Op dit adres zit nu: LadyPapa

• Catering
  • Bezorgen

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1198765631 75
1450832030 39
1637141977 52
1670020203 51
1691939021 51

1. Waren hier al eens een paar keer voor de verbouwing geweest. Nu voor een koffie. En na een wandeling wat eten. Moest naar binnen lopen om de ober om 2 koffie te vragen. Kwam onverschillig over. Een andere man kwam de de koffie brengen. En zet deze zonder te groeten neer. Goedemiddag zei mijn vrouw met ruim 40 jaar horeca ervaring.
    Afrekenen, heeft u pin. Nee contant, heb liever dat u pint. Heeft uw vrouw geen pin. Nee ik betaal contant. Loopt u dan maar even mee naar binnen. Vreemd zo iets. Een ander persoon, 4e x heeft u niet ergens een betaal pas. En dat voor 5,75.
    Laatste keer voor ons.

2. Mitchel Wagner

3. Niels grondman

Lekker gegeten, goede wijnen, gezellige sfeer en mooi restaurant!

4. Patrick Stouthart

Meer dan geweldig!

Nieuwe eigenaar, nieuw interieur en een volledig nieuw team in de keuken…

Dit is aan alles te merken. Top sfeer en top eten! Heel goede prijs kwaliteit verhouding.

Een aanrader en zeker de combinatie van Nero en Djadjan (het Indonesische restaurant) wat onder één dak zit.

Patrick.

5. Erik Bakker

Na het lezen van de laatste referentie(02-06-18) van deze zaak wilde ik graag ook iets achter laten op deze site.

Ik ontving

*vriendelijk personeel
    *snelle service
    *goeie zit plek
    *smakkelijk eten.

Een aanrader om te zitten met dit mooie weer van vandaag.

Tot wederziens

6. Florian

Was helemaal top!
    Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel

7. Floor van eijk

Fantastische ervaring! Het eten was heerlijk, vriendelijk personeel, al met al perfect!

8. Ziet er leuk uit. Maar bediening was nors en werden volkomen genegeerd.
    Het eten was matig...
    Absoluut geen aanrader

1,4
  9. ALWEER SLECHT!

Wij hadden in het verleden al eerder slechte ervaringen gehad bij deze Nero brasserie, maar we wilden dit restaurantje nog een 3de kans geven.
    Smiddags dus hier gezeten om wat te drinken en gebak te eten.
    Het duurde erg lang voordat iemand kwam om de bestelling te nemen. Het was notabene helemaal niet druk. De amandelkoek hadden ze niet meer werd t gezegd en de bodem van de bestelde " organisch" appeltaart met speltbloem was NIET gaar. Alleen de randen was redelijk gaar, maar de bodem was totaal niet gaar /klefferig deeg. Dit had mijn man aan de bediening verteld, hij zou het doorgeven zei hij. Verder werd er niets gezegd of gedaan. Wij moesten wel voor de volle pond betalen (inclusief ongare appeltaart t.w.v. 5 euro!). Dit is dus echt de allerlaatste keer dat wij een bezoek zullen brengen aan Nero. O ja nog iets : de medewerkers die daar rondliepen waren stuk voor stuk ook onverschillig, totaal geen hart voor de zaak en voor de klanten.

10. Bij binnenkomst nauwelijks begroet.
    Toen we koffie bestelden werd niet de kaart aangeboden of gebak aangeboden. Toen we zelf de kaart vroegen werd het bestek bij de een links bij de ander rechts gelegd. De bediening was ongeïnteresseerd. Wij komen beslist niet terug.

11. van Duijn

Aanbieding: 2 glazen wijn met portie bitterballen voor 10 euro. Die portie blijkt uit 4 (!) bitterballen te bestaan. Wat zielig!

12. Appel gebak rauw. De 3 punten apple gebak gingen wel van het bonnetje af. Er was geen alternatief. Bediening laat lang op zich wachten. Ongeïnteresseerd bediening. Dit moet veel beter.

1,9
  13. In een rolstoel getracht dit restaurant te bezoeken. Geen enkele service om een plek te vinden. Kwam er op neer dat we maar naar een ander restaurant moesten. Dit alles op klantonvriendelijk wijze.

