Bezorgrestaurants in de buurt van Différance

Online eten bestellen

1420600076 48
1518222012 63
1553720898 53
1589219783 55

1. Het eten was erg lekker en werd ook snel klaargemaakt. Service was hartstikke vriendelijk. De sfeer is zeker ook gezellig. Ik kom hier vaker terug.

2. Lekkerste broodjes van Bergen op zoom.

3. Speciaal uit steenbergen gereden voor hun baguette Filet Americain. Die wordt vers geleverd van de vleesslagerij uit tholen. Echt een aanrader.

4. Het was een drukke maandag, hardwerkende bediening. Broodjes werden snel gemaakt en waren rijkelijk belegd.

5. Jessica Leenders

Eten was prima en prijs ook.

6. Het was duur, de panini was zo vet als bagger en de bediening is niet meer wat het geweest is.

7. Broodjes zijn altijd heerlijk als ik bestel wordt ik altijd netjes geholpen en vriendelijk ook eigenaresse is hartstikke vriendelijk satésaus was hartstikke lekker ik vind dat ze het heel goed doen met ze drieën

8. Deveny

9. Rogier

10. Zeer vriendelijke man.
    Geen garnituur op bord.
    Bestelde broodje brie en verwacht broodje met rucola, brie, honing en walnootje.
    Kreeg warme brie met bacon 🙄
    Meisje wat broodjes maakte was erg langzaam en had broodje van mijn vriend 2× fout gemaakt.
    Geen muziekje, geen sfeer…
    Geen aanrader sorry.

3,9
  11. Rosalie Gans

12. Vindt het eten wel goed alleen is het heel kaal zonder een stukje tomaat of komkommertje met een beetje sla erbij doe het al heel anders op moet om je bestek vragen geen servet erbij denk ook niet dat ik er nog ga komen.

13. Broodje tuna melt smaakte prima. Aardige bediening. Ondanks slechts 2 personeelsleden werd iedereen zowel in de zaak als afhalers snel geholpen.

14. Sandra Koole

Lekkere broodjes, harde werkers. Staan met te weinig personeel keihard te werken. Top team! De 2 dames zet m op he! Hartstikke goed bezig.

15. Ga hier nooooit meer heen! Arrogant chinese ‘eigenaresse’ wuift met haar handje naar personeel loopt lelijk te doen tegen personeel! En bestel je Cassis krijg je geen flesje maar mevrouwtje pakt haar cassis fles van de ALDI en vult daarmee je glas!! Even serieus dit kan toch niet! Ze hadden mij fout broodje gegeven kan gebeuren gaat ze dom zitten lachen als ik gewoon netjes aangeef van joh heb de verkeerde.. personeel is ruk eigenaresse is ruk en de tent is echt niet om aan te zien zo lelijk en smoezelig! Als inspectie komt kunnen ze dicht dat weet ik 100% zeker. Ik kom hier nooooit meer.

16. Linda baselier

Tomatensoep besteld. Is gewoon bliksoep van de Aldi voor 3.95.
    Echt bizar dat ze dat durven vragen voor bliksoep en durven serveren…
    Hier kom ik niet meer terug! Personeel is erg vriendelijk.

3,6
  17. Fijn gegeten met mijn familie. Gezellig en het was er best druk. Hebben toch netjes en niet lang hoeven te wachten op onze eten. Een heel gezellig plekje om even te gaan lunchen. En heerlijke warme beenham!

18. Goede service erg vriendelijk en heel erg lekker eten word altijd na wens bereid, een minpuntje is dat het wat netter mag de menu kaarten zijn kapot oogt niet mooi.

19. Elke dinsdag ga ik hier lunchen met mijn kleindochter. Het is een gezellige schone lunchroom met heel vriendelijk personeel. Mijn kleindochter mag nog niet alles eten en naar wens wordt apart iets voor haar klaargemaakt. De broodjes zien er altijd heel mooi uit en ze smaken heerlijk. Ik heb verschillende uitgeprobeerd en nog niet één is mij tegengevallen.
    Ga zo door, zou ik zeggen! Een tien met een griffel!! A. Mouthaan

20. De clubsandwich was met gerookte spek i.p.v. gebakken spek, teveel saus en het brood was minimaal geroosterd. De provencette is niet de traditionele maar droog en smaakloos. De balgehakt was opgewarmt rubber. De zaak oogt schoon maar geen sfeer. Prijs/kwaliteit matig.

