Restaurant De Hemel in Bergen op Zoom

zo vanaf 17:00

1419903573 77
1444203212 77
1471974228 87

1. Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding, sfeervolle ambiance. Ik kom zeker nog eens terug!

2. Jan en Angelina Brouwers

Met vrienden heerlijk bij de Hemel gegeten.
    Vriendelijke ontvangst, en attente bediening.
    Inrichting van het restaurant mooi, alles is opgeklaard afgestemd.

Zeker een aanrader om hier een gezellige avond te hebben, en goed eten.
    Komen zeker terug.

3. Beullens

Gezellig mooi restaurant!! Mooie inrichting, aangename stoelen, lekker eten, kortom, super in orde!! 3-gangendiner was erg lekker en zeer goed qua prijs.

4. J.bastiaansen

Super met 12 personen gegeten, alles was mooi opgemaakt en goed warm. Vriendelijk personeel, een dikke 9 geven we. Ga zo door kok.

5. Bob Reijmerdonk

Zeer slecht, jonge bediening. Middelmatig standaard eten. Toppunt; te weinig geld terug en ontkenning door boze gastvrouw! Nooit meer

6. Wij hebben met 6 dames hier heerlijk gegeten. Allen het drie gangen keuze menu, en daar was echt voor ieder wat wils.
    Zeer correcte, vriendelijke ontvangst! Prijs kwaliteitverhouding ook okay! Wij komen hier zeker graag weer terug!

7. Als je gezellig en heerlijk wilt genieten in Bergen op Zoom van een hapje en drankje is restaurant De Hemel een serieuze aanrader! Een gastvrij ontvangst van de gastvrouw en chef in een zeer sfeervol pand waar niks aan het toeval is overgelaten. De bediening en gerechten laten niets te wensen over, al met al een heerlijke avond genieten staat als een paal boven water bij restaurant De Hemel.

8. marianne de vries

Mooi ingericht restaurant, koele ontvangst. Bediening arrogant en niet terzakekundig, ook behoorlijk onwillig
    om wat te gaan vragen in de keuken (misschien niet toegestaan?). Prijzen vonden mijn vriendin en ik (wij eten veel in de betere restaurants) uit hun verband getrokken, prijs/kwaliteit-verhouding is absoluut zoek hier. Komen niet meer terug.

9. Met zijn tweeën heerlijk gegeten in dit restaurant. Het 3 gangen menu is echt een aanrader. Vooral de kalfsrosbief. Wij zaten boven en hadden voldoende privacy met een leuk uitzicht over het gehele restaurant. De bediening was vriendelijk en correct. Wij komen zeker terug!

10. Met 6 personen hier gegeten, helaas werden we boven geplaatst ondanks onze reservering voor beneden. Bediening, erg jong, onervaren en onvriendelijk. Eten was goed, maar prijs/kwaliteit verhouding aan de hoge kant.
    Het is voor ons de 3e keer dat we hier kwamen, wij vinden dat het alle keren achteruit is gegaan. Jammer!

11. Met 10 personen een avondje uit eten, wat ons prima beviel. Een minpuntje was het snel afruimen van de tafels, zodat we het idee kregen dat we niet langer aan tafel konden blijven. Dit is echter geen reden om niet meer bij jullie te komen eten.

12. Restaurant ziet er gezellig uit. Goede sfeer. Bediening ok. Al het eten buiten het keuzemenu buitensporig. Voorgerechten rond de 17 a 19 euro zijn niet op zijn plaats. Keuzemenu is ok, maar gezien prijs wel uitgekleed. Geen amuse en verfrissing. Dit zie je bij restaurants met deze prijzen in de omgeving wel. Verder alles ok, speenvarken wel droog...

13. Op 27 september gegeten in De Hemel. Niet alleen is het restaurant sfeervol ingericht, belangrijker is nog, dat wij uitstekend gegeten hebben. Hoewel de drie gangen keuzemenu's meer dan redelijk geprijsd zijn, hebben wij gekozen voor het viergangen "menu du chef", en daar hebben we geen spijt van gehad. Een mooi voorgerecht met bloedworst en coquille, beide precies "comme il faut", gevolgd door een stukje zeeduivel op een risotto. Hoofdgerecht een duo van lam en kalfssucade, ook weer van hoge kwaliteit. Als we toch een kritische noot moeten maken, zou het zijn, dat het aanbeveling zou verdienen bij het serveren van de wijnen, te vermelden welke er geschonken wordt, maar overall: prima, wij komen hier zeker terug.

