Nieuwste foto's in Bergeijk

Laatste updates in Bergeijk

1. Lia Schouten's profielfoto
    Lia Schouten heeft een recensie geschreven voor Tante Thee

Best oke gegeten…
    Maar… we gingen alle 4 met honger naar huis en moesten wel €70 betalen voor 1 mini glaasje soep en 1 etagère van 2 verdiepingen, voor 4 personen. Echt niet voldoende. Ook weinig bediening / langzame service.
    Niet voor herhaling vatbaar dus!

1,7
  2. Angelique Rooijakkers's profielfoto
    Angelique Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor Tante Thee

Angelique Rooijakkers

Het was gezellig, lieve dames, lekkere high thee, heerlijke soep, broodjes iets langer i d oven, maar verder, toppie.

6,1
  3. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor De Hofkaemer

Bart

Ik heb gisteravond met mijn vrouw dit restaurant bezocht. Zelden heb ik meegemaakt dat een ober/eigenaar zo ongelovelijk veel energie steekt in een onzin verhaal over streekproducten en zo weinig in het bereiden ervan. De tafel waaraan je hoopt te genieten is ontzettend ongezellig volgeplakt met logo’s van leveranciers. Je krijgt het idee dat de eigenaar gesponsord wordt. Tot overmaat van ramp vind de ober/eigenaar het nodig om elk ingrediënt dat op tafel beland te omschrijven. Tot op het niveau dat het bijna beledigend is. Deze gast denkt werkelijk dat ik niet weet hoe bloemkool eruit ziet!
    Hij doet dit bij elk stukje groente (5 stukjes van 3 bij 3 centimeter).
    De ober vond het geven van deze non info belangrijker dan de conversatie die ik met mijn lieve echtgenote had. En dat is super storend.
    De aanwezigheid van de ober/eigenaar (hij hangt over de tafel), is ronduit storend en onfris. Hij kruipt ongeacht of je in gesprek bent of niet, in je bubbel, en het duurt te lang voor hij daar weer uit is!
    Bij het stukje rode biet zei hij heel verrassend: Rode biet, bij de bloemkool,,,,,, enz. Toen hij eindelijk weg was wisten we van ergenis niet meer waar wij het over hadden.

Een biefstukje met pepersaus (die overigens naar instant-jus smaakt) en het lokale assortiment van groeten en een zak friet, van in totaal 28 euro hebben we zo snel mogelijk weggewerkt omdat we deze hut graag wilden verlaten.
    De rekening liet ook op zich wachten, maar uiteindelijk kwam de ober/eigenaar op z’n bergschoenen de rekening overhandigen. Hij keek ons nog hoopvol en vol verwachting aan, het leek erop dat hij een afsluitend compliment verwachte.
    Die kreeg hij niet. Ik wilde hem nog zeggen; kerel als we geen cadeaubon van deze tent hadden gekregen waren we nooit in dit kneuterig onogelijk etablissement geweest.
    En al krijg ik nog een cadeaubon van de Hofkaemer, dan komen wij niet.

Pluspunten van de hofkaemer: Een grote selectie biertjes op fles, lekkere mayonaise bij de frietjes.

Minpunten van de Hofkaemer: Rare opdringerige bediening, krankzinnig uitgebreide kaart (dus niks is echt goed), lang wachten in studentikoze omgeving. Passieloos voedsel, eindeloos gezeur over unique selling point het streekproduct.

Hier moet je gewoon niet zijn. Er zijn niet heel veel restaurants in Bergeijk maar ieder ander is beter dan deze. Voor de duidelijkheid: Ik heb geen belang of relatie met welke restaurateurs in deze omgeving dan ook.

3,5
  4. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor China Garden
    Chinees-Indisch Bergeijk

Online een Chinees Indische rijsttafel voor 2 personen besteld en wat gebakken banaan.
    De foeyonghai hai was slap en smakeloos. De nasi en bami smakte naar niets. De gebakken banaan had als omhulsel een slap deegjasje zodat dit de slechtste gebakken banaan was die ik ooit gegeten had. The tjaptjoi was flauw met weinig en slappe groeten. The saté werd vergezeld door saté saus die smaakte alsof iemand een potje pindakaas met extra veel water verdund had en verder niets had toegevoegd. De gebakken garnalen en de koeloyuk hadden een kant en klare saus uit een fles rode saus zonder smaak. Het Indische rundvlees ook flauw en niet te herkennen als een indisch gerecht en het dieptepunt was de volledig tot pap gekookte boontjes uit blik in een naar niets smakende heldere saus. Bij het bestellen zou het 55 minuten duren voordat we het konden ophalen. Echter dat was ernstig onderschat.in het restaurant moest ik nog een verdere 40 minuten wachten. Wachttijd totaal 1:35. Kwaliteit erg slecht. Snap niet dat zoveel mensen daarvoor zo lang in de rij staan.

1,9
  5. Mart Overdijk's profielfoto
    Mart Overdijk heeft een recensie geschreven voor De Hofkaemer

Mart Overdijk

Het concept is goed; streekproducten gebruiken. Service is slecht.
    Voorbeeld; na het omwaaien van een speciaal glaasje liqueur kreeg de dame in kwestie te horen van de eigenares:” je moet hem wel opdrinken”. Een botte opmerking. Een nieuw glaasje aanbieden is niet meer dan billijk.
    Varkensvlees was droog en veel te doorbakken. Na dit te hebben gemeld aan de ober was ook toen de reactie: “ wilt u dat zelf vertellen aan de kok/eigenaar. (De ober was zijn vrouw en hij durfde het niet zelf te doen.). Erg jammer voor een restaurant die zulke mooie producten levert.

