Parkeren kunt u het makkelijkste op het Mineurplein. In 2 minuten wandelen komt u bij ons aan, Dit is betaald parkeren tot 21.00. Zondags gratis.

• OV

Streek eet- & drinklokaal bevind zich op 10 minuten lopen van het centraal station Bergen op Zoom. Tevens zijn er diverse bushaltes richting Rotterdam en Zeeland op steenworp afstand.

• Halal

1663119266 86
1672651908 86

1. jos 12 punten

Eten en drinken perfect.
    Leuk concept met bijna uitsluitend streekgerechten!

Zeker voor herhaling vatbaar!

2. Tom Louwman

Smakelijk eten uit de streek. Goede, vriendelijke service. Snelverkeer langs de tafel: bediening en toiletbezoek wat langs elkaar heen scharrelt. Beetje donker. Kaars op tafel misschien?

3. Heerlijk gegeten, alles op het gemak, mooie lekkere (streek)gerechten. Prima wijntje erbij en de bediening erg aardig en voorkomend. Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Bediening waardeloos, duurde erg lang voordat je drinken kon bestellen en vriendelijkheid was erg ver te zoeken. Ik heb het niet kunnen ontdekken. Tussen de gangen door elke keer de bediening moeten roepen voor een drankje. Eten zeer matig en zeer duur.

5. Met vrienden heerlijk gegeten. Verrassend, porties prima en ruim de tijd om alles te proeven.

6. J.van der Haar

Prettig en ongedwongen sfeer met heerlijke en goed bereide gerechten, heerlijke wijn. Dus zeer zeker voor weer een herhaling vatbaar!

7. Eerste kennismaking met Streek. Goed verzorgde en opgemaakte gerechten. De benadering was zeer persoonlijk. Wij gaan hier zeker terugkomen. Gezellige ambiance.

8. Mooi opgemaakte en smaakvolle gerechten voor een goede prijs.
    Gezellige sfeer in het restaurant.

Goede toelichting bij de gerechten.

9. jurian

10. Social deal 3 gangen menu gegeten, wat op viel is dat de stoom oven het werk deed, onze maaltijd werd opgewarmd en ook voor de niet social deal bezoekers werd het eten door de oven opgewarmd en daarna geserveerd, weinig smaak. Zonde van dit mooie restaurant, bediening liep er slordig bij. Geen hoogstandje.

11. AK 167 punten

Heerlijk gegeten, wat een super restaurant. Zeer goede prijs kwaliteits verhouding.

12. Ria Suijkerbuijk

Heerlijk gegeten. Echt een avondje uit.”

De borden zijn smaakvol opgemaakt. Waarbij je de pure ingredienten op je bord ziet liggen. Je kan zien dat alles vers is. Pluspunt is ook dat warme gerechten op een warm bord opgediend worden. De bijpassende sausjes zijn zelf gemaakt. Dat proef je. Het toetje was wederom weer heel smaakvol.

De bediening was door een vrolijke nette jongedame. Ze straalde plezier in haar werk uit.
    Zo vertelde ze bij elk gerecht wat er op het bord lag.
    Als afsluiting hadden we een koffie. Daarbij werd een lekkere zelfgemaakte truffel geserveerd.

Kortom heerlijk gegeten. En voor herhaling vatbaar.

13. Mieke Oomen

Super lekker, creatieve presentatie van de gerechten en verrast door het lokale tintje.

14. Henk & Miny Huntelerslag

24 juni 2017. Via Social Deal 4 gangen verrassingsdiner genuttigd. Verse producten van lokale leveranciers. Pure smaak. Wij hebben genoten van de overheerlijke gerechten. Lekkere fles Chardonnay. Absoluut een aanrader.

15. Heerlijk 3 gangen. Verfijnde smaken. Lekkere bijzondere biertjes. Heerlijk knapperig geroosterde varkens, waarbij je denk.... en heerlijk mals van binnen! Knus, kleinschalig. Een leuk koppel!

16. Heerlijk 4 gangen menu via Social Deal. Hoe kunnen ze het maken voor dat geld. Waarschijnlijk niet... héérlijke soep en vis gerechten. Mooi opgemaakt. Lekkere wijnen erbij. Super dit!

17. Vorige week met social deal verrassingsmenu 4 gangen genuttigd.
    Heerlijk gegeten. Goed verzorgd. Aardig personeel. Werden goed ontvangen. Goede ambiance. Alles zag er goed verzorgd uit. We gaan zeker terugkomen.

