Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Berg en Terblijt verdeeld zijn.

1. De ervaring ..wij hebben eerder bij jullie gegeten en was goed ..maar met kerst dit jaar viel het erg tegen ..de kwaliteit was niet goed .smaak viel tegen ..flauw .droog ..was het veel geld absoluut niet waard ..dus is dat laatste keer geweest dat wevoor jullie restaurant hebben gekozen ..
    Mvg

4,3
  2. 11 dec 2016, i.v.m. mijn 70e verjaardag hier gaan brunchen met mijn gezin bestaande uit 6 volwassenen en 2 kleinkinderen van 12 en 14 jaar. Gezien de prijs van 45 euro p.p. vonden wij het nogal een tegenvaller. Vooral het hoofdgerecht. Weinig te kiezen, puree bijna koud, gebakken aardappels niet lekker, alleen sperziebonen en rode kool. 2 soorten vlees. Pastagerechten waren beter.
    Voor kinderen zou het een mooi gebaar zijn om bijv. 30 euro te tellen. Als tussendoortje een bijna koud ieniemienie kaaskroketje. Er is geen dessertbuffet. Er wordt 1 bordje met ijs aan tafel geserveerd. Wel lekker overigens. Een aantal jaren geleden hier ook geweest, toen was het perfect. De bediening is vriendelijk. De entourage prachtig. Een warme trui of vest is een aanrader. Wij waren teleurgesteld. Hebben de lat echt niet zo hoog liggen, maar voorlopig is dit niet voor herhaling vatbaar.

3. Lekker gegeten. Hoeveelheid is ruim voldoende.
    Bediening mag vaker langskomen voor drank.

4. Leyla Verstijnen

Vrijdag avond 30 september ben ik daar gaan eten, onbeperkt spareribs eten. Het was echt heerlijk, echt een aanrader. Goede en lekkere spareribs en heerlijke zelfgemaakte frieten.

5. Wij eten hier vaker maar de kwaliteit en service zie ik steeds verder achteruitgaan! De voorlaatste keer vergaten ze gewoon onze bestelling op te nemen, na 30 min maar eens gaan vragen of we nog mochten bestellen! Hierna nog bijna 45 min moeten wachten!
    De laatste keer bijna 1 uur moeten wachten! Vond de spare ribs waterig smaken, net of deze ontdooid waren!
    Heel jammer! Je leest dezelfde revieuws ook al van 2 jaar geleden!
    Ik zou ook de trampoline weghalen of n nieuw doek en n net erom heen doen!

6. 8 juni was het zover. Speciale verjaardag, op een speciale plek. Van te voren doorgesproken. Iedereen zou eigen keuze maken. De zon scheen. Achter op het terras met mijn visite, na ontvangst een toast uitgebracht.

Het voorgerecht buiten op het terras genuttigd. De kleinkinderen genoten ondertussen op de trampoline en het springkussen. De rest van het diner binnen gebruikt. Een ontspannen sfeer, iedereen genoot. Van elkaar en van het lekkere hoofdgerecht en toetje.

Een feest met mooie herinneringen, een goede keus en ambiance. Een aanrader! Goed verzorgd, lekker eten, Vriendelijk personeel en fijn contact met de eigenares.

7. Klaas en Alie

Het waren maar 3 dagen, maar wat hebben we genoten van de warmte die dit hotel uitstraalt. De kamer had een inpandige gevel wat een leuk effect geeft en door de gastvrijheid voel je je er direct ''thuis''. En dan de keuken,
    heerlijke gerechten en zeer creatief geserveerd. Hartelijk bedankt.

8. Carla alderden

Drie dagen in hotel de potkