Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bergen aan Zee verdeeld zijn.

1. Koem sways

Ik was uit eten met 7 personen. Het eten was heerlijk gaar en perfect gebakken. Ze kwamen om de tijd vragen of alles naar wens was. Ik heb het wel leuk gehad. Het is zeker een aanrader.

2. Het was super lekker en gezellig. Leuke bediening, lekker vers eten, mooi uitzicht op het strand. Ik zou er zeker heen gaan.

3. Gegeten bij Golf van Bergen. Nou ja, gegeten.. Voelden ons bij binnenkomst eigenlijk al niet welkom. Het eten was niet te eten en daar kom je toch voor:

a) te weinig
    b) vreemde ingrediëntencombinaties; ui, knoflook, kappertjes, zalm op laffe melba toast met de fancy naam 'crostini'
    c) genoeg knoflook om de volgende dag niemand onder ogen te komen.

4. Monique Groen

Erg lekker eten voor een goede prijs. Heerlijke oesters, sliptong en schol! Uitstekende locatie om aan het strand te eten. Echte aanrader!

5. Marjo en Harrie

Ik kom al 15 jaar bij de Duinerij, met een onderbreking van 2 jaar. Sinds Yvonne het restaurant weer heeft teruggekocht is het een geweldig/fijn restaurant.
    Heerlijk eten en fijne bediening, je krijgt waar voor je geld! Ik geef de gehele bediening een pluim, ze werken keihard om alle vakantiegangers het naar de zin te maken. Ik heb vorige week bijna dagelijks bij De Duinerij gegeten, het was als thuiskomen, ze kenden ons nog van voorgaande jaren, terwijl wij maar een weekje in Bergen aan Zee op vakantie zijn.
    Hartelijke warme groeten uit Eindhoven en een pootje van Mikey.

6. Eugene en Marisca

Mooie lokatie, relaxte sfeer en aankleding tevens met een gluten en lactose allergie ben ik hartelijk ontvangen en voor het eerst heb ik het voor en nagerecht mogen proeven en het was heerlijk. Ik zal iedereen door verwijzen naar grande cafe Maz!

7. bart

De ober was aardig maar het eten uiterst matig. Het was niet vies maar gewoon de moeite niet waard. De ligging is prima, maar verder: te vermijden.

4,1

9. Jonah Weijers

10. H. Roosendaal

Onlangs op een avond rond zes uur gearriveerd. Er waren een paar tafeltjes bezet. Bij binnenkomst werd gezegd dat we een tafeltje mochten uitzoeken. Dat gedaan en na een kwartier wachten gevraagd aan een serveerster of we een drankje mochten bestellen. Zij was druk bezig andere tafeltje af te ruimen en keek niet echt blij toen we haar aanspraken. Na een paar minuten kwam ze bij ons om de bestelling van ons drankje op te nemen, deze arriveerden een paar minuten later. In de tussentijd waren wij bezig de menukaart te bekijken omdat we ook iets wilden eten. Er lag al één kaart op onze tafel, een tweede werd niet gebracht. Besloten wat we wilden eten echter de serveerster was druk met andere dingen en de kok en een andere serveerder zaten te eten. Na lange tijd gewacht te hebben, hebben wij betaald aan de bar en het restaurant verlaten, onze bestelling voor het eten werd gewoon niet opgenomen en we wilden er niet om vragen. Erg slechte service.

11. Arvid de Jong

12. Na een strandwandeling even bijkomen, 2 redelijke koffie's (4,50), een glas appelsap en een spa blauw uit een reeds geopend flesje (4,60). Smaakte naar prima kraanwater!
    Twee acceptabele tosti's (8,00). Afrekenen zonder bonnetje 18,10. Aardige locatie, wat rommelig en met een verveeld rondkijkende ober. Toeristenval.

13. De burger was superlekker, met verse gebakken uien. Er mag best wel wat meer banaan in de pannenkoek met banaan.

Bediening was split. De ene keer efficiënt en vriendelijk en de andere was niet vriendelijk. De prijs is aan de lagere kant.

14. Heerlijk gegeten met fantastisch uitzicht over het strand en zee. Slibtongetjes en tournedos met aardappelpuree waren super. Bediening is zeer attent en vriendelijk.

15. Heerlijk gegeten. Het zelf gebakken brood is een echte aanrader. Bij de Ceasarsalad was er echter weinig frisse salade maar wel een goede portie lekker gekruide kip. De crème brûlée is helaas geen aanrader.

Bediening supervriendelijk en ambiance zeer modern en mooi.

16. De gebakken mosselen, kibbeling en Vlaamse frites zijn super lekker.

Het is een mobiele stand en het voldoet ruimschoots aan de verwachting.

17. Heerlijk gegeten, origineel gepresenteerd en met uitzicht op zee en ondergaande zon. Geweldige avond gehad!

18. Marck Jansen

19. henk rutten

Geweldig lekker gegeten vanavond, alles was perfect.

