La Terrazza in Bergen

do lunch vanaf 09:00 diner tot 00:00
vr lunch vanaf 09:00 diner tot 00:00
za lunch vanaf 09:00 diner tot 00:00
zo lunch vanaf 09:00 diner tot 00:00

1. Heerlijk gegeten, belachelijke bediening. Toen het wat later en koeler werd, deed mijn schoondochter de deur dicht en kreeg een standje, want dat had ze moeten vragen en de heater kon aan boven de deur. Dat was inderdaad ook afdoende.
    Mijn zoon had ooit een voorgerecht gehad, maar dat herkenden we niet in de beschrijvingen op de kaart. We moesten maar begrijpen dat er veel wisseling van eigenaar was en dus van de kaart.
    We bestelden twee voorgerechten waarvan we de indruk hadden dat ze nogal machtig waren en vroegen om later het hoofdgerecht te mogen bestellen, dat was niet de bedoeling maar het werd wel uitgevoerd. Vervolgens kwam er niemand meer langs om te vragen hoe het was en of de glazen nog eens vol moesten.
    Tijdens het hoofdgerecht kwam iemand anders ons bedienen, die was aardiger. Nog een nagerecht en toen de vraag naar een tweede kopje koffie, ze keek letterlijk om naar de klok en ja dat kon nog. Maar men begon wel vast met stofzuigen, het was pas 22 uur.
    Op het eten niks aan te merken, alles was prima verzorgd, jammer als je dan in een "hotel op stelten" zit.

2. Leuke sfeer in deze pizzeria, open keuken, erg vriendelijk personeel en het eten was echt heel goed.