Op dit adres zit nu: Suki Yaki

1402201782 66
1420692178 72
1433019109 68

1. J de Kooning

Bediening was erg slecht, 2x een glas drinken over iemand gegaan tijdens het uitserveren. Geen uitleg hoe de gang van zaken was en ook de gastvrouw was niet erg vriendelijk, erg lang moeten wachten op de gerechten, die ook niet bijzonder waren. Pluspunt was de blonde serveerster die erg haar best deed maar daar wel alleen in stond. We waren met een groep van 18 personen maar hier gaan we zeker nooit meer naar toe. Jammer maar soms zit het wel eens tegen.

2. We hebben in verschillende Japanse All You Can Eat restaurants gegeten en hebben ook bij Miyako heerlijk gegeten. Het eten lijkt allemaal goed vers te zijn. Service is ook prima met vriendelijk personeel. Na de 3e ronde zit je goed vol. Als we weer in Bergen op Zoom zijn komen we terug.

3. Gisteren een heerlijk gegeten met een paar vriendinnen bij Miyako.
    Hele aardige bediening, goede uitleg.
    We hoefden niet lang te wachten, allerlei verschillende gerechtjes geprobeerd.
    Er kon geen toetje meer bij!
    Uiteindelijk voor maar 35 euro p.p. een gezellige avond gehad!

4. Het eten wat we kregen was goed maar... we hebben meerdere malen eten gekregen wat we niet besteld hebben en meerdere malen moeten vragen om eten wat we wel bestelden maar niet kregen. Ook onze bestelkaart lag ruim 15 minuten op de kop van de tafel en pas na het melden aan een medewerker, terwijl er 3 medewerkers achter de bar met elkaar stonden te praten en te giechelen, werd de kaart meegenomen. Dit alles gemeld aan eigenaresse maar die vond dit blijkbaar allemaal normaal en bood geen excuses of reductie aan. Al met al een hele slechte ervaring. Ik raad niemand aan om hier te gaan eten. De bediening is veel te geënt op drinken.

5. Gekozen voor all you can eat. Hele goede service en heerlijk gegeten. Vooral de zoete broodjes! (Ook al heeft dat weinig met sushi te maken.) Alleen ze zijn erg machtig, dus ik zou ze volgende keer pas in de laatste ronde nemen. Genoeg keuze op de kaart en de gerechten werden snel geserveerd. Ik zou er absoluut nog eens terug gaan.

6. Vandaag voor het eerst en meteen laatst geweest. Telefonisch reserveren ging moeizaam (misschien door het tijdstip (21.00 uur maar met 10 minuten zouden we er zijn, maar moest eerst aan een collega gevraagd worden)
    Ontvangen door een Nederlandse jonge dame, hoewel het niet druk was toch even moeten wachten op onze plaats. Bestelling gedaan.
    Japanse rauwkostsalade werd in een soort soepkom gepresenteerd, erg weinig.
    De kipfilet was op zich te doen. Varkenshaas werd in een rap tempo er achteraan gedaan en de smaak: ZOUT, heel erg zout. Bami, groenten en ossehaas: zout. De serveerster boog zich over het bord van mijn tafelgenote om mij mijn bord aan te geven, waardoor mijn tafelgenote zich behoorlijk bekneld voelde. Weinig horeca ervaring denk ik dan maar.
    Na de 3 gerechten werden de placemats weggehaald en het bestek van het dessert werd dus gewoon op het marmer neergelegd waar ik absoluut niet van gediend ben. Het bestek had witte aanslag maar na het oppoetsen aan mijn kimono zag het er beter uit.
    Het dessert: onrijpe meloen, slecht schoongemaakte ananas en half geschilde kiwi met een kwak halfgeklopte slagroom en een bolletje Japanse groene thee ijs... blegh, maar dat is een kwestie van smaak. Uiteindelijk met honger van tafel.
    De serveerster kwam opruimen en zag een collega met thee lopen en besloot toen spontaan de handeling bij ons af te breken om de andere collega te gaan helpen.
    Uiteindelijk maar zelf naar de kassa gelopen en afgerekend.
    Zodra er afgerekend is houdt de weinige service die er al was ook meteen helemaal op. Je moet zelf maar zien dat je je jas vind en er kan nog net een benauwd "dag" af omdat je zelf nog tot ziens roept. Tot ziens is in dit geval echter niet van toepassing.