20. r. coumans

Vandaag op het terras gezeten. Na 15 minuten komt de ober vragen waarom ik de stoel heb omgedraaid? Eh, het is zomer, we zijn op 't strand, ik wil dus naar de zon gedraaid zitten. Nou, daar was men niet van gediend.
    Bestel een expresso macchiato. Dat serveren wij niet. Ok, doe dan maar een expresso met een scheutje melk. Meneer, dat kan niet! Ik zeg wat? Nee dat dan niet. Ober gaat weg.
    Na 10 minuten terug met de vraag wat ik wil drinken. Ja, expresso macchiato. Weer hetzelfde verhaal. Ik zeg, ok ik ga binnen zelf wel bestellen. Ik naar binnen, man achter balie is zowaar nog achtkantiger en weigert mij een expresso met scheutje melk. Ik dus maar weer terug naar het terras.
    Na 10 minuten komt de ober weer en vraagt om bestelling of ik moet vertrekken. Ik vraag om de eigenaar. Die komt eraan. Maakt allereerst ook commentaar over het feit dat ik de stoel verplaatst heb. Daarna komt het koffie verhaal weer. Ja meneer, we kunnen wel een expresso doen met een cupje koffiemelk. Ok zeg ik, doe dat maar. Nee meneer, dat gaat niet meer want u vroeg om een scheutje melk.
    Ben echt sprakeloos weggegaan. Deze mensen verdienen geen klanten. Ik reis zakelijk zeer veel, maar dit slaat echt alles.

3,5
  21. Piet van Dijk

22. carolien

Gewoon weer lekker gegeten bij de Duinerij en heerlijk gezeten op het 'nieuwe' terras. Super gezellig met de nieuwe loungebanken.

23. pancho

Perfect eten, alles was goed.

24. vos

Hier voor de lunch gezeten. Top service, waren ook niet te beroerd om iets aan het menu te veranderen. Eten erg lekker. En locatie, wat wil je nog meer dan dit uitzicht direct op het strand!!

25. Hermine

26. Superlekker gegeten. Het is even zoeken, tussen alle visgerechten, maar de kaart is heerlijk gevarieerd. Prijs viel mee. Omdat de porties zo groot waren was er echt geen ruimte meer voor een toetje, maar om dat nu een nadeel te noemen...

27. Eten met 8 volwassenen en 5 Kinderen.(3,4,5 jaar oud).
    Laat ik beginnen met het goede. De lokatie is helemaal leuk, dicht bij de strandopgang dus na lekker uitwaaien zo naar binnen waar het lekker warm is. De kinderen kunnen daar lekker rond lopen en het personeel gaat daar moeiteloos mee om. De kinderen hadden pannenkoeken die zagen er smakelijk uit en gingen moeiteloos naar binnen.
    Maar nu toch de punten van kritiek.
    Ik zelf had het kerstmenu (€34,50) gekozen ( meloen met parmaham met balsamico dressing) en als hoofdgerecht zeetongfillet met scampi's en een dillesaus.
    Ik zou mezelf kunnen verwijten dat ik als voorgerecht voor een niet seizoens gebonden product heb gekozen. maar ik dacht als je het op de kaart heb staan, zullen ze er toch in geslaagd zijn om een lekkere zoete/zachte meloen te hebben gevonden...helaas knetterhard, ook het zelfs extra dun snijden was kansloos...
    Het hoofdgerecht: kort samengevat... komt het er gewoon opneer dat het helemaal tot snot was gebakken/warm gehouden in de magnetron ik weet het niet...bovendien was het zo weinig dat het waarschijnlijk leek dat ik er nog van gegeten had ook toen ze mijn bord kwamen terug halen.
    Mijn vader had drie slibtongentjes...die hadden ze blijkbaar ergens achterin de vrieser gevonden ook deze waren kansloos en hadden de smaak van iets wat in verregaande staat van ontbinding was. Toen de vriendelijke dame er bij kwam haalde ze het bord weg met de vraag wat er mis was...kort daarna kwam ze terug uit de keuken met de vraag of mijn vader weer het zelfde gerecht wilde...ja dat wilde hij wel als ze nu maar goed waren....de dame melde mijn vader dat hij nu verse zou krijgen.... Hu?? Je krijgt NU verse?? Zeg je daarmee dat het net echt anders was??

Tot slot; we waren om 17:00 uur binnen en gingen met onze toch al wat verveelde kinderen om 21:00 uur weg.. dit was kort na het toetje die ook ongelijkmatig werd uitgeserveerd.. mijn vader kreeg zijn ijs gelijktijdig met de kinderen en de overige gasten ongeveer een kwartier later...
    Sommigen van ons hadden het grand dessert (teramisu, crèmebrulee, ijs met slagroom en een gefrituurd ondefinieerbaar staafje)
    Bij de crèmesbrulee was het gecarameliceerde laagje uit tijdnood weggelaten denk ik...het kan beter omschreven worden als dikke vanillevla.
    Ik laat de recensies van mijn vrouw verder achterwege maar ook dat was als vegetarisch gerecht zeer onder de maat.
    Na een rekening van €480,- incl drank. naar huis met het gevoel... 1 keer, maar nooit meer.

3,1
  28. Even wat gedronken en poffertjes gegeten. Het valt op dat de prijzen voor zowel de poffertjes als de dranken vrij hoog zijn, maar goed, je wilt daar niet al te moeilijk over te doen. De kwaliteit van het gebodene compenseert dat niet helemaal en de bediening is ook niet al te attent. Poffertjes waren niet meer helemaal op temperatuur. Het is toch voornamelijk de lokatie (vlak bij zee) waar het hier om gaat.

6,1
  29. Ramona Nijssen

30. Vanaf Egmond waren we naar Bergen gewandeld en kwamen uit bij dit restaurant. Sfeervol ingericht. Vegetarische etagere wordt leuk opgediend en de gerechten smaken goed. Pure ingrediënten en dat proef je. Bediening is vriendelijk. Een aanrader en voor herhaling vatbaar!