Le Bouleau in Bergen op Zoom

1227200589 80
1311312008 92
1469020918 86
1605701974 85

1. Een onvergetelijke avond gehad bij restaurant Le bouleau, lekker rustig gelegen tussen de bossen. 5 Gangen menu is echt een aanrader en een leuke verrassing om te nemen goede bediening die weten wat ze doe en uitstekende service. Klantvriendelijk en een goede prijs kwaliteitsverhouding! We komen zeker nog een keer terug!

2. Het restaurant heeft een rustgevende sfeer.
    Het ieten was super lekker vooral het vlees en de gerechten zien er echt super uit soms te mooi om op te eten. Het is echt een bijzonderen ervaring om hier te eten.
    ik had zelf de 5 gangen keuzekok-menu genomen en dat is zeker een aanrader

3. Annemarie

Het restaurant straalt een huiselijke sfeer uit. De bediening is uitstekend en vriendelijk.

Wij hadden het 5 gangen vis-verassingsmenu genomen. Er wordt in de keuken zichtbaar veel aandacht besteedt aan de presentatie van het eten. Het eten zelf is alleen niet lekker op smaak. Ik had buitenlandse gasten bij die erg van eten en koken houden. Zij prikken door de opmaak en presentatie heen en dan blijft er weinig bijzonders over. Wij zijn na het 3e voorgerecht vertrokken om elders te eten.

Ik heb 38 euro per persoon betaald voor 2 voorgerechten en soep.

4,3
  4. J.Timmermans

Hier onze bruiloft gevierd op 20 oktober, met een walking diner. Helemaal super. Met alle vooraf besproken wensen is rekening gehouden (1 persoon geen appel; 1 persoon geen melkproducten; voor 2 personen kleinere porties enz enz). Een restaurant om zeker terug te komen. Dank aan Dennis die alles perfect voor ons geregeld had. Eten was prima, sfeer geweldig.

5. Slechte ervaring. Aangegeven dat we zeker geen vlees aten, toch begon de amuse met vlees. Werd wel vervangen door een oester. In de zeker lekkere soep zat een buideltje met, u raad het al: vlees. Na aangeven dat dit niet de bedoeling was, werd er wel excuses aangeboden, maar verder gebeurde er niets. Kortom, de communicatie tussen het personeel en keuken is allerbelabberdst. Wijn inschenken deden we op het laatst maar zelf omdat de bediening daar geen aandacht voor had. En als klap op de vuurpijl kregen we bij binnenkomst een prosecco van het huis aangeboden, welke later voor veel geld op onze rekening stond. Dus: hier geen tweede keer meer!

6. Frederik Brieste

Eten was top (beetje overpriced kwa wild), bediening daarentegen, ergerlijk. Ik weet niet of het het mag zeggen, maar die 'gastheer' is echt een schoft. De meisjes die rondlopen doen echt hun best maar toen ik naar het toilet liep werden ze echt ontzettend onaardig aangesproken, schreeuwerig zelfs. Omdat we voor de bar zaten konden we ook de gesprekken achter de bar horen. Snap niet dat er nog iemand werkt zeg! Daardoor echt niet kunnen genieten van zijn service. De meisjes krijgen wel een dikke pluim! Wel wisten ze soms niet zo goed wat ze vast hadden, lijkt mij ook lastig al die bereidingen uit je hoofd leren. Prachtig bedrijf maar tijd voor een andere gastheer! Pas als wij een advertentie zien voor een nieuwe komen we weer. Zonde want het eten was zoals genoemd top!

5,3
  7. K. Schmidt-Toussaint

Mijn verjaardag twee dagen geleden in het restaurant gevierd en het wars een groot succes. Alles wars prima verzorgd en super lekker. Veel aandacht werd er ook aan mijn dessert geschonken, veel moeite gedaan. Wij komen zeker heel snel terug. Bedankt aan het team.

8. M. van Schoonhoven

Heerlijk gegeten en een heel attente en prettige bediening.
    We hebben al met familie afgesproken voor een herhaling.

