Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bergen verdeeld zijn.

1. Gewoon goeie Snack Zaak ! Zo eens in de zo veel tijd kom ik hier wel eens , lekkere verse patat van zelf gesneden aardappels , als je de Eigenaar zelf treft , aardige Gast ..

2. Indonesisch Bergen

Heerlijk gegeten met vrienden, een echte aanrader!!!
    Konen hier zeker weer.

3. Internationaal Bergen

Zeer tevreden over de ervaring bij zusters! Heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten met een Caipirinha in mijn hand. De uitstekende bediening maakte deze dag compleet, mijn complimenten.

4. Indonesisch Bergen
  5. Internationaal Bergen
  6. piet vermuë

Heerlijke zeeuwse mosselen gegeten, perfect bereid.

7. Eten was erg lekker, 4 gangen menuutje met niet te grote porties. mooi op elkaar afgestemd.

8. Eetcafé Bergen

Rutger

Vandaag lekker de lunch genuttigd bij Loetje in Bergen. Mijn vrouw had hier eerder gegeten en wilde ons meenemen. Loetje heeft een mooi groot terras. Toch gingen wij binnen zitten gezien het Hollandse zomerweer. De zaak zat gezellig vol en wij werden verwelkomt door 1 van de medewerkers. We mochten zelf een tafeltje uitkiezen. Het moment van bestellen totdat ons gerecht kwam ging in rap tempo. Vers brood voerde de boventoon met een tosti en uitsmijter voor de meiden. De bediening vroeg regelmatig of alles naar wens was. Keurige service. Ook bij het vertrek werden we nog netjes gegroet. Een plezierige ervaring van goed eten, keurige bediening in een leuke ambiance.

9. Internationaal Bergen

Ria Groenhof

WIj (4 personen) hebben heerlijk gegeten! De bediening was zeer vriendelijk, professioneel en behulpzaam!

10. Het was fantastisch, gezellig gezeten en ook nog even met mevrouw Fabels gesproken. Die liefde vol praten over haar man hoe ze samen dit gezellige restaurant gezellig maken. We hebben heerlijk gegeten.We komen zeker terug en wensen Meneer en mevrouw Fabels dan ook nog veel liefde toe met hun prachtige zaak…

11. Heerlijke geitenkaas salade gegeten bij de Pilaren. De kaas was gegrild en werd lauwwarm geserveerd, ik hou niet van honing dus die hebben ze weggelaten. De salade met stukjes walnoot en pitjes, was besprenkeld met lichte dressing. Heerlijk!

12. Wat een slecht eten, schaam jullie dat jullie dit durven uit te serveren. Kruidenboter bij het stokbrood moeten wij nu nog krijgen. Pizza's terug gestuurd, het leken wel schoenzolen zo droog dat de pizza's gewoon krom trokken, het beleg erop konden wij nergens vinden zelfs de kaas konden wij niet terug vinden op de pizza's (zo uitgedroogd), smakeloos waren de nieuwe pizza's en nog steeds uitgedroogd. Normaal bestellen wij altijd een toetje maar wij durfde het niet aan en gingen voor safe, dus koffie verkeerd besteld, dat namen ze wel letterlijk. Het was gewoon slootwater, niet te drinken.

13. Wim Arendsen

Prima kwaliteitsprijsverhouding en zeer vriendelijke behulpzame bediening

14. George Vonk

Bijzondere ervaring in Bergen (NH). De Bourbon Room ligt aan een wat achteraf straatje met een klein terras maar wel sfeervol en met een moderne uitstraling. Wij kozen voor het verrassingsmenu en dat was heel creatief, erg lekker en precies goed. De bediening is zeer vriendelijk, onconventioneel en leuk. Wij hebben genoten en tijdens ons 5 daags verblijf in Bergen nergens zo lekker gegeten als hier. Een echte aanrader!

15. Eetcafé Bergen

Het eten is echt heerlijk! Echter is de bediening waardeloos. Je zit letterlijk een uur te wachten voor je geholpen wordt. Ze kijken je aan maar lopen gewoon door. Bediening is erg onaardig en negeren je gewoon. Vreselijk.

Kortom. Het eten is heerlijk maar de bediening is gewoon slecht!