14. Christianne en Jack

Voor de tweede keer gegeten bij De Hemel en ook nu weer dik tevreden. We hadden het 4-gangen surprisemenu met bijpassende wijnen en dat was (weer) erg goed. Maar de prijs is er ook naar.. Complimenten aan kok Eddy! Voor de bediening geldt hetzelfde: erg vriendelijk en alert!

15. Al een aantal keer bij de Hemel gegeten en gisteravond weer. We hadden voor het surprise menu gekozen en dit was heerlijk, en het zag er ook super uit!!
    We hebben de hele avond genoten van een gezellige sfeer in het restaurant. De bediening was ook erg correct, vriendelijk en professioneel! En natuurlijk onze complimenten voor de kok. Zeker een aanrader!!

16. Al twee keer heerlijk gegeten bij de Hemel. Een keer van het keuzemenu en een keer à la carte. Zowel binnen als buiten, en we hebben beide keren genoten van de ongedwongen sfeer, de privacy aan de tafels en bijzonder vriendelijke bediening, die ons goed geadviseerd heeft. Prijs-kwaliteitverhouding is prima, prachtig interieur, we zullen hier zeker terugkomen en het anderen van harte aanraden.

17. ineke van meer

Deze week voor het eerst gegeten bij De Hemel met een vriendin. Wij hebben het keuzemenu genomen (vis) wat voor de prijs uitstekend was. Goede porties en nog een schaaltje frites en salade erbij. A la carte gerechten vond ik prijzig. De entourage is modern en gezellig. Als wat gedaan zou worden aan de kwaliteit van de service en de bediening ( bijv. welkom heten bij binnenkomst, Jas aanpakken, iets vertellen over de wijnkeuze) dan zou ik me meer een welkome gast voelen. Nu ervaarde ik het als afstandelijk. Dat is jammer.

18. Wij hebben afgelopen zaterdag avond met 2 personen lekker gegeten in restaurant de Hemel. Wij hebben voor het keuzemenu gekozen omdat deze erg aantrekkelijk geprijsd is en je hebt een ruime keuze. De wijnkaart is zeer uitgebreid dus hadden wij voldoende keuze om een mooie wijn uit te zoeken voor bij ons menu. Wat eruit de keuken kwam zag er niet alleen goed uit maar was ook lekker. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Wij voelden ons daarom erg welkom. Wij komen vast en zeker nog een keer terug en bevelen dit Restaurant zeker aan.(22 september)

19. Bij restaurant de hemel afgelopen weekend met een groep van 15 personen gegeten. Ruim 2 weken van te voren gereserveerd, we hadden gekozen voor het keuzemenu. (moesten we bij de reservering al doorgeven).
    Toen we eenmaal wilden bestellen kwam de manager vertellen dat er van de 4 keuzes van het hoofdgerecht, de kalfsucade niet meer te bestellen was.Wat overbleef was eend en vis, en daar moet je van houden.
    Na de vraag of ze dan een ander alternatief hadden voor vlees, werd arrogant en asociaal op gereageerd, na door te zetten ging ze het in de keuken vragen en kwam terug met het antwoord dat ze geen alternatief hebben, dat we voor dit keuzemenu hebben gekozen en dat we het daar mee moesten doen. Erg slecht vind ik dit, je hebt al beperkte keuze en dan is er iets op,dan hoort een goed restaurant uit hun eigen met een alternatief te komen. Zeker omdat ze al ruim 2 weken wisten dat er een grote groep zou komen. Toen we dessert wilden bestellen, we hadden keuze uit 3 soorten, kregen we wederom te horen dat er van 1 nog maar 4 waren. Toen we aangaven dat we dat jammer vonden werdt er met een snauw gereageerd dat we toch nog 2 keuzes hadden. Al met al een asociale service. Wij komen hier niet meer terug.

