Napoli in Bergen op Zoom

Sinds 1982 Italiaans specialiteiten restaurant.

Ristorante Napoli heeft in 1982 haar deuren geopend in Bergen op Zoom. In ons restaurant staan kwaliteit, service en gastvrijheid bovenaan.

Wij zijn beide kerstdagen vanaf 16.30 uur geopend. U kunt zowel à la carte dineren als een keuze maken uit een van onze kerstmenu's. Voor meer informatie en reserveringen www.napolibergenopzoom.nl of tel: 0164-243704.

4. Betalen pin Visa Master Card American Express

1320713105 66
1387193656 82
1420433931 80
1427081986 82

1. Het restaurant ziet er goed uit, echt een aanwinst voor deze stad!

2. Annet Vastenhout

Ik heb nog nooit zo een geweldige smaakbeleving gehad als bij Napoli!
    Wat een heerlijk restaurant om je avond door te brengen!
    Je proeft de liefde voor de zaak en je voelt de aandoenlijke dankbaarheid van de eigenaar voor je aanwezigheid!

In 1 woord : GEWELDIG!

3. Nog nooit zo heerlijk Italiaans gegeten! We waren hier 1e Kerstdag voor de eerste keer en ik kan dit restaurant zeer zeker aanbevelen!

De Grande Antipasto Freddo e Caldo is beslist een aanrader. Gezellig culinair uitgebreid genieten met een proeverij van verschillende exclusieve koude en warme Italiaanse specialiteiten.

Verder werd het hoofdgerecht Pasta al Parmigiano D.O.P. aan tafel geserveerd vanuit een grote Parmigiano kaas en geflambeerd met whisky. Filetto del ristorante Napoli (Hollandse tournedos met 'porcini' paddestoelen in een truffelcrèmesaus) was ook een culinair toppertje. Het dessert affo gato al café stond niet op de kaart, maar werd wel keurig geserveerd, niks is hun te gek.

Prijs, kwaliteit, service, decor en gastvrijheid staan hier in een zeer goede verhouding en we komen hier of in hun 2e zaak in Haarlem zeker terug.

4. Leuk kleinschallig restaurant. Alleen de oudere mevrouw werkte nogal op mijn zenuwen door twee keer opnieuw te vragen wat we hadden besteld?? Het eten was daarentegen verrukkelijk!

5. Joanne Kruit

Na 7 jaar weer een keer gaan eten bij Napoli. Het eten is er altijd heerlijk, maar de tijd heeft stil gestaan bij het restaurant. We kregen de keuze voor een tafeltje buiten, in de tuin. De tuin ziet er onverzorgd uit, kapot terras (tegels waren allemaal kapot). De serveerster struikelde een aantal keer die avond over loszittende stukken tegels. De planten in borders waren meer dood dan levend en het zonnescherm was kapot. Dit was provisorisch met een touw aan iets vast gemaakt zodat het niet zou vallen en alles onder de groene aanslag. Betreft het eten, heerlijk, maar de ambiance er om heen was best bedroevend.. We vinden het jammer dat onze ervaring met Napoli deze keer teleurstellend is en we gaan niet meer terug.

6. Op een zaterdag gegeten bij Napoli, zeer goede bediening, 2 oudere en een jongere dame! Leuk dat er tafelbereiding zijn in dit restaurant wat je bijna nergens anders vind in Bergen op Zoom. Fantastische gegeten, complimenten wij komen vaker!!

8. Als Italië fan komen wij hier graag. Zeker de geflambeerde Parmezaan is iedere keer weer een feest!

9. I.M. Gelsing

Fijne en snelle service. Gezellige sfeer en een uitgebreide kaart.

10. Jan Kees van Dommele

Al jaren kom ik hier en iedere keer is het eten top. Niet goedkoop maar wel erg lekker.

11. AK 158 punten

Een matige ervaring.
    Ten eerste duurde het eten ontzettend lang, 45min voor voorgerecht en nog 45min voor hoofdgerecht vinden wij veel te lang. Hadden wel zin in koffie achteraf, maar geen zin om weer 30min te wachten.
    Wat ik heel erg vond, is dat de ober met zijn handen in mijn bord met friet zat. Niet een keer, maar twee keer om telkens friet te pakken en op te eten. Jammer voor hen dat zij een open keuken hebben en ik het goed heb gezien. Het eten zelf is van goede kwaliteit en lekker.
    Wij gaan regelmatig uit eten, maar hier komen wij niet meer terug.

12. Een zeer gezellig restaurant met een heel goede locatie. De bediening is vlot en gemoedelijk, maar altijd juist. Het eten is de prijs meer dan waard en alles is vers bereid. Zeker een aanrader.