3,4
  21. H.L. van Lonkhuizen

Slecht. Slechte en onvriendelijke bediening. Heb het idee dat de zaak van eigenaar is veranderd. De dame in de bediening (manager/eigenaar?) spreekt slecht Nederlands en is onvriendelijk. Personeel kijkt niet vrolijk en blij. Er hangt een zeer gespannen sfeer in de zaak. De zaak was rond 15.00 uur leeg.
    Drank is duur. Frisdrank wordt uit een grote fles geschonken (mag volgens mij niet) en er wordt dan 2,15 euro per glaasje berekend. Veel te duur. Broodje was goed. Moest voor 1 cassis ,1 ijscoffee, 1 broodje Martino en 1 broodje oude kaas EUR 15,95 euro afrekenen. Bij de kassa hangt een bordje dat indien je onder de 5,- euro besteed, er 10 cent pin kosten wordt berekend. Mag volgens mij niet. Het heeft meer weg van een luxe cafetaria. Ik heb mijn laatste bezoek daar gehad. Kom niet meer terug.

22. Belachelijk, wat een slechte tent! De uitstraling van de zaak is schitterend, maar wat een totale, diepe teleurstelling is de bediening! We bestelden een broodje filet americain en een broodje a la mode (half zalmsalade, half eisalade), een koffie en een spa rood.

1. Het broodje filet was verkeerd opengesneden waardoor alles eruit viel.
    2. De koffie was erg bitter en niet lekker.
    3. De spa rood werd vanuit fles geschonken en daardoor zat het glas zo vol dat je geen fatsoenlijke slok kon nemen zonder de helft over de tafel te gooien.
    4. Het broodje a la mode was witbrood, aangezien de serveerster niet had gespecificeerd dat het ook bruin kon zijn. Ik kan geen witbrood verteren, dus toen ik vroeg of het bruin mocht zijn ging de serveerster met me in discussie: "U hep tegen mij eg nie gezegd dat het bruin moest zijn."

Klopt, maar dat wist ik niet en vraag ik nu alsnog. "Ja, ik heb het broodje nu al gemaakt, dan moet ik het weggooien." Ik had geen zin in discussie, dus accepteerde het maar. Nadat de serveerster een verontwaardigde, duidelijk geirriteerde "eet smakelijk" eruit had weten te persen en wegliep, besloot mijn vriend dit niet te accepteren, en mijn bord op te pakken. Veel vijven en zessen later kreeg ik het gewenste broodje, bruin dit keer. Het verkeerde broodje werd in een zak gedaan en op tafel erbij gezet. Als horeca-leidinggevende, en dus iemand met ervaring, voelde ik al aan mijn water waar dit heen zou gaan: een discussie bij het afrekenen. En inderdaad: beide broodjes a la mode stonden op de rekening. Ze hadden het niet gegeten broodje (á € 5,85) voor de prijs van een broodje eisalade (€ 3,75) op de rekening gezet en noemden dat "tegemoet komen." Protest haalde niets uit, dus uiteindelijk betaald en weggegaan. De dames vonden ons maar lastig en hadden het erg druk met met elkaar over de andere "klanten" te praten.

Nooit meer! P.S. Als horeca-leidinggevende ben ik wellicht wat kritischer dan anderen, maar ook de menukaart is een inspiratieloze hoop bagger. Vol spelfouten, verschillende kleuren blaadjes en tekst, verschillende fonts per bladzijde, maar zonder consistentie, en ook nog eens totaal niet uitgelijnd of nagekeken. Slecht!

2,2
  23. Dubbele espresso was heel slap en koste 5 euro, stond niet op de kaart en een enkele kostte op de kaart 1,95€. Personeel reageerde heel arrogant. Helft van de kaart was "op", terwijl het een rustige woensdagmiddag is.

1,5
  24. Personeel enorm gehaast, kreeg niet de kans om normaal te bestellen. Bestelde thee kreeg ik in een vieze mok, tweede thee zat zooi in. Uiteindelijk ergens anders een broodje gegeten.

1,4
  25. Weer super gegeten! Zoals gewoonlijk, een dikke pluim.

26. Victor L

Heerlijk gegeten, supervriendelijk en snel geholpen,niet duur ook!

27. Zeer slechte gastvrijheid. Om 19.20 kwamen wij binnen lopen om nog wat te eten en kregen te horen dat ze om 20.00 zouden sluiten. Vervolgens hetgeen wat ik wilde bestellen (warm vlees) was er niet. Ja of teveel moeite.