9. Familie De Jong

Zeer prettige omgeving. Huiselijk, maar met stijl van een goed restaurant. Keurige bediening, met goede sommelier. Dringen zich niet op. Kwaliteit van het eten is goed, porties zijn aan de ruime kant. Uiteraard prijzig, maar in verhouding voor hetgeen je krijgt valt dit mee. Niet voor een tussendoortje, maar geschikt voor een avondje uit waarbij kosten nu eens niet belangrijk zijn, Enige minpuntje heeft te maken met de gelegenheid voor parkeren. Een dikke aanrader.

10. mieke bouwman

In de winter in het donker is het een warme gezellige omgeving met uitstekend eten. Bediening is uitstekend. 2e keer dat we hier gegeten hebben. 2 opmerkingen, parkeren in de natte zijbermen was beide keren niet heel prettig. Eten voortreffelijk maar wel heel veel verschillende smaken op een bord, mn bij het dessert. Verder een echte aanrader

11. l v wensen

Ontvangst was vriendelijk, bediening was ook netjes en vriendelijk, oplettend. Kregen goede uitleg op wat werd opgediend.

12. Edwin Verschuren

13. n.van immerzeel

Geweldige ervaring! Elke keer weer een verrassing hoe het gerecht geserveerd werd. Kunstwerken en een unieke smaaksensatie. Behoorlijk aan de prijs maar geen decadent gedoe en de smaak was het waard.

14. Wietske Huismans

We hebben een geweldige avond gehad bij le Bouleau. We kozen voor een verassings 3 gangenmenu. Dit was werkelijk een zeer goede keuze. Je kon kiezen voor vlees of vis en daarbij aangeven wat je echt niet lust. Wat we kregen was een culinair hoogstandje! En dit menu kostte € 37:50. Voor degene die de BOB waren werd er zelfs een BOB wijn arrangement aangeboden, vonden wij erg verrassend en lekker! Al met al een toprestaurant. Ook onze gasten waren zeer te spreken over le Bouleau! Echt een aanrader!

15. Henk Verschoor

Een culinair hoogstandje!!!!

17. À.van Helvoort

Geweldige avond gehad, goede service, heerlijk gegeten, maar waarom nou € 2,50 in rekening te brengen voor 2 schaaltjes friet, uitgaande van jullie prijzen, is mij een raadsel. Terwijl de friet nou ook nog niet zo geweldig was. Verder picobello!

18. Wij zijn vandaag wezen eten bij le bouleau, nadat ik ze had gezien als best gewaardeerde restaurant op deze website. Het was een last minute keuze en we hadden dan ook geen enkele ervaringen bij dit restaurant. Maar wat een geweldige verassing is dit gebleken en een geweldige keuze! We hebben voortreffelijk gegeten met het 5 gangen verassingsmenu, wat samen met amuse, spoom en koffie uiteindelijk voor een heerlijk diner heeft gezorgd. De zorgvoldig gekozen gerechten vormen een heuze smaaksensatie. Maar wat zeker ook genoemd moet worden is de bediening. Deze is absoluut goed, ze hebben een goede kennis van de producten en zijn heel beleefd. Duidelijke ervaring, kennis en klantgerichtheid. Normaal zijn wij als ex-horeca werknemers extra kritisch op restaurants en geven ook niet zomaar een 10, maar na zo'n fantastisch diner waarop we absoluut niets konden aanmerken of zelfs kleine verbeterpunten hadden, kan dat niet anders. Wij komen zeker terug en kunnen dit aan iedereen van harte aanbevelen.

19. TW van Son

20. Nu een paar keer hier gegeten, de laatste keer bij heerlijk zomers weer buiten op het terras, gewoonweg geweldig (het 4 gangen verrassingsmenu) gegeten, zelfs de amuse voor niet vis eters was van vlees, klasse.
    Advies sommelier prima, goede kennis en zeer behulpzaam.
    Idd soms heb je de pech dat het wat langer duurt (in ons geval amuse en voorgerecht kort op elkaar en daarna lang wachten op het tussengerecht), vandaar dat ik daar een 8 voor geef een verbeterpuntje.
    Maar dat hebben we nu 1maal meegemaakt de keren daarvoor was het ok, dus gem. dus een 8.
    Prijstechnisch gewoon heel goed, ja je betaald wat meer, maar daar krijg je dan prima, mooi verrassend opgediend, eten voor!
    Aanrader, met als verbeterpunt betere spreiding tussen de gerechten.

