ma vanaf 16:00

1391954286 74
1444562042 84
1461001966 88

1. K. Schouten

Vandaag hebben we geluncht bij Zusters, niet voor herhaling vatbaar.
    Bij het broodje kip met cashewnoten misten we de cashewnoten.
    Het commentaar: "Ik geef het door aan de kok".
    Genn sorry o.i.d. Bij het afrekenen werd dit nogmaals aangekaart, dit keer was het commentaar: "Ik heb de kok al en schop gegeven". Wederom geen excuses, en ook geen korting op de rekening.
    Ook moesten we heel lang wachten op onze bestelling, terwijl het echt niet druk was. Er liepen daarom ook mensen weg…

2. Peter Posthuma

Super gegeten en een super sfeer. Vriendelijke bediening en een eigenaresse die open staat voor de klanten. Wij komen hier terug als we Bergen weer bezoeken.

Groetjes uit de Achterhoek

3. Gister hier gegeten, was heel erg druk maar ondanks de drukte had de bediening oog voor alles. Een kleine kaart maar voor ieder wat wils. Mijn vrouw en ik zeer tevreden mocht je in bergen zijn zeker doen Een aanrader. Heerlijk verwarmd terras alles klopt

4. Niet positief…
    had carpaccio besteld als voorgerecht deze was nog bevroren! Nou oke krijg je een nieuwe maar dan is natuurlijk de avond al kapot want je eet liever gezamenlijk… dan komt het hoofdgerecht stukje vlees met 10 half gepofte tomaten… de bijgerechten?
    Denk na 10 dit kan toch niet waar zijn heb vlees voor tweederde op en zie overal nog bakje salade en friet en vraag of ze iets vergeten zijn, oja zegt serveerster goed dat u het zelf opmerkt… oei oei komt een bakje friet tweederde gevuld en een bakje salade!
    Mijn avond werd steeds negatiever en vooral hierdoor mijn humeur.
    Zie ook dat personeel niet serieus met problemen omgaat!
    Er wordt niet gevraagd of alles naar wens is en of het genoeg is!
    Dan komt de vraag of het gesmaakt heeft, ik zeg nee oei oei de baas wordt geroepen!
    Wordt als antwoord gegeven op mijn verhaal!
    Ja maar meneer u hebt toch een nieuw voorgerecht gehad! Klopt en alleen opgegeten met maar helft carpaccio van de eerste keer op bord met heel veel salade waarin ook nog paprika mais enz inzat bij voorgerecht carpaccio heel apart en past niet bijmekaar!
    Ja maar meneer we laten u niet gaan voordat ik tevreden was, nou zeg ik dat lukt nu niet meer doe de rekening maar voor de helft dan, nee jullie krijgen toetje voor niks… oke zullen we dat maar doen… ik denk lekker creme brulee, nee de bazin gaat er iets speciaals van maken zonder verder overleg.
    Komt er voor 4 personen 2 bollen ijs en wafel met kersen en nog wat kneut ik ben gegaan anders had ik echt op terras een vreselijke scene gemaakt!
    Jammer… :.

5. Nel van Cleeff

Hoe leuk is het om met wij (3 zussen) onze 65 jarige broer trakteren bij de zusters. Dit was niet de eerste keer. Wij hebben onze oudste broer ook meegenomen een paar jaar geleden om dezelfde reden en wetende dat wij 5 broers hebben komen wij er nog een aantal keren.
    Goede bediening en leuke mensen! En lekker gegeten.

6. Een geweldige gezellige avond gehad. Heerlijk eten op een gezellige plek buiten.
    Goede service en gezellige bediening. Kortom, voor herhaling vatbaar.

7. Zeer tevreden over de ervaring bij zusters! Heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten met een Caipirinha in mijn hand. De uitstekende bediening maakte deze dag compleet, mijn complimenten.

8. Goedhart

Zonder enige twijfel heel erg lekker. Nu in het voorjaar lekker rustig en prima gegeten en bediening echt gezellig. Twee keer diner en beide keren prima een echte aanrader. Komen vast nog een keer terug.

