Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bergambacht verdeeld zijn.

Na een aantal maal hier lekker te hebben gegeten, viel het nu zwaar tegen. Waar gewerkt word, worden fouten gemaakt. Maar dit sloeg werkelijk alles.met z, n drieën uit eten, voorgerecht ging prima, hoofd gerecht ging mis. Ik kreeg mee dat er aan de tafel iets niet goed was gegaan, om het daar goed te maken is 1van onze hoofd gerechten gebruikt, zodat toen wij ons gerecht bijna op hadden mijn zoon pas het hoofdgerecht kreeg. Tevens waren de sausjes bij de spareribs vergeten. Om dit verhaal niet te lang te maken, fouten oké, maar liegen dan houd het op. Dat kun je niet meer goedmaken door een gratis dessert aan te bieden op het moment dat de klant gaat betalen, dat had direct moeten gebeuren. Ook aan de kassa was het een knullige vertoning. Nee zo ga je niet met klanten om.

L. Verhart

Wij hebben met acht personen heerlijk gegeten. De gasten die wij meegenomen hadden waren blij verrast met het restaurant. Wat een uitgebreide kaart en heerlijk eten. Ook vriendelijke bediening en op tijd eten.
    Dus; weer voor herhaling vatbaar!

A v d Heuvel

Prima in alles! Prima door de persoonlijke benadering. Héél belangrijk. Nog wensen weten te herinneren van het vorige bezoek wat toch al weer even geleden was. Toppie.

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Ook oog voor de kinderen. Kom er vaker, het is een gezellig eetcafé.

Deur blijft op slot wilde ik zeggen. Voor niks gegaan op 2e Paasdag 's avonds.

Schouten

Eten was prima in orde, maar voor ons als geheel geen uitblinker...

J suyker

Zeer slecht, ondanks de openingstijden steeds de deur op slot. Zo ook weer op donderdag 16 maart, om 18.15. Niet aan te raden, je komt voor niets.

Tja, laat ik beginnen met de prijs/kwaliteit. Kwaliteit is goed, maar de prijs is pittig. Voor hetgeen je krijgt, en ook voor de hoeveelheid betaal je wel heel erg veel.

De zeer corpulente gastvrouw is veel te attent, dat werkt echt op je zenuwen. Overal blijft ze aan tafel hangen waardoor de gasten die echt aandacht nodig hebben niet hetgeen krijgen waar ze om vragen. De gastvrouw roept aan tafel bij de gasten ook nog even een leerling ter verantwoording over het te vroeg aanbieden van de kaart. Dat doe je niet!

Eten was lekker, al laat hert best lang op zich wachten. Ik met een lekkere aardappelgarnituur. Frites alleen is echt te weinig, zeker voor de prijs. Onlangs hebben ze maar besloten om de heerlijke witte wijn niet meer per glas te verkopen, maar uitsluitend per fles. De plank word mis geslagen in dit geval.

Anke van Beek

Valentijnsmenu: wat een feest!! Vriendelijke ontvangen bij binnenkomst, bediening: persoonlijk en goed geadviseerd. Ondanks drukte was het geen probleem dat een extra persoon werd meegenomen.
    Helemaal top en wij komen zeker terug.

Zeer goed gegeten zoals altijd, nooit slechte ervaringen gehad.

Wij vonden het te donker in de hoek waar we zaten. Voor de rest top!

Vanavond met een gift for 2 card geprobeerd bij de arendshoeve te eten. Deze werd echter niet geaccepteerd terwijl we wel gereserveerd hadden voor een gift for 2. Aan de telefoon werd vertelt dat een e-ticket niet nodig zou zijn (tot viermaal toe), toen wij in het restaurant kwamen werd gezegd dat we wel een e-ticket nodig hadden en dat we daarom van de kaart moesten eten. Ook werd ons zeer onvriendelijk meegedeeld dat onze kaart wel verlopen zal zijn terwijl wij op de site van gift for 2 gereserveerd hebben voor de arendshoeve. Onze kaart was dus nog wel geldig. Wij zijn niet te spreken over de service van de arendshoeve

van Ieperen

Heel erg lekker eten en de bediening is over het algemeen snel. Sommige dingen zijn aan de dure kant.

whpoot

A. Zondervan

Heerlijk gegeten, prima bediening en super lekkere gerechten! Daar kun je terug komen!

Jos Klarenbeek

Heerlijk gegeten op het terras met een vlotte en gezellige bediening.

Dirk

We stonden woensdag middag 18-2-2015 om 15:50 uur met mijn bijna 93 jarige schoonvader voor de deur. We zijn om het pand gelopen maar konden geen openingstijden vinden op het pand. Inmiddels waren er nog twee auto's bijgekomen die ook wat wilden gebruiken, ook twee wandelaars kwamen nog voorbij. Zij waren allen zeer teleurgesteld!
    Toen wij vertrokken kwam er een auto aanrijden om 16:00 uur die waarschijnlijk achterom naar binnen ging. Ik vind dit erg jammer, openingstijden zouden bij de deur moeten staan. In plaats van het klapbord ingeklapt voor een deur.