21. Van Huffel

Na alle recensies gelezen te hebben, onze ervaring.
    Binnenkomst leuk, eerst op terras daarna aan tafel, we kregen 3 flessen water waar we niet om gevraagd hadden maar uiteindelijk wel op de rekening stonden. Gemeld dat er 2 personen waren die absoluut geen vis lusten en een daarvan ook geen wild. Toen kregen we de amuse.
    Haring ! Met een bietje. Nou over uitgesproken smaken, oké die kunnen verschillen maar ook de 2 die aangegeven hadden geen vis te lusten kregen dit, dus terug ermee met nog 4 andere. Geen excuses ofzo. Daarna 1,5 uur zitten wachten op voorgerecht! Nadat ik er iets van zei kwam het na een minuut of 10. Wat schetst onze verbazing; degene die geen wild lust kreeg eend. Oké verrassings menu genomen maar van tevoren gevraagd of dit een probleem was, 'nee geen probleem', dus een beetje dom? Daarna weer lang moeten wachten op het 2de voorgerecht, we waren met 8 personen maar ze hadden dus voor 7 mensen iets gemaakt en wat bleek? Voor degene die geen wild lust was er kwartel! De eigenaresse kwam met een grote lach op haar gezicht een biertje aanbieden aan meneer en zei letterlijk: zo heb ik wel weer een beetje goed gemaakt hè? Eigenlijk niet maar je wilt de avond niet verpesten door boos te worden. Weer gemeld dat het eten wel een beetje sneller mag komen, oké vanaf dat moment was dat ook het geval. Maar om het zekere voor het zekere te nemen hebben we maar van de kaart besteld voor meneer want veel vertrouwen hadden we er niet meer in. Hoofdgerecht was oké, niet geweldig. De vis was droog. Ik denk dat ze hun doel voorbij schieten in hun poging alles er geweldig mooi op te dienen maar daarbij vergeten ze hun gasten met hun wensen. De bediening van het meisje was perfect maar de jongen die onze drankjes bracht en de wijn schonk was gewoon onder peil, hij was bijna onbeschoft. Zo kan ik nog wel doorgaan, maar onze ervaring was dus niet zo goed.

2,8
  22. Witberg

Na jaren in het westen te hebben gewoond weer terug in Brabant.
    Samen met mijn man naar het favoriete restaurant van toen.
    Mijn man wist niet wat hem overkwam,ik had niet te veel beloofd.
    Het eten was grandioos,heerlijke tong Picasso gegeten.
    De vrouw van Reza is een top gastvrouw,wist waar ze het over had en heel attent.
    Alle gangen werd goed toegelicht,hele goede ambiance.......een echte aanrader
    Zondag aanstaande gaan we de high tea proberen
    Dat zal zeker niet de laatste keer zijn....Dit restaurant gaat tot onze favorieten behoren

23. Bij binnenkomst werden we niet direct opgemerkt, maar dat was een incident bleek, want dit stond niet symbool voor de rest van de avond.
    Kundige, vriendelijke en attente bediening. Heerlijk wijnarrangement, geserveerd door een medewerker die goed wist waar hij het over had. Alles wat op het bord lag, dat overigens bij iedere gang, het verrassingsmenu, super opgemaakt was, werd goed toegelicht door een van de medewerkers. Heerlijke avond in een goede ambiance. Gewoon top, een echte aanrader.

24. Arzoe en Jacob

Dit is de top! Wat hebben wij heerlijk gegeten! Wij raden daarom ook iedereen aan om minimaal 1 keer hier gegeten te hebben. Wij komen helemaal uit Katwijk en omdat we ontzettend veel moeite hadden gedaan om hier te komen, kregen we de 4 of 5 gangen menu inplaats van de 3.