14. wim ringens

We waren op vakantie in Bergen (vanuit Limburg). Hebben verschillende keren gegeten bij Nero. Het eten was voortreffelijk, maar ook de bediening verdient een hele dikke pluim!!

15. Jan Christa

Wij vonden het ook een beetje vreemd dat je voor deze prijzen alles er los bij moet bestellen. Het vlees was goed, maar alles bij elkaar veel te duur, daarom hadden we echt geen zin om ook nog een toetje te bestellen. Het was er ook niet druk, dat zegt al genoeg. Ons zien ze hier niet meer terug.

3,4
  16. Ruim 2 uur wachten op ons eten, schandalig, geen excuus niets, arrogantie, als echte Bergenees Nooit meer!!!

3,7
  17. Op z'n Rotterdams 'kale kak' en beslist niet aanbevelingswaardig. Menu van de dagkaart was een redelijk gewoon maar op zich goed eetcafemenu.

De biefstuk was duur naast dat je geen groente, geen salade en geen friet of aardappeltjes kreeg. Bijbestellen portie diepvriesfrites waarvan de helft uit crumm bestond a 3,50. Schandalig slecht voor zo'n restaurant met veel alure. De zelfgemaakte frites a 1,70 bij het winkelcentrum zijn vele malen beter.

Ondanks korting van 3,50 voor de frites toch een slecht gevoel. De champignonsoep was zeer aan de prijs 7,50 met paar stukjes brood. Eigenlijk te zout en leek toch te veel op de unox bliksoep. Biefstuk was goed.

Maar alles bij elkaar niet echt een culinair hoogtepunt ontdekt. Erg jammer.

18. Afgelopen zondag hier met 5 personen gegeten, zeer kleine porties voor een belachelijk hoge prijs.
    De serveerster deed erg haar best om het ons naar de zin te maken, maar dat heeft niet geholpen.
    Wij gingen met honger naar huis, maar een lege portemonnee, een behoorlijke afrader dus...

2,6
  19. Gister met 4 personen gegeten. Porties minimaal. Prijs maximaal. Belachelijk dat je extra moet betalen voor groente en aardappeltjes (die nauwelijks waren gebakken). Wat een gezellig kerstuitje had moeten zijn is behoorlijk tegengevallen bij nero. Dit was de eerste en tevens de laatste keer dat we bij jullie hebben gegeten.

3,2
  20. Lars Brouwer

Op zich een gezellige tent, maar daar is ook alles mee gezegd. Zeer beperkte menukaart en als dan de dagschotel wordt voorgelezen door de ene serveerster en het besteld bij de andere serveerster blijken ze het niet te hebben! Verder 23 euro voor een minuscuul stukje biefstuk waar je ook nog apart patat en groente bij moet bestellen. Heb ik nog nooit eerder meegemaakt. De prijs is in ieder geval te hoog voor het eten

5,5
  21. Gisteren gegeten op terras bij Nero, rommelig terras, hoort schijnbaar zo, mijns inziens gewoon goedkoop en makkelijk, voorgerecht 12 slakken op een mode bordje met daarin 12 blikslakjes en wat mislukte champignonsoep, 14,75, 5 kleine stukjes diepvriesbrood, voor twee personen, en een heel klein miezeltje boter, hoofdgerecht, ossenhaas, een paar stukjes ossenhaas, met wat zeer vette kalfsjus, en een ongelooflijk klein stukje eendenlever, niet goed gebakken, als je er wat bij wilt, apart bestellen, zeer duur en zeer matig. Vergane glorie, zowel inrichting als borden etc etc. Wat mislukte commerciële schilderijen aan de muren, slordig opgehangen, want dat hoort zo, geen vaste gasten meer, absoluut geen klasse en gezelligheid meer, geen goed eten meer, dus een verlopen zaak, waar waarschijnlijk de huur te hoog is en er zodoende moet worden bezuinigt op het versterkte eten.. Jammer het is niet meer.
    Bij leven en gezondheid zullen wij het over een jaar of 5 weer eens proberen, als er weer een paar nieuwe eigenaren in hebben geëxploiteerd.