9. A'Wezelman

Een gezellig restaurant, wat in Den Haag niet te vinden is.
    Top bediening, vriendelijke mensen. Een topper.

10. Karol Sloterwijk

Super goed eten, lekker vooral. De bediening was ook top, niks te klagen. Sfeer moet je zelf maken das overal zo!!!
    Prijs is normaal.

11. Karig eten met matige bediening

12. Nooit meer.
    Aan de buitenkant ziet het restaurant er geweldig uit. Echt een trekpleister. Binnen ging wel. Maar toen kwam het eten, brood zag er niet uit, was niet vers. De sausjes in plastic bakjes.

Het voorgerecht smaakte wel. Mijn man was net klaar met het voorgerecht, legde zijn bestek neer. En ze stonden al met het hoofdgerecht voor onze neus. Wij zeiden dat we dat niet accepteerden. Veel te snel op elkaar. Sorry werd er toen gezegd. Foutje!! Ik had mijn zakken al vol. Wat hadden we ons vergist in dat restaurant.

De uitstraling zegt niet alles!!

13. G.Meuwese

Gister gedineerd. De kwaliteit viel tegen. Escargots en tournedos. Tweede gerecht was ook matig.

14. Hans Heij

Wat een sfeer en op nieuwjaarsdag fantastische muziek, fijne drank en heerlijke hapjes. Je wordt zelfs persoonlijk begroet als een bekende als je er twee dagen achtereen eet. Een familiaal restaurant voor jong en oud.

15. wj.gortmaker

We hebben vanavond heerlijk gegeten. Het verrassing driegangen menu is erg verrassend en zeker de moeite waard. Bovendien is de bediening erg vriendelijk en voorkomend.

16. Wij vonden het eten goed. Ook de snelheid waarmee het gebracht werd, was, gezien de drukte, erg goed.

Wat we niet goed vonden was de service. Je merkte duidelijk dat de aandacht gericht werd op de rijkere mensen. Tijdens het betalen werd het bedrag ingevuld, de pinautomaat aan mijn man overhandigd en voordat hij betaald had liep ze zonder iets te zeggen weg. Geen "tot ziens" of "hoe heeft het gesmaakt?"

17. We hebben hier heerlijk gegeten. De zusters zijn erg vriendelijk en er hangt een goede sfeer. De mixed grill en de sate zijn erg smakelijk, evenals de desserts dame blanche en de overheerlijke tiramisu. We komen zeker nog eens terug!

18. Vrijdag 17 april 2015: "of we buiten willen zitten?", vroegen ze bij de reservering, "er is verwarming hoor !". Beetje schoorvoetend ingestemd, maar bleek een magnifieke keuze! Laatste zon op het gezicht, lekker warm onder de straalkachels en uitzicht op het gezellige terras. Eerst een Leffe Blond van de tap, daarna voortreffelijke salade met geitenkaas; dan Tajine van hummus en kip en ik kabeljauwfilet met mosterdsaus, prima. Dessert met chocoladetaartje: subliem. We komen morgen terug! Zaterdag 18 april: maar om 12.00 uur gereserveerd en 's avonds blijkt buitenterras en binnen goed vol te zitten. De bediening is daardoor een beetje van slag. We nemen weer plaats op "ons plekje". Ik kippenlevertjes, zij tonijn, erg lekker! Samen kaasfondue. De fonduesamenstelling is goed, maar het bijgeleverde brood en de groenten zijn een beetje erg fantasieloos. Zonde. De huisgemaakte Tiramishu is heerlijk en de koffie is van het huis; "omdat we het waarderen dat jullie terug zijn gekomen". Doen we vast nog eens :)

19. Heerlijk gegeten, de gamba`s zijn om je vingers bij af te likken.

20. Jean-marie

Heerlijk gezeten onder de veranda. Geconfijnte eendebout was super mals, echt een aanrader. Het chocolade taartje maakte het helemaal af. Kom zeker terug.

