Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bergen aan Zee verdeeld zijn.

Eten was goed, was een gezellige sfeer, prima bediening.

Marinke van der Graaf

Eten is oké maar niks bijzonders, kun je thuis minstens zo goed maken. De prijzen zijn niet hoog maar wel voor wat je er (niet) voor terugkrijgt...
    Bediening is ronduit schandalig asociaal. Zelfs brutaal tegen oudere mensen. Deinzen er niet voor terug beledigingen jegens de klant te uiten.
    Op klachten via de mail wordt in zijn geheel niet gereageerd.

Peter Snoek

Internationaal Bergen aan Zee

Eleonore

We hebben op zondagavond 3 gangen gegeten en alles was goed!
    Mooi verzorgde voorgerechten, malse biefstukken en heerlijke crème brulee.
    De bediening was vriendelijk en vlot.
    We zouden er zeker weer naar toe gaan.

5. Internationaal Bergen aan Zee

Piet Voogt

Wij kozen voor de kabeljauw filet en stoofpotje. Beiden smaakten voortreffelijk. De bediening was zeer vriendelijk en kundig. Een heerlijk biertje en wijntje.
    Afijn ,we komen er zeker vaker terug.
    Groet van Joke en Piet.

Hier 3 dagen gegeten tijdens ons verblijf in Bergen aan Zee, en kan niet anders zeggen dan gewoon zeer goed en niet alleen het eten, maar ook de service en bediening gewoon HEEL GOED.

Wij hebben gegeten als voorgerecht:
    Trio van zalm, mouse van paling en heilbotcarpaccio.
    Gebakken mosselen en tomaat ,in ui en knoflook met gegratineerde kaas. Proeverij van het huis 5 verschillende gerechtjes. Deze waren alle zeer goed.

Hoofdgerechten:
    Diverse soorten vis met verse groenten met kreeftensaus.
    Heerlijke Noordzee tong. 2 dagen achter elkaar gegeten zo lekker. En de slibtongentjes. De hoofdgerechten kwamen met diverse aardappel gerechten en groenten.

Nagerechten:
    Weinig gebruik van gemaakt omdat de twee gangen voldoenden waren.
    Maar wel het kaasplankje, koffie met een Talisker whisky.

Bij alle drie de dagen wijn van Torres gedronken zowel de Witte als de Rose, gewoon goed.

Tot volgend jaar.

Ken Joosten

- Verkeerde indeling qua mensen aan tafels (2 mensen aan tafels van 4, terwijl tafels van 2 onbezet zijn) en staan we te wachten.
    - Geen koekje bij de koffie en/of Chocomel van €2,40/€3,00.
    - Thee is van aldimerk ipv pickwick, maar wel €2,30 (eigenlijk dus voor het warme water).

Echt geen aanrader.

Zoals veel Strandpaviljoens graag hip willen doen, maar gruwelijk slechte bediening. 20 minuten wachten in februari om iets te kunnen bestellen, je wordt gewoon niet gezien. Bijzonder slechte ervaring...

Heb afgelopen week samen met een Mexicaanse vriendin hier drinken en gebak besteld. Helaas zat er op het puntje kwarktaart van mijn vriendin schimmel. Ze kreeg een nieuwe die "vers" uit de vriezer kwam en die hadden ze ontdooid in de magnetron, bij serveren was het puntje kwarktaart gedeeltelijk gesmolten.
    Na afloop de rekening gekregen en er was gewoon € 3,10 per puntje kwarktaart gevraagd terwijl we hier amper van hebben gegeten.
    Personeel kwam verrast over en reageerde alsof het niet zou kunnen dat er schimmel op zat.
    Omdat we de enige klanten waren op dat moment, bemoeide de ober zich ook met onze gesprekken en bleef een beetje hangen bij de bar...
    Kwam niet gelijk naar de tafel om te vragen wat we wilden, maar riep eerst van achter de bar of we wat wilden drinken.
    Ik ga nooit meer naar deze tent, echt geen aanrader voor andere mensen...