16. Monique Staps

Wij gaan altijd naar het Huis met de Pilaren als we in Bergen zijn omdat de sfeer relaxed is en er aan je tafeltje gekookt wordt. Ook serveren ze daar het lievelingsgerecht van mijn man: paling in 't groen. De eigenaar maakt het restaurant, met zijn typisch noordholandse manier van benaderen. Koemelkallergie... " Oh... jah! Alles is gebonden... behalve de ossenstaartsoep dan" (....)... verder niets... hilarisch... geen enkele poging tot het zoeken van een oplossing, gewoon kiezen uit wat er is..."maar kan de gevulde paprika dan zonder room en kaas?" "Nee!" ( zeer verbaasd). Dat zit echt overal doorheen" Ik vind het prachtig, maar dan blijft de kaart voor de koemelkallergischen in deze Franse keuken wel beperkt tot ossenstaartsoep en salade met geitenkaas.... toch gaan we de volgende keer weer gewoon terug...ik voor de lol dan... 😉

17. Altijd een feestje om daar te eten, helemaal top. Het is gewoon een ouderwets gezellig en smaakvol restaurant, iets wat je bijna niet meer ziet, met nette bediening en voor een redelijke prijs.

18. Caroline

Misschien wel een beetje ouderwets, maar wel lekker gegeten.
    Prijs beetje aan de hoge kant voor wat je ervoor krijgt.

19. Recent bij The Bourbon Room gegeten. We kozen een 5 gangen verrassingsmenu. Dit was van het begin tot het einde heerlijk. Tevens zeer vriendelijk en attent personeel. Ook de wijn was lekker en netjes geprijsd. Prijs/kwaliteit is hier echt top. Het is dat we in Brabant wonen, anders zaten wij hier met enige regelmaat.

20. Gezellig en informeel gegeten. Mooie gerechten, keurige hoeveelheden en geen schilderijtjes eten dat je later denkt ik moet nog even langs de frituur. Water gratis bij de wijn en zo hoort het. Voorbeeld voor andere horeca bedrijven.

21. Internationaal Bergen

Goedhart

Zonder enige twijfel heel erg lekker. Nu in het voorjaar lekker rustig en prima gegeten en bediening echt gezellig. Twee keer diner en beide keren prima een echte aanrader. Komen vast nog een keer terug.

22. Anja van Santen

Slechte ervaring, ze hadden eigenlijk geen tijd voor ons viertjes. Duurde heel lang voor dat we wat te drinken krijgen fles water is nooit gearriveerd. Stroganoff werd achter de rug van tafelpartner bereid, smaakte nergens naar zoete saus klein stukje vlees met zeentjes in de tournedos en dat voor 32,50 p.p. Toen we er wat van zeiden konden ze er niks aan doen. Prijs kwaliteit is ver te zoeken. Beetje achter haal dit restaurant !

23. Geeske de Haan

Super gegeten. Sfeervol. Personeel en kok verdienen een pluim 👍

24. Marianne

Zoals altijd weer heerlijk gegeten, prettige omgeving, aardig en kundig personeel en uitstekende prijs /kwaliteit verhouding!

25. Gisteravond vroeg gaan eten en we hadden het geluk dat er nog plek was! Maar wanneer je verzekerd wil zijn van heerlijk hapje eten zou ik zeker reserveren.

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen. Sfeerimpressie was prettig, toegankelijk maar toch zeker ook professioneel.

We hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu een echte aanrader!

Dankzij de recensies op eet.nu een hele goede keuze kunnen maken!

26. Anne. Biesheuvel

Goede hartelijke ontvangst door 't personeel.
    Goed voorstel voor het dagmenu.
    Mooie ervaring.

27. Eetcafé Bergen

Het eten was echt heerlijk. De biefstuk is zeker een aanrader. Personeel daarentegen kan wel een cursusje gebruiken. Absoluut geen oog voor de klant. Het opnemen van de bestelling duurde lang: zowel bij het hoofd- als nagerecht. Ook bleven borden lang staan en de glazen leeg. We moesten continue personeel aan de mouw trekken. Ook zag ik personeel op tafels leunen terwijl ze in gesprek waren met gasten, vind ik persoonlijk erg onbeschoft. Dus complimenten voor de keuken; eten was er, nadat eenmaal de bestelling was opgenomen, super snel. Maar bediening maakte de ervaring bijna vervelend.

28. Echt een topavond gehad. Het eten was heerlijk, de bediening erg vriendelijk en de maître D had bij alle wijnen een uiterst smakelijk verhaal. Ik ben een grote eter maar ik kon na drie gangen en koffie echt geen boe of bah meer zeggen, ruim voldoende. Kom zeker terug als we in de buurt zijn.