Johannes Meerdam

22. Bij het nuttigen van een koffie/thee met gebak bij het uitserveren ervan, de hete thee over ons heen gekregen. Wel werd er gevraagd of er niets ernstigs gebeurd was maar daar bleef het bij..... Wel klantvriendelijk gehandeld maar de situatie zeer slecht afgewikkeld!

23. Kwaliteit hoofdgerecht goed, maar door bijbetaling groente en frites te duur. Voorgerecht te kleine porties.
    Als op de kaart huiswijn, die goed is, €3.40 is , reken dan niet elke keer €7 voor twee glazen.
    Service matig, onrustig omdat er veel verschillende mensen aan je tafeltje komen om e.e.a af te leveren. Op zich geen onvriendelijke personen, maar geen klantenbinding. Niet ingrijpen als gedurende 1 uur verveelde kinderen het restaurant als speelplaats gebruiken.

Kortom kwaliteit op zich op orde, maar gezien ambiance en service absoluut veel te duur.

We kwamen enkele jaren geleden vaak bij Nero, met veel plezier, maar de laatste 4 jaren hebben we achteraf elke keer spijt.

24. Priscilla

25. Na al eens eerder in deze leuk ingerichte brasserie te hebben geluncht ook nu een smakelijk, maar wel wat prijzig avondeten gebruikt (bijbetalen voor bijgerechten). De sfeer is informeel, wellicht te informeel voor de betaalde prijs. Er heerst een 'ouwe-jongens-krentenbrood' gevoel bij een aantal andere (vaste?) gasten, die elkaar te luidruchtig begroet en te lang in de nabijheid van de tafels van de overige gasten staat te kletsen. Het personeel is niet onvriendelijk, maar mag tijdens het bedienen wel iets vaker "alstublieft" zeggen en ook een klein excuus bij een foutief geserveerd bijgerecht zou niet misstaan. Al met al het gevoel gekregen toch iets teveel een restaurant-prijs te hebben betaald voor een basserie-sfeer.

26. Heel vaak gegeten, maar de bospaddenstoelensoep is mijn favoriet !! En de biestuk... heerlijk!

27. Kloosterman

Bij Nero geweest met een gezin met 2 kinderen. Bediening liet lang op zich wachten. Uiteindelijk kregen we 3 borden met eten erop. We dachten dat de vierde nog wel zou komen. Na een kwartier toch navraag gedaan. Bleek dat ze het vergeten waren. Kon nu gemaakt worden, maar dan duurde het nog wel een kwartier! Intussen had iedereen z'n eten op en we moesten nog anderhalf uur terug in de auto naar huis en de kinderen waren moe, dus we konden ook niet nog langer wachten. Geen enkel excuus van de bediening gehad dat een van ons nu niets te eten had gehad, we konden gewoon gaan betalen en de betreffende serveerster was in geen velden of wegen te bekennen. Zeer slechte zaak, was vroeger veel beter!

2,7
  28. Charles

Prima gegeten.

De zeebaars met mossel/saffraansuas was uitstekend. De kalfsentrecote idem dito. Nero heeft smakelijke huiswijnen, je hoeft niet uit te wijken naar de wijnkaart. We hadden een mooi kaasplankje met heel aromatische dessertwijn.

Het is niet goedkoop - broodje vooraf en salade erbij moet je daarbij nog apart bestellen en afrekenen. Dat kan beter, voor deze prijzen mag het best compleet zijn. Dat neemt niet weg: een uitstekend plekje voor een mooie maaltijd.

De bediening was vriendelijk en correct.

29. Weer eens een bezoekje gebracht aan Nero.

De ambiance is uitnodigend en gezellig ; de stoelen zaten goed in de rug.

Als wij uit eten gaan, dan nemen wij er ook de tijd voor.

Jutten de obers niet op en men is allervriendelijkst.

Telkens werd op een prettige manier gevraagd hoeveel pauze wij tussen de gangen wilden.

De wijn was magnifique en het eten was smakelijk en goed.

Wij gaan er zeker weer heen.

Marguérite Leyravoux.

Angélique Lautrec Bornet.

