Kaasenlekkernijen.nl

welkom bij Andy's Kaas & Lekkernijen

Andy's Kaas & Lekkernijen, voor kaasliefhebbers en fijnproevers!

Wij blijven gewoon open!

Bij Andy's Kaas & Lekkernijen haalt u zowel kaas voor dagelijks gebruik, als verrasende kazen voor een nagerecht, of voor bij een gezellige borrel. Ook voor andere borrelhapjes of een bijzonder cadeau kunt u bij mij terecht.

Gezien de huidige situatie wil ik u graag vermelden dat we de richtlijnen van het RIVM opvolgen. Alles word zoveel mogelijk gedesinfecteerd. We vragen u ook om 1.5 meter afstand van andere klanten te houden.

Andy's Kaas & Lekkernijen staat gelijk aan:

Kwaliteit: U proeft het verschil!

Ik werk uitsluitend met eerlijke en verantwoorde producten. Zo zijn de Hollandse kazen echt op houten planken gerijpt

Bijzondere producten: laat U verrassen

Bij mij vind U niet alleen smakelijke Hollandse kazen. Bij mij kunt U ook terecht voor kazen speciaal voor mensen met een lactose-intolerantie of koemelk-allergie. Mijn assortiment Beemsterkaas is volledig vegetarisch! Deze worden namelijk plantaardig gestremd!

Het assortiment buitenlandse kazen en aanvullende producten varieert regelmatig. Het is een blijvend feest om de verschillende smaken te ontdekken. Voor de liefhebber met een bijpassende wijn en of vers gebrande nootjes. Ideaal voor een gezellige borrel of feest, en ik stel met liefde en plezier ook een orgineel cadeau voor u samen.

Net dat stapje verder: ontzorgend gemak

Voor de lunch of borrel en dessert ontzorg ik U met heerlijke vers belegde broodjes, volledig assortiment voor de borrel en diverse mogelijkheden voor heerlijk gevarieerde kaasplankjes. Als u uw bestelling vooraf doorgeeft, dan ligt het klaar op het gewenste tijdstip. En natuurlijk gratis parkeren he!!

Liede voor de producten: het verhaal achter het product

De liefde voor de producten komen niet alleen tot uiting in de bijzondere en wisselende producten in het assortiment. Na ruim 25 jaar ervaring kan ik gelukkig de klanten het advies geven waar ze wat aan hebben. Ook voor het verhaal achter het product dat u op tafel zet kunt u bij mij terecht

U vindt Andy's Kaas & Lekkernijen in winkelcentrum Lindenburg in Roosendaal

geopend van maandag tot en met zaterdag

Bezorging:

U kunt uw boodschappen ook laten bezorgen!

Zeker in deze tijd met het coronavirus kunt u uw boodschappen zeker ook laten bezorgen. We volgen uiteraard alle richtlijnen van het RIVM en besteden de beste zorg aan uw bestelling

bestellingen kunnen telefonisch of per email

hou er rekening mee dat het 30 min duurt voordat een email door gaat naar mijn inbox

Lindenburg 6a

4707cr Roosendaal