3. Betalen Master Card Visa

1211020324 88
1236192532 77
1362053573 85
1494207666 88

1. Altijd gezellig, gastvrij en vriendelijk. Eten zeer goed.

2. Van Tilbeurgh

Goede keuken! Leuk restaurant. Ik heb een voedselallergie, en dat werd zeer serieus genomen!

3. Brigitte

Het was heerlijk en gezellig. De Japanse bief van het huis was om je vingers bij af te likken!

4. Gerard Wanders

Vriendelijk, rustig, klant is Koning en de sterren vertellen genoeg.

5. Altijd gezellig en goede sfeer. Prima bediening, lekker eten.

6. Super eten in een super restaurant waar de bediening geweldig was
    Waren hier voor het eerst maar zeker niet voor het laatst

7. Super lekker en goede kwaliteit

8. Jos Rampart

Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant van de Grote Markt in Bergen op Zoom. Uitstekende vegetarische schotel met frites. Daarna Griekse yoghurt met walnoten en honing. Ook uitstekend. Vriendelijk attent personeel. Een bezoek hier is voor herhaling vatbaar.

9. AK 158 punten

Altijd lekker eten, heel vriendelijke bediening en heel leuke sfeer. En de prijzen zijn ook goed.

10. Fantastisch gegeten in een leuke gezellige sfeer. Goede en vriendelijke bediening. Wel reserveren van te voren. Wel een tip: Het slabuffet wat regelmatiger bijvullen.

11. Wesley van Brakel

12. fam. Vleeming

Wij hebben op 08-03-2014 met zoon, schoondochter en 2 kleinkinderen hier weer heerlijk gegeten. De ontvangst is hier altijd super, ze brengen je naar de tafel en er wordt direct een ouzo gebracht en voor onze kleinkinderen een glaasje sinas. De bediening is heel goed en kindvriendelijk.
    Ondanks dat het heel druk was dat er mensen stonden te wachten konden we toch lekker rustig eten. Alle lof voor het personeel en vooral de goede koks.

Een aanrader voor iedereen die houdt van lekker eten een 10 met een griffel.

13. Paar dagen Antwerpen, vanuit Bergen op Zoom. Onbekend met restaurants in Bergen op Zoom maar Grieks vinden we lekker dus bij Delphi binnen gestapt. We waren aangenaam verrast door de ruime keuze van gerechten en de kwaliteit. Alles smaakte goed, vanaf het voorgerecht (de soepen, paprika, ui met feta uit de oven) tot het toetje, feestelijk voorzien van vuurwerk en begeleidende muziek voor onze jarige dochter. Het gegrilde vlees en de visovenschotel waren heerlijk en royaal, de salades van het saladebuffet vers en lekker. Ook alle lof voor de bediening. We zijn prima en vlot geholpen en toen ze begrepen dat mijn hubby ook een mondje Grieks spreekt, werden ze helemaal enthousiast. Als we weer in Bergen op Zoom zijn, komen we zeker terug!

14. bart kriek

Het eten op zich is goed maar het is een verschrikking om binnen te komen ook al heb je gereserveerd. Saladebar is gewoon vies, staat bij de ingang waar iedereen staat te wachten. Het is er verschrikkelijk rumoerig dus voor je rust moet je er niet heen gaan. En het duurt verschrikkelijk lang voor je eten krijgt. Kortom wij gaan er niet meer heen.

15. M. Verheesen

16. Leo 20 punten

Goed Grieks restaurant met typische griekse gerechten. Ook heerlijke visgerechten met o.a. op de plaat gebakken dorade, zwaartvis , kabeljauw en garnalen. En dat alles tegen een zeer redelijke prijs.

17. Komen hier met regelmaat genieten van de Griekse gastvrijheid. Keuken is prima, sfeer is goed, prijs is ook redelijk. Dus een aanrader voor iedereen die even niet zelf achter het fornuis wil staan.

18. Geweldige griek, personeel erg vriendelijk, goede kwaliteit eten en zoals altijd veel te veel. Wij zijn al bij diverse grieken gaan eten maar deze steekt er met kop en schouders boven uit. Een dikke 10.

19. De Nootjes

Geweldig restaurant, prima service! Heerlijk om uitgebreid rustig en langdurig te tafelen. Toen we echter een keer aangaven eigelijk weinig tijd te hebben maar toch graag kwamen eten stonden we 3 kwartier later met een heerlijke maaltijd achter de kiezen weer buiten. Voor de geboden kwaliteit (met gratis zeer uitgebreide saladebar) absoluut niet duur. Het geeft een erg welkom gevoel dat meestal iemand van het personeel de deur voor je open doet om je welkom te heten. Gewoon TOP!

