Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bergen op Zoom verdeeld zijn.

Het lijkt of er te weinig personeel rondloopt om het eten en drinken bij te kunnen houden. De wachttijd was erg lang. Wel was het eten erg lekker!

2. West-Europees Bergen op Zoom

High tea zou ik niet aanbevelen omdat er bijna geen zelfgemaakte gerechtjes waren. Soep is wel zelfgemaakt maar de rest is 1 groot plateau met chocolade en een paar hartige hapjes.

Bart Oostelbos

Vriendelijke en snelle bediening. Moest wel zelf vragen naar 'de spelregels'. Ruim aanbod van sushi wat prima smaakte. De wantansoep was heerlijk. Echter kwam de smaak van sojasaus naar mijn mening erg vaak terug bij de warme gerechten. Sfeer was prima, veel jonge mensen dus een blijvertje in BoZ wat ons betreft ☺

5. Internationaal Bergen op Zoom

Leuk om heen te gaan, de Koi zijn mooi, maar verwacht niet teveel van het eten!
    De gereedstaande hapjes zoals o.m. bloemkool, saté, etc. waren oha koud.
    Mijn biefstuk was well done ipv rare....
    Mijn coquilles waren taai...😕.
    Allebei het gevolg van een bakplaat die niet heet genoeg was.
    Erg jammer dit. De koks op les sturen lijkt me.

Dimphy Vriens

Het eten was weer super lekker, de kok Kees kwam nog gezellig een praatje maken.
    Dinsdag 2 januari gaan we weer genieten van het 5 gangen menu, kijken er naar uit naar de heerlijke verse producten.

Heeeeerlijk gegeten alles goed op smaak en geen gepush met drank. Ik ga zeker terugkomen. Complimenten voor de koks. Inrichting wel een beetje standaard.

Frances Klaver-Wolterbeek

Eten was goed.

Lies Staal

Ik kom al sinds lang bij Handi.
    De kwaliteit van het eten is bijna altijd zeer goed. Zeker de laatste keer (vorige week) was het echt top. We zijn een paar maanden geleden een keer teleurgesteld geweest vwb de kwaliteit. Dat kan een keer gebeuren, wat de reden daar dan ook van is. Het is dan fijn dat dit dan weer herstelt.
    De eigenaar altijd zeer vriendelijk.
    En als je weinig geld hebt kun je zeer voordelig eten door met z'n tweeën hetzelfde te bestellen. Je hoeft dan maar voor een te betalen.

Eerste kerstdag daar gegeten. Bediening ronduit lachwekkend. Allemaal jonge onervaren bedienden. Wisten niets over de gerechten. Waren verder niet onaardig, maar ontzettend stuntelig. Eten was verder goed. Een keer vergissing gemaakt met bestellen. Wilde bami, maar per ongeluk nasi aangekruisd. Helaas jammer dan! Moest de nasi maar nemen. Verder bleek de prijs van het eten niet te kloppen met wat er op de website stond.
    Eten echt wel in orde, echter qua sfeer en bediening ver onder de maat!!!

11. Internationaal Bergen op Zoom

Heerlijk gegeten heel goed te doen met kinderen die voor de verandering mogen eten wat ze willen!

vam den Broek

Voor mijn vriendin wilde ik een speciale avond maken omdat ze jarig was.
    En of t speciaal was. Het eten was erg lekker. En ik dacht eens flink wat duren gerechten te nemen. Maar het viel reuze mee. Het was goedkoop in een erg mooi Bourgondisch restaurant. En je word hoffelijk bediend. En niets is teveel. Ze letten ook op allergiën. Omdat ik een notenallergie heb. Staan open voor veel. Daarom geef ik het cijfer 10.

Met 4 personen weer fantastisch geholpen. Altijd vlotte, vriendelijke bediening, saté en frietjes weer prima van kwaliteit. Super team het Strandhuys.

Wij zijn er 3 keer geweest en het eten is super, voor herhaling vatbaar. Wij vinden het geweldig,het eten en de bediening,anders kwamen wij niet meer.

15. West-Europees Bergen op Zoom

Heerlijke sfeer! Lekker eten en lief en behulpzaam personeel! Voor ons de 2× en allebei in de winter maar wat een romantische aanrader! Zeker in zo’n skihutje.

16. Internationaal Bergen op Zoom

Slechte ervaring en komen hier nooit meer, het eten was koud en smaakte niet wat je ook pakte, alleen fruit en friet was lekker maar dat kun je ook zelf thuis eten. Baklava was nog half bevroren, scampi's smaakte gewoon vies eigenlijk was er niks wat echt lekker was. Ook. De schalen met eten zagen vies uit en nieuw eten werd er bovenop gelegd bakplaten zagen er ook vies uit.
    We zijn dit soort eetgelegenheden gewend en hier is het ook nog eens een stuk duurder dan elders onterecht, klacht ook ingediend bij de balie daar vertelde ze dat er veel klachten waren die avond. Personeel was wel vriendelijk het enige pluspuntje!