20. Uitgaande van een bistro (gezien de kaart) is het eten heel redelijk. De sfeer is voldoende, echter nodigen de foto's op de site een niveau uit dat helaas ten dele wordt waargemaakt. Desalniettemin is de privacy goed, de muziek idem, maar de uitstraling meer die van een eetcafé of brasserie.

Dat laatste is niet erg, maar de rekening plaatst eea in ander perspectief.

Dik 160 euro voor 2x voor, 2x hoofd en 1x dessert, een fles wijn en koffie na met limoncello. Daar zakte onze broek toch eigenlijk van af. Wij eten geregeld buiten de deur, ook Michelin, etc. Dit restaurant liet qua eten een goede indruk achter, echter verpest de prijs elk feel good gevoel. Het voor wat hoort wat principe zeg maar.

Ondanks het heel redelijke eten geen vervolg waard. Helaas!

21. Wat een fiasco in restaurant De Hemel en dat heeft alles met de service te maken. De bediening is onprofessioneel (geen inhoudelijke kennis, traag, vergeetachtig, onbeleefd) en ziet er daarnaast onverzorgd uit (gympen, piercings en andere sieraden). Daar zou je meer van mogen verwachten, zelfs in een eenvoudige bistro als De Hemel. Jammer.

22. Afgelopen zondag met mijn echtgenote heerlijk gegeten op het terras. Enige minpuntje dat ik op deze avond heb kunnen ontdekken is dat de terrasstoelen niet geheel comfortabel zijn. Het geheel oogt wel weer bijzonder goed!

Inmiddels is er overigens wel een wijnkaart. Ikzelf ben een liefhebber van een wat zwaardere wijn voor bij het vlees en dan voldoet de Rioja huiswijn prima!

Ook wij hebben gekozen voor het 3-gangen keuzemenu, voor een zeer acceptabele prijs, met inderdaad voldoende porties en prachtig opgemaakte borden. Bij elkaar opgeteld zaten wij beiden "lekker" vol.

Mijn vrouw is vegetarisch. Veel restaurants besteden hier niet voldoende aandacht aan, maar mijn vrouw was zeer te spreken over haar speciaal bereide maaltijd.

Ook wij vinden het een aanrader en komen zeker terug!

23. MatW 23 punten

Net heerlijk gegeten bij De Hemel in Bergen op Zoom. Het decor is fantastisch (warm uiterlijk in authentiek pand met moderne details). Nadat we plaats hebben genomen op de heerlijke stoelen kregen we vooraf lekker brood met wat boter en tapenade (niet bijzonder, op het brood na dan). We hebben gekozen voor het keuzemenu. Hoewel ik vooraf dacht dat de porties gezien de prijs klein zouden zijn, viel dit alleszins mee. Ook zonder rekening te houden met de prijs waren de gerechten heerlijk. Goed en lekker bereid, met wat extra smaken door de jus, een saus of een dressing. Helaas geen wijnkaart, dus we konden niet kiezen welke wijn we wilden hebben (standaard wordt er een merlot als rode wijn geserveerd, die overigens prima is). Service was verder ook prima (we hebben niet met lege glazen gezeten), al was het niet bijzonder (geen uitleg of iets dergelijks).
    Kortom, een absolute aanrader indien je eens lekker wilt eten voor een prima prijs en niet naar een dertien-in-een-dozijn-restaurant wilt gaan. Gaan zeker terug voor de a-la-carte-gerechten.

24. Ongepland uit eten en erg benieuwd naar De Hemel belde ik afgelopen woensdag even op, we konden meteen komen. Vol enthousiasme werden mijn vriend en ik door de gastvrouw en de mede-eigenaar/kok ontvangen (semi open keuken) en namen plaats (was de warmste dag van het jaar, terras uiteraard vol maar binnen heerlijk koel). Het, jonge personeel nam z'n taken erg serieus, was ontzettend vriendelijk en duidelijk goed opgeleid. Timing van serveren was perfect, net als het eten (vooral de zalmcarpaccio is echt aan te bevelen!). We hadden beide gekozen voor het driegangen keuzemenu, goede porties, alles met aandacht bereid, feest op het bord! We hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker snel terug!