Op dit adres zit nu: De Berk

3. Betalen pin Visa Master Card American Express Diners Club

1. Zondag gegeten, niks op aan te merken, goede service.
    Zeer goed eten, hier staat een zeer goede kok in de keuken.

2. Gwen Winkel

3. Op 2e pinksterdag om 17.45u met prachtig mooi weer, graad of 25, wilden wij een hapje gaan eten of wat drinken. Wij kwamen aanrijden en het prachtige terras was nog zeker voor de helft gevuld met etende/drinkende mensen. Wat schetst onze verbazing : bij de ingang werden wij tegengehouden door een personeelslid welke ons mededeelde dat zij gesloten waren?? Wij vroegen wat dan de sluitingstijd was, daar kregen wij als antwoord op: zolang er mensen zijn. Wij keken elkaar stomverbaasd aan en vroegen ons af wat wij en de " figuren" op het terras dan waren....Verder geen excuses of iets anders, nee hoor, je kon gewoon weer je auto instappen waarna wij ergens anders, waar wij wel welkom waren, lekker hebben gegeten en gedronken.
    Nu kan ik u vertellen dat het in het verleden ook al niet al te goed gesteld stond met de service bij avalon; Geen thee aanwezig, geen lepeltjes bij je thee/koffie. Zelf je menukaart moeten pakken maar ik dacht dat het wel vernaderd zou zijn. Niet dus, mij zie je er niet meer.