Brasserie Partycentrum Greenview in Bergen op Zoom

1. Zeer goed restaurant, heel lekker eten, aardig personeel, heel vriendelijk en spontaan.

Verlangt naar meer.

2. Gisteren bezochten wij deze brasserie voor de eerste maal. Ik was teleurgesteld met het broodje ham dat geserveerd werd. Ham is het gedroogde, gepekelde of gerookte vlees van het dikke deel van de achterbout van een varken. Vaak worden andere delen van het varken ook tot iets hamachtigs gemaakt en aangeboden als ham, zoals schouderham. Textuur, smeuïgheid, smaak en uitstraling van schouderham kunnen in de verste verte niet tippen aan die van achterham.

“ Zeggen wat je doet ( via de menukaart ) en doen wat je zegt “, daar zondigt dit restaurant tegen. Ham is ham en daarmee basta! De fantasievolle naam van de saus die bij het broodje geserveerd zou worden is mij nu even ontschoten, maar de twee kleine individuele verpakkingen mosterd die erbij lagen logen er andermaal niet om, wederom werd iets anders geserveerd als toegezegd was.

Bediening en ambiance oké, er gaat verbouwd worden, ik wens ze veel succes daarmee.