7. snoepkontje

We komen al jaren bij Miyako, voor het heerlijke eten. De bediening komt té vaak vragen of alles naar wens is en of je nog iets wil drinken. Vooral op feestdagen als valentijn en vader/moederdag is het een chaos en klopt er weinig van de bestellingen. Het eten is verrukkelijk en daar komen we voor, de sfeer maken we zelf.

8. SH 7 punten

Persoonlijk kom ik vaak bij verscheidenen japanse restaurants, sumo yami yami etc. Miyako springt er met kop en schouders boven uit. De service is super en het eten ook! Sushi op zijn best ! Verder smaken de warme gerechten ook super. Mooie verse producten en mooie wijnen voor een goede prijs !

9. Schillemans

Zojuist weg gelopen bij restaurant Miyako, na een een uur wachten waarbij slechts een deel van de bestelling werd geleverd, was het genoeg. 4x geprobeerd en elke keer was er een excuus waarom het eten lang duurde, maar het houdt een keer op.

10. Gegeten op een vrijdagavond waarbij het restaurant goed gevuld was. Bediening was zeker in het begin van de avond irritant vaak aanwezig voor de drankjes of afruimen terwijl je nog aan je gerecht zit. Veel fouten in de bestelrondes maar uiteindelijk wel alles gekregen.

Kwalitatief waren de gerechten prima. Vlees goed op temperatuur, sushi vers.

11. Grouponnertje

Met een Groupon (All you can eat Sushi) hier beland. Op de avond dat wij er waren, was het niet heel druk (zeg maar: rustig). Snelle bediening en aardige sushi. De 'sushi-bakkers' zijn ook vanuit de zaak zichtbaar (achter in de zaak). Sushi wordt dus vers bereid. Kwaliteit is goed.
    Wel wat minpuntjes:
    - Een zestal gerechten waren niet te bestellen. Vreemd omdat wij om 18 uur binnen waren en er maar een paar tafeltjes bezet waren. Geen kwestie dus van 'uitverkocht'.
    - All you can eat in 2,5 uur bleek dus geen all you can eat te zijn (en al zeker geen 2,5 uur). Je mocht bij all you can eat maximaal vier rondes (5 gerechten) bestellen. Dit lijkt mij alles behalve all you can eat. Deze slogan gebruiken (en een tijdsduur van 2,5 uur er aan plakken) is dus misleidend! Wel betaald voor all you can eat en dus maar vier rondjes (niet eens 5 gerechten per ronde besteld) gekregen.
    Al met al: Matig.

12. Zondagmiddag wilden wij bij Miyako sushi gaan eten. Om 14:10 stapten wij binnen waarna wij werden verzocht 1 1/2 uur later terug te komen want de keuken was niet open en dat in het vervolg moest worden gereserveerd. Dit is raar want de website vermeld een openingstijd vanaf 14:00 en vermeld niets over vooraf reserveren en wij hebben al vaker op zondagmiddag daar gegeten en toen was dit geen probleem.
    Bij Miyako komen wij in ieder geval niet meer.

13. Gisteren gaan eten met 9 volwassenen, ik ben erg tevreden en ook mijn vrienden. Niet alleen de bediening is goed, maar ook het eten is heel lekker. Je krijgt voldoende te eten en de koks voeren een gezellige kookshow op.

Een aanrader, wij hebben hebben er weer gereserveerd!

14. Joep van Vlaren

Verrrukkelijk, gezellige sfeer en uiteraard goed te bereiken, het is de enige echte japanner in de omgeving. Menu's zijn top en lekker.

Wij waren er voor het eerst maar komen zeker nog terug.

Aanrader!

15. Danny en Marjon

Afgelopen weekend met 4 volw. en 2 kinderen heerlijk gegeten van de bakplaat. Een erg lekker kindermenu voor onze 7 jaar oude dochter. De bediening was vriendelijk en voldoende aanwezig. We gaan absoluut nog een keer terug!

16. Al zeer regelmatig daar gegeten.

Is er altijd gezellig en alles kan.

Ik gooi graag de menu's door elkaar, wat zonder problemen gedaan wordt.

