1320630449 71
1331930355 74

1. vam den Broek

Voor mijn vriendin wilde ik een speciale avond maken omdat ze jarig was.
    En of t speciaal was. Het eten was erg lekker. En ik dacht eens flink wat duren gerechten te nemen. Maar het viel reuze mee. Het was goedkoop in een erg mooi Bourgondisch restaurant. En je word hoffelijk bediend. En niets is teveel. Ze letten ook op allergiën. Omdat ik een notenallergie heb. Staan open voor veel. Daarom geef ik het cijfer 10.

2. Wij hebben ons met een gezelschap van 7 personen aangenaam laten verrassen. Wij kennen De Bourgondier al veel langer, maar eerdere ervaringen waren nooit bijzonder. Ook de reviews geven een wisselend beeld.

We hadden een mooie plaats binnen. Ik had gegratineerde mosselen vooraf, gebakken paling, en een Bergenaar toe, begeleid door Bourgondier bier van De Scheldebrouwerij. Het was een prima menu! Zowel smakelijk als royaal. De bediening was attent; de rekening aan de hoge kant. Het restaurant is van een hogere klasse dan verwacht.

3. Very nice place to eat. Nice food and more than enough of it. Even had a gas fired heating under the baldakin on the terasse so eating was nice even if it was raining outside.

They even found my carkey that I lost and sent it to me in the post. Nice and cosy place.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Superfijne plek om te eten. Lekker eten en meer dan genoeg. Had zelfs terrasverwarming en dus was het ondanks de regen toch fijn buiten op het terras. Ze hebben zelfs mijn autosleutel teruggevonden die ik verloren was. Fijn, gezellig restaurant.

4. Bram en Ina Rijnberg

Heerlijk gegeten ruim voldoende!
    maar de stoeljes buiten op het terras zijn voor mij een drama,ik heb korte benen en kan er niet ontspannen in zitten!Personeel is vriendelijk.

5. Ruime porties en smakelijk. Aardig personeel, goede bediening.

6. Esther Verhaard

Ik kom heel vaak met mijn verloofde William eten en drinken. Het eten is top, de wijn is super, niet te zoet of zuur. Ons favoriet is varkenshaas met spek of gamba's. Wij komen zeker meer en meer. Wij zijn komen logeren.

7. Martijn Satter

8. Ik was met mijn drie kinderen gisteravond voor mijn verjaardag gaan eten. Was top, heerlijk gegeten. Spareribs en huissaté. We kregen het eten wel heel erg snel. En 1 minpuntje was dat we 1 bakje friet voor vier personen kregen maar zonder problemen kregen we er na vragen alsnog een bakje bij. Maar verder super, altijd een fijne gezellige sfeer.

9. Zondagavond waren we met drieën bij de Bourgondier. Altijd gezellig om daar te zijn en het eten is voortreffelijk voor een redelijke prijs. Vooral de huisgemaakte sate en de spareribs zijn heerlijk. Gaan we vaker doen in 2016.

10. Bij de Bourgondier gegeten. Bourgondische vleesspies besteld. Vlees was droog en smakeloos, aangegeven bij de bediening (ze gingen overleggen in de keuken). Bij terugkomst werd voor het ongemak een kop koffie aangeboden. Dat hebben we maar afgeslagen.

11. Chris van Dijk

Met 5 personen goed gegeten. Vooral de sliptongen waren heerlijk, en niet van die kleintjes.

Als oud-Bergenaar, wonend in Aalsmeer, eet ik altijd in de Bourgondiër. Allereerst voor het eten en in de tweede plaats voor de goede sfeer.

Met groet, Chris van Dijk, Aalsmeer. En tot de volgende keer.

12. AK 167 punten

De porties heel groot voor mijn smaak. Bediening altijd heel professioneel en ook vriendelijk. Heel leuke sfeer.

13. Riet Schlee

Het eten was goed, bediening vriendelijk en snel. Ondanks de drukte. Het was wel Krabbefoor.

De witte wijn niet te drinken. Volgens de bediening "ja smaken verschillen". Maar de wijn was echt niet te drinken, met deze melding wordt niets gedaan, niet opgedronken dus. Verder prima.

