Deal Bruisend 3-gangenmeerkeuzemenu met aperitief voor maar 37,50!

Laat u betoveren door La Pucelle, gelegen in het Stadspaleis aan één van de monumentale binnenplaatsen in Bergen op Zoom. Hier is de sfeer informeel, de muziek eigentijds maar toch klassiek, de bediening casual en het eten seizoensgebonden en voortreffelijk gecombineerd met onze ruime wijn- en (speciaal)bierkaart.
Om u dit alles te laten beleven bieden wij u een 3-gangenmeerkeuzemenu aan en bij ontvangst krijgt u een bruisend aperitief. Profiteer nu van deze aanbieding en reserveer dit menu voor slechts 37,50!

47,50 37,50 -21%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2018

Direct voor - en achter het stadspaleis zijn twee parkeerterreinen. Het Mineurplein en het St. Catharinaplein. Op verzoek kan er bij het restaurant geparkeerd worden.

La Pucelle - Markiezenhof

Wij zijn gelegen midden in het 15e eeuwse stadspaleis Het Markiezenhof, aan een van de monumentale binnenplaatsen.

De sfeer is informeel. De muziek eigentijds en ook klassiek. De bediening gaat casual gekleed. De wijnkaart telt wijnen uit de oude- en nieuwe wereld. Speciaalbieren zijn ook goed vertegenwoordigd. Zo hebben we bij ieder gerecht ook een (speciaal)biersuggestie en een uitgebreide bierkaart met 35 speciaalbieren.

We werken met verse producten. We zoeken de boeren op in de omgeving en aan onze leveranciers vragen we een goede kwaliteit. We wisselen de menukaart dan ook minimaal 4 keer per jaar, met de seizoenen mee. Voor kleine kinderen hebben we een kindermaaltijd naar wens en kleurplaten.

In het voorjaar en zomer hebben we een terras waar u ook heerlijk kunt eten. In de herfst en winter wordt de open haard gestookt.

La Pucelle voor een heerlijke avond uit in het Markiezenhof.

U bent hier van harte welkom!

• Buffet: € 32,50

1425220169 81
1441979568 82
1513207010 83

1. P. Monsieurs

We waren met een groep en het was goed. Entourage en bediening erg goed. Voor herhaling vatbaar.

2. J.C. van Voorst

In de beschrijving internet stond onder andere 2 glazen wijn bij het arrangement,
    Thuis gekomen bekeek ik de rekening en tot mijn verbazing zijn deze gewoon in rekening gebracht.

3. Daan Boonman

Prima diner, goed verzorgd en bediening uitstekend.
    Prijs/kwaliteit is prima.

4. Anja in 't Veld

Prachtige locatie! Eten is van hoog niveau. Werden erg gastvrij ontvangen, niets was teveel!
    Een echte aanrader.

5. Prima restaurant met kleine doch zeer smakelijke kaart. Leuke middeleeuwse ambiance. De gerechten waren werkelijk top! Hier komen we terug.

6. Roosendaler

8. Leendert Knoop

9. Afgelopen dinsdagavond hebben wij met vieren gegeten bij dit restaurant. Hebben gekozen voor het wild menu. Werkelijk geweldig!

Een heerlijk voorgerecht. Het hoofdgerecht was herten biefstuk, heerlijk mals. Prima nagerecht.

Wij komen hier zeker terug!

10. John Saija

We waren vanavond met 4 man en hebben heerlijk gegeten. Het 3 gangen menu was uitstekend, zeker de zeetongfilet en het stoverij viel goed in de smaak. La Pucella is zeker een aanbeveling waard.

11. We werden hartelijk ontvangen door het personeel. Het is huiselijk ingericht en heeft sfeer.

Het eten had een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wat ons zeer verbaasde, waren de (zeer) hoge prijzen voor de genoten drankjes. 2 glazen frisdrank 6,50 euro, en twee kleine glazen huiswijn 11.00 euro.

Ondanks de goede prijs/kwaliteit verhouding van het eten is het nog maar de vraag of wij hier nog eens gaan eten, omdat wij de prijzen voor consumpties erg hoog vinden.

12. Afgelopen donderdag gelunched met een oud collega. De service was prima en we hebben genoten van het 3 gangen menu.

13. Zeer lekker gegeten in een mooie entourage, prima bediening en service!!

14. Afgelopen vrijdag hier een hapje gegeten met een vriend. De gastheer was erg gastvrij, de kaart leuk. Wij hebben voor een driegangen menu gekozen voor EUR 32,50. Was een leuk menu, waarbij je bij elke gang kon kiezen uit een stuk of drie gerechten

Het eten was erg lekker, evenals de zelfgemaakte friet. Wij komen hier zeker een keer terug :)

15. Buth-de Korver

De gegrilde gamba's waren niet lekker, maar heerlijk!