Wij geven een dikke 8

30. familie den haag

Helaas niet lekker gegeten hier. De sfeer leek veelbelovend maar werd helemaal niet waargemaakt. Personeel was vriendelijk. De pasta was echt niet lekker. Leek uit een opwarmbak te komen. Mijn vlees was veel te rood en werd wel op verzoek netjes beter gebakken. Het was ook geen complete maaltijd. Aardappels e.d. moest je apart bestellen. Drinken ging wel. Al met waren we echt niet tevreden en hebben geen dessert meer afgewacht. Hoge rekening voor de kwaliteit.

4,7
  31. Ik kom er net vandaan, wat een aanfluiting!

Eten niet slecht maar ook niet super, zeker in deze moeilijke tijden kun je er wel voor zorgen dat je kwaliteit levert.

Men kan maar 1x zijn geld uitgeven en dat doe ik niet meer bij Nero, erg jammer! Borrelen ging goed maar eten was op en tien min later kwamen de patatjes en salade.... erg!

Slechte verlichting.

32. Hier gegeten eind augustus 2009 tijdens vakantie.

Het eten was zeer matig te noemen. Tevens was de bediening traag en niet oplettend (je zou van de dorst omkomen)

Niet netjes ook met uitserveren en het eten was niet je van het.

De dame die in de bediening stond was vooral erg druk bezig met heel luidruchtig en amicaal te zijn met een groep mensen elders op hun terras. Al met al zonde van het geld, geen leuke avond uit gehad. Jammer jammer.

2,5
  33. Omdat ik de entourage van Restaurant Nero erg goed en uitnodigend vond, zijn we hier naar binnen gestapt. Een vriendelijke bediende kwam gelijk op ons af en nam onze mantels en paraplu's aan. Een aardig meisje nam de bestelling op en vroeg hoeveel pauzes we tussen de gangen wilden.

De aspèrge soep was heerlijk, het tongetje was lekker zacht, de koffie was van een hoge kwaliteit, de stoelen zaten lekker en de muziek was gezellig.

En als Française heb ik een kritische kijk op restaurants.

Het was een bon restaurant avec une très bonne cuisine.

34. Bart 219 punten

Was vroeger een uitstekend restaurant. Nu wellicht wat arrogant geworden omdat de klanten toch wel komen? Hoop dat ze de commentaren ter harte nemen want qua entourage ziet het er nog steeds goed uit.

35. Onlangs maar weer eens bezoek gebracht aan Nero.

Ooit een goed restaurant...

Bediening gemiddeld 17 jaar, geen idee waar ze mee bezig is. Lang wachten, eten serveren en weglopen. Geen bestek e.d. Biefstukken niet gebakken zoals gewenst, dus opnieuw. Geen sorry oid, je kreeg bijna medelijden met de bediening. De manager zat ondertussen met z'n vriend aan de bar lekker te grappen en wijn te drinken.

Ben hier dus helemaal klaar mee.

2,3
  36. k. bezembinder

Ik ben laatst met een paar vrienden naar Nero in Bergen geweest om te dineren. Het smaakpolitie ok keurmerk deed ons vermoeden dat het wel een goed restaurant zou zijn.
    Bij binnenkomst was het zeer rustig en de bediening liet lang op zich wachten.
    Op het moment dat we hadden besloten om weg te gaan kwam er net iemand van de bediening en bood ons excuses aan en snel werd onze besteling opgenomen.
    Na lang wachten kwam ons voorgerecht: carpaccio. Het waren wel zeer kleine porties, ik was ze groter gewend dus er werden al grappen gemaakt dat een vergrootglas wel gewenst was.
    Na het voorgerecht duurde het vrij lang voordat het hoofdgerecht er aan kwam en drinken tussendoor bestellen bleek ook zeer lastig te zijn.
    Eindelijk kwam het hoofdgerecht, we hadden kogelbiefstuk besteld. Na het aansnijden van de biefstuk bleek het van binnen zeer rauw te zijn. Ik heb aan de bediening gevraag of ik de manager mocht spreken die op mij zeer arrogant en onbeleefd over kwam. Nadat ik de problemen had uitgelegd zei hij dat de kogelbiefstuk zo hoorde en dat het meeste personeel al naar huis was. (18.30 lijkt me een redelijke tijd om te gaan eten)

We keken elkaar verbaasd aan en zijn direct vertrokken. Wat een arrogante bal van een manager, ik raad iedereen aan om hier niet te gaan eten.