13. Le meilleur restaurant italien que nous ayons fait! Pour commencer nous avons reçu une petite mise en bouche, bruschetta. Ensuite les menus, les entrées et plats sont copieux, aliments frais et juste cuisson,nous n'avons pas su prendre de dessert tellement nous avions bien mangé, mais avons pris un bon café avec biscuits et chocolat. J'ai pris les pâtes au parmesan et whisky flambé, un délice et quel spectacle! Le service est assez froid et le déco typiquement italienne mais le personnel est extrêmement gentil, le service est rapide. Les toilettes sont propres. 100€ pour deux, apéro, vin, eau, entrées, plats, cafés et mignardises, extrêmement raisonnable vu la qualité des plats. Ce restaurant vaut le détour et je le recommande vivement.

14. Eten erg goed. De kok en zijn brigade staan je op al rokende op te wachten.
    Zijn zeer onvriendelijk en zeker niet van Italiaanse afkomst, jammer.
    Locatie prima midden in het centrum van Bergen op Zoom.

15. Ik heb op een rustige donderdagavond samen met mijn ouders en zus bij Napoli gegeten. We bestelden alle vier een ander voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht en toch was alles op tijd klaar en smaakte het heerlijk. Je kunt kiezen uit verschillende menu's of van de kaart kiezen. Er is volop keus uit vlees-, vis- en pastagerechten en ook aan nagerechten is geen gebrek.

Je waagde je zowaar echte even in Italië door de aankleding van het restaurant en de Italiaans sprekende bediening. Achter het restaurant is een klein terras waar zelfs kruiden groeien en waar je in alle rust kunt genieten van het eten. Binnen is er volop plaats en er is een openkeuken.

De bediening was erg vriendelijk. Toen wij er waren, was er een wat oudere vrouw die heel geïnteresseerd was in de gasten. Ze maakte af en toe een praatje en vertelde met plezier over de gerechten. Een klein minpuntje was dat een jongen van de bediening niet goed Nederlands kon. Dat zorgde soms wat voor verwarring, maar het deed niets af aan de goede sfeer en de gezellige avond.

Ik kan Napoli echt aanraden, want het eten was top, de sfeer was goed en de prijzen waren niet té hoog. We hebben een geweldige avond gehad. Napoli is echt een stukje Italië in Bergen op Zoom.

16. Flappie

Vanavond hier gegeten met 4 personen, allemaal een hoofdgerecht ossenhaas, spaghetti bolognese, en 2 maal lasagne, alles echt super warm en vers, echt heerlijk gegeten. Een echte aanrader, en wat we heel fijn vonden toen we weg gingen gaf de kok ons een hand en kregen we een pepermuntje, dit maak je bijna nooit mee. Dus beste mensen, twijfel niet ga hier zeker een keertje eten!!

17. van der struis

Op 6 april jl. weer super gegeten en dit doen we al jaren en zullen dat ook blijven doen.
    Top keuken en top bediening, echt een gezellige avond gehad.

18. Noni 43 punten

We komen hier al jaren, en steeds tot grote tevredenheid. Ook gisteren weer gegeten bij Napoli. De gerechten worden heerlijk bereid, de service is uitstekend, de sfeer idem. Niets op aan te merken.

19. Een feestje om hier te mogen eten! Super dat ze met n karretje aan je tafel komen en ter plaatse de kaas raspen (super parmezaanse kaas!!!) en de carpaccio op maken. De tuin, de sfeer, bediening waren prima! We waanden ons even op vakantie in Italië!

20. Eten is echt lekker, vooral de tournedo met paddestoelen, heerlijk!! Alle gerechten zijn lekker, we komen er al jaren. Vind wel de calamaris erg tegenvallen vooral als je naar de prijs kijkt mag je hier wel wat meer van verwachten.

Vind dat de prijs wel hoog is voor wat je krijgt, een tournedos met paddestoelen en pasta daar betaal je al ruim 30,00 euro voor en de voorgerechten zijn ook best prijzig!

Sfeer is echt goed en ze hebben een open keuken dat is altijd goed!

21. De smaken zijn hier echt heel goed! Niet dat ik bij de gerechten meteen aan sterren denk, maar de smaak hebben ze zeker wel. Ook mooi dat ze diverse bereidingen (zoals flamberen) aan tafel doen.
    Heel correct en netjes, al krijgen bekenden misschien toch net iets meer aandacht. Al is dat zeker niet storend.
    Een beetje ouderwets Italiaans en de indeling een beetje vreemd (voorin de keuken als je binnenkomt, en daarachter een eetzaal). Maar het heeft ook wel weer iets.

22. Bernadette

Uitmuntend, in alle opzichten, niet goedkoop, maar een prima verhouding prijs/kwaliteit. Ik kom hier al enkele jaren, en was nooit teleurgesteld, ook mijn Franse gasten waren één en al lof. Zorgzaam gastvrij personeel, de sfeer is familiaal.

