Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bergen lb verdeeld zijn.

Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij de arizona. Dit restaurant kan ik bij iedereen aanbevelen. Je voelt je hier echt welkom.

2. Internationaal Bergen lb

Dit restaurant heb ik al heel vaak bezocht voor diner / lunch. Eten altijd smakelijk en op orde, snelle bediening.

Persoonlijk ben ik erg blij dat dit restaurant standaard ook altijd (naast flinke porties vlees of vis) veel verse groente serveert (warm en koud) in de vorm van een salade en groenteschaal met bijv. sperziebonen.

Ook prima te doen met (kleine) kinderen erbij i.v.m. ongedwongen sfeer en opbouw restaurant. Als ik mijn kinderen vraag waar zullen we eten, wordt D'n Engel als eerste genoemd.

Al met al een aanrader voor iedereen die goed en gezond wil eten, met goedgevulde borden en houdt van een voldaan gevoel bij vertrek.

- 1,5 uur gewacht voor 4 pizza's
    - aan de telefoon niet vriendelijk geholpen toen er gebeld werd waar de pizza bleef
    - 2 pizza's verkeerd. Kip besteld tonijn geleverd

4. Chinees-Indisch Bergen lb

Heerlijk gegeten en een prima bediening. De eigenaresse Cristien was zeer vriendelijk en kwam een gezellig praatje maken. Wij haden allemaal lekkere gerechten op tafel voor slechts 13 euro per persoon. Het eten was meer dan voldoende en erg lekker. Voor herhaling zeker vatbaar.

5. Internationaal Bergen lb

José hermens

Het was wat donker maar doet niks af van de kwaliteit van het eten. De bediening was snel en erg netjes Dank jullie wel.

Teddy van Hest

Eten is super, vriendelijk personeel. Kwaliteitscafetaria

8. Internationaal Bergen lb

Eten was goed, jeugdige bediening deed hun best.
    Jammer genoeg was een van de 2 eigenaren zijn manieren vergeten.
    Na 45 minuten wachten op het hoofdgerecht hebben we aangegeven dat mensen die later dan ons binnen kwamen het nagerecht al op hadden en dat wij het hoofdgerecht nog moesten krijgen.
    Vervolgens begon hij een discussie of we wel gereserveerd hadden (alsof dat invloed mag hebben op de snelheid), vervolgens is een varkenshaasje lastig voor de keuken en duurt langer... Hebben we ons eten eindelijk, wat lekker was, loopt diezelfde eigenaar langs onze tafel en zegt hardop tegen andere klanten dat ze snel zijn met de service, wat een steek richting ons leek qua volume en toonzetting.

Oftewel, het eten was goed, de service van een van de eigenaren is ongekend slecht, zijn we ook niet gewend...
    En een discussie starten met de klanten i.p.v. een excuses aanbieden of uitleggen waarom iets lang duurt, is ronduit slecht.

9. Chinees-Indisch Bergen lb

C.J. van der Borg

Lekkere hete Pekingsoep en pangsit goreng vooraf. Heerlijke verse Peking eend met bami, Tepan met garnalen en rijst en Nasi compleet Mei Wah. Keurige ontvangst en vriendelijk en gezellige bediening. Het restaurant ziet er schoon en verzorgd uit.

10. Internationaal Bergen lb

j. Hermens

Ik kwam eten met een man met verstandelijke beperking in een rolstoel. Er werd meteen moeite gedaan om hem er door te laten door enkele tafels/stoelen te verschuiven. Bediening was goed, vriendelijk. Eten kwam goed op tijd. Eten was van goede kwaliteit. Ik gaf aan dat het belangrijk was dat client goed zou eten en ik voor de vorm wat mee zou eten, werd dit prima opgepakt. Ik kreeg gewoon een leeg bord en kon zo wat meepikken. Ook dat je kunt komen op de tijd die je zelf wenst vind ik heel fijn.,

11. Internationaal Bergen lb

Wat een heerlijk eten daar en gastvrij met een grote G.

12. Internationaal Bergen lb

Dirk Bardoel

Prijs kwaliteit is top! Heerlijk gegeten, zowel lunch als diner. Zeker een aanrader!!

Heerlijke maaltijdsalade gegeten en het ijs met warme kersen was super lekker. Zeer vriendelijke bediening, top!