Al diverse malen bij Hof21 in Bergambacht gegeten en nog niet één keer teleurgesteld. De sfeer binnen is modern maar toch met een warme uitstraling.

De bediening netjes en beleefd. Ruim gevarieerde menukaart die met regelmaat verandert. Het brood vooraf is kakelvers en op het ruime voor- en hoofdgerecht geen aanmerkingen en ook het dessert was dik in orde! Prima huiswijn overigens!

Met Hof21 kan je voor de dag komen als je iemand leuk en gezellig mee uit eten wilt nemen!

Tja, al vaak geweest, en steeds wordt het iets minder. Carpaccio was altijd super, maar nu een natte bende uit de diepvries. Smakeloos. Het is het gewoon net niet, prijzen zijn pittig. Volgende keer weer ergens anders.

Met zes personen gegeten en wij waren wel tevreden! Personeel heel vriendelijk en mijn dochter mocht zelf haar ijsje creëren. Erg leuk! Sfeer goed, eten goed en een gezellige inrichting. Wij komen zeker terug, zeker mijn dochter.

Lunch, 2 broodjes, 29,90 euro afgerekend. Personeel rokend in het restaurant incl. de kok. Slechte zaak. Behoorlijk ontevreden. Voor ons geen lunch meer bij dymphi.

Al jaren een prima ervaring. Altijd goed geholpen. Vanavond de laatste keer geweest. Gerecht besteld zonder uien. En wat kreeg ik sate met uien. Bord terug en toen zaten er ook nog uien door de salade. Kreeg een extra schaaltje salade zonder uien. Bij het eerste gerecht ook een donker biertje genomen (dubbel). Later om nog een biertje gevraagd en toen kreeg ik een trippel. Toen ik de serveerster aangaf dat dit verkeerd was vertrouwde ze me niet en ging eerst in haar computer kijken of ik wel gelijk had. Toen het bier omgewisseld werd vroegen we haar hoe het kwam dat er zo veel fout ging, gaf ze als antwoord wij zijn ook mensen. Daar konden we het mee doen.

G. de Jager

Prima restaurant. Diverse keren gegeten, goed en prima personeel.

Dimphis is nog maar net open en dat is eigenlijk wel te merken. Het personeel wil wel maar is niet snel genoeg of niet erg goed ingewerkt. De gerechten die uit de keuken komen zijn simpel en niet erg netjes opgemaakt. Mijn carpaccio komt uit de diepvries. De garnalencocktail zwemt weg in zijn eigen vocht en mijn kipsate was niet overal even gaar. De nagerechten zijn simpel maar was het enige wat redelijk overeind bleef. Nog een hoop werk te verzetten voor het personeel.

Na een bezoek aan het WK Hockey in Den Haag op weg naar huis per toeval bij Hof21 terechtgekomen. We werden vriendelijk ontvangen ondanks onze oranje outfit.... We hadden niet gereserveerd, maar dat was geen probleem, we mochten zelfs nog uit 2 tafeltjes kiezen. Drankjes werden netjes opgenomen, even een vriendelijk praat, vers gebakken brood met kruidenboter en de menukaart werden gebracht. Voorgerechten carpaccio en tomatensoep waren prima. We kozen allebei voor een hoofdgerecht van het bord: ossenhaaspuntjes in truffelsaus en scholfilet met risotto en garnalen. Beide gerechten waren overheerlijk en werden begeleid door garnituur op bord. Daarnaast werden frietjes, warme groente en salade geserveerd. Alles vers en lekker van smaak. Uitermate vriendelijke, maar zeker geen opdringerige bediening. En dat alles voor een zeer acceptabele prijs! Wij hebben een leuke ervaring bij Hof21 en kunnen deze gezellige brasserie bij iedereen aanbevelen!

corinette

Het eten is altijd super! Echt een aanrader.
    De prijs/kwaliteit vinden wij ook heel goed. Je krijgt veel voor je geld.
    De service kan beter, hebben we ondervonden. Nadat ik hete koffie over me kreeg en tevens nog 2 tafelleden jus over de kledij, geen excuus niks. Van de zeer jonge ober hadden we dit ook niet verwacht, maar wel van zijn meerdere toch? Ze zeiden alleen: hij moet het nog leren. Dit is zeker zo, kan ieder gebeuren, maar een excuus of een gratis drankje was wel op z'n plek geweest.

De inrichting is erg leuk. We verbaasden ons over de lage prijzen. Toen we ons eten kregen snapten we het wel. Het was erg basic en niets bijzonders. Mijn carpaccio erg dik gesneden. Het hoofdgerecht kipspies zat geen smaak aan. Gewoon niet gekruid of gemarineerd. Voor ons geen tweede keer.