Nieuwste foto's in Bergen op Zoom

Laatste updates in Bergen op Zoom

1. Edward van Dalen's profielfoto
    Edward van Dalen heeft een recensie geschreven voor Brasserie Leijnse

Edward van Dalen

Er wordt in het geheel geen rekening met de Corona voorschriften gehouden! Wij hebben 5 kwartier op een eenvoudige lunch moeten wachten.

2. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Volkan

Voor mijn gezin shoarma besteld. Bij het uitpakken zaten mijn handen vol van de olie en waren de frietjes er niet bij. Toen ik belde, kreeg ik de mededeling: het is een gekkenhuis.
    De shoarma was voor mijn gevoel al meerdere keren gebakken; het zat vol met harde en zwarte stukken. We hebben het weggegooid (€43,50).
    Ik heb nog persoonlijk een mail gestuurd naar Volkan, maar helaas geen antwoord gekregen.

3. Rivka's profielfoto
    Rivka heeft een recensie geschreven voor Cafétaria 't Zonneplein

We rijden wekelijks vanuit Zeeland naar Bergen op Zoom omdat het eten en de service altijd goed is. Als het er druk is en je moet langer wachten dan krijg je zelfs regelmatig wat drinken of een ijsje, helemaal niet nodig maar wel klantgericht.

4. gerrit schout's profielfoto
    gerrit schout heeft een recensie geschreven voor Napoli

Vaak afgehaald het laatste jaar, door Corona, daarvoor ook al in het restaurant gegeten.

Het eten is altijd super-verzorgd en heerlijk!

Hele vriendelijke mensen.

We zijn veel in Napels geweest, dit restaurant doet niets onder voor het eten daar!

Een aanrader!

5. La Playa heeft een nieuwe foto
  6. Farm Verschuren's profielfoto
    Farm Verschuren heeft een recensie geschreven voor De Bourgondiër

Farm Verschuren

Beste mensen,
    Zojuist genoten van de koude schotel die wij vanochtend opgehaald hebben.
    Hij zag er prachtig uit en smaakte voortreffelijk.
    Veel succes met jullie bedrijf in deze moeilijke tijden.

7. Pim van der Torre's profielfoto
    Pim van der Torre heeft gereageerd op een recensie van Knossos

Hoef hier ook niet terug te komen houden wij het wel gezellig

8. Pim van der Torre's profielfoto
    Pim van der Torre heeft een recensie geschreven voor Knossos

Super goed restaurant, doet en serveert net iets meer dan de doorsnee. Persoonlijke aandacht van de eigenaar en het personeel. In een woord een goed grieks restaurant.

9. Pim van der Torre's profielfoto
    Pim van der Torre heeft gereageerd op een recensie van Knossos

Wanneer je alleen maar houdt van een frietje met of een kroket moet je niet naar een goede griek als restaurant KNOSSOS gaan want wanneer je dit niet waardeerd hoor je alleen maar in de snackbar

10. Hemingway heeft een nieuwe foto
  15. Hemingway heeft een nieuwe foto
  16. Miriam Nillesen's profielfoto
    Miriam Nillesen heeft een recensie geschreven voor 't Appeltje

Miriam Nillesen

Na een vorige slechte recensie, wil ik nu mijn complimenten overbrengen.
    Heerlijk buiten gezeten, de kids lekker gespeeld! Goede en snelle bediening door QR code.
    Ga zo door!

Eén vorige recensie
  17. Frans en Ingrid Stremme's profielfoto
    Frans en Ingrid Stremme heeft een recensie geschreven voor Knossos

Absoluut geen aanrader voor vegetariërs. Slechts één vegetarisch hoofdgerecht. Erg slecht, alles smaakt hetzelfde. De groente is bewusteloos gekookt. De kok leg absoluut geen liefde in zijn werk.