Wat wel jammer is, is de onbewaakte garderobe. Helaas bleek na afloop van de gezellige avond de stormparaplu van mijn echtgenoot door een eerdere 'gast' meegenomen!

16. Roos van Gent-Schutte

Voor de 30e verjaardag van mijn man had ik de wijnkelder van dit geweldige restaurant gereserveerd,en het is een verjaardag geworden om nooit te vergeten.We hebben genoten van de sfeer ( grote rekken met wijn,overal kaarsjes en een muziekje op de achtergrond) de uitstekende service en bediening ,maar vooral van het heerlijke eten.Een verrassings 5 gangen menu met bijpassende wijn. Speciale gerechtjes die je niet vaak of nog nooit gegeten hebt. Vooraf word netjes gevraagd of er dingen zijn die je niet lekker vind.Zeker voor herhaling vatbaar!

17. Lekker gegeten bij La Pucelle, glutenvrij suikervrij en volledig dierlijke melk-productenvrij.
    En dat was totaal geen probleem. Erg lekker en alles vers gemaakt.
    Ook brood was er glutenvrij.
    Dessert hebben we niet genomen, dat is vaak fruit als je in dit dieet vastzit, en dat heb ik liever voor mijn eten dan erna. Dus afgesloten met een lekker kopje thee.

18. Caro en Sven Kerkhoven

Top avond gehad op deze unieke locatie.
    Het eten is geweldig lekker en met veel zorg wordt de perfecte wijn voor je uitgekozen. Wij gaan hier zeker terugkomen!

19. Gisterenavond met mijn man hier heerlijk gegeten. Mijn dieet van glutenvrij en koemelkvrij is geen probleem, je kan bijna alle gerechten kiezen en ze maken er iets heerlijks van.

Tip: heb je een dieet, ga dan lekker vroeg dan hebben ze alle tijd voor je!

20. Geweldige ervaring.
    80ste verjaardag gevierd van Alice uit Zwitserland met zes personen in de fantastische wijnkelder. Grandioze sfeer! 100% privé. Uitstekende bediening van een keurig samengesteld menu. Prachtige entourage met kaarslicht tussen de gewelven van de oude utiliteitsgebouwen van het Markiezenhof.
    Een ervaring om nooit meer te vergeten.
    Alice was tot tranen toe geroerd.
    Bedankt Harko voor de geweldige beleving.
    Rob ,Esther, Lea, Evy, Tom en natuurlijk Alice.

21. Afgelopen week een hele leuke ervaring gehad in dit restaurant. We hebben gekozen voor Private Dining in de wijnkelder met bijbehorend arrangement. Het diner en wijnen worden met de juiste passie geserveerd en we hebben bijzonder goed gegeten. Niet alleen de wijnkelder maar de hele entourage is perfect,
    Wij komen hier zeker terug.

22. We had a wonderful evening at La Pucelle. The food and service was of excellent quality. We experienced the Chef's Table, a 5 course private dinner with wine pairing.

What stood out most was the fantastic setting: a private table in a medieval wine cellar in the beautiful Markiezenhof. The chef prepared a surprise menu which even could be adjusted to guests' wishes.

All in all a fantastic experience.

23. Afgelopen week met een drietal collega's gegeten bij dit schitterende restaurant. Hoewel onze afspraak zakelijk was, werd ik getroffen door de juiste toon qua gastheerschap. Er waren wat moeilijke onderwerpen te bespreken aan onze tafel, maar door de ambiance, de kwaliteit van het koken en bovenal het gastheerschap is onze avond in goede harmonie verlopen. Wat een ontzettende leuke locatie. Ik kom hier zeker terug om te vergaderen en daarna lekker culinair verwend te worden. Echt top!

24. dankzij nieuwsbrief van eet.nu eens een keer mee gedaan met "ontdekculinairnederland". Bij dit restaurant hadden we ons hoofdgerecht. Een goed stuk vlees en vis gehad. worteltjespastinaak o.i.d. ipv aardappeltjes. ik vond het wel lekker, wat raar is want ik haat wortels. Echter mijn tafelgenoten vonden het niet denderend terwijl die wel wortels lusten. Dus zeer knap van het restaurant, mij wortels te laten eten. Op zich waren de porties voor een grote eter zoals ik echt te weinig. Goed maar karig. Ook hier in aparte zaal gegeten om de overige gasten niet te storen (ofwel 2x per uur nieuwe tafelgenoten.

25. natalie

Leuke iets verouderde ambiance. Zeer goede vriendelijke bediening. Eten was prima. De wijn die de bediening erbij uitzocht prima van kwaliteit. De verse munt thee was echt vers werd uit de tuin geplukt. Zeker een aanrader.

26. Ivo de Wild

Goede lokatie, leuke sfeer, goede bediening en heerlijke gerechten!

