Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bergen op Zoom verdeeld zijn.

1. West-Europees Bergen op Zoom

Nancy van Wezel

De Berk was altijd mijn favoriete lunchtent, maar de laatste tijd lijkt het steeds viezer geworden. Laatste paar keer op de lounge banken gezeten en de kussens waren zo ranzig vies. Brrr. De tafel rond de tafelhaard was ook niet schoongemaakt. De bediening zette daar weer gewoon ons eten op. Pas na vragen maakte ze het schoon. De bediening was ook ongeïnteresseerd en duurde lang voor ze eens langskwamen. En voorheen kreeg je de lunchgerechten op heerlijk gesneden brood nu op taaie stokbroodjes. De Berk is te groot en te druk geworden en zijn de focus op de belangrijkste details aan het verliezen. Écht heel jammer.

2. West-Europees Bergen op Zoom

Jo van den Bergh

High tea gehad met 9 personen. Na het eerste gerechtje n uur moeten wachten en toen werden alle gerechten koud, warm en zoet in een keer op tafel gezet, kon er zelfs geen bord meer neer zetten. Hele slechte presentatie en van sommige gerechten waren er niet voor alle personen hapjes. B.v. 4 bonbons, 8 chocolade lolly's, 11 donuts… Ook half uur wachten op drankjes. Voor ons nooit meer de Berk.

3. Chinees-Indisch Bergen op Zoom

Marc

Wij hadden een reservering staan voor gisteren 19 oktober voor 10 personen. Vroeg in de ochtend nog een bevestiging gekregen van desbetreffend restaurant. Daar aangekomen, restaurant gesloten. Hoe is dit mogelijk?!?

5. Internationaal Bergen op Zoom

Wat een enorme tegenvaller. Ik ga hier net als ons gehele gezelschap nooit meer naar toe. Veel te prijzig voor vreselijk slecht eten. Koud taai uitgedroogd niet aanwezig of veel te pittig. Niet te eten. Tip plaats bij de schalen bordjes met wat er op ligt dat maakt je keuze ook wat makkelijker. De chocoladefontijn was kapot. Het enige wat erg lekker was was de saté. En dat is erg weinig als er zoveel keuze zou moeten zijn. Personeel was wel vriendelijk. En de lokatie is prachtig. We gaan geregeld bij dit oa bij dit soort restaurants eten maar hier dus nooit meer.

2,1

M. Oerlemans

Helaas was het restaurant dicht toen we daar aankwamen. De reservering was gewoon bevestigd, maar er hing een briefje op de deur dat ze tijdelijk gesloten zijn. Erg jammer.

Van den broek

Wij hebben helemaal niet bij suki yaki gegeten, want het restaurant bleek dicht te zijn. Beetje jammer.

Soms werd er iets niet gebracht (waar je enige tijd op aan het wachten was)dus begonnen we dan ook niet aan de volgende ronde omdat je dan denkt dat het nog komt. Iets besteld bij eerste ronde en kreeg deze pas bij derde ronde (omdat we er om vroegen). Verder was de bediening vriendelijk en het eten was erg lekker!

10. West-Europees Bergen op Zoom

Na vele malen bij de Berk gegeten te hebben gaat langzaam aan de klad erin komen heb ik het idee. Knullige bediening die vanalles liet vallen, friet vettig en totaal niet krokant. Biefstuk medium rare besteld maar was volledig doorgebakken. Niet gewend van dit verdere leuke restuarant. Hopelijk gaat de knop snel weer de andere kant op.

Eten is van zeer goede kwaliteit en de porties per keer zijn ook voldoende groot.
    Heerlijk gegeten.

We hebben hier heerlijk gegeten. Keuze was ruim voldoende. Personeel was vriendelijk.

Helaas waren er wel een paar kleine minpuntjes die ik wijt aan personeelstekort.

1. Je moest vaak lang wachten op je bestelling. Niet zo handig als je 2 1/2 uur hebt afgesproken.
    2. Op een gegeven moment stond onze tafel vol met schaaltjes, bakjes, glazen en flesjes. Dat is erg storend. We moesten vragen of het aub weggehaald kon worden.

Een ander puntje was de leesbaarheid van het invulformulier. Dit was inmiddels zo vaak gekopieerd dat het matig leesbaar was.

Het was erg lekker, en vriendelijk personeel.

Zeer slechte service, na 1.5 Uur hebben we na herhaaldeijk vragen pas onze 2e ronde gekregen. Derde ronde waren ze ons vergeten. Zal nooit meer terug komen.

Aardige man in de bediening.
    Maar het eten was bijzonder slecht.
    Wij eten heel regelmatig Indiaas, maar bij Handi leek het nog niet eens op Indiaas eten.
    Welke kruiden zij hebben gebruikt? Geen idee, maar niet de Indiase.

Emmy thomas

Super restaurant lief personeel heerlijk gegeten. Ook aandacht voor de gasten. Voor ons een dikke 10.

Het eten was meer dan prima, heerlijk voorgerecht en een voortreffelijk hoofdgerecht.
    Echter de bediening was ronduit slecht evenals de wijn en het bier advies.
    Ik kreeg blond bier waar ik een dubbel had besteld…
    Vanwege de lange wachttijden tussen de gerechten, na 1 uur het voorgerecht en dan een uur later het hoofdgerecht. Het nagerecht hebben we niet genomen en we hebben ook geen fooi gegeven. Als de bediening op orde is evenals de tijden tussen de gerechten overwegen we misschien om weer naar het geheim van Bergen te gaan.

Diner een afknapper, had keuze kip gemaakt, deze was niet om te eten zo gortdroog, de groenten die erbij waren flets van kleur en niet knapperig, het glaswerk ziet er zeer oud uit, soepkom met stuk eruit.
    Al met al een afknapper.

Lars Snijders

Het personeel was zeer vriendelijk, gezellig om mee te praten en ik mocht bij hun mijn bagage neerleggen, omdat het zo veel was. Helemaal top!

Manon kruf

Super goed, heerlijk gegeten.
    Ondanks de drukte stond het eten iedere keer snel op tafel.
    Leuke bediening.
    Klasse gewoon😀

Astrid Balk

Ik was hier op de receptie, diner en feest van een huwelijk. Voor de receptie werden we niet verwelkomd met bubbels zoals was afgesproken. Het was niet eens duidelijk waar we konden zitten. In de zaal was gedekt voor het diner, dus dan maar naar buiten. Spa blauw was lauw kraanwater. Op het feest net zo, maar ik kreeg er op verzoek wel ijsklontjes in. Ik drink nooit kraanwater, dus ik proef echt het verschil.
    Bij het diner was de bediening zeer slecht; er was onvoldoende kogelbiefstuk… dus werd het varkenshaas en de gevraagde satésaus werd pas geserveerd toen de tafel al werd leeggeruimd. Alles was rommelig en onduidelijk. De houten stoelen bezorgden me rugpijn… ik ben minder valide en liet mijn schoonzoon dus een stoel van buiten pakken voor het diner. In de feestzaal stonden dezelfde slechte stoelen… dus snel naar de dinerzaal om mijn buitenstoel veilig te stellen. Ja, die mocht ik wel meenemen i.p.v.: we lopen wel met u mee en brengen hem even. Geweldige service dus! Hier kom ik dus nooit meer! Positief: de toiletten zagen er redelijk netjes uit!

1,7

Prima. Mooi weer, heerlijk op terras gezeten. Snelle service, prima eten!

Wij hebben 2x eten besteld waarbij 2x een portie friet hoorde. Wij kregen 1 bakje friet. Wij hebben dit gezegd en er werd ons verteld dat dat voor 2 personen was. Een man naast ons die alleen at, had hetzelfde bakje friet. Hierop hebben wij weer de bediening aangesproken die vervolgens de manager erbij haalde. Na een hele discussie werd er nog steeds geweigerd ons dat bakje friet te geven waar wij gewoon recht op hadden. Als je een extra portie zou bestellen zou je nog eens 4,50 euro moeten betalen. Ik vind dit heel slecht, heel het terras luisterde mee. Ook dat de manager weigerde ons dat bakje friet te geven. Uiteindelijk wat het een heel duur bakje friet want nu heeft hij een aantal klanten verloren.
    Dit is niet alleen bij ons gebeurt. Wij komen hier nooit meer!

Grandioos!

We waren wat sceptisch want we hadden zoiets nog nooit gegeten (eigenlijk ook nog nooit gehoord van poké bowl).

Zo heerlijk met allemaal verse producten, heerlijk bereid en dan nog gezond ook!
    Fijn sfeertje, goede bediening en dat allemaal voor een hele nette prijs.

Een aanrader voor iedereen, wij komen zeker terug om de andere gerechten te proeven want er staat nog heel wat meer lekkers op de kaart.

Bedankt en tot gauw,
    Simpy.

Simpy de Bekker

Nicky Otto

Super!

Heerlijk gegeten met nachos als voorgerecht, Waren echt top! En ook een zeer goede prijs,
    Daarna een poke bowl geprobeerd lekkere rijst en zeer goede kip erin.
    Als laatste spare-ribs op, waren echt fantastisch.
    Echt aan te raden.

Patricia aarssen

Gezellige sfeer en vriendelijke bediening.
    Porties zijn groot en zeer smakkelijk.
    Locatie is mooi op de grotemarkt vooral met goed weer op het teras.

Edwin Poldermans

Alleen een hoofdgerecht besteld voor 2 personen, we dachten dat het te weinig was. Fantastisch gegeten, allebei bordje niet leeggemaakt. Buikje zat 'savonds nog heerlijk vol en voldaan. Sfeervol genoten van een leuke smaakvolle maaltijd. Een echte aanrader voor een geringe prijs.

Heel vriendelijk personeel en lekker gegeten van de tapaskaart.

Bep van Eekeren

Lekker gegeten maar niet hartelijk ontvangen. De serveerster gooide een vork op de grond. Dat kan gebeuren. We kregen het hoofdgerecht en ze zei smakelijk eten. Ik zei hoe moeten we het doen we hebben nog geen bestek. Dus eens maar nooit meer.