17. Vandaag met vrienden bij Miyako gegeten. We hebben de all you can eat sushi formule geprobeerd. Hierbij kun je 2,5 uur onbeperkt gerechten bestellen. Ze hebben niet alleen sushi maar ook warme gerechten. De eendenborst is echt een aanrader.

Kan je echt aanraden om hier te gaan eten. Het eten is subliem en leuk geprijsd. De sushi is super vers! Iemand in ons gezelschap die net zo dol was op sushi vond de sushi zelfs lekker!

18. Zeer lekker,

De all you can eat formule is super. Veel voor weinig.

Verder is het toch ook net iets leuker om met een eigen kok tegen over je van de tepanyaki te eten.

Altijd goed!

19. Afgelopen zondag geweest met paar meiden voor een vrijgezel avond. Wij werden ontvangen met champagne en vervolgens aan tafel kregen wij een kimono aan. Het eten was erg lekker zoals gewoonlijk hier, maar de bediening is dit keer opvallend goed.

Een nieuwe kok vertelde de eigenaar. Deze kok heeft voor ons een paar nieuw sausjes bereid, het was heerlijk.

Wij hebben heerlijk genoten van deze avond en we komen gegarandeerd weer terug.

20. Mia de schepper

Gisteren- 30 sept 2010- met ons gezin ( 6 pers) een bijzondere dag afgesloten met een diner 'all you can eat' bij Miyako. Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg snel, en vriendelijk. Onze kinderen vonden het hier lekkerder dan in Rotterdam en Breda! Deze formule is voor ons gezin perfekt ( niet te formeel, lekker veel kunnen kiezen, hapjes eten, bordjes uitwisselen, stokjes laten liggen en dan maar met je vingers eten...).

21. Afgelopen week eerste keer all you can eat gegeten, was erg gezellig en heel goed gegeten.

22. Lekker eten. De eerste keer dat ik Japans heb gegeten. Bediening viel helaas tegen.

23. All you can eat is een nieuw concept, waarbij je 4 rondes hebt, waarbij je per ronde 5 dingen op de kaart mag aankruisen. In 2 1/2 uur mag je zoveel bestellen als je wilt. Met 4 personen gegeten daar. De eerste ronde duurde 1 uur voordat we iets te eten hadden. Als de 1 iets te eten had, dan had de ander niks.

Dit ging zo door bij iedere ronde. Het duurde veel te lang voordat je iets te eten kreeg. Na 2 1/2 uur begonnen we nog maar aan de derde ronde, we kregen te horen dat de tijd om was, of we misschien nog zin in een toetje hadden. Kortom, slechte bediening, heel lang moeten wachten en een chaos. Dit nooit meer, zonde van je geld.

24. Zaterdagavond 10 Juli wij waren met een groepje van 7 personen, en we hebben een top avond gehad!

Het eten was werkelijk super en iedereen was laaiend enthousiast. De bediening was zeer goed en we zijn niets tekort gekomen.

We hadden iets te vieren en hadden dit niet beter kunnen doen dan bij Miyako. Dit is voor herhaling vatbaar.
    (en sfeer moet je zelf maken)

Leuke show, lekker eten.

25. maarten

Onze ervaring was niet zo goed. We waren met een grote groep, 12 man/vrouw. Er was een tijdje geen kok. Erg gehaast als hij aan het bakken was. De pauzes tussen de gerechten duurden veel te lang. Al met al ruim 4 uur! Gezeten voor enkele gerechten. Logistiek is het allemaal niet geweldig, zeker ongeschikt voor kinderen. Voor ons geen derde keer meer (we waren al eens eerder geweest met 4 man, zelfde ervaring). De sfeer valt ook wat tegen. Gehaaste en onoplettende bediening.

26. Hier komen wij regelmatig.

Dit is een gezellig Japans restaurant met een prima sfeer.

De gezelligheid vind je vooral aan de bakplaat waar het eten klaargemaakt wordt door verschillende koks die er ook een show van maken. Het eten smaakt zeer goed door middel van allerlei sausjes enz..Ook is er rekening gehouden met mensen die vegetarisch zijn.

De bediening is oplettend, wat zeer fijn is. Ook als je vragen hebt wat het is, hoe het klaargemaakt wordt, enz..staan ze open voor en geven ze antwoord op.

De sushi word vers gemaakt en smaakt prima, uiteraard moet je er wel van houden!

27. Vrienden

Super eten en service!!!