eten, ambiance, personeel waren helemaal goed! Ook heel fijn dat ze geen zittingen hebben en dat we ook geen tijdslimiet hadden.

66. Vriendelijke bediening en echt lekker eten. Was vrij snel klaar na het bestellen, dus niet te snel de volgende ronde bestellen. Aankleding is na de facelift wel beter, maar is het nog niet helemaal. Verder perfect eten voor een goede prijs.

67. Lekker gegeten en heel vriendelijk personeel!

68. Nick Vermaas

Was een hele leuke avond met lekker eten, zeker een aanrader!

69. Gewoon lekker en goed gegeten. Perfecte service en het restaurant is mooi verbouwd.

70. Frans Zimmerman

Lekker gegeten, goede vriendelijke bediening, dus prima!

71. Miriam broos

Heerlijk gegeten, fijne bediening ook!

72. Peter de hoop

Super genoten, bediening super!

73. Genoeg gegeten voor die prijs. Twee keer is er een gerecht vergeten door de enorme drukte. Werd erg vriendelijk opgelost door middel van gratis drankje.

74. Robert Nuijten

Lekker gegeten. Mooi restaurant, schoon, goed verzorgd. Snelle, heel aardige bediening.

75. Marion en Jan

Heel lekker gegeten en super vriendelijke service.

76. Roy de Jonge

Erg lekker eten in een ongedwongen sfeer. De bediening was vlot, netjes, correct en aangenaam.
    Wij hebben gelachen, goed en heel lekker gegeten en zeker genoten!

De 5 gerechtjes die je in elk van de 5 ronden kunt bestellen lijken niet veel, maar zijn het bij elkaar wel. Wij kunnen flink eten, maar na ronde 4 hebben we de handdoek in de ring gegooid; hoe lekker het ook was, we kónden niet meer :)