Hemingways Beach Restaurant in Bergen aan Zee

1. Frank de Wert

Nog nooit meegemaakt: op het terras van een strandtent verplicht je bovenlijf bedekken… werd ons op een irritant dwingende wijze meegedeeld… want gasten hadden geklaagd. Ik ben een man hè… normaal postuur… niks bijzonders… Het toontje van meneer de eigenaar (denk ik) is bijzonder klantonvriendelijk. Kom je voor de zon. Voor verkoeling… ga daar dan zeker niet naar toe. Prijzen zijn bovengemiddeld, jammer. Een strandpaviljoen wat zich lijkt te willen onderscheiden door te pretenderen zich op het betere publiek te richten maar hier niet in slaagt door normale kwaliteit tegen te hoge prijzen aan te bieden en klantonvriendelijk. Geen kussentjes in de stoelen op het terras en houten ligstoelen zonder kussens o.i.d. waardoor je absoluut niet lekker zit/ligt maar met geribbelde stoel/ligbedafdrukken op je bovenbenen en andere lichaamsdelen het terras weer kan verlaten… dat soort dingen. Het enige voor mij positieve punt was dat we op een aandoenlijk stuntelige manier werden bediend door een serveerster die net was begonnen met werken daar… maar totaal niet werd ingewerkt of ondersteund. Ze moest alles aan collega's vragen… maar daar kan zij niks aan doen. Het management of collega's wel… maar die waren in tegenstelling tot 'onze serveerster' vooral bezig met van alles en nog wat behalve waar ze mee bezig zouden moeten zijn: hun gasten. Dit strandpaviljoen is een schoolvoorbeeld van hoe je je gasten laat weten dat het strandpaviljoen het belangrijkst is en de gasten zich daar naar dienen aan te gedragen. U mag dankbaar zijn dat U op hun terras mag zitten maar houdt U aan de regels van de eigenaar. U bent gewaarschuwd!

2. Pieter Hendriks

Mijn vader en ik zijn op vakantie in Bergen, en wij gingen een rondje fietsen toen we bij "Hemingways"
    aankwamen.
    Ik bestelde een Latte Macchiato, en ik kreeg een koffie verkeerd met een schuimlaag van een Latte.
    Mijn Vader een biertje ,mooi getapt goede schuimkraag.
    Daarna bestelde we 2x de Pompodori tomatensoep. Het duurde circa 30 minuten voor een Soepje, dat met 10 minuten bij de gast kan zijn ,immers er weinig tot geen lunchgerechten zijn bestelt ,en die waren er voor zover we konden zien niet.
    Tomatensoep weinig smaakstoffen, en de linzen halfgaar.
    Ik adviseer in het vervolg verhaal te doen bij de gast dat het iets langer kan duren

Verder een erg mooi interieur .