Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bergen op Zoom verdeeld zijn.

1. Anja Friesen

Gezellig ontvangen, fijne tafel in een hoek, rustig maar toch middenin de zaak. Eten was erg goed, alleen de tonijn rook een beetje fishy…Verder gaan we dit zeker andere mensen aanraden. Al met al een heerlijke avond gehad!!!

2. Lilian Brood

1e keer bij Delphi gegeten maar super lekker, goede sfeer en zeer behulpzame bediening

3. Internationaal Bergen op Zoom

Uitstekend restaurant met gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening door eigenaar en overige personeelsleden. Mooi opgemaakte gerechten met een uitstekende smaak. Keuze uit terras (gisteren met zon), restaurant en serre. Aangename ambiance voor een goed gesprek. Geen hinderlijke achtergrondmuziek of personeelsleden die steeds komen vragen of je nog iets wilt drinken. Jammer dat de automatische glazen schuifdeuren werden opengezet; daarvoor was het gisteren op 4 maart 2024 binnen voor stil zittende gasten toch nog té koud. Een verbeterpunt. O ja, voldoende parkeergelegenheid en die is gratis. Saus is een aanrader en ik kom er graag terug.
    Jos Rampart

4. Het eten was erg lekker en werd ook snel klaargemaakt. Service was hartstikke vriendelijk. De sfeer is zeker ook gezellig. Ik kom hier vaker terug.

5. Na geruime tijd waren we weer eens te gast bij La Pucelle. We werden bij de telefonische reservering al uiterst vriendelijk en hartelijk te woord gestaan. Dit gold zeker ook voor de persoonlijke ontvangst door de gastheer en zijn vrouw. We zijn uiterst te spreken over de klantvriendelijkheid, hartelijkheid en - ook niet onbelangrijk - de kwaliteit van het eten en de geadviseerde wijn.
    We kijken terug op een heel fijne en smakelijke ervaring… Een volgend bezoek zal zeker niet lang uitblijven…

6. Perfect gegeten

• Eindcijfer 10
  7. Erg duur in verhouding tot wat je krijgt en erg lang wachten. Niet aan te bevelen.

3,6
  8. Ad Verhaar

Super lekker gedineerd in ontspannen sfeer!

9. Internationaal Bergen op Zoom

We hadden in de middag een iglo geboekt voor mijn vriendin haar verjaardag. Twee weken ervoor belde ik het restaurant of ze misschien een ballon of een slinger wilde ophangen of een kaarsje in het dessert wilden doen. Maar dit wilden ze niet doen. Dit is natuurlijk niet verplicht, maar voor dat geld mag je wel dit soort service verwachten vind ik.

Het was op de dag van de reservering slecht weer. De iglo was volgelopen met water. Toen we dit aangaven werd dit niet opgedweild, dus lieten we het maar gaan. Er waren twee heaters, maar het was alsnog zo koud dat we allebei met onze winterjas aanzaten. Wat het een wat kille sfeer gaf. Toen ik vroeg of ze wat kaarsjes neer wilden zetten, kregen we de mededeling dat dit niet was besteld - terwijl er binnen wel kaarsen aanstonden. Er was ook geen muziek te horen in de iglo - dus heb ik wat muziek op mijn mobiel aangezet.

Het eten was goed, maar niet heel bijzonder en vooral heel veel. Daarnaast hadden we iets verkeerd geïnterpreteerd, namelijk dat de drankjes bij de prijs inbegrepen zat. Dit staat namelijk in de beschrijving: ‘Bij binnenkomst in de iglo zullen wij jullie vragen welke drankjes we voor jullie in de koeler in de iglo zullen plaatsen. De gehele inhoud van de wijnkoeler is dan voor u, blijft er iets over dan pakken wij dit voor u in om mee naar huis te nemen.’ Onze ober begon ook gelijk over champagne, zonder ons een drankkaart te geven (€14 per glas). Gelukkig kwamen we er bij het hoofdgerecht achter dat dit niet het geval was toen ik om een half glas vroeg. Hier deden ze niet aan zei hij en toen viel het kwartje. Ik kan me voorstellen dat meer mensen hier van zijn geschrokken.

Al met al hebben we voor deze lunch dus 220 euro betaald (150 euro voor het eten en 70 euro voor het drinken). Ik ben van mening dat de prijs-kwaliteit verhouding niet in balans is! Desondanks wel een leuke middag gehad, maar dat lag vooral aan het gezelschap. Maar de hele ervaring vond ik niet meer dan 2 sterren waard.

3,7
  10. Internationaal Bergen op Zoom

Stephanie

11. Peter Snippe

Voor op oudjaar 2023 hadden wij online gereserveerd.
    Hebben wij per mail een bevestiging retour gekregen.
    Twee uur voor de afspraak krijgen wij netjes een herinnering van de afspraak.
    Jammer genoeg waren wij er toen al achter dat het restaurant oudejaarsdag gesloten was.
    Hoe is dit in godsnaam mogelijk.
    Waar vindt je op oudejaarsdag om 17:00 uur nog een locatie om te eten?