Het personeel weet precies wat ze je voorschotelen en zijn erg professioneel, aardig en vrolijk! Je hoeft ze niet te roepen of op je drinken te wachten, zij houden het onopgemerkt in de gaten wanneer je glas weer bijgevuld kan worden.

Hier moet je echt heen! Wij zijn in ieder geval van mening dat dit niet de laatste keer was dat we hier gegeten hebben.

p.s.
    Wij hebben nog een foto geplaatst van ons heerlijke voorgerecht! Allemaal kleine hapjes die je een voor een verrassen. Even voor de duidelijkheid: dit is voor 1 persoon.

25. Jose van Meel

Wederom heerlijk gegeten. Knap van de dames dat ze alle gerechtjes zo goed weten te benoemen. Zijn er al met regelmaat wezen eten maar staat hoog op ons lijstje. Met kerst zijn wij er wederom bij.

26. Van onze kinderen een vier gangen verrassingsmenu aangeboden gekregen, want dat was het wel.... Nou dat is het ook! Perfect en heel erg lekker gegeten in een sfeervolle entourage. Het personeel wist precies wat er allemaal op het bord, op het plaatje, in het glaasje, in het kommetje, of op het lepeltje lag. Je betaald misschien wat meer, maar dat is het waard. Voor ons was het de eerste, maar ik denk zeker niet de laatste keer. Ze verdienen een 'sterretje'. Brigade van Bouleau, bedankt.

27. Perry Vissers

Na een lange voorbereiding gaan dineren bij Le Bouleau en wat was het 't waard zeg.
    Mooie gerechten gezien en geproefd veel vakman(vrouw)schap en een hoog service niveau.
    Op een de drukke zaterdag avond van 12 januari zijn wij er geweest maar we zullen ze niet vergeten daar in Bergen op Zoom.

28. Gisteren hier wezen dineren op aanraden van de kinderen. Vooraf oesters, lekker en mooi geserveerd maar aan de kleine kant. Hoofdgerechten ook heel mooi geserveerd en prima van smaak. Voor mij persoonlijk iets te haute cuisine waardoor het vlees enigszins afgekoeld was. Wijnen waren prima. Sfeer en ambiance, warm en gemoedelijk. Achteraf hoorde wij van de kinderen dat we het verrassingsmenu hadden moeten nemen. Dit moet volgens hen geweldig zijn. Doen we de volgende keer. Al met al zeker heel lekker en sfeervol maar niet goedkoop.

29. Op aanraden van kennissen hier gegeten. Prima gegeten, mooie royale porties, mooi gepresenteerd. Fijne avond gehad, attente bediening. Een een mooie warme sfeer.

30. Gister met 3 vriendinnen high tea gehad, was heerlijk.
    Prima sfeer, leuke, gezellige bediening. Eten was erg lekker en ruim voldoende. We gaan zeker nog is terug!

31. Tine,Corina en Debbie

vanmiddag van de high tea genoten in le bouleau samen met mijn zus en mijn nichtje super gezellig. leuke ontvangst, lekkere gerechtjes in overvloed, goede bediening en gezellige geluiden uit de keuken. en zeker de moeite waar om nog eens te doen.
    zelfs de toilet was een bezoekje waard.

32. Anita Jongenelen

Zeer gezellig en gastvrij restaurant. Ook buiten op het terras is het goed toeven.
    Het eten wat geserveerd wordt is van een buitengewoon goede kwaliteit. Er heerst een relaxte sfeer en de service is met een glimlach. Alles is mogelijk. We komen hier met regelmaat en op dit moment is er voor ons niets wat hier aan kan tippen. Ga zo door !

33. We hebben van een heerlijke en luxe high tea genoten voor een 29,50 euro pp (incl. Prosecco vooraf). Op de site kun je zien wat er zoal op het menu staat. Prachtig geserveerd en vriendelijke bediening. Een echte aanrader!

