Bezorgrestaurants in de buurt van Athene

1192707068 65
1200299508 62
1207891949 80
1420480279 77
1481219802 79
1519182004 74

1. Heel vriendelijk personeel en lekker gegeten van de tapaskaart.

2. Zsuzsanna

Lekker gegeten en de service is heel goed. Ze zijn altijd vriendelijk met de gasten.

3. We waren verbaasd dat we moesten betalen voor de maaltijd bij Athene. Nog nooit ergens zo slechte kwaliteit voedsel geserveerd gekregen.

4. Voor het eerst bij deze Griek geweest. Ondanks dat we gereserveerd hadden moesten we ruim 20 minuten wachten op een tafel. Mensen die later binnen kwamen kregen eerder een tafel. Helaas kregen we geen ouzo, in tegenstelling tot de meeste gasten. Vervolgens moesten we bijna een uur op onze bestelling wachten. Het eten was best lekker, maar weinig (souvlaki speciaal was slechts 1 spies), wat we niet gewend zijn van Griekse restaurants. Voor het eerst met honger weggegaan bij een Griek. Niet voor herhaling vatbaar dus. Jammer!

5. Vanavond gegeten bij Grieks Restaurant Athene in Bergen op Zoom.
    Echt super lekker.
    Echt een aanrader!

6. Gerard Akkermans

Afgelopen zondag gegeten Athene schotel voor twee personen.
    Het was een grote tegenvaller, koud, taai.
    Nadat de grote drukte weg was werd het ook nog koud op de plaats waar we zaten.
    En dat op mijn eerste date.
    Mijn ervaring uit het verleden was heel goed maar nu… slecht.

7. Zoals altijd weer hartstikke lekker! Vriendelijk personeel en erg fijn dat er niet constant aan de tafel werd gevraagd of we nog iets willen drinken. Toetjes waren groot! Al met al de moeite waard. Wij komen zeker weer terug!

8. Als voorgerecht gebakken mosselen met knoflook en peterselie, dit was smakeloos, droog, keihard en duidelijk uit de diepvries. Verder was de knoflook niet vers en de peterselie ver te zoeken.
    Als hoofdgerecht een te vette lamschenkel met knoflooksaus waar de knoflook ver te zoeken was. Er was koude plakrijst bij geserveerd. Friet was oké, evenals de salade en tzatziki saus was prima. Het nodigde niet uit om een nagerecht te nemen. Wij gaan hier niet meer naar toe.

9. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Gezellige inrichting. Voor herhaling vatbaar.

10. Senna Mens

11. robkl

12. Ina van Ast-zoet

13. Echt super lekker gegeten vanavond. Bediening was heel snel en vriendelijk en alles ging lekker vlot. Bovendien was het genoeg en niet duur. Hier komen we vast nog eens!

14. Vandaag met 10 personen gaan eten. Bestelden het hoofdgerecht. Stifado kreeg je 3 sneetjes stokbrood bij. De zeetong was er maar 1. Zonder frietjes en na de Athene schotel voor 3 man was het veel te weinig. We wilden een dessert bestellen. Maar na 30 minuten is dit niet gelukt waardoor we besloten hadden om bij een ijssalon in dezelfde straat te gaan, waar we heerlijk ijs hebben gegeten.

Gastvrij waren ze ook niet. Wij wilden mayonaise en werd vier keer gezegd dat het extra kostte. Ja boeien. Wij willen mayonaise. Personeel had het niet echt naar de zin. We hadden niet het idee dat we welkom waren.

15. Altijd lekker en veel. Vooral nummer 82, als ik me niet vergis, de kip in pittige tomatensaus, hmm!

16. We gaan nu al een aantal jaren naar dit restaurant en het bevalt nog steeds goed. De bediening vinden wij altijd correct en vriendelijk. Het eten is prima, de porties zijn wel wat aangepast en minder groot geworden. Maar we zijn geen grote eters dus voor ons prima.