12. Eerste kerstdag gevierd in restaurant Athene te Bergen op Zoom. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer. Het eten was heerlijk en betaalbaar. Athene is zeker de moeite waard.

13. Ons favoriete restaurant. Het eten is altijd goed, vriendelijk personeel, goede sfeer.

14. Jolanda Geers

Lekkere broodjes in de stad!

• Eindcijfer 10
  15. Altijd goed en lekker eten en bediening is top!

16. L. Dingemans

Gisteren heb ik bij de Hemel gegeten met 3 vriendinnen.
    De bediening was matig, niet gastvrij.
    Ik had Rog besteld, prachtig opgediend overigens, maar deze rook sterk naar ammoniak en smaakte bitter (vriendinnen roken het ook overduidelijk). Toen ik dit aangaf, kreeg ik iets anders te eten, maar ik kreeg geen enkele reactie terug over de vis en de gastvrijheid was nog verder te zoeken.
    Bij het weggaan heb ik er nog naar gevraagd maar het antwoord was, er is niks met deze vis aan de hand, wij hebben dat vastgesteld.

Ik ben toch blij dat ik de rotte vis niet gegeten heb. VOEDSELVEILIGHEID.

Wij, met zijn vieren bevelen dit restaurant niet aan.

17. Internationaal Bergen op Zoom

Peter Kerstens

Super ervaring gehad afgelopen zaterdag in een van de iglo’s.
    Kwaliteit van al het eten een dikke tien.
    Ook een pluim voor de bediening, zeer attent, vriendelijk en gezellig.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    We zien jullie graag nog eens terug.

18. Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Het eten is smaakvol en een Bourgondisch bord vol!
    Een echte aanrader.

19. Narda Jongenelen

Het was heel goed en erg gezellig, de service was geweldig.

20. Johan van Gorsel

Eten perfect en zeer goed eten.
    Echt top😊

21. Internationaal Bergen op Zoom

Astrid en Michiel Borghgraef

Feest gehad met vrienden en familie in de serre van Saus. Mooie lokatie, goed bereikbaar gratis parkeren.

Heel goed verzorgd, welkom met petit fours aangepast aan ons feest thema. Bediening heel correct en volgens etiquette. Hapjes en eten waren prima, behalve de vegetarische saté werd minder goed beoordeeld.

We hebben veel complimenten van onze gasten gekregen.

22. Afspraken zijn niet na gekomen.
    Een domper op onze trouwdag.

23. Ik vond het heel slecht de soep was koud. De bestek was vies de hele zaak was vies. We waren er om 10:30. We kregen als klant te horen dat de ploeg van gisteren niet schoon had gemaakt. Voor mij een no go echt heel vies

24. Heerlijk eten.

25. Internationaal Bergen op Zoom

Colin van der Sar

25-09-2023 Vanavond voor de 2e keer hier wezen eten! Het was nog fantastisch weer dus heerlijk buiten op het terras kunnen zitten en genieten van het strand en uitzicht op Markiezaatsmeer! Je hoeft niet naar Hawaï te vliegen om van die prachtige zonsondergang te genieten dat kan ook gewoon hier in Bergen 😉 Vanavond gekozen voor de Chateaubriands en die was werkelijk fantastisch, mijn smaakpapillen zijn weer verwend. De zoete aardappel patatjes met truffelmayonaise en Parmezaanse kaas & fijngesneden lente-uitjes zijn ook een absolute aanrader. Als toetje gekozen voor de Crazy Wafel. Het kind kwam in me naar boven, dat was genieten. T is dat moeders erbij zat anders had ik het bordje nog afgelikt 🙈🙈🙈

26. Lia Boschman

We vonden de keuze zeer gering en het aangebodene weinig orgineel/nogal standaard!
    De prijs voor het gebodene vonden wij erg hoog, terwijl men voor groente, salade en frites (wat niet inbegrepen zat bij het gerecht) extra moest betalen en niet zo'n beetje ook: € 6,50 voor 'n hele kleine portie frites!

27. Internationaal Bergen op Zoom

Mooie zaak, zeer lekker eten, top service. Was de eigenaars en personeel niets teveel. Wegens minder weer mochten we binnen zitten, achteraf buiten, zonder enig probleem. Ook voor de kids speciaal menu voorzien. Dankzij jullie werd het een geweldig feest.

28. Cheeseburger besteld. Kreeg er bacon in🤨
    Frites was slecht doorbakken echte hotelfrites van matige kwaliteit.
    Wachttijd ook lang alhoewel het personeel daar weinig aan kon doen: te weinig mensen

3,6
  29. Lekkerste broodjes van Bergen op zoom.

30. Eten was echt slecht, scampi met gele rijst. Bord lag vol met rijst en een stuk of 6 gaargekookte scampi in een viezige roze saus. Groente kwam denk uit pot en was vies, slap en verkleurd.
    Niet twijfelen maar gewoon ander restaurant zoeken, zonde van je geld.