14. Hans & Trijnie

15. a langedijk

We waren met 5 personen, allen een goed hoofdgerecht, echter moesten we het met 5 personen met 1 schaal patat doen, een schaal patat erbij gevraagd en deze stond op de rekening. Bij navraag werd ons medegedeeld dat alles wat extra besteld wordt ook extra betaald moet worden. Echter mag je bij het hoofdgerecht een passende hoeveelheid patat verwachten voor 5 personen, wij spraken de serveerster hierop aan. "Dit is het beleid" was haar reactie. Toen wij verwezen naar de hoeveelheid patat die bij 1 persoon geserveerd werd bij een ander tafel haalde zij haar schouders op. Wij gaan volgende keer ergens eten waar we goed kunnen eten voor een eerlijke prijs.

16. Veel en lekker voor een betaalbare prijs. Helaas is het daar altijd zo druk dat als je wilt betalen, de mensen al aan het wachten zijn voor de tafel of al gaan zitten als je nog amper bent opgestaan. Niet gezellig druk maar verschrikkelijk druk!

17. Hier heerlijk gegeten! Grote porties, goede kwaliteit, vriendelijke bediening en zeer betaalbaar!! Absoluut een aanrader!! Wij komen hier zeker terug!!

18. We hebben hier met zessen echt superlekker gegeten! Hertenbiefstuk was echt uitmuntend, zeer mals en goede smaak. Zo ook de zeetong en de heerlijke saté!! Ook werd er gelijk een mandje met stokbrood met kruidenboter geserveerd, veel verschillende groentes en dit allemaal extra! Toppie!
    Ook de bediening was vriendelijk en vlot. Kortom; we hebben een superavond gehad in dit prachtige en sfeervolle restaurant op de Grote Markt. Echt een aanrader!

19. ger en ria

Wij hebben een wild menu genomen. Dat was heel taai. De bediening was ook niet naar behoren.

20. Heerlijk gegeten hier. We kwamen hier na een dagje Efteling. Wat een feest! Heerlijk gegeten, en echt veel! Grote porties, lekkere smaak. Bediening had wel iets professioneler mogen zijn, iets zakelijker, hij was wat te nonchalant. Voor de rest een goede sfeer. Wij komen nog een keer terug!

21. Arnold Blesting

Super leuke ambiance en geweldig gegeten, echt super!

22. snoepkontje

Mijn man en ik hebben bij de Bourgondier gedineerd. Dat was de 1e en de laatste keer. We hadden geen zin om zelf te koken en gingen "lekker uit eten". Achteraf gezien hadden we beter lekker thuis kunnen eten. Ik had de sate, het leek wel afvalvlees en de bediening was onbeleefd.

23. Voor de eerste keer in bergen op zoom en geslapen bij de bourgondier. Zelf kom ik uit lelystad, maar was met mijn partner 2 dagen in bergen op zoom. Overnacht bij de bourgondier en het was echt op en top. Zaterdag middag met de lunch gegeten bij de bourgondier en zonder dat je het weet staat je overheerlijke salade gerookte kip en een bourgondische bol op tafel. Daarna lekker rondje gedaan door de stad en savonds weer lekker gedineerd bij ons hotelletje. Het zat helemaal vol en we werden echt als gasten ontvangen ondanks de drukte. Na nog een drankje te hebben gedaan aan de bar (Super Barman!) zijn we lekker in ons Kingsize bed gekropen waar we Heerlijk op hebben geslapen! Na een goede comfortabele nachtrust kregen we ook nog eens een heerlijk ontbijt. (veel te veel haha) Ik kan niet anders zeggen dan een geweldig hotel, waar je ook nog eens lekker en gezellig kan eten. Wij komen zeker nog eens terug met onze kinderen.
    Aanrader!

24. Zeer goed, we hadden een diner, lekker warm stokbrood vooraf, vlotte en vriendelijke bediening, mooie gerechten voor relatief weinig geld. Echte Bourgondische porties. Petje af voor het totaalplaatje! We komen hier zeker terug!!!

25. Na heel veel goede berichten gehoord te hebben en ook zelf gezien dat het er altijd 'vol"zit hier naar toe gegaan. We waren met 4 personen op het terras. Na 10 minuten genegeerd te zijn zelf maar gewuifd. Wat te drinken besteld en om de kaart gevraagd. Het drinken kwam, de kaart niet. Deze aan een andere langslopende ober gevraagd. Eigenlijk hadden we toen al geen zin meer Na weer geruime tijd gewacht te hebben moesten we weer zelf aandacht trekken en werd de bestelling opgenomen..De prijzen vonden we aan de hoge kant om maar even gauw een hapje te eten dus alle 4 sate besteld, die het goedkoopst was (€15,70) die was overigens prima, erg lekker alleen we hebben alle vier 1 spies laten liggen, je krijgt er nl 2. Jammer dat dit niet apart vermeld is of gezegd wordt. Veel geld verspild en eten. Opmaak van borden was zeer karig, alleen wat kroepoek en atjar verder geen groente of salade. De frietjes zijn zeker voor de helft teruggegaan omdat ze niet lekker waren, zeker geen vers maar diepvries en dat verwacht je niet van een restaurant wat altijd zo de hemel in wordt geprezen. Wij komen hier niet meer.