18. L. Van der Meijden

Via Social Deal een verrassingsmenu gegeten. Het eten was erg smakelijk. De ontvangst daarentegen viel tegen. We werden niet hartelijk welkom geheten en het leek wel of de gastheer/eigenaar totaal zijn dag niet had. Hij liep wat onduidelijke dingen te doen en de serveerster moest in haar eentje de gasten bedienen. Dat deed ze keurig maar niet hartelijk. De tafeltjes in het restaurant zijn erg klein zodat je met z'n vieren op elkaar geperst zat. Wij kregen een tafeltje aan de open keuken. Daardoor zeer warm en lawaaiig. Zodoende hadden wij een goede blik in de keuken. De kok stond ongeïnteresseerd zijn werk te doen in een smoezelige outfit. De kleine keuken was zeer rommelig en deed niet erg hygiënisch aan. Rommelige bakjes op smoezelige werkbladen. Ik zag nog net dat de groenten die waarschijnlijk te nat waren, nog even afgedroogd werden met een soort theedoek. De spoelkeuken, waar je inkeek als je gebruik ging maken van het toilet, was een grote chaos. Uitpuilende vuilnisbak en een vieze lucht. De keukenmedewerkers hadden allemaal smoezelige schorten aan. Nee, het gastheerschap kan nog wel een oppepper gebruiken, evenals het aanzicht van de keuken. Het zag er allemaal niet smakelijk uit wat daar gebeurde. Wij gaan hier voorlopig niet terug komen.

19. Muziek in de kelder stond hard, en de sfeer in de kelder zou wat gezelliger kunnen!

20. J. Mahieu

13 april 2015. Gegeten met een groep van elf personen. Na afloop een unaniem oordeel: prima ! Correcte en attente bediening, een kaart met voor elk wat wils. De gerechten zijn goed klaar gemaakt. De sfeer was ontspannen, ruim voldoende tijd om tussendoor en na afloop bij te praten. Een aarader !

21. Door slechte weer op zondag was het extreem rustig, maar hebben onwijs lekker gegeten. Goede bereiding, originele bijgerechtjes en opmaakt van het bord. Vooral erg leuk dat alle ingrediënten uit de omgeving komen. In het restaurant hangen ook portretteren van de verschillende leveranciers! Aanrader!

22. Annemieke Koopman

Heerlijk gegeten, lekkere verrassende wijn uit Ossendrecht gedronken. (Goed betaalbaar). Bediening heel leuk! Kortom een echte aanrader en zeer zeker voor herhaling vatbaar!!!

23. Annelies van Hartevelt

Wij hebben vrijdagavond jl. met vieren heerlijk heerlijk bij u gegeten. Top Top.
    Gereserveerd op Jamin, de heer de Clerck, 3 dames en 1 heer.
    De sfeer, bediening en de gerechten waren heerlijk. Ik spreek namens ons vieren.
    Alleen..... Volgens mij heeft u een rode port van 4,50 teveel gerekend.

Maar... wij komen zeker terug. Wonen in Oosterhout, maar als wij in Berrege komen
    dan komen wij zeker bij u lunchen of dineren.

Met vriendelijke groeten
    Annelies

24. Wij hebben er heerlijk gegeten. Ik had het verrassingsmenu en dat was het ook; verrassende smaken. Het vlees was heerlijk mals. En het toetje, een grande dessert, was hemels met o.a. een soort vloeibare toffee. Echt heerlijk. Dit kregen we opgediend in de loungekelder. Heel relaxed.

25. Vonden het eten niet top. Gerechten waren niet erg op smaak naar onze mening. Wijnen waten wel prima. Voor deze prijs hadden we wat meer verwacht.

26. De tip van overbuurman Niek, suppoost Markiezenhof (bezoek waard), blijkt een goede.
    Nog maar een paar weken open, hoewel heren Blonk en Van Bers geen onbekenden zijn in de gastronomische wereld van Bergen op Zoom. Ze weten waar ze, getuige de Gitta SHOOT!- foto's in het restaurant van hun leveranciers uit de omgeving, hun oesterzwammen, brood, ijs, vis, kaas, vlees en brood moeten halen.
    Na de cava, in overleg met Lara, die ook bepaald niet voor het eerst in de bediening werkt, een fles Groot Geluk. Deze bekroonde (!) droge, fruitig-vette witte wijn uit Ossendrecht gaat, zij heeft gelijk, de hele avond mee. Hierna mag echt niemand meer zeggen dat in Nederland geen goede wijnen worden geproduceerd! Past, werkelijk waar, prima bij alle vier de gangen van het verrassingsmenu, dat ook werkelijk een verrassing blijkt omdat vrijwel niets op de kaart terug te vinden is.
    'Daarom noemen we het ook verrassingsmenu', vertellen de koks onafhankelijk van elkaar, als ze af en toe komen zien of de gasten het naar hun zin hebben. Pulled porc in een taco, speenvarkenrack met o.a. gefrituurde spaghetti en gedroogde oesterzwammen, tarbot met wilde gambaspiesjes en zeeduivelkroketjes... feestje! Niet in de allerminste plaats omdat de frites erbij zijn gefrituurd in ossenwit - zo smaakt patat!
    Speciaal voor de salade informeert Lara of we die wel wensen; omdat vaak gasten dit laten staan en Eet- en Drinklokaal Streek niet van waste houdt. Wij willen wel en krijgen een portie gemengde sla die niet uit 28 ingrediënten bestaat maar gewoon een paar crispyverse slasoorten met een tomaatje en een subtiele vinaigrette is -uitstekend.
    Grand dessert is een finale van dit smakenfestival: palet met kletskop, kruidkoek-crème brûlée, peren-panna cotta en cheesecake.
    En daarna? Koffie met digestief en de agenda's trekken om snel terug te komen.