Leuk weekend gehad in een mooie, schone kamer. Vlakbij strand en zee. Super om te wandelen en fietsen. Vooral het restaurant is een aanrader. Uitstekend ontbijt met uitgebreide keuze aan diverse soorten beleg. Diner is super, zowel vlees als vis. Drie dagen uitstekend gegeten. Uiterst vriendelijke bediening en erg gastvrij.
    Komen zeker nog een keer terug.

Veel personeel, weinig klanten. Personeel was vooral druk met elkaar bezig. Niet vriendelijk, niet gastvrij. Eten werd maar niet opgenomen, dus zijn we na het stokbrood met kruidenboter weggegaan.

Ik vind de prijs in verhouding met het kwaliteit van het eten te duur.

1. Bij binnenkomst waren we al niet te vreden. De geur van de bbq die buiten staat is zo sterk dat je er misselijk van word.

2.Ik bestelde een voorgerecht en vervolgens zit er een haartje tussen mijn eten wat niet echt smakelijk is. Maar uiteindelijk niet over geklaagd omdat het tuurlijk kan gebeuren.

3. De sparibs waren te zacht en voor ons gevoel te lang gemarineerd en te vettig. Bij elke hap was het misselijkmakend. Het smaakte gewoon alsof het 1 week in de koelkast heeft zitten liggen marineren.. En was het zeker niet vers!

4. De rest heeft alles weinig smaak, er zitten altijd sausjes bij voor de smaak denk ik, maar zou het liever hebben gehad dat het eten zelf meer smaak had.

Voor mij de eerste en laatste keer.

Pieter Hendriks

Mijn vader en ik zijn op vakantie in Bergen, en wij gingen een rondje fietsen toen we bij "Hemingways"
    aankwamen.
    Ik bestelde een Latte Macchiato, en ik kreeg een koffie verkeerd met een schuimlaag van een Latte.
    Mijn Vader een biertje ,mooi getapt goede schuimkraag.
    Daarna bestelde we 2x de Pompodori tomatensoep. Het duurde circa 30 minuten voor een Soepje, dat met 10 minuten bij de gast kan zijn ,immers er weinig tot geen lunchgerechten zijn bestelt ,en die waren er voor zover we konden zien niet.
    Tomatensoep weinig smaakstoffen, en de linzen halfgaar.
    Ik adviseer in het vervolg verhaal te doen bij de gast dat het iets langer kan duren

Verder een erg mooi interieur .

Mooie hotelkamers, vriendelijk en behulpzaam personeel. Heb alleen ontbeten in het hotel, was zeker top! Over een paar maanden ben ik weer van de partij, dan de junior suite. Kijk al uit naar de overnachting in jullie hotel.

Marc

Vriendelijk ontvangen met de vraag of er een invaliden-toilet aanwezig is. Plaatsgenomen in de versleten toeristenval. De thee, koffie en het gebak waren wel te doen. De cola ook. De friet en kroket met appelmoes waren een drama. Wat, bij het op tafel komen, direct opviel was het bord dat precies past bij de rest van de uitspanning. Versleten dus. Nog voordat mij opviel dat er geen mayonaise en/of mosterd bij geserveerd werd, was de ongeïnteresseerde barmedewerkster die van een ruime afstand koffiemelk-cupjes (?) in een bakje achter de bar kwakte. De hoeveelheid appelmoes was bedroevend. Het werd geserveerd in zo'n bakje waar eigenlijk mayonaise in gezeten zou moeten hebben. Op het versleten bord was overdadig veel frituurvet aanwezig. Bij het proeven van de friet viel mij op dat er koude patat tussen zat. Na de derde spuugde ik dat in een reflex terug op bord. Dat werd gezien door het bedienend personeel. Ik sloot mijn bestek en dacht de bediening er op aan te spreken bij het uithalen. Dit gebeurde echter niet. Ook bij het afrekenen werd er niet gevraagd of het naar wens was geweest. Normaal moet een horeca-onderneming volgens mij de gelegenheid krijgen om te kunnen reageren. Als echter op deze wijze met mij omgegaan wordt, heb je je kans verspeeld en waarschuw ik anderen om deze uitdragerij vooral te mijden.