26. Mike 78 punten

Wilde hier recent met een gezelschap een hapje eten tussen de middag, na 20 minuten zijn wij maar opgestapt omdat het personeel onze hoek totaal negeerde. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Daarom geen cijfers voor de overige aspecten.

27. Wij eten hier met grote regelmaat, echt bourgondies gezelligheid, sfeer, en veel en gevarieerde menukaart en voor een betaalbare prijs.
    Op een zeer lokale plaats in de stad, op de grote markt.
    Mijn favorieten zijn : de super tosties, vissoep, plat du chef, sate, garnalencoctail, entrecote, gyros en een superijsje of koffie met appelgebak.
    Krijg er trek van. Top tent; we komen gauw weer.

Met vriendelijke groetjes, Jacqueline

28. Een gezellig tentje met een vriendelijke bediening. We komen hier zeker nog eens terug!

29. Prachtige zaak met een prima prijs/kwaliteit verhouding!
    Bourgondische heerlijke porties, mooi opgemaakt en heerlijk vers! Volop keuze en variatie!
    Vriendelijke en vlotte bediening!
    Gezellige en sfeervolle tent in hartje van Bergen op Zoom, zomers het zonnetje en als het wat koeler wordt het verwarmde terras!!!!

30. Wanneer wij in de buurt van Bergen op Zoom komen, gaan wij altijd lunchen bij De Bourgondier. Plezante vlotte bediening en goe eten voor ne goede prijs. Alleen mag de kaart na járen wel eens aangepast worden?

31. De Limburgers

Wij hebben heerlijk gegeten, snelle vriendelijke bediening, voldoende personeel, onze meloen ardennerham leek wel een schilderij zo mooi opgemaakt. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Mochten wij Bergen op Zoom nog een keer bezoeken komen wij zeer zeker terug. Ga zo door team, succes verder!

32. We dachten met de Bourgondiër een goede keuze te hebben gemaakt om te lunchen. Een heerlijk plaatsje op het terras gekozen en toen was het wachten op de bediening. Duurde veel te lang. Slechts 2 personen in de bediening dat is toch veel te weinig voor zo'n gigantisch terras! Eindelijk kwam er een heel vriendelijk meisje met de menukaart. Drinken hadden we redelijk snel maar op het eten hebben we een klein uur moeten wachten. We hadden niks bijzonders besteld. 2 Soep en 2 tosti. Daar zou je toch niet zo heel erg lang op hoeven wachten. Sommigen hadden later besteld dan ons maar kregen de gerechten veel eerder.
    Mensen naast ons hadden direct na ons besteld maar hadden nog steeds niets toen wij al afgerekend hadden!! Ook zij waren niet blij. Petje af voor het meisje van de bediening. Zij liep op den duur in haar eentje op het terras en liep het vuur uit haar sloffen. Zij bleef uiterst vriendelijk en kon er niets aan doen dat het een grote chaos was.
    Maar hier is echt een gigantisch personeelstekort.
    Het is dat we keurig bleven zitten om af te rekenen maar niemand zou het in de gaten hebben gehad als we gewoon waren weg gegaan. Absurd gewoon!

Wat de lunch betreft, de uiensoep was 'saai' de tosti pikant was gelukkig wel heel lekker.

Helaas, bij een volgend bezoek aan Bergen op Zoom kiezen we vanwege het hele lange wachten niet meer voor de Bourgondiër!

33. martijn

34. We komen hier regelmatig, en het is altijd goed, echter sinds het is overgenomen is er toch iets veranderd. Of er is een andere kok of een andere leverancier. Toast champignon en Bourgondische bol waren smakeloos en niet goed klaar gemaakt, is anders altijd top.

35. Stan 31 punten

Gisteren gegeten bij de Bourgondier in Bergen op Zoom. Lekker onder de overkapping, met verwarming. We waren aardig op tijd, toen nog aardig wat plek om te zitten. Nadat wij op onze plaats zaten, werd direct gevraagd of we iets te drinken wilden hebben.

Drankjes ontvangen, en na een tijdje de kaart gevraagd. Werd ons netjes aangegeven en hebben onze keuze kunnen maken. Mijn vriendin had echter geen trek in friet bij haar hoofdgerecht en wilde liever brood en een ander sausje. Dit was geen enkel probleem en kwam helemaal goed.

Nog geen slok verder, kregen we stokbrood met kruidenboter vooraf. En een kleine 10 minuten later, werd ons eten al voorgeschoteld! Super snel dus! :-)

Helaas bleef het brood bij mijn vriendin op zich wachten, maar was uiteindelijk niet eens nodig. We hadden nog brood van vooraf en enorm veel vlees en friet voor 1 gekregen. We hadden meer dan voldoende!

Bediening was erg vriendelijk en kon ook lachen (wat bij veel restaurants nog te veel is gevraagd!) Wij waren met een volle buik weer vertrokken en dat allemaal voor maar (precies) 40 euro. (2 hoofdgerechten en drankjes)

36. Een zeer tevreden consument.

Ik kom hier al jaren met z'n 2 of met een groot gezelschap.
    Het eten is er super. Op de bediening is niks aan te merken, het terras is heerlijk gelegen, en het is erg sfeervol.

En dan even voor de nieuwe eigenaren....Ga zo door!

37. Met de familie (30 pers) in een aparte ruimte gegeten.
    Goed verzorgd en vriendelijk personeel.

38. Dirk Van Eycken

Zondagnamiddag tijdens koopzondag een zonnig terrasje gedaan alhier om iets te drinken. Van de 4 bestellingen was er slechts ééntje met het flesje erbij. Dat flesje van 0,2cl kon 2x in een glas van de andere bestellingen. En in die glaasjes zaten 3 ijsblokjes ... begrijp je hoe weinig drank we eigenlijk kregen ? Bestaat hier geen verplichting om op de kaart te vermelden hoeveel drank ( cl ) je bestelt ?
    Uiteraard waren onze mini glaasjes snel leeg, en op een mum van tijd stond er ongevraagd een serveerster : " ja, jullie glazen zijn leeg ... volgende bestelling graag "
    Zulk een boerenbedrog in combinatie met onbeschoftheid heb ik nog nergens meegemaakt. Een afrader dus om hier even iets te gaan drinken !

39. De Bourondier is naar mijn mening gewoon de beste restaurant van Bergen op Zoom.

Het heeft het smaakpolitie-keurmerk en het wij letten altijd op de kleine dingen dus zoals warm stokbrood en goed personeel en de Bourgondier voldoet hier zeker aan.

Je krijg genoeg te eten voor je geld, Soms moeten ze een beetje redelijk blijven want zoveel weggooien van vlees omdat je zoveel krijg op je bord is echt doodsezonde!
    Kortom, hier kun je lekker eten.

40. Jacqueline

Geweldig gegeten in een zeer gezellige sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar.

41. Wat een ballentent is dit geworden zeg slechte bediening matig eten! Dan zijn er tegenwoordig in bergen plekken waar je veel beter kunt eten.

42. Leanne en Marco

Wij hebben hier heerlijk gegegeten tijdens het asperge-seizoen.

Bij meerdere restaurants asperges gegeten: ik vond het bij de Bourgondiër het lekkerst Ga zo door!

43. Michel 191 punten

Zowel gelunched als diner gehad. Complimenten voor de kok alle twee zeer smaakvol en een zeer bourgondische hoeveelheid. Zeker voor herhaling vatbaar.

44. We waren met z`n achten, allemaal andere gerechten gekozen en héééérlijk gegeten! Complimenten voor de chef! We hadden geen plaats meer voor een toetje omdat de porties bourgondisch groot zijn maar zo lekker....wel heerlijk nageborreld en gekletst met de vriendelijke bediening! Kortom een TOPTENT! Tot gauw weer, groetjes en bedankt, suus en co.

45. Zeer lekker gegeten, dit restaurant is zeker weer de goede kant op gegaan, veel nieuwe gezichten in bediening, en zijn er naar mijn zien met alle plezier aan het werk, ondanks de grote druke hier af en toe toch altijd vriendelijke gezichten.

Eten is veel en de prijs is in orde.

De snelheid waarmee alles gaat is geweldig, Heerlijk warm stokbrood bij aankomst.