21. Zijn er door onderstaande recensies gaan eten en de daar genoemde pluspunten kunnen we helemaal bevestigen. Vriendelijk benadering met goed gevoel voor timing in de benadering.
    We hadden het gevoel dat we speciaal waren en dat ze voor ons iets heerlijk had klaargemaakt. Toppertjes die twee(3) zusters. Ook het overige bedienend personeel was even vriendelijk en service gericht.
    We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Tot slot een eervolle vermelding voor de heerlijke frietjes. Heb zelden zo'n lekkere frietjes geproefd. Kleur, smaak en knapperig, heerlijk!! Kunnen ze mee naar de Olympische spelen.

Volgende keer gaan we er weer genieten.

22. Een paar dagen in Bergen gelogeerd en op advies van vrienden bij Zusters gaan eten. Wel dat was een goed advies. Wat wordt hier klantvriendelijkheid nog met hoofdletters geschreven. Geweldig vriendelijk ontvangen, erg dienstbaar voor onze wensen en vervolgens nog heel lekker gegeten ook. Wij zijn uiterst tevreden en komen, als we weer in de buurt, zijn zeker terug!

Rob en Mieke uit Zwolle

23. Gegeten bij Zusters. Bijzonder lekker en de bediening is ontzettend aardig en attent. Wij mochten zelf ook met suggesties komen, het kon allemaal.
    Twee voorgerechten als hoofdgerecht genomen. Wow, super. En bediening zonder irritante tikhakken onder de schoenen.
    Als we weer eens in de buurt zijn? Direct op familiebezoek bij de Zusters. Hartelijke groet uit Kampen.
    Oh ja, logeer je in Hotel 1900? Dan krijg je 10% korting. Aardige geste.

24. Vanavond bij zusters gegeten met m'n vrouw en dochter, uitstekend, bediening is zeer attent en geeft de kleine genoeg te doen zodat we even wat langer konden blijven zitten. Eten was voortreffelijk en zag er verzorgd uit, betreft entourage kan je zien dat er 2 dames aan het stuur staan, zeer verzorgd en gezellig, top dit restaurant is zeker een aanrader!

25. Afgelopen vrijdag hier wezen eten op het terras. Eerste indruk was goed, het was erg druk en het zag er gezellig uit.

Na een tijdje werd ons gevraagd wat we zouden willen drinken en kregen we de menukaart aangereikt. De keuze hierop is voldoende en gevarieerd.

Ik vind de prijs/ kwaliteit verhouding van het eten onder de maat. Voor een hoofd- en nagerecht en 2 drankjes waren we voor 2 personen +/- € 70 kwijt. Dat is geen probleem als de kwaliteit dan goed is, maar deze liet wat te wensen over. Zo zat er bijvoorbeeld een haar in één van de nagerechten. Dit hebben we netjes gemeld, maar er kon geen verontschuldiging vanaf, er werd alleen kortaf gezegd dat dit doorgegeven zou worden aan de chef... (geen sorry, geen nieuw gerecht of iets dergelijks).

Ik zal niemand aanraden om hier te gaan eten. Bergen biedt zoveel betere opties.

26. Susan Katerbarg

Net heerlijk gegeten! En vriendelijke bediening

27. Lange wachttijd. Matig eten. Nonchalante bediening. Kortom geen aanrader.

28. Erg leuk restaurant, erg gezellige sfeer en een leuke service! Toppie!

29. brammetje

Heel gezellige tent! Heerlijk gezeten! Lekkere biertjes!

30. A.van Overveld

Restaurant Zusters was voor ons het beste eetlokaal.
    Gezellig en prima bediening
    De gebakken zeewolf en lams-koteletten waren voortreffelijk.
    Een dik compliment voor de kok.

Wij geven dit een gemiddeld cijfer :9. .7 januari 2013.

31. Een prima restaurant met een goede kaart en erg attente bediening. We wilden graag wat extra groenten en hier werd onmiddellijk aan voldaan. We hadden een mixed grill en. Kabeljauw als hoofdgerechten. De spare-ribs van de mixed grill waren wat minder mals maar de kabeljauw was perfect.