Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bergen op Zoom verdeeld zijn.

Vreselijk eten.

Onion bahji ziet er uit alsof het voor de hond is. Was rauw en smakeloos.
    Terug gestuurd naar de keuken.

Biryani en chicken tikka waren zo slecht dat we vetrokken zijn zonder te betalen

2. Internationaal Bergen op Zoom

Marcel mulders

Afgelopen weekend hier voor het eerst gegeten, allereerst wil ik mededelen dat de sfeer en inrichting van het restaurant top is.
    Nu de mindere punten; Het eten komt voor 90% koud op tafel en veel te gaar, of te hard gebakken! Garnalenspiesje was net rubber en ook niet opgegeten! Risotto was koud en veels te veel! Gele Surinaamse rijst is niks Surinaams aan enkel droog en smaakloos!
    Zalmfilet idemdito! Zwart van buiten en rauw van binnen, geen kruiden en een klonterige saus. En Ohjaa, vooraf een waterige uiensoep en me vriendin een dikke champignonsoep waar je lepel recht in blijft staan. Al met al heel wat punten om te verbeteren! Geen aanrader, te duur, weinig kwaliteit voor een te hoge prijs! Betaal liever wat meer voor beter klaar gemaakt voedsel!

jurian

Voor het eerst bij deze Griek geweest. Ondanks dat we gereserveerd hadden moesten we ruim 20 minuten wachten op een tafel. Mensen die later binnen kwamen kregen eerder een tafel. Helaas kregen we geen ouzo, in tegenstelling tot de meeste gasten. Vervolgens moesten we bijna een uur op onze bestelling wachten. Het eten was best lekker, maar weinig (souvlaki speciaal was slechts 1 spies), wat we niet gewend zijn van Griekse restaurants. Voor het eerst met honger weggegaan bij een Griek. Niet voor herhaling vatbaar dus. Jammer!

5. West-Europees Bergen op Zoom

Plan nooit je bruiloft bij de berk! Want als er mensen zijn die ze beter kennen schuiven ze je gewoon aan de kant en kun je last minute wat anders gaan regelen.

Slechte ervaring. Aangegeven dat we zeker geen vlees aten, toch begon de amuse met vlees. Werd wel vervangen door een oester. In de zeker lekkere soep zat een buideltje met, u raad het al: vlees. Na aangeven dat dit niet de bedoeling was, werd er wel excuses aangeboden, maar verder gebeurde er niets. Kortom, de communicatie tussen het personeel en keuken is allerbelabberdst. Wijn inschenken deden we op het laatst maar zelf omdat de bediening daar geen aandacht voor had. En als klap op de vuurpijl kregen we bij binnenkomst een prosecco van het huis aangeboden, welke later voor veel geld op onze rekening stond. Dus: hier geen tweede keer meer!

Vriendelijke service en heerlijk eten. Een pluspunt vonden wij dat ze niet continu kwamen vragen of je nog drinken moest zodra je glas leeg was. Kortom voor herhaling vatbaar.

8. Midden-Oosters Bergen op Zoom

Denis Werkhoven

Het was zeer lekker. Een keuken waar word gekookt uit het hart. Lieve mensen, en je kan er lekker vegetarisch eten. Aanrader die is iets anders wil eten dan de Europese keuken.

9. Internationaal Bergen op Zoom

Henk Beijen

Als senior heb ik vanmiddag geluncht bij jullie. Een slechte ervaring was dat. Twee uur begon het en om drie uur een boer soep die na 5 happen al leeg was. Half vier mochten we aansluiten aan een smakeloos buffet. Niet alle senioren zijn aan een zoutarm dieet /suikerdieet. Bediening moest zich in alle bochten wringen om e.e.a goed te praten, niet alleen onze tafel hoor. Als mensen over een vreetschuur praten dan is deze watertuin in Bergen op Zoom no.1. Een arrogante manager die de klachten aanhoort en vervolgens denkt: zeur jij maar lekker, ik doe toch waar ik zin in heb. Heel klantonvriendelijk. Zo dat is er uit.

Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding, sfeervolle ambiance. Ik kom zeker nog eens terug!

Frederik Brieste

Eten was top (beetje overpriced kwa wild), bediening daarentegen, ergerlijk. Ik weet niet of het het mag zeggen, maar die 'gastheer' is echt een schoft. De meisjes die rondlopen doen echt hun best maar toen ik naar het toilet liep werden ze echt ontzettend onaardig aangesproken, schreeuwerig zelfs. Omdat we voor de bar zaten konden we ook de gesprekken achter de bar horen. Snap niet dat er nog iemand werkt zeg! Daardoor echt niet kunnen genieten van zijn service. De meisjes krijgen wel een dikke pluim! Wel wisten ze soms niet zo goed wat ze vast hadden, lijkt mij ook lastig al die bereidingen uit je hoofd leren. Prachtig bedrijf maar tijd voor een andere gastheer! Pas als wij een advertentie zien voor een nieuwe komen we weer. Zonde want het eten was zoals genoemd top!

Eten was heerlijk, ook snel op tafel. Aandachtspunt is het afruimen van de tafels. Als klanten weggingen werden de tafels niet helemaal leeg gemaakt, er werd geen doekje overheen gehaald. Er stonden ook veel lege flessen/glazen op de bar. De wc's waren ook vies… slordig! Neem dan in drukke tijden voldoende personeel in dienst.

Wat een aanfluiting. Op alles heel lang wachten en daardoor maar zelf naar de bar lopen waar het blijft. Op dat moment in die chaos achter de bar excuses, maar dan vervolgens bij de volgende ronde (s) weer.
    Het eten, zoals de biefstuk bijv, is echt van slechte kwaliteit. Het eten is eigenlijk niet meer van deze tijd.