Kortom snel weer eens terug om ons eens lekker te laten verwennen.

46. Wij hebben hier gefeest. Het was prima, uitstekende bediening, goed eten, er was niets op aan te merken. Echt een gezellige en sfeervolle tent.

47. Ik heb er gisteren een partijtje gehad met collega's en vrienden.

Het buffet wat we erbij hadden was uiterst goed en zeer uitgebreid.

Zeer lekker gegeten!

Buiten het zeer lekkere eten was het ook een gezellige sfeer. Gezellige knusse ruimte. We hadden leuk personeel waardoor we ons zeer welkom voelden. Geen rotzooi op tafels en we werden goed voorzien met drinken.

Zeker leuk om nog eens een feestje te hebben bij dit Grand Cafe Restaurant!

48. Wij hebben hier afgelopen week heerlijk gegeten!

De service was goed en alles was goed gaar.

49. Perfecte tent! Kom hier minimaal 3X per week!

Alles tip top! Niets op aan te merken....

50. Afgelopen vrijdag hier gegeten en het was wederom heerlijk eten.

De bediening erg vlot en vriendelijk, niet lang wachten op drinken. Bij het drinken kregen we gelijk warm stokbrood met kruidenboter.

Het voorgerecht en hoofdgerecht liet ook niet lang op zich wachten. Het eten was echt goed en je krijgt ook veel.

Met als gevolg dat we te vol zaten voor een nagerecht.

Kortom een leuk gezellig restaurant waar je heerlijk kan eten voor leuk geld, met leuke vlotte bediening.

51. Heerlijke lunchgerechten. Je hoeft niet bang te zijn dat je te weinig krijgt. De kwaliteit van de lunchgerechten: vrijwel beste in Bergen op Zoom. Vriendelijke bediening.

Kennelijk is het restaurant de laatste maanden flink vooruit gegaan, aangezien de recensies nu wel positief zijn.

Avondkaart vind ik wat matig kwa keuzes, van mij mogen er wat meer gerechten op staan. Vandaar dat ik hier liever lunch.

52. H uit Bergen op Zoom

Al enkele malen heb ik gegeten bij De Bourgondiër.
    Wij voelen ons welkom door het personeel en de bediening is zelfs op drukke dagen nog vriendelijk. Wij kregen zeer snel ons drankje en tevens gratis een mandje brood en kruidenboter. Al snel kwam het voorgerecht. Dit was bij ons alle 4 heerlijk. Ook het hoofdgerecht was prima in orde. Een nagerecht hebben wij niet genomen, want de hoeveelheden van het voor - en hoofdgerecht zijn echt bourgondisch. De prijs, kwaliteit verhouding vind ik prima! Heerlijk om samen met vriendinnen eens te gaan eten ipv koken.

53. Ik heb met verbazing alle recensies gelezen over dit restaurant. Wij komen hier regelmatig en worden altijd uitstekend bediend. Ook het eten (zowel lunch als diner) is altijd op een goede constante kwaliteit. Gewoon een leuke tent. Ik denk niet voor niets altijd zo druk.

54. Johan 18 punten

Onlangs gegeten met mijn partner. De bediening was gehaast en op het onbeschofte af. Het eten (biefstuk en vis) had kennelijk te lang in de keuken gestaan, was ronduit slecht. Biefstuk was taai en tranig, de vis was te lang doorgebakken. Dit alles voor redelijke grote prijzen. We hebben de vraag of het goed was niet afgewacht, en na een enkele hap de bediening gewezen op de slechte kwaliteit en gevraagd "wat men eraan ging doen?". Alleen schaapachtige reacties en geen alternatief.

55. R.B.Peters

Wij zijn met 3 koppels wezen eten en wij waren goed tevreden over het eten en de bediening. Misschien hadden wij wel geluk na het lezen van de recensies. Binnenkort gaan wij weer terug en hoop dat ik dan weer een goed bericht hier weg kan schrijven.

56. Een kleine drie maanden geleden gingen wij, mijn man en ik samen een hapje eten bij de Bourgondier.

Alles viel tegen, zelf de plaats waar we moesten zitten.

Een klein tafeltje naast de bar erbij gezet, als ik mijn hoofd links draaide boste ik bijna tegen de rand van de bar.

Het eten paste eigenlijk niet op het tafeltje!, en hebben de fles wijn toen maar op de bar gezet.

De biefstuk was veel te hard gebakken.