34. Fijne sfeer.
    Bij aankomst bleek onze reservering niet op papier te staan. De gastvrouw zocht het uit, het bleek hun fout te zijn en bood excuses aan. Het eerste drankje was gratis. Heel goed opgelost. We moesten wat lang op het eten wachten (1uur tot eerste gang). De amuse was erg gewoon. Het blijft een radijs op een komkommer.
    Er kwamen veel gezichten aan tafel, die dan ook veel dezelfde vragen stelden. We hadden een wijnarangement. De wijn was al bijna op voordat de gerechten geserveerd werden. Advies is om het pas te serveren met de gerechten. De gerechtjes waren verder wel erg lekker en goed op smaak. En mooi gerserveerd. Met de vriendelijke behandeling en gezellige sfeer en goede prijs/kwaliteitverhouding kom ik op een dikke 7!

35. We komen hier al heel wat jaren en het blijft ons favoriete restaurant. Eten is en blijft heerlijk en verrassend. Pas hebben we ook een high tea daar gedaan, een echte aanrader.

36. Na het wandelen nog wat drinken bij de open haard is ons prima bevallen. Prima onthaal en fijne sfeer. Komen op zondagmiddag zeker nog eens terug.

37. Anke de Jonge

38. Al meerdere malen gegeten en telkens weer fantastisch!
    Perfecte sfeer, goede bediening en bovenal heerlijk eten.

Met de Kerst zijn we er weer bij.

39. Voor de tweede keer dit seizoen hebben we genoten van een vier gangen wildmenu. De tweede keer was net weer anders dan de eerste keer. Weer heerlijk en bijzonder in de juiste hoeveelheden. Verschillende groenten en wildsoorten. Een geweldige bediening. Kortom: alle ingrediënten voor een buitengewone gezellige en goeie avond! Bedankt alle medewerkers. We komen terug!

40. Heerlijk gegeten, complimenten aan de kok. De toiletten mogen wel een opknapbeurt hebben !

41. Helmar Tempelaars

Wat bijzonder, dinsdag voor de tweede keer binnen een week bij mijn favoriete tentje kunnen eten. Met grote dank aan mijn tafelgenoten, John, Minke en Margot. Het was wederom lekker & gezellig.

42. Helmar Tempelaars

Jongens en meiden @LeBouleau Het was weer heerlijk vorige week.

43. Als gast van mijn broer weet ik niets van de prijs maar de kwaliteit was uitstekend. Niets dan lof over de vele fijn opgemaakte plateautjes die met hofse vriendelijkheid en vakmanschap geserveerd werden. Personeel met liefde voor het vak dat alles onder controle had. Voor de gasten een zorgeloze verwenavond. Dat zal in de keuken wel hoogspanning opgeleverd hebben maar daar merkten we in 'de ambiance' niets van. Zeer gewaardeerd en we weten U te vinden.

44. Diana Slokkers

Al vele malen gegeten bij le Bouleau en altijd naar volle tevredenheid. 't Verrassingsmenu is echt een aanrader voor zowel de vlees en/of visliefhebber. Ik kijk al uit naar het wild seizoen. Laatst een receptie op het buiten terras gehad, heerlijke tapas hapjes en ook aan de kinderen was gedacht, zij mochten zelf een ijsje maken! Ook al met een aantal vriendinnen een high tea gehad en ook toen met het buikje rond van tafel. Kortom, een aanrader voor iedereen die van lekker, verrassend, sfeervol en ook betaalbaar eten houdt!

45. het eten is goed, maar de service is echt héél slecht! Wij zouden onze bruiloft daar vieren. we hadden alles besproken met de eigenaar alles was geregeld. hij moest ons alleen de prijsopgave mailen. na 2 maanden bijna dagelijks bellen (en van het kastje naar de muur gestuurt te worden) heb ik nooit de prijsopgave ontvangen! hij heeft nooit gezegd dat hij de bruiloft daar niet zag zitten, hij heeft ons aan het lijntje gehouden. na 2 maanden moesten we alsnog een andere locatie gaan zoeken! wij vonden dit echt heel slecht, wij en onze familie zullen daar nooit meer naar toe gaan!!!