17. Wij gingen altijd met veel plezier eten bij dit restaurant. Het eten was er lekker, en je ging met een volle buik van tafel.
    Sinds de nieuwe eigenaar er is, is helaas de hoeveelheid die je krijgt minder. De salade die je bij het hoofdgerecht krijgt is erg karig (geef dan niets), en doordat er minder vlees op het bord ligt, leggen ze de frietjes er maar bij op het bord i.p.v. los.

18. Waren hier een aantal maanden geleden en ik heb nooit eerder met zulke klantonvriendelijke bediening te maken gehad!

Ik had een mix grill schotel besteld en dit smaakte wel redelijk. Mijn vriendin had gamba's besteld en zij liet dit na één hap al staan, omdat de gamba's niet goed gebakken waren. Ik heb de gamba's ook geproefd en deze leken wel rauw.

De serveerster vroeg in gebrekkig Nederlands of de gerechten hadden gesmaakt. Ik zei dat ik over mijn gerecht tevreden was, maar dat het gerecht van mijn vriendin niet goed was. Ik kreeg geen enkele reactie van de serveerster hierop! Enkele minuten later kwam een man van de bediening aan onze tafel en ik heb hem hetzelfde verteld als tegen de vrouw. De man zei dat dit niet kon, omdat de gerechten van Athene altijd goed zijn. Ik zei dat dit, dit keer niet het geval was, waarop de man weer zei dat dit niet kon. Hierbij liepen de irritaties op, omdat de man stug bleef volhouden en niet met excuses kwam en ook niet open stond voor feedback. Daarom hebben wij niks meer besteld en om de rekening gevraagd.

Wij moesten uiteraard de volle pond betalen en er werd geen gedag gezegd bij het verlaten van de restaurant. Wat een stelletje amateurs!

19. Lekker eten, niet lang wachten, gezellige sfeer. Is en blijf goed restaurant.

20. Altijd goede ervaringen gehad de afgelopen jaren, maar sinds de oude eigenaar weer terug is... Erg jammer.

De laatste drie keer is het echt minder, kleinere hoeveelheden, rekeningen die niet kloppen en een hoop gesjacherijn.

Rekening gekregen van 60 euro, en dan ga je pinnen, en dan staat er op de pin 80 euro. De nieuwe eigenaar hierop gewezen, maar geen sorry of excuus. We moesten dit maar pinnen en kregen 20 euro in ons handen geduwd. Geen lolly meer voor de kinderen na afloop en al twee keer geen welkomstdrankje.

Het eten is goed, niks op aan te merken, maar niet meer zoals het was.

21. C DEN ENGLESMAN

wij hebben hele goede ervaringen met dit restaurant
    leuke en vlotte bediening leuke eigenaren
    het eten is altijd prima
    de sfeer is echt grieks en je kijkt niet bij iemand anders op het bord.
    het is er dan ook altijd druk dus met feestadagen en braderieen kn je het best reserveren.

22. Prima Grieks restaurant. Ondanks de drukte geen lange wachttijd voor het eten. Zeer attent personeel, dat iedere keer langsliep en ook keek of je nog iets wilde gebruiken!

23. Zeer onvriendelijk behandeld, door eigenaar en deel van de bediening. We hadden een lampje opzij gezet, zodat het niet zou sneuvelen en werden meteen van diefstal verdacht. Baas stuurde een serveerster op ons af om ons hiervan te beschuldigen. Later bleek de rekening niet te kloppen. Er stonden zaken op die we niet besteld hadden. Ook nu werden we zeer klantonvriendelijk behandeld. In plaats van dat er excuses werden aangeboden, werd ons ook hierover meerdere keren verteld dat wij dit toch echt besteld hadden. Dus check je bestelling en later je rekening goed!! Geen service!

24. ik kom hier zowiezo elk jaar met mijn verjaardag. Tussendoor komen we er ook weleens en komen weleens wat afhalen.
    Het eten is heerlijk. Ik vind dit de beste griek van Bergen op Zoom.
    De bediening is zeer goed en niets aan op te merken.
    Als je naar de toiletten loopt kan je zo de keuken in kijken, dus daar valt ook niets aan op te merken.
    Dit is echt een aanrader!.