De bediening niet vriendelijk. Toen ze vroeg, heeft het gesmaakt, zei ik ja, maar de biefstuk was te hard. O ik geef het door aan de kok, wil u nog iets na.

We namen nog een borreltje, en moesten €101 euro afrekenen!

En niets meer gehoord over het te hard gebakken vlees!

Erg jammer, we kwamen er graag.

Maar nu niet meer, erg jammer.

57. Meerdere malen hier gegeten en altijd heerlijk gegeten, maar de kwaliteit van het eten en de bediening is flink achteruit gegaan.

De bediening mag wel iets vriendelijker. Als je iets extra's besteld, moet je maar hopen dat ze het komen brengen.

De kwaliteit van het eten is matig geworden. Alles smaakt erg vlak.

58. In een woord slecht.

Meerdere malen hier iets gegeten of gedronken.

De (tonijn)salade gaat wel, groot bord, veel tonijn.

Bediening is heel slecht.

Zelfs een keer weg gegaan van het terras omdat de bediening bij een vriendin en mij geen bestelling opnam na meerdere malen de bediening gewenkt te hebben.

59. In de zomer heb ik een 3 gangen diner gehad bij de Bourgondier. Over het algemeen waren het voor en hoofdgerecht goed alleen het duurde wel lang.

De bediening was niet vriendelijk.

Het toetje vond ik en degene met wie ik was echt niet lekker. We hebben dit dan ook laten staan.

De bediening vroeg of het gesmaakt had, waarop wij antwoordde, nee eigenlijk helemaal niet.

Ow, zei ze en ze pakte de borden en liep weg...

Erg slecht, niet eens excuses etc.

60. Zeer slechte ervaring gehad, had twee weken van te voren gebeld en gevraagd of ik glutenvrij kon eten, was geen probleem, nog een week van te voren langs gelopen en weer gevraagd. Ook of ik evt. sausjes of gebakken aardappeltjes kon krijgen, was allemaal prima, kok is bekend met dieet.

Die avond kon dus nix, sausjes nee, dressing nee, gebakken aardap. nee, zelfs aardap.puree kon niet. Uiteindelijk witte rijst en "droge"sla bij mijn vis gekregen. Meisje wat ons hielp was niet vriendelijk, somde alleen op wat allemaal niet kon, ze was zelfs geirriteerd.
    Is het zo moeilijk om van olie en azijn een dressing te maken of een paar aardappeltjes te bakken! Ik doe dat dieet niet voor de lol, ik moet wel, want anders word ik ziek. Een beetje meer respect had ik wel verwacht, ik kom daar dus nooit meer!

Ik had nog liever gehad dat ze bij het reserveren hadden verteld dat een glutenvrij dieet niet mogelijk was, dan had ik een restaurant kunnen kiezen waar het wel kan!

61. Meerdere malen daar gegeten, soms ook omdat er verder niet veel open was. Steeds toch weer teleurgesteld. Het heeft het gewoon niet meer, vroeger was het hier veel beter. Heb het idee dat er bezuinigd wordt in de keuken op kwaliteit en versheid.
    Bediening is niet vriendelijk, kijken naar je alsof ze je het liefst zo snel mogelijk weer zien vertrekken. Maar dat hebben ze dan waarschijnlijk van hun baas geleerd, want die blinkt ook niet uit in klantvriendelijheid, eerder in arrogantheid.
    Nee, ik ga er nu niet meer heen, aangezien er tegenwoordig genoeg alternatieven in de stad zijn! Het enige pluspunt is het heerlijke terras in de zomer, maar dan zou het personeel ook eens wat zonniger moeten zijn!

62. Meedere malen hier gegeten, zowel met z'n 2tjes als in groot gezelschap, binnen én buiten.

Ik heb niets te klagen over het eten, maar de manier waarop er soms geantwoord wordt is onbeschoft.

De varkenshaas met champingnonroomsaus is een aanrader. De pan met mosselen en friet (€19.75 incl. friet en sausjes) én de spare ribs zijn ook erg lekker.

De sfeer blijft geweldig alleen de (mannelijke) bediening kan wel iets beleefder.

63. Goed eten, slechte stoelen. Weinig ruimte aan tafel.

We waren met 4 personen. Het dessert kregen twee personen eerst. Een kwartier later kregen de andere twee het pas nadat we dit gevraagd hadden.
    Op onze vraag wanneer de andere twee (zij hadden ijs besteld) het dessert kregen kregen we een onbeschoft antwoord.