20. Anouska & Peter

Afgelopen vrijdag voor het eerst hier gaan eten. De kaart zag er goed uit en ze hebben ook een salad bar. Helaas werd bij het bestellen niet aan ons verteld dat we gebruik mochten maken van de salad bar (en waar deze was). We hebben het dan maar zelf uitgezocht.
    Het eten was matig, voor- en nagerecht waren OK maar
    het hoofdgerecht viel tegen. Sommige stukken vlees waren veel te droog en veel te gekruid. Jammer. Ook zijn de porties aan de kleine kant dus prijs/kwaliteitverhouding is niet helemaal in orde. Het personeel draait volledig op de automatische piloot en laat qua servicegerichtheid toch veel liggen. Een nette begroeting bij binnenkomst & bedienend personeel dat je het gevoel geeft dat ze het gezellig vinden dat je er bent is toch wel het minste wat je mag verwachten.
    Het restaurant heeft wel potentie maar zal aan klantvriendelijkheid, kwaliteit & presentatie hard moeten werken.
    Wij gaan ondertussen de zoektocht naar een goed grieks restaurant voorzetten ;-)

21. Gezellig met wat collega's hier gegeten, zoals altijd zeer vriendelijk personeel die erg behulpzaam zijn en het eten is helemaal top!!
    Gezellig op de Grote Markt van Bergen op Zoom waar na je ook nog een afzakkertje kan drinken in één van de gezellige barretjes van deze stad.

22. Wendy Brusse

Lekkerste grieks restaurant die ik ken!
    Saladebar super, niet duur, vlotte bediening en ook nog lekker eten.

23. Delphi is een zeer gezellig restaurant aan de Grote Markt in BoZ. Het is altijd gezellig en het eten is echt goed. De calamares is mijn favoriet.

Verder is het hier altijd druk, dus reserveer tijdig.

24. Ik ben op zaterdag 14 mei met mijn dochter weer eens gaan eten, was lang geleden en we hadden er weer zin in. We hebben heerlijk genoten, je kan er lekker lang relext zitten we zaten er van 17.00uur en gingen pas rond 20.30uur weg. Mooiste is dat ik een leuke man zag en die mij aansprak of ik de rekening nog niet betaald had toen hij ondertussen naar de saladebar liep. Toen hij terug kwam lopen zij hij sta je hier nu nog en een knipoog.. haha was wel leuk, hoop die man nog een keer tegen te komen..al met al hebben mijn dochter en ik een hele gezellige avond gehad zoals altijd, ondertussen is het al 23 jaar dat ik er kom en dat is al goed genoeg. Kortom, een goed blijvend restaurant, helemaal toppie.

25. Dit is zonder twijfel de beste Griek in Bergen, van de saladebar kan je onbeperkt pakken. Service snel en veel eten voor je geld. Friet apart en een bord vol vlees.

26. Perfecte tent! Goede service, altijd aardig en bovenal goed eten! Van degelijke kwaliteit! Je ziet dat ze daar echt op letten!

Goede timing als het gaat om wissel van gang! Erg belangrijk!

Gewoon toppie!

27. Vanavond gegeten in dit fantastische restaurant.

Je krijgt hier echt waar voor je geld.

Als voorgerecht mosselen en gamba's in tomatensaus met kaas en als hoofdgerecht ossen en varkenshaas in pikante saus.

Je krijgt hier echt mooie porties en het eten is erg lekker.

28. Prima griek, kan er zeer lekker ossenhaas eten, en onwijs veel voor wat je betaald.

Mijn ouders eten hier zowat wekelijks, al jaren, vriendelijke bediening!

29. We hebben hier al vele malen gegeten. Vanavond gaan we weer. Altijd tot onze volle tevredenheid. Eten is altijd van prima kwaliteit en de bediening is perfect.

30. 09-02 februari gegeten.

Vissoep genomen als vooraf. Heel groot bord, weinig soep. Wel van goede kwaliteit.

Claudia heeft als hoofdgerecht de moussaka genomen. Helaas te koud. Teruggegeven aan de ober, werd direct een nieuw stuk verstrekt. Deze keer wel goed. Sfeer was vele malen minder. Eigenaar was niet aanwezig. Personeel had andere zaken te doen dan de gasten te voorzien.

31. Wij eten hier vaak en vinden het de beste Griek in Bergen in Zoom. Uitstekende stoofschotels, saladebar en Griekse wijnen op de kaart.

32. M. van Agtmaal

33. b de boer

1 punt
  34. Laatste keer hier gegeten, dit voorjaar.
    Eten was niet smakelijk, bediening matig.

35. Heerlijk gegeten, Zijn er nu 3x geweest. Maar service is erg slecht!

De 1e en de 2e keer ging de bediening super snel. (naar onze mening te snel) maar toen we hier de 3e keer gingen eten waren we hier op voorbereid. Dan is het een stuk minder storend. In tegenstelling tot de anderen keren duurde het nu behoorlijk lang!

Wij hadden een schotel Delphi besteld. Hier liggen verschillende soorten vlees op. Van een stukje ossehaas tot suzuki.
    Nu kwamen wij bij de kassa en toen stond er een andere schotel op de bon vermeld. Kan natuurlijk een foutje geweest zijn, toen wij dit aangaven was het antwoord...Ja, maar u heeft hem toch opgegeten?