37. Vorige week hebben we met twee gezinnen in dit restaurant gegeten en wij waren erg teleurgesteld in de service van dit restaurant.

Het was niet enorm druk, bij binnenkomst werden we direct geholpen en naar een tafel in achterste gedeelte van het restaurant gebracht.

Het eerste rondje drinken is direct opgenomen en de menu kaarten werden direct gebracht. Wel slechts 3 menukaarten voor 10 personen.

Vrij snel werd ook het eten opgenomen. Maar daarna werd onze tafel na ons gevoel genegeerd. We wilden drinken bij bestellen en niemand die onze kant op keek of nogmaals langs kwam. Daarom is één van ons zelf naar de bar toe gelopen. Na een normale wachttijd werd het eten voor alle volwassenen gebracht. De 2 kindermenu's voor de kinderen werden niet gebracht, toen wij er naar vroegen werd gezegd dat het eraan kwam. En men was direct weer weg, waardoor we ook niet meer om nog iets te drinken konden vragen. Men kwam niet meer terug om bijv. te vertellen dat ze de kindermenu's waren vergeten klaar te maken. Toen alle groten hun maaltijd al op hadden, kwamen zonder excuus de 2 menuutjes van de kinderen er pas aan. Met als gevolg dat de jongste al een paar frietjes van haar vader had opgegeten en het bord onaangeroerd is blijven staan. Wij waren allemaal klaar met eten en men heeft ons zeker een kwartier laten zitten met de lege borden voor ons. Wij hadden eigenlijk nog graag een nagerecht en koffie willen bestellen, maar we werden totaal genegeerd. Uiteindelijk is één van ons naar de bar gelopen om de rekening maar te vragen, omdat we ons zo ongastvrij behandeld voelden. De rekening kwam vrij snel aan tafel. Men vroeg niet of het gesmaakt had en of alles naar wens was geweest. Toen wij aanstalten maakten om jassen aan te trekken kon men wel ineens de tafel afruimen en kwam een van de obers met het wisselgeld in zijn hand terug, wat werd overhandigd aan diegene die betaald had. Wij zijn dan ook vertrokken, tegen onze gewoonte in om fooi te geven aan de bediening.

Het eten was redelijk maar zeer prijzig.

Klacht ook aan het restaurant gemaild maar nooit een reactie ontvangen.

38. Bij binnenkomst kon er geen goedendag vanaf bij bedienend personeel. Na een half uur nog geen bestelling opgenomen. Ander echtpaar dat later arriveerde (bekenden van eigenaar) werden wel geholpen, maar ook zeer traag.
    Wij zijn uiteindelijk vertrokken zonder bestelling. Bij vertrek negeerde de eigenaar ons alsof wij nooit daar gezeten hadden. Kortom, slechte service, onvriendelijk, ongastvrij. Geen aanrader!

39. Helaas is dit restaurant niet meer wat het geweest is....
    De bediending is minder, de sfeer is minder en het eten is minder en duurder.

40. Thea Zendveldt

Als de chef-kok zich bezig houdt met het verdedigen van zijn eigen "kunsten", ga je toch twijfelen! Een kok moet lekker en goed koke, en iet op internet meningen van anderen bekritiseren. Voor mij een rede om NOOIT! meer bij Nero te gaan eten.

41. Wel aardig dat tegenwoordig iedereen culinair "specialist" is. Niet gehinderd door enige kennis van zaken en spelling (spaghetti(e)) word menig restaurant beoordeeld. Laten we als als een gerecht of bediening niet in orde is, dit gelijk melden en niet op een of ander culi site.

42. Fam F Scholtes

Mijn man en ik hebben gisteren dagmenu gegeten.Het was spaghettie met kabeljauw. het smaakte wel alleenwat flauw maar dat is niet zo erg.Wat wij wel jammer vinden is dat de kok absoluut GEEN spaghettie gebruikte maar een zeer goedkope soort bamie (ben een 'kenner') vandaar een cijfer 6. Verder is de ambiance /bediening wel goed.Volgende keer beter.

43. Sfeer, stijl, kwaliteit. Bergen zoals Bergen hoort te zijn.