2x Gegeten bij Truckstop Arizona tijdens onze vakantie.
    Echt heel goed en een prima service.
    Een aanrader om een hapje te eten bij deze Truckstop in Aijen.

15. Chinees-Indisch Bergen lb

Tipan gerecht met mihoen was voldoende tot goed. Het restaurant is alleen geen feestje om te zijn en ook niet schoon te noemen.
    Hoewel de dame vriendelijk is verloopt de communicatie erg moeizaam...

16. Internationaal Bergen lb

Dolf Peeters

Op 01 september stopten we voor een verlate lunch bij D'n Engel. We zagen dat er mossels waren. Maar kregen te horen dat de kok pas om 1700 uur kwam. Toen de uitbater onze teleurgestelde gezichten zag had hij de oplossing. "Maar mijn partner is jarenlang kok geweest. Ik zal vragen op hij twee porties mosselen wil maken"
    Dat kon. De mossels waren voortreffelijk. Het weer fantastisch en de stemming prima.

Jos van de Venn

We hebben heerlijk (en betaalbaar) gegeten en de vriendelijke bediening was de kers op de taart! Zelfs vegetarisch eten was geen enkel probleem. Ook hierin volop keus en heerlijk vers bereid! (Zelfs het recept meegekregen.)
    De schnitzels zijn enorm en erg smaakvol. Onze zoon van 3 jaar kreeg kleurtjes en een kleurboek om zich mee te vermaken. Waar krijg je dat nog? We komen hier graag terug! Groeten familie Lenting (te gast op camping Het Leukermeer)

Wij waren op zaterdagavond dan zou je zeggen lekker druk. Wij waren samen, mijn man en ik. Wij hebben er redelijk gegeten. Er hing gewoon geen sfeer. Heel jammer.

20. Chinees-Indisch Bergen lb

Marjolein van den Bulk

Buitengewoon smakelijk gegeten. Vriendelijke bediening.

21. Chinees-Indisch Bergen lb

We komen hier al jaren als we familie in de buurt bezoeken. Vriendelijke bediening en bovenal erg lekker eten! Zeker een aanrader als je een keer geen babi pangang wil, maar meer lekker authentiek Chinees wil eten.

Yoshi van de werff

Hebben een keetje thuis en bestellen regelmatig in bergen. Totdat wij wilden bestellen na een avondje carnavalswagen bouwen, werden wij helemaal niet klantvriendelijk behandeld. Daarom hebben wij besloten niet meer hier te bestellen. Pizzaria de bergen, zeer onvriendelijk! Overigens zeer duur in vergelijking met anderen.

23. Internationaal Bergen lb

Heb eind augustus 2 cadeaubonnen gehaald en 2 weken later zaten ze dicht, dat wisten ze natuurlijk toen ook al. Dit is een hele slechte zaak. Hoe krijg ik mijn geld terug???

24. Chinees-Indisch Bergen lb

Altijd als wij Chinees gaan halen, komen we hier. Wij wonen zelf in Goch, maar hier rijd ik graag voor om. Word altijd netjes behandeld en als het wat drukker is word mij ook iets te drinken aangeboden.

Prima plek om even een hapje te eten. Het eten is degelijk. Schnitzel groot maar niet uitzonderlijk qua smaak. Van mij mag de schnitzel een iets bruiner korstje hebben. Maar dat is een kwestie van smaak. Bediening is heel hartelijk.

26. Internationaal Bergen lb

In een woord geweldig. Uitstekende service, heel vriendelijk personeel. Het stond net niet meer op de kaart, maar voor mij werd er toch nog speciaal een lasagne gemaakt. En die was verrukkelijk. Lekker met groente, en lekker vers. Wij hebben genoten! Dit restaurant is een absolute aanrader.

27. Internationaal Bergen lb

Ontvangst zeer goed. Lekker eten en van goede kwaliteit. De bediening zeer goed en heel vriendelijk. We gaan zeker terug. Echt een aanrader. Vanmiddag gaan we lunchen.

28. Internationaal Bergen lb

Anita den Holder

29. Internationaal Bergen lb

Leuke gelegenheid, goed gesitueerd, leuke vlotte bediening. Heerlijk gegeten, niet duur. Aanrader!

Super goed en lekker, zeer vriendelijk personeel.