25. Langenberg

Weer bij dit griekse restaurant gegeten in Bergen op Zoom, het was een avondje geslaagd eten met wat vrienden, erg gezellig zoals altijd. Het eten is fantastisch, de service zeer vriendelijk!! Een aanrader voor iedereen die in een grieks restaurant wilt gaan eten.
    Zeker tot een volgende keer!!

26. Kimberley

Erg te vreden, we zijn vaste klant en komen alleen naar dit restaurant. De sfeer is er erg gezellig en de bediening gast vrij. Eten is ook heerlijk. Top ga zo door!

27. Ik heb hier ook gegeten en de bediening was zeer ongezellig/onvriendelijk/onpersoonlijk. Het eten wat we kregen was goed en het restaurant is mooi aangekleed.

28. We gingen daar gezellig uit eten maar binnen een half uur waren we al klaar. Zeer onvriendelijke bediening die je bord weghaalde toen we nog maar 1 seconde klaar waren met eten. Het hoofdgerecht stond ook al binnen 5 minuten op tafel, niet voor herhaling vatbaar.

29. Ferry & Adriën Ripson

Een geweldig restaurant waar je heerlijk kunt eten in een gezellige Griekse sfeer.

Het personeel is heel vriendelijk, chapeau.

Wij eten er regelmatig.

30. Zeer goed te eten en heel erg vriendelijk personeel.

31. Jack en Brigitte Seegers

Beste uit de regio.

Sinds Sakis de eigenaar is, is het er 100% op vooruit gegaan. (alsof dat mogelijk was, het was al super)

Soms is het wel wat druk maar dat bewijst alleen maar dat het er erg goed is.

Je zult overigens niets merken van de drukte, het is zo ingericht dat je daar weinig of niets van zal merken.

Wij zijn liefhebbers van de Griekse keuken (Brigitte vegetarisch) en er is voor elk wat wils, in een woord heerlijk.

Personeel is goed tot erg goed, altijd in voor een praatje (als je dat wilt natuurlijk) en dat komt ook de sfeer ten goede.

Verder is de ligging ook goed, met ruime parkeergelegenheid op de Vismarkt.

Bergen op zoom kreeg vorig jaar niet voor niets de titel "de beste binnenstad van Nederland"

De prijzen zijn goed te doen voor iedereen.

En drankjes van het huis horen er uiteraard bij.

Dus onder een Grieks muziekje met een glas retsina is het goed vertoeven daar.

Dus in een woord "geweldig".

32. Karel 25 punten

Zeer lekker eten, gezellige sfeer en vriendelijk personeel.

Ik ken geen betere Griek in de regio!

33. A.van Lammeren

34. Heel vaak bij dit Griekse restaurant gegeten.

Het eten is lekker, de bediening goed en de prijzen vriendelijk.

Ondanks dat Athene een vrij groot restaurant is heb je niet het idee dat je met nog 20 man in een zaal eet.

De sfeer is ook goed. Je kan hier romantisch dineren maar ook gezellig met vrienden of familie.

35. Heerlijk eten en goede bediening, die erg alert is. Bovendien is de gastheer erg vriendelijk! Ik ken geen beter Grieks restaurant. Aanrader!

36. Toppie, lekkere soep en vlees.

Maar beetje druk, ze komen niet gelijk als je iets vraagt.

37. lekker eten,maar wel altijd erg druk en geen vaste ober, hier door een beetje gaotische maar verder top

38. c gillesen

zeer vriendelijken mensen en goede service gewoon gezelig restaurant

39. mijn favoriete stekje al jaren

40. Al jarenlang met veel plezier hier gegeten. Het eten wordt nu echter minder goed, bestelling wordt vaak verkeerd geleverd. En hygiene is zeer twijfelachtig. Mijn man heeft gezien dat vuile glaasjes van tafels terugkomen en zonder af te wassen of te spoelen weer volgeschonken worden met ouzo en likeur voor de volgende gasten.

41. Leuk restaurant. Jammer van het rumoer waardoor we elkaar niet konden verstaan...

42. Fijn restaurant waar je graag komt.

43. prima eten, redelijke prijs. goede bediening, beetje waterige ouzo.