27. Rene 42 punten

Op woensdag 30 mei hier gegeten en omdat we wat te vieren hadden, hebben we de zeetong genomen. Heerlijk!
    Jammer dat er vanavond maar weinig gasten waren, is toch wel goed voor de sfeer ( hoewel: samen hadden we het erg gezellig en onze gastheer deed daar zeker aan mee).
    Ook de rest was bijzonder lekker. Wat het was? Zelf gaan ervaren is mijn devies!!!

28. Gisteravond wezen eten. Hadden het vijfgangen verrassingmenu genomen met wijn arrangement. Was allemaal voor deze prijs zeer goed. Service en locatie ook goed. Kom er zeker nog een keertje terug!!

29. Vanavond heerlijk gedineerd bij La Pucelle. Als entrée gekozen voor de salade met artisjok en mozzarella: mooie combinatie. Als hoofdgerecht parelhoen: verrukkelijk! Dessert: ananas carpaccio en chocolade: schiterende smaakcombinatie. Helaas waren wij, gezelschap van drie, de enige gasten deze avond, vandaar de mindere punten voor de sfeer, maar het eten was werkelijk van zeer hoogstaande kwaliteit. En daarom gaat het toch?!Complimenten voor de gastvrouw: vriendelijke en erg gastvrij! La Pucelle is zeker een aanrader wat mij betreft.

30. Recent hier gegeten met een groot gezelschap in de prachtige eetkamer. Hele fijne sfeer, heerlijke wijnen, vorstelijk eten. Vriendelijke bediening, niet stijf, en dat is ook een pré.
    Heel fijn gegeten dus !

31. De recensie van Jos is drie maanden na de ervaring geplaatst. Het restaurant in dit Stadspaleis heeft in december een nieuwe keukenbrigade gekregen. De kwaliteit is top. We betreuren de ervaring van Jos, maar nu alweer twee maanden is er een nieuw ploeg, een nieuw elan en een heel goed product. De ambiance blijft onovertroffen.
    Ik sta er garant voor.

Harko Everts
    restaurateur

32. Als echte Bergenaar ben je natuurlijk trots op een zaak op deze locatie, alleen toen 3 van de 4 personen de bestelde tonijn gingen proeven zakte het enthousiasme behoorlijk.
    Deze was gewoon te ver doorbakken en dan weet je dat het met de smaak gedaan is. Een beetje chefkok moet dat dus simpelweg perfect klaar kunnen maken. Goed betalen voor lekker eten is absoluut geen probleem, alleen in dit geval was de prijs/kwaliteitsverhouding ver te zoeken. Jammer!

33. Wat een bijzondere ervaring om bij La Pucelle te eten. Het is lang geleden dat wij ons zo welkom hebben gevoeld! Ik ben nu twee keer hier gaan eten en allebei de keren was het een unieke ervaring. En het leuke eraan is dat het ook nog betaalbaar is! Bedankt!

34. Annemiek Ernest

Na een half jaar kwamen wij weer in La Pucelle.
    Wat een verandering met voorheen!
    Ongelooflijk gastvrij!
    Na het apperatief in de prachtige lounge, mochten we de wijnkelder bewonderen, prachtig!
    Heerlijke wijnen!
    Het diner was heerlijk, op de kaart staan alleen maar heerlijke gerechten!
    Een echte aanrader!

35. Voor de derde keer bij dit unieke restaurant gegeten, kwalitatief altijd op niveau geweest.
    Werd nu na 7 maanden positief verrast (wellicht toch een wat minder stijf personeel) dat zij ons meer als gast een warm welkom geven, bedankt en zeker tot ziens.
    ps : die wijnkelder is fantastisch!!!!

36. Waarschijnlijk hadden we te hoge verwachtingen van La Pucelle naar aanleiding van de Proefmei. Het eten was zeker goed, maar zeker niet van een betere kwaliteit dan het betere 'thuiswerk'. De wijn die we geserveerd kregen paste niet bij het eten. Pas na aandringen bij de bediening kregen we een goede wijn.
    Het schijnt dat ze erg goed zijn met mosselen, maar die eet ik bij voorkeur niet in een restaurant.

De locatie is natuurlijk erg bijzonder, zeker voor mensen van buiten Bergen op Zoom. De sfeer is iets aan de bedompte kant maar nooit onvriendelijk.

37. Niet alledaagse uitvoering van gerechten maken er telkens een verrassing van terwijl het vegetarische menu indruk maakt door de hieraan bestede aandacht. Dit ontbreekt bij praktisch alle andere restaurants die wij ooit bezocht hebben.

38. Zaterdagavond heerlijk gegeten bij La Pucelle!

Genoten van de geweldige ambiance en de heerlijke Hongaarse wijn. Complimenten voor chef-kok Pieter en gastheer Leroy.

Wij kunnen het iedereen aanbevelen!

Rene Anja Michiel Felix en Karin.