23. Gewoon top, kom er al jaren.

24. Wij komen al jaren bij Napoli en worden altijd uitstekend bedien. Het eten is altijd lekker en goed verzorgd. Een aantal gerechten worden aan tafel bereid, dit voegt echt iets toe. Als je iets te vieren hebt en dat doorgeeft wordt je extra in het zonnetje gezet.

Voor mij is het altijd een feest om bij Napoli te dineren.

11-05-2011

25. Vijftien jaar geleden was Napoli sfeervol, smakelijk, een ware beleving. Met een geweldige charmante en sympathieke gastheer die je het gevoel gaf dat je een paradijs betrad!

Een paar weken geleden kwamen we er na lange tijd weer, helemaal vanuit Noord-Holland met een groep vrienden, en dat was een grote teleurstelling.

Allereerst is de inrichting helemaal gedateerd. Het deed jaren zeventig-tachtig aan, vergane glorie uit een folkloristisch tijdperk. Het terras kijkt uit op een stel fietsen en vuilnis achterin.

De bediening mist enthousiasme en klasse. De koks oogden chagrijnig en ongeïnteresseerd.

En nu het bord. Zelden heb ik zo slecht en niet vers gegeten. Napoli, Italie, de keuken van de wereld....niets vond ik daarvan terug op mijn bord. Het was droog, niet vers, slecht gekruid en er sprak geen liefde van een gepassioneerde en deskundige kok uit.

De schrik was dubbel bij het afrekenen. Wat een zonde. De prijs-kwaliteit verhouding was totaal buiten proportie.

Met spijt verlieten we Napoli, dat alleen nog maar als paradijs bestaat in mijn herinnering van tig jaren geleden. Napoli van nu is moe, dat is duidelijk. Alsof de kapitein het schip jaren geleden heeft verlaten en totaal vergat de bemanning mee te nemen.

26. Dit restaurant is in één woord verschrikkelijk. Onder het personeel heerst niet alleen chaos, maar ook nog eens verschrikkelijke egotripperij. Je krijgt het gevoel dat je blij moet zijn dat je bij Napoli mag eten in plaats van dat er wordt gestreefd om de klanten met een goed gevoel naar huis te sturen.

Daarbij is het eten ook jammerlijk slecht. Na het veel te lange wachten, onder het excuus 'alles wordt bij ons vers bereid', kreeg ik een nog haast bevroren voorgerecht. Helaas was ook het vlees van het hoofdgerecht van slechte kwaliteit.

Als klap op de vuurpijl is de prijs-kwaliteit verhouding ook helemaal zoek. Dat is natuurlijk al snel zo als je eten niet te verteren is maar de hoge prijzen die ze nog durven vragen slaan werkelijk alles.

27. Hallo,

Wij zijn hier al een aantal keer geweest en iedere keer was het perfect!

De sfeer is erg gezellig zeker als het wat drukker is (persoonlijke mening). De bediening doet het prima, wel lopen ze vaak druk heen en weer, maar dit is niet storend in mijn ogen. Er is een uitgebreide kaart en als je iets niet begrijpt leggen ze dit graag aan je uit.

Prijs en kwaliteit is hier uitstekend in balans, je betaald er wel wat voor, maar het eten wat je ervoor krijgt is perfect!

Onze aanrader qua voorgerecht is de plateau van verschillende worsten en de plateau van verschillende kazen.

Als je snel even iets wil eten moet je hier niet binnenlopen. Dit is een restaurant waar je een hele avond kunt doorbrengen!

28. Wij komen hier graag genieten van de Italiaanse keuken. Heerlijke carpaccio en venusschelpen Sauté di Vongole, om nog maar te zwijgen over de Spezzatino di Vitello al Gorgonzola en die verrukkelijke La Grande Fantasia del Pescatore.

Ook de desserts zijn overheerlijk.

29. Onze ervaring was in 1 woord slecht. Er was een heel gestresst sfeertje bij de bediening. Daardoor viel het eten heel erg tegen, zonde! De sfeer was heel slecht, heel veel licht en als je uit eten gaat, ga je ook voor de gezelligheid. Dat mag je verwachten van 'n restaurant met 'n oorkonde. Wij komen er nooit meer.

30. Super lekker eten, erg goede en aardige bediening.
    Super Italiaans! Komen hier al jaren en nooit een tegenvaller.

31. Stom dat ze geen pizza's hebben, maar toetje is perfect! :p.

32. Het is hier al heel lang van een zeer hoge kwaliteit, vooral de bediening en benadering vult de kwaliteit van het eten goed aan.
    hier moet je gegeten hebben.

33. joop de bruijn

Ik kom hier al 20 jaar Uitstekende carpaccio, heerlijke tong picasso verrassende menu's. Gelukkig serveren ze geen pizza's

34. Niet goedkoop, maar heerlijk gegeten.

35. Het is daar echt geweldig!