Nu bleek dat wij een anderen schotel gekregen hadden dan dat we besteld hadden.... ( wij die zelden in een grieks restaurant gaan eten weten niet precies welke soorten vlees op welke schotel liggen) En hier werd me moeilijk over gedaan! Want dat hadden wij natuurlijk moeten zien....en omdat wij het opgegeten hadden kon er niets meer aangepast worden.

Ondertussen stond er 4 man personeel omheen.... ( Het ging hier trouwens in totaal om €8,-) Ook toen de eigenaar erbij kwam was de vraag..."wat is nu eigenlijk het probleem?"

Later kwam het erop neer dat de schotel Delphi op was..... Wij zijn echt niet de moeilijkste, maar wij vonden deze situatie toch wel erg bijzonder... Het kwam er dus op neer dat wij maar op moeten letten wat hun serveren. Na 15 min. Overleg en discussie is het uiteindelijk verrekend.

Wat ik ook erg onbeleefd vond is dat er onderling alleen maar grieks gepraat werd. Ik kan u vertellen het eten was heerlijk maar of wij nogmaals terug gaan zullen wij nog eens moeten bekijken.

Er kan een fout gemaakt worden, en ook dat is helemaal niet erg maar dan moet je hem wel oplossen! Als je het gewoon netjes oplost dan win je klanten. Om €8,- kun je klanten verliezen.

36. Geweldig restaurant, meerdere keren al wezen eten.

Voortreffelijke bediening, en het eten is altijd even verrukkelijk.
    Eet hier altijd teveel.... :-P

Zeker een aanrader om eens te gaan eten, beste Griekse restaurant waar ik ooit heb gegeten!!!

37. slecht ontvangst wij hadden gereserveerd 4 pers. maar hadden geen plaats na ons komen er mensen binnen die niet gereserveerd hadden en krijgen gelijk een tafel . wij reageren hierop naar de eigenaar maar zei dat wij een betere tafel zouden krijgen even wachten bij de bar, bestel maar een drankje was zijn antwoordt. Bij de bar een meisje dat geen ned/engels spreekt. Andere serveerster neemt de bestelling op geeft dit door naar het meisje maar wij hebben het drankje niet gekregen. Eindelijk plaats eigenaar neemt ons mee. nu een slechtere plaats konden wij niet krijgen.Wij zaten in de loop en heel dicht naast een 2 pers.tafel.Als er een eindje verder een fatsoenlijke tafel vrij komt vraag ik of wij daar mogen zitten in eerste instantie zegt de eigenaar dat deze tafel is gereserveerdik zeg ik dat hadden wij ook.
    Na overleg mogen wij er dan toch zitten Eten is uitstekend, Maar met het weggaan krijgen de alle klanten een fles wijn.Met het weggaan kunnen wij niet gelijk naar buiten want de mensen krijgen ook een fles wijn. En ja je raadt het al wij niet.Terwijl wij misschien er nog wel meer recht erop hadden dan andere na deze behandeling van ontvangst.Eten was trouwens wel uitstekend en de rest van het bedienend personeel was ook aardig.
    Jammer voor de eigenaar wij wilde hier met een grote groep komen eten als feest

38. 4x gegeten bij dit restaurant en altijd was het ok

39. Als wij gaan eten in Bergen op Zoom is het vaak bij Delphi. Gewoon even lekker er tussen uit.
    En dat wij telkens terug keren zegt genoeg over wat wij er van vinden daar!

40. Ik eet altijd heerlijk bij delphi, en gelukkig dat er geen honden binnen mogen. De sirtaki dansen is ook altijd super leuk! En ik vind dat de bediening zijn best doet, al heb je vaak personen die gewoon leuk vinden om te klagen. Van mij krijgt delphi een 10+ groetjes

41. lion schapendonk

Wij zijn eerder hier geweest en toen was alles goed, maar in het weekend.
    Nu op een maandagavond met 6 personen, slechte bediening, baas uit zijn humeur, geen vers stokbrood, kraanwater verkopen als mineraalwater, lauwe hoofdgerechten en geen warme caramelsaus bij het dessert. In 1 woord , teleurstellend slecht, ik voel me bekocht en ik mocht NIET klagen van de rest van het gezelschap.

2,1
  42. Met een hondje mag je hier niet binnen. Misschien is het handig als dit op de deur wordt aangegeven. Wordt je tenminste niet door de overige bezoekers aangegaapt. Bij de buren stond overigens een verse bak water voor de viervoeter......

43. Goed restaurant, eten goed en niet te ddur.

44. Een vrij standaard Griek, niets bijzonders. Bediening niet oplettend, we moesten erg ons best doen om te kunnen bestellen terwijl ze wel veel rondliepen.

45. karin H uit rotterdam

heb er altijd heerlijk gegeten samen met mn vriendin en heb er een toffe vriend aan over gehouden stefanos groetjes karin en zekiye

46. de bijer

heerlijk gegeten goede kwaliteit mooie zaak

47. Monique

goede bediening, netjes, lekker eten.