The Bourbon Room in Bergen

1584200030 93
1595191204 93
1683120595 93

1. Marianne Volkers

Ondanks dat de reservering op de verkeerde datum werd genoteerd in het afsprakenboek werd er een tafel aangewezen en hebben we genoten van het verrassingsmenu van de chef en de koffie was op kosten van de zaak vanwege het ongemak. Was echt fantastisch lekker!

2. Eten was erg lekker, 4 gangen menuutje met niet te grote porties. mooi op elkaar afgestemd.

3. Wim Arendsen

Prima kwaliteitsprijsverhouding en zeer vriendelijke behulpzame bediening

4. George Vonk

Bijzondere ervaring in Bergen (NH). De Bourbon Room ligt aan een wat achteraf straatje met een klein terras maar wel sfeervol en met een moderne uitstraling. Wij kozen voor het verrassingsmenu en dat was heel creatief, erg lekker en precies goed. De bediening is zeer vriendelijk, onconventioneel en leuk. Wij hebben genoten en tijdens ons 5 daags verblijf in Bergen nergens zo lekker gegeten als hier. Een echte aanrader!

5. Recent bij The Bourbon Room gegeten. We kozen een 5 gangen verrassingsmenu. Dit was van het begin tot het einde heerlijk. Tevens zeer vriendelijk en attent personeel. Ook de wijn was lekker en netjes geprijsd. Prijs/kwaliteit is hier echt top. Het is dat we in Brabant wonen, anders zaten wij hier met enige regelmaat.

6. Gisteravond vroeg gaan eten en we hadden het geluk dat er nog plek was! Maar wanneer je verzekerd wil zijn van heerlijk hapje eten zou ik zeker reserveren.

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen. Sfeerimpressie was prettig, toegankelijk maar toch zeker ook professioneel.

We hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu een echte aanrader!

Dankzij de recensies op eet.nu een hele goede keuze kunnen maken!

7. Tijdens een weekendje weg gezocht op deze site voor een leuk restaurantje. Uitgekomen bij de bourbon Room.

We hadden gereserveerd en uiteindelijk bleek dat we hier zeer goed aan gedaan hadden, aangezien het op een donderdagavond helemaal vol zat.

Bij binnenkomst meteen een leuke sfeer.

Er werd gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu inclusief bijpassende wijnen. Dit was een voortreffelijke keuze, heerlijke gerechten, heerlijke wijntjes.

Mijn vriendin was de bob, echter luste zij voor het hoofdgerect ook wel een wijntje. Nog voor we dit hadden gezegd kwam de ober al aan met een glas, alsof hij aanvoelde dat ze een wijntje luste.

Kortom super personeel, heel vriendelijk en kundig.

Al met al een topavond gehad!
    Zeker een aanrader

8. Ik heb nog nooit een recensie achtergelaten, maar deze mannen verdienen het!

Afgelopen weekend waren wij een weekend weg naar Bergen. Wij komen uit het zuiden van het land dus niet bekend met restaurants in Bergen. Via deze website en via een tip van het hotel kwamen wij uit bij de Bourbon Room.

Het restaurant heeft een heel gezellige sfeer en uitstraling. Direct vanaf het begin voel je je hier welkom, mede door de enthousiaste ontvangst en het enthousiasme wat de mannen in de bediening uitstralen. Zij laten zien hoe het is om plezier te hebben in je werk.

We hebben gekozen voor een verrassingsmenu inclusief wijnarrangement en we zijn ook écht verrast. Wat een héérlijke gerechten en wijnen die goed bij de gerechten passen.

Het is echt lang geleden dat wij zo verrast en verwend zijn.
    Als je in de buurt bent, moet je echt hier gaan eten! Thanks voor de fijne avond!

9. Norbert de Wit

Zelden.... zeer zelden zo goed gegeten. De gastvrijheid....de ontspanning... het personeel.. de wijn... de gerechten...alles was in balans. Dikke 10 voor deze jonge ondernemer.

10. Complimenten voor de Bourbon Room in Bergen. Altijd zeer welkom en zalig eten. Aanbeveling: de ongeëvenaarde tonijn-sashimi!! Sherwinn en zijn brigade o.l.v. Fernando: van harte gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan op 20 augustus.

Veel succes en tot gauw
    Sandra en Steven

11. Jannie van Rossum

Buitengewoon heerlijk gegeten, vijf gangen menu met truffel. Enthousiast en vriendelijk personeel met hart voor lekker en goed eten. Wij komen zeker terug als we weer in de buurt zijn. Een topper!!!

12. Heerlijk gegeten, de visspecial, dorade, was fantastisch klaargemaakt met heerlijke knapperige lentegroentes. Prima bediening en lekker wijntje erbij. Voor herhaling vatbaar.

13. Lekker gegeten, 4 gangen verrassingsmenu met bijpassende heerlijke wijnen. Zeer vriendelijke service. Enige minpuntje was de lange wachttijd tussen voor- en tussengerecht.

14. Zelden zo lekker gegeten, prettige sfeer en leuke bediening: wat een ontdekking!

15. Leuk restaurant. Geweldige bediening door enthousiast personeel. Pure verwennerij!!

16. Charlotte

Geweldig leuke avond, eten topklasse, aardige bediening. Elke keer weer een culinaire verrassing. Een informele sfeer met super fijne gerechten. We komen snel weer!

17. David van den Broek

Wij hadden dit restaurant uitgekozen vanwege de hoge notering en het heeft alle verwachtingen meer dan waar gemaakt. Van begin tot eind goed geholpen door een enthousiaste bediening. De kaart bestaat uit een goede variatie gerechten zodat iedereen een goed menu kan samenstellen. Het eten wordt voor je neus klaargemaakt (wat ontzettend leuk was om te zien). Heldere toelichting bij ieder gerecht. Na het diner is er nog genoeg tijd om na te tafelen onder het genot van verschillende koffie's en cocktails. Nogmaals complimenten voor het personeel, wij komen graag nog eens terug!

18. Gisterenavond heerlijk gezellig gegeten. Een geweldig verrassingsmenu, zorgvuldig bereid, een lust voor het oog en zeer smaakvol!

19. Lekker gegeten, het kunstmenu. Heerlijke ontspannen sfeer gemaakt door leuke enthousiaste jongens. Keurige hoeveelheden en leuk om te zien hoe de kok bezig is. Hou dit vol jongens!

20. Heerlijk gegeten, het wordt heerlijk bereid door de chef, Goed personeel. De sfeer is erg leuk, mooi, aanwinst in Bergen! Wij hebben ons erg vermaakt aan de bar hoe voor ons werd gekookt!

21. Ruben Bakker

Zelden zo'n goed stuk vlees gehad. Volledige uitleg bij het garnituur en uitstekende drankverzorging. Prijzen gelijk of lager dan directe concurrentie maar kwaliteit is minstens 3 keer zo goed! Ga zo door Bourbon Room.

22. Gerard Woudenberg

Een aanrader, heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer, ongelofelijk hoe de chef en z'n assistent zulke lekker gerechten weten te fabriceren in zo'n klein keukentje, leuk om er vanaf de bar stoel zicht op te hebben hoe het tot stand komt, een aanwinst voor Bergen. Gerard & Liesanne Woudenberg.

23. Mooi foodbar restaurant, heerlijke goede gerechten. Zeker een must voor de fijnproever maar ook gezellige voor een lekkere snack tijdens het cocktailuurtje. Leuke bediening en vooral leuk om de chef-kok in actie te zien aan de foodbar. Het tussengerecht van langoustine met zeebaars is een onweerstaanbare favoriet voor mij. Hier kom ik snel weer terug!

24. Ik heb er al een aantal keren gegeten en elke keer enorm genoten van de heerlijke gerechten, ze hebben een heerlijk menu wat je zelf kan samenstellen, maar ook mooie subtiele hapjes op de barfood kaart!
    De zaak zelf ziet er goed uit met een gezellige ambiance!

25. De eerste keer dat ik in The Bourbon Room ben geweest was tijdens de opening. Ik was meteen verliefd op dit restaurant. Sindsdien ben ik er meerdere keren geweest, beide om te eten of gewoon koffie te drinken. The Bourbon Room heeft in mijn ogen het lekkerste eten in Bergen. Maar niet alleen het eten is geweldig maar ook de sfeer die in het restaurant hangt en de mensen die er werken. Iedereen is attent en laat je heel welkom voelen. Het is mijn favoriete plek in Bergen geworden en ik kom er zo vaak als ik kan. Aanrader!

26. Ruud Bredewold

Ongelooflijk lekker gegeten en heel gezellig gezeten vanavond met mijn lief. Prachtige gerechten en prijs / kwaliteit absoluut in balans. Dank je Shervin van der Meulen, Chefkok Fernando Jonker en team! Aanwinst voor Bergen NH. Aanrader!

27. Nicolette de Wijn

Wij hebben nu vier keer gegeten bij The Bourbon Room en steeds zijn we verrast door de voortreffelijke gerechtjes. De ingrediënten zijn van goede kwaliteit en elke hap geeft een fijne sensatie van verschillende smaken. De bediening is attent, gezellig en zonder pretenties. Leuke, casual sfeer maar wel met smaak ingericht. Een aanrader.

28. Niet zo'n honger, dus maar 2 gangen besteld. Werkelijk heerlijk! De eendenborst was supermals en werd geserveerd met pompoencreme, thijmjus en gepofte basmatirijst.

De Catch of the day was dorade met ansovis en een creme van pastinaak, knapperige peultjes en minicroutons van aardappel: verrukkelijk!

Dessert helemaal bijzonder: witte chocoladecreme bestrooid met kruim van chocoladekoekjes, kleine mangowaterijsjes en minimerengue ook hier weer originele croutons namelijk van wentelteefjes en gepofte basmatirijstkorreltjes!!

Mooie ambiance, terzake kundige bediening!

29. Letterpret

Uitstekend gegeten. Zeer smaakvol en een bijzonder leuk concept. Gezellige en sfeervolle inrichting.

De bediening verdient een pluim, vriendelijk, geïnteresseerd, goed geïnformeerd en alert.

Aanrader: alles, maar onze smaakpapillen gingen helemaal op hol van het dessert Oreo Beach.

Een verrijking voor Bergen.

30. Top vernieuwd concept!! Heerlijke vegetarische en bijzonder fijne en super smaakvolle gerechten.

Wijnen goede sommelier. Service erg gastvrij en uitleg over de gerechten vond ik erg leuk.

Prijs en kwaliteit een absolute aanrader

31. Verfijnde, smaakvolle keuken. Warme, stijlvolle sfeer. Onderscheidend en een aanwinst in Bergen