Vreselijk voedsel. Een absolute afrader. Qua eten een NO GO area.

Bestelde saté van varkenshaas. Zelfde als mijn vriendin. Bij mij was het vlees taai en grijs, bij mijn viendin was het mooi mals. Ik heb meteen doorgegeven aan serveerster. Ze ging even overleggen. Er werd niets mee gedaan, waren allebei hetzelfde bereid. Het werd niet eens bekeken.

Vlees dus laten liggen. En de volle prijs moeten betalen. Hoe hier met klanten omgegaan wordt is schandalig.
    Ook nog een mailtje gestuurd naar hun e-mail adres. Ook daar kreeg ik geen reactie. Gaat me niet om het geld maar om de service.

1,7
  18. Internationaal Bergen aan Zee

jansen

Erg lang wachten voor een minimale maaltijd. Prijs/kwaliteitverhouding slecht. Jammer, gezellig zitten is het er wel. Kunnen de drukte niet aan. Wij gaan er niet meer terug.

Nog nooit zo'n belabberde wijn gehad, leek wel aangelengd met water! Borrelhapjes waren aangebrand en kwamen nog eerder dan de drank. Bediening was gehaast. Tafel werd niet eerst afgeruimd en schoongemaakt toen bestelling werd opgenomen. We hebben betaald en de drank bijna onaangeraakt laten staan. Op onze feedback kwam geen commentaar van het personeel! Ik zou hier niemand van mijn vrienden heen sturen!!! Wij komen hier nooit meer!!!

Koem sways

Ik was uit eten met 7 personen. Het eten was heerlijk gaar en perfect gebakken. Ze kwamen om de tijd vragen of alles naar wens was. Ik heb het wel leuk gehad. Het is zeker een aanrader.

Het was super lekker en gezellig. Leuke bediening, lekker vers eten, mooi uitzicht op het strand. Ik zou er zeker heen gaan.

Gegeten bij Golf van Bergen. Nou ja, gegeten.. Voelden ons bij binnenkomst eigenlijk al niet welkom. Het eten was niet te eten en daar kom je toch voor:

a) te weinig
    b) vreemde ingrediëntencombinaties; ui, knoflook, kappertjes, zalm op laffe melba toast met de fancy naam 'crostini'
    c) genoeg knoflook om de volgende dag niemand onder ogen te komen.

Monique Groen

Erg lekker eten voor een goede prijs. Heerlijke oesters, sliptong en schol! Uitstekende locatie om aan het strand te eten. Echte aanrader!

Marjo en Harrie

Ik kom al 15 jaar bij de Duinerij, met een onderbreking van 2 jaar. Sinds Yvonne het restaurant weer heeft teruggekocht is het een geweldig/fijn restaurant.
    Heerlijk eten en fijne bediening, je krijgt waar voor je geld! Ik geef de gehele bediening een pluim, ze werken keihard om alle vakantiegangers het naar de zin te maken. Ik heb vorige week bijna dagelijks bij De Duinerij gegeten, het was als thuiskomen, ze kenden ons nog van voorgaande jaren, terwijl wij maar een weekje in Bergen aan Zee op vakantie zijn.
    Hartelijke warme groeten uit Eindhoven en een pootje van Mikey.

Eugene en Marisca

Mooie lokatie, relaxte sfeer en aankleding tevens met een gluten en lactose allergie ben ik hartelijk ontvangen en voor het eerst heb ik het voor en nagerecht mogen proeven en het was heerlijk. Ik zal iedereen door verwijzen naar grande cafe Maz!

bart

De ober was aardig maar het eten uiterst matig. Het was niet vies maar gewoon de moeite niet waard. De ligging is prima, maar verder: te vermijden.

Dirk