46. Voor ons de eerste keer bij Le Bouleau maar zeker niet de laatste. Mooi gelegen in het bos. Het eten was zalig! Kan er niets anders van maken. Alle tijd tussen de gangen, rustige maar gezellige sfeer.

(Als er dan minpunt is, zijn dat de wat verouderde toiletten.)

47. Michel 191 punten

Vele malen gegeten. Nog steeds een perfect retaurant om te eten. Keuken is zeer goed, personeel weet waar ze het over hebben. Leuke knusse sfeer, kortom een aanrader.

48. Corjan

49. Marco

50. Heerlijk eten, gezellige sfeer, prachtige ambiance, super lieve bediening en zeer enthousiaste wijnkennende gastheer!

51. Heerlijk gedineerd vanavond in dit fantastische restaurant. Dit is ons favoriete restaurant. Het verrassingsmenu is voor ons altijd de juiste keus. Heerlijke seizoensproducten met fantastische smaken worden gepresenteerd door goed verzorgd personeel welke de gerechte perfect aankondigen.

Le Bouleau is echt een top restaurant voor als je lekker wil dineren in een romantische/gezellige sfeer.

Qua prijs ligt het wat hoger dan een gemiddeld restaurant. Maar dit betaalt zich dubbel en dwars terug in de kwaliteit en de service.

We kunnen niet wachten tot de volgende keer.

52. Zeer lekker gegeten, maar zeker niet teveel...Redelijke prijs/kwaliteit verhouding, leuke avond gehad!

53. Wij zijn gisteren na zeer goede verhalen van mijn ouders naar Le Bouleau geweest. Ook de recensies hier liegen er niet om.

Ik moet zeggen dat er van deze verhalen geen woord was gelogen, het was echt top!

Eten is heel erg lekker, en wordt zeer netjes geserveerd. Ziet er erg verzorgd uit.

De bediening is heel erg vriendelijk en er wordt netjes uitgelegd wat alles is.

Het restaurant zelf ziet er ook gezellig uit.

Kortom echt een aanrader.

54. Een goed gastheerschap, perfecte bediening met kennis van zaken en heerlijk eten. Grote klasse! We hebben een geweldige avond gehad bij Le Bouleau. Complimenten voor Reza en zijn team.

55. Telkens weer een feest! Kijk er elke keer zo naar uit!

Gezellig, lekker, gemoedelijk, leuke bediening, ja gewoon.

Super!

56. Weer een keertje met vrienden heeeeerlijk gegeten bij Le Bouleau.

Weer perfect gegeten.

De bediening: ach, we voelden ons als thuis.

Wat moet ik nog meer zeggen, kijk maar naar mijn scorebord, dan weet je genoeg.

57. loeke van Son

58. Voor ons is le bouleau echt een avondje uit en heerlijk genieten. Kijk er echt weken van tevoren naar uit! het eten is fantastisch en de bediening gelukkig niet stijf. Gelukkig gaan we deze maand weer ...

59. Helmer Krijnen uit Halsteren

Om onze 8-jarige trouwdag te vieren wilden we weer eens terug naar onze feestlocatie van toen. Het eten was weer heerlijk, de bediening liet zeer te wensen na. Hier liepen overduidelijk twee dames zonder enige interesse in het vak (stagiaires?). Ze zaten me al vragend aan te kijken als ik een glas wijn bestelde... :-(

Gelukkig liepen er ook twee ervaren medewerkers rond die dit ongenoegen weer wat wegnamen.

Nogmaals, het eten was wel zeer okee. TOP.

60. e.j.bovenschen

Het was één groot feest om bij jullie te eten. Gezellig en intiem. Heerlijk genieten van het eten. Klasse hoor.

61. Buitengewoon goed eten, niet de goedkoopste, maar daar krijg je wat voor. Ook voor een feestje met een heerlijk buffet, we spreken uit ervaring!