Heerlijk gegeten! Het eten is lekker en je kon duidelijk merken dat de sushi van goede kwaliteit en vers is. Het eten en drinken wordt snel gebracht. De bediening is erg aardig en neemt de tijd voor je, alles wordt uitgelegd en vragen worden netjes beantwoord. Alles is mooi ingericht en er heerst een goede sfeer. We komen zeker nog een keer terug.
    Bedankt!

Marc

Ze waren niet erg oplettend op het kaartje wanneer we een ronde wilden bestellen, maar verder waren ze over erg snel in. Lekker eten, warm eten. Prijs kwaliteit is goed!

jurian

J. Kuijpers

Het eten was prima, alleen tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat teveel tijd en dat was jammer want we hadden ook nog een avondprogramma en dat is door het lange wachten toch wel in het water gevallen.

J.Timmermans

Hier onze bruiloft gevierd op 20 oktober, met een walking diner. Helemaal super. Met alle vooraf besproken wensen is rekening gehouden (1 persoon geen appel; 1 persoon geen melkproducten; voor 2 personen kleinere porties enz enz). Een restaurant om zeker terug te komen. Dank aan Dennis die alles perfect voor ons geregeld had. Eten was prima, sfeer geweldig.

Satésaus super maar de bezorging meer dan één uur gewacht duurt veel te lang zou een kussen opgeten hebben dit moet echt sneller!

Vreselijk eten.

Onion bahji ziet er uit alsof het voor de hond is. Was rauw en smakeloos.
    Terug gestuurd naar de keuken.

Biryani en chicken tikka waren zo slecht dat we vetrokken zijn zonder te betalen.

Voor het eerst bij deze Griek geweest. Ondanks dat we gereserveerd hadden moesten we ruim 20 minuten wachten op een tafel. Mensen die later binnen kwamen kregen eerder een tafel. Helaas kregen we geen ouzo, in tegenstelling tot de meeste gasten. Vervolgens moesten we bijna een uur op onze bestelling wachten. Het eten was best lekker, maar weinig (souvlaki speciaal was slechts 1 spies), wat we niet gewend zijn van Griekse restaurants. Voor het eerst met honger weggegaan bij een Griek. Niet voor herhaling vatbaar dus. Jammer!

26. West-Europees Bergen op Zoom

Plan nooit je bruiloft bij de berk! Want als er mensen zijn die ze beter kennen schuiven ze je gewoon aan de kant en kun je last minute wat anders gaan regelen.

Slechte ervaring. Aangegeven dat we zeker geen vlees aten, toch begon de amuse met vlees. Werd wel vervangen door een oester. In de zeker lekkere soep zat een buideltje met, u raad het al: vlees. Na aangeven dat dit niet de bedoeling was, werd er wel excuses aangeboden, maar verder gebeurde er niets. Kortom, de communicatie tussen het personeel en keuken is allerbelabberdst. Wijn inschenken deden we op het laatst maar zelf omdat de bediening daar geen aandacht voor had. En als klap op de vuurpijl kregen we bij binnenkomst een prosecco van het huis aangeboden, welke later voor veel geld op onze rekening stond. Dus: hier geen tweede keer meer!

Vriendelijke service en heerlijk eten. Een pluspunt vonden wij dat ze niet continu kwamen vragen of je nog drinken moest zodra je glas leeg was. Kortom voor herhaling vatbaar.

29. Midden-Oosters Bergen op Zoom

Denis Werkhoven

Het was zeer lekker. Een keuken waar word gekookt uit het hart. Lieve mensen, en je kan er lekker vegetarisch eten. Aanrader die is iets anders wil eten dan de Europese keuken.

30. Internationaal Bergen op Zoom

Henk Beijen

Als senior heb ik vanmiddag geluncht bij jullie. Een slechte ervaring was dat. Twee uur begon het en om drie uur een boer soep die na 5 happen al leeg was. Half vier mochten we aansluiten aan een smakeloos buffet. Niet alle senioren zijn aan een zoutarm dieet /suikerdieet. Bediening moest zich in alle bochten wringen om e.e.a goed te praten, niet alleen onze tafel hoor. Als mensen over een vreetschuur praten dan is deze watertuin in Bergen op Zoom no.1. Een arrogante manager die de klachten aanhoort en vervolgens denkt: zeur jij maar lekker, ik doe toch waar ik zin in heb. Heel klantonvriendelijk. Zo dat is er uit.