Wat een enorme tegenvaller.

2,1

2 keer dingen niet gekregen die besteld waren en warme dingen kwamen soms koud aan. Ook kwam personeel weinig vragen of we wat wilden drinken en moesten vervolgens meer dan 20 minuten wachten op drinken. Ben hier al vaker geweest maar was nog nooit zo erg

P. Monsieurs

We waren met een groep en het was goed. Entourage en bediening erg goed. Voor herhaling vatbaar.

16. Internationaal Bergen op Zoom

Heerlijke eten, gezellig tafeltje bij de haard en ondanks dat wij op maandagavond de laatste twee gasten waren zijn wij super netjes bediend door een vlotte aardige jonge vrouw. Top 🤗

1Sept j.l. hebben wij in De Bloemkool gegeten, het eten was goed maar niet royaal, friet voor 2 pers was erg weinig, wij hadden een giftforyoucard waar wij mee afrekenden, wij moesten nog 26 euro bijbetalen wat ik erg veel vond, op de kaart was de allerkleinste soep 4 euro, op de rekening stond 15 euro voor 2 pers dat vind ik niet eerlijk, zag het pas de andere dag ;-((

donny musters

19. Internationaal Bergen op Zoom

Het personeel is zeer vriendelijk zo gauw je binnen komt. En zo blijven ze de hele tijd,
    Er is zowel plaats binnen, als buiten op het (overdekte en verwarmde) terras.
    Het menu ziet er goed verzorgd uit, niet overdreven uitgebreid, en voor iedereen is er wel een keus te maken.
    Drankjes worden snel geleverd.
    Na de bestelling staat er al gauw een amuse voor je klaar, wat een lekkere opwarmer is.
    Je hoeft daarna niet lang te wachten op de volgende gangen. De gerechten zijn met veel zorg klaargemaakt en zijn echt erg lekker.
    De ligging van het restaurant is zeer mooi aan de boulevard in Bergen op Zoom, met uitzicht op het water.
    Alles bij elkaar zeer sfeervol, en zeker een plaats om terug te komen.

Het restaurant ziet er goed uit, echt een aanwinst voor deze stad!

Catharina

Mooie zaak maar ruim 40 minuten wachten op een borrelplank met Parmaham, plakjes zalm, drie gefrituurde gehaktballetjes, drie gefrituurde ragoutballetjes en gefrituurde kipfilet die te hard gebakken was is naar mijn mening geen reclame.

22. Chinees-Indisch Bergen op Zoom

Goed verpakt eten. De bami is echt smakelijk.

23. Chinees-Indisch Bergen op Zoom

De nasi is goed en smakelijk.

Vanavond gegeten bij Grieks Restaurant Athene in Bergen op Zoom.
    Echt super lekker.
    Echt een aanrader!

25. Chinees-Indisch Bergen op Zoom

Goed afhaalmenu, smakelijk eten!

Prima eten, vooral de nasi is goed en smakelijk!

Altijd gezellig, gastvrij en vriendelijk. Eten zeer goed.

We zijn afgelopen zondag wederom geweest.

We merkten meteen op dat er ondertussen heel wat aangepast was. Zo werden we erg vlot bediend en kregen we meer dan voldoende te eten. Ditmaal werden er ook lekkere warme broodjes vooraf bediend. De sfeer was er goed en degene(n) die bedienden hadden echt oog voor de klant! Ook op het moment toen het wat drukker werd in het restaurant. Mochten we dus opnieuw een cijfer moeten geven dan was het zeker een dikke 8 waard.

We wensen jullie veel succes met de zaak, en komen zeker nog een keertje terug.

Social deal 3 gangen menu gegeten, wat op viel is dat de stoom oven het werk deed, onze maaltijd werd opgewarmd en ook voor de niet social deal bezoekers werd het eten door de oven opgewarmd en daarna geserveerd, weinig smaak. Zonde van dit mooie restaurant, bediening liep er slordig bij. Geen hoogstandje.

Na Japans restaurant Miyako, wat altijd goed was, hier weer eens naar toe.
    Verkeerde keuze geweest. Om 18.45U binnen en om 19.30U stonden wij zwaar teleurgesteld buiten.
    Restaurant mooi, tafels niet sfeervol. De eerste drankjes kwamen snel. De eerste bestelronde met 6 gerechtjes werd in 2 stappen gebracht, totaal 4 stuks van de 6. Inmiddels al 3 keer om bestek gevraagd en opnieuw drinken besteld. Dit kwam maar niet. De overige 2 gerechtjes bleven ook achterwege. Om je heen zag je ook klagende en teleurgestelde klanten, vanwege het te lang wachten op drankjes en gerechtjes die aan verkeerde tafels bezorgd werden. Wat een ongestructureerde bedoening! Om 19.15U na dit alles aanschouwt en meegemaakt te hebben, hielden wij het voor gezien. We hebben ons beklag gedaan en de rekening voor wat we tot dan verbruikt hadden gevraagd. Aangezien alles lang duurt zijn we zelf maar vast naar voren gelopen. Een van de serveersters gaf tenminste nog haar excuses maar ze kwamen verder nergens in tegemoet. Niet noodzakelijk maar misschien wel zo netjes. Personeel komt aan tafel en nemen bestelling op, draaien zich om en ze lijken spontaan alles te vergeten. Meer bekwaam personeel wat kan luisteren en iemand die dit team efficiënt aanstuurt is hier dringend aan te bevelen. Over het eten kunnen we geen mening geven. Zonde, ons zien ze daar nooit meer!