Wij gingen duidelijk aan een tafel zitten met de intentie om het daar op te eten. Eenmaal klaar had de medewerkster alles in een zak gedaan. Toen wij eenmaal zeiden dat wij het hier op wilden eten, ging ze een discussie aan dat we dan niet aan de toonbank hadden moeten bestellen. Volgens mij hoort het zo te zijn dat een medewerker dat aan je vraagt, maar goed.

Eenmaal alles op een bordje, kwamen er nog 2 mensen binnen lopen en bleken deze mensen niets meer uit de oven te kunnen krijgen. Kom op! Je ben toch een broodjeszaak? Om 20.00 sluiten is je gasten tot 20.00 te vriend houden, lijkt mij. Beide waren hevig aan het poetsen en wilden voor mijn gevoel zo snel mogelijk weg/dicht. Ik als horeca medewerkster ben hier erg van geschrokken en ben ik blij dat ik wel m'n (vaste) gasten te vriend kan houden. Er is niets zo belangrijk als mond op mond reclame. Voor ons dus Nooit meer!

2,4
  28. Priscilla

Broodje verkeerd opengesneden waardoor alles er uitvalt en veel te veel ui op mijn broodje Filet Americain! En erg duur.

2,8
  29. Vandaag wat gehaald daar, 2 dames moesten me helpen. Eén deed het broodje in de oven, even later kwam de andere het afrekenen. Daarna liepen de damens gelijk naar punt van de toog om weer vlug mobiel aanwezig te zijn, voor spelletje of wat dan ook. Ze deden geen poging om fijn contact met mij als klant te hebben. Ik had een broodje saté besteld, nou leek enkel de saus, geen een keer hoeven te knauwen voor saté saus. Hierbij moest ik hetzelfde betalen als klant aan tafel en die krijgen toch een toefje salade er extra bij, al om al, mijn eerste en laatste keer dat dat ik dit doe.

2,2
  30. Vorige week bij Differance gegeten met een vriendin, in het verleden altijd goede ervaringen mee gehad, maar dit keer was het anders.
    Zij bestelde een broodje met o.a. ei erop maar kreeg eiersalade terwijl ze dat expres niet wilde hebben, dit was niet duidelijk aangegeven op het menu. Ik bestelde brood met saté en zag dat daarbij roomkaas werd geserveerd, ik vroeg om kruidenboter (dit stond bij een ander gerecht) en dat was mogelijk, uiteindelijk kreeg ik alsnog roomkaas! (lust absoluut geen kaas).
    Erg jammer.

31. Hier heerlijk een broodje gegeten.
    Was heerlijk.
    Service was vlot en vriendelijk.
    Kom zeker terug.

32. pas geleden hier gegeten, beide broodjes waren verbrand (was zwart) en werd zo opgediend.
    Bij het afrekenen werd er nog gevraagd of alles naar wens was geweest, waarop we nee antwoorden. Er werd gelijk overgegaan op het bedrag wat we moesten betalen en werd geen navraag gedaan waarover we ontevreden waren.
    Erg slechte service en eten. Ons zien ze nooit meer terug.

3,5
  33. bouwclub dun peej

Ieder jaar maken wij wekelijks gebruik van jullie bezorg service..

De broodjes zijn heerlijk en rijk belegd!

Wij zijn als bouwclub uitermate tevreden met julie topservice!

Ook als we met z'n allen komen drinken worden we altijd prima geholpen!

Groetjes, de mannen en vrouwen van dun peej.

34. Beste Délifrance,

Wat heb ik vandaag weer heerlijk gegeten. (zoals altijd)

En wat is het mooi geworden.

Ga vooral zo door.

Tot snel weer.

35. Ben een klant die vaak gebruik maak van de bezorgservice.

Zeer lekker en goede kwaliteit.

Ik ben zeer tevreden.

Ga zo door.

36. H. Aerts

Vandaag 8 juli 2010 waren we bij uw etablissement.

Aangezien het zeer warm was, wilden we in de schaduw gaan zitten.

We verplaatsten de twee stoelen naast de deur.

Volgens de dienster ter plaatse kon dit niet.

We vroegen om de parasol open te zetten : dit kon ook niet omdat er te veel (?) wind was.

Aangezien we een dagelijkse klant zijn en steeds vriendelijk behandeld werden door U (Marleen), vinden we deze werkwijze ver van klantvriendelijk.

We zullen dus denkelijk in de toekomst naar een andere mogelijkheid moeten uitzien.

met vriendelijke groeten.

h. Aerts.