1,7
    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  18. J de Gram's profielfoto
    J de Gram heeft een recensie geschreven voor Watertuin

J de Gram

Wij komen hier nooit meer eten. We hadden via social deal geboekt en hier heb ik ook een recensie geschreven welke daar is verwijderd!
    In elk geval kregen we pas na 25 minuten ons eerste drankje en na 40 minuten ons eerste gerecht. Vervolgens kregen we na 30 minuten pas ons tweede drankje (we zaten er al bijna anderhalf uur). Tussendoor kwamen alle gerechten in een verkeerde volgorde, Ik had bami met saté besteld maar de bami kreeg ik na een uur en de saté pas aan het einde van de avond, samen met de rest van de bestelde gerechten en drankjes. Het laatste kwartier kregen we acht drankjes en zes gerechten.
    Totale chaos dus, wij komen hier nooit meer terug.

19. Trudy Blokker's profielfoto
    Trudy Blokker heeft een recensie geschreven voor La Grotta

Trudy Blokker

Prima locatie, bediening ook goed. Eten helaas erg slecht! Iedere hobby kok kan het beter, erg jammer!

20. Marleen Freijser's profielfoto
    Marleen Freijser heeft een recensie geschreven voor Knossos

Marleen Freijser

Echt super lekker eten en een goede sfeer. Muziek die te luid staat. Echt een aanrader.

21. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor De Berk

Aan de tafel naast ons zaten 2 personen en aan onze tafel 6: beide tafels bestelen +/- hetzelfde. Maar ongeacht de grote van de groepen krijgen beide tafels 1 brood plankje ( genoeg voor 2), 1 bakje friet en 1 bakje appelmoes (beide porties genoeg voor een persoon) geserveerd ... we vinden dat raar.

Het beleid lijkt te zijn dat je moet vragen om meer als het op is en dan brengen ze meer - zo werd ons dit uitgelegd..

Maar vervolgens moet je ze er dan ook nog aan herinneren want anders krijg je het niet of pas aan het eind van je maaltijd.

Brasserie de Berk heeft op dit punt echt een afwijkend beleid (zie ook andere recensies) en zelfs als je het expliciet besteld (x3 appelmoes als bijgerecht) krijg je in eerste instantie maar een klein kommetje voor 3 kids (goed voor elk een lepel).

Het eten is echt prima, we komen er graag. Maar dit is een puntje dat aandacht verdient.

22. Franken's profielfoto
    Franken heeft een recensie geschreven voor De Moor

Jaren geleden bij de Moor geweest en toen niet goed bevallen. Vandaag poging twee. Vandaag met 5 personen wat gedronken bij de Moor. Omdat ons gezelschap uit 5 personen bestond uit 3 gezinnen zochten wij naar een geschikte plaats op het terras in Corona tijd. Niemand van de bediening was te vinden op het terras. Wij vonden een tafel van vier. Aan beide zijde gingen twee personen zitten uit verschillende huishoudens. Omdat er geen 5e stoel aan ons tafeltje was, bleef ik staan wachten op het terras om de bedieing te vragen om te mogen aanschuiven aan de tafel. Ik wilde geen stoelen verplaatsen van andere tafels die geschikt stonden. Het duurde te lang eer er iemand kwam van de bediening en ze steeds weg liepen, besloot ik om verder een stoel te pakken. Ik zat heerlijk komt iemand aangestormd en ik kreeg een uitbrander. Bleek een stoel te zijn van de buren. Ik was me van geen kwaad bewust en ik vond dat hij zich heel asociaal gedroeg. Hij had ook kunnen zeggen sorry mevrouw deze stoel is van de buren. Ik ga er even 1 voor u halen. Ze zijn daar zeer onvriendelijk nooit meer.

23. Barbara's profielfoto
    Barbara heeft een recensie geschreven voor La Place

Wij herkennen la place niet meer… tafels vuil, produkten niet meer aanwezig, kippendijen niet gaar.
    Dit is voor ons de tweede maal dat wij een la place bezoeken langs de snelweg en het vies is. Producten niet aanwezig!
    Personeel bied dan koffie aan maar hoef niet meer asn vuile tafels en vliegenmeppend te eten. Eerst bij de A2 en nu A58.

24. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Zoals altijd: ongedwongen sfeer, nette en over het algemeen vriendelijke bediening. Het zijn geen doorsnee tapas, elk gerechtje wordt op een manier bereid en geserveerd waar je vrolijk van wordt! Nét dat kleine beetje meer, ook voor het oog. Voor het eerst hebben we echter een klein aandachtspuntje: de blaadjes sla die bij verschillende gerechten toegevoegd waren, leken wel van "gisteren". Vergeeld en droog...
    Beetje jammer, en absoluut niet nodig! Dat was bij ons hele gezelschap.

Verder weer prima!

25. Tessa's profielfoto
    Tessa heeft een recensie geschreven voor SAUS
    Internationaal Bergen op Zoom

Het bezoek aan Saus viel voor ons erg tegen. Het voorgerecht stond binnen 5 minuten op tafel, dit vonden we erg snel! Vervolgens op aanrader van de ober de chateau briand besteld, deze was erg droog en doorbakken. Dit hebben we aangegeven en er werd een nieuwe bereid. Deze was beter dan de eerste maar niet bijzonder en vrij koud. Later kwamen we er achter dat dit ook nog eens €36,50 per persoon kost, erg duur... Wij vonden het niet netjes dat ze niet aan ons hadden gevraagd wat we wilden met de klacht, erg onprofessioneel ook dat ze niets hebben aangeboden vanuit het huis. Als laatste vonden we het niet kunnen dat er niet naar de persoonsgegevens ivm Corona werd gevraagd, dit hebben we zelf aan moeten geven..

26. Pietje's profielfoto
    Pietje heeft een recensie geschreven voor Watertuin

Mocht je nog twijfelen of je hier gaat eten?? Doe het dan niet!! Voor dit geld zijn er zoveel andere betere restaurants. Zo jammer dat deze mooie locatie zo word verpest! De bami was smakeloos en koud, de tomatensoep was tegen koud aan en werd geserveerd met een lepel waar een vieze laag aangekoekt zat, ongeïnteresseerd personeel dat zich bijna niet met de klant bemoeit, een medium biefstuk bleek volledig doorbakken te zijn. Wat was dit ontzettend slecht!
    Dan kun je net zo goed even naar de McDonalds rijden een eindje verder.

Absoluut geen aanrader dit!!

27. Lenthe's profielfoto
    Lenthe heeft een recensie geschreven voor Watertuin

- Als voorgerecht soep die lauw was met taai stokbrood. Verder een vieze lepel in de soep.
    - Als hoofdgerecht werd koude bami geserveerd.
    - Als dessert droge meloen waarvan het schaaltje ijskoud aanvoelde, mogelijk staat het fruit al lange tijd gesneden in schaaltjes in de koelkast te wachten.
    - Verder vraagt het personeel niet of het heeft gesmaakt, er kan ook geen ‘eet smakelijk’ af bij het serveren.
    Kortom: Geen aanrader om hier te eten!

1,1
  28. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Kook. Plus

Vanavond hier gegeten, wat n tegenvaller. En dat voor 35,00 excl drinken en nog 4,00 parkeergeld. Dan verwacht je wel wat. Het toetje was t ergst een schaal met stukjes en hapjes v maitre paul die bij de supermarkt in de vriezer liggen. Schandalig. Ons zien ze hier nooit meer.

29. Franken's profielfoto
    Franken heeft een recensie geschreven voor La Grotta

Slechte bediening. Dames zijn alleen bezig met zichzelf en kijken niet. Komen niet terug als je 1e keer nog een keuze moet maken. Reageren niet als je aangeeft dat je al meer dan kwartier contact probeert te krijgen. Zelfs afrekenen kost veel moeite duurt te lang.