6. Margo Hoeks's profielfoto
    Margo Hoeks heeft een recensie geschreven voor Eddies

Margo Hoeks

Over het algemeen lekkere gerechtjes!

7. Petra Scheerens's profielfoto
    Petra Scheerens heeft een recensie geschreven voor Eddies

Petra Scheerens

We hebben lekker gegeten en de bediening was goed, aardig personeel.
    Er heerste een gezellige sfeer.

8. Cees's profielfoto
    Cees heeft een recensie geschreven voor China Garden
    Chinees-Indisch Bergeijk

Online bestellen en een tijd afspreken lijkt een ideaal. Behalve als je dan vervolgens nog een uur moet wachten. Buiten.
    Nooit meer, ik ga wel naar Eersel

3,6
  9. Jose's profielfoto
    Jose heeft een recensie geschreven voor Bosporus

Heerlijke kapsalon afgehaald, goede verhouding groente vlees, frites, voldoende saus, kortom perfecte kapsalon

10. Ruud van Oeffelen's profielfoto
    Ruud van Oeffelen heeft een recensie geschreven voor Bosporus

Op 10 april '21 om 17.51 u besteld waarna bericht dat aflevering na ongeveer een uur zou geschieden. Om 19.30u nog steeds niets vernomen waarna telefonisch contact bezorger over 5 min zou uitrijden om te bezorgen in Luyksgestel. Om 20.15 u komt bezorger pas, omdat ik honger had bestelling aangenomen. Die bij openen bleek koude friet te bevatten, een karige niet verse salade met sla en 1 stukje tomaat en komkommer. Portie vlees/ friet ondermaats voor een schotel. Kortom slecht!

11. fam. kea's profielfoto
    fam. kea heeft een recensie geschreven voor Eddies
    Nederlands Bergeijk

Lekker en leuk opgemaakte gerechtjes. Leuk idee om de mogelijkheid te hebben om verschillende gerechten te proeven. Bediening was vriendelijk en snel.

12. W.r's profielfoto
    W.r heeft een recensie geschreven voor Bosporus

Laat aangekomen in de kempervenen.
    Net te laat om nog iets te eten op het park.
    Bestelling gemaakt en nummer van het huisje op.
    Het park door gegeven.
    Service super goed. En bezorger super vriendelijk.
    Maar dan het eten nou mensen zit je op de kempervenen. Heb je zin in shoarma, pizza.
    Bestel dan bij bosporos want het eten is super lekker.

Thanks voor de top service.

13. Corine's profielfoto
    Corine heeft een recensie geschreven voor Koffie Corner 't Stoom

Wat een mooi zaakje, keurig aangekleed. Boven een kampeerzaak en tuinmeubelen.

14. Bert Hesemans's profielfoto
    Bert Hesemans heeft een recensie geschreven voor China Garden
    Chinees-Indisch Bergeijk

Denk dat ze een nieuwe kok hebben, het eten is echt slecht, bami smaakt naar niets het lijkt wel een hoopje meel, bami pangang spek bestaat nog alleen maar zeker 80% uit vet. Hoop maar dat ik geen buikgriep krijg van dit zooitje, ga nooit meer hier naar toe, zeker gezien de reactie die ik kreeg toen ik hierover mijn beklacht deed. Met andere woorden u bent gewaarschuwd.

15. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

Toine

Vandaag een kop koffie met een aardbeienvlaatje besteld.
    Nou dat aardbeienvlaatje was minimaal 3 a 4 dagen oud.
    Terug gegeven, en er kon nog geen sorry af.
    Schaam je om zulk oud slap spul te verkopen.

3,1
  16. Biekebol's profielfoto
    Biekebol heeft een recensie geschreven voor Buon Gusto

Biekebol

Is niet meer wat het geweest is. Ik vond het eten te flets en de bediening niet echt professioneel (veel dubbelop komen vragen).
    Als je Pasta met garnalen en rode pepertjes en knoflook bestelt verwacht je toch iets met een bite, maar het smaakte alsof alles in een slap bouillonnetje was afgekookt. De runderhaas was ok, maar niet echt origineel, gewoon een balsamicosausje en verder niets. Als bijgerecht bij runderhaas spaghetti??? Nee dank je.
    Ik vond het zijn geld niet waard. Niet meer voor herhaling vatbaar.

4,7
  17. Paulus q's profielfoto
    Paulus q heeft een recensie geschreven voor China Garden

Paulus q

Net eten afgehaald smaak was goed maar koud en louw laatste keer daar geweest.
    Even gebeld en uitgelegd dat ik er net was geweest kreeg alleen begrijp u niet. Wat wil u bestellen.
    Jammer weer klant kwijt.

18. Heikens's profielfoto
    Heikens heeft een recensie geschreven voor Tante Thee

Heikens

Heerlijk gegeten en de bediening prima, maar op de vraag om een glaasje water voor mijn vrouw, die onlangs hersteld is van tongkanker en geen speekselklieren meer heeft, dus moeite heeft met het slikken werd gezegd dat haar baas hier niets aan verdiende. Dit is ons in het noorden van het land nog nooit overkomen, jammer! Wat een onkosten.

19. Patricia Tilborghs's profielfoto
    Patricia Tilborghs heeft een recensie geschreven voor Volte
    Eetcafé Bergeijk

Het eten en drinken was heel lekker en gezellige sfeer

20. A. van 't Ent's profielfoto
    A. van 't Ent heeft een recensie geschreven voor Wan Fung

A. van 't Ent

Eten was uitstekend. De bediening ook. De sfeer was bij ons goed. Maar in het restaurant wat minder omdat wij de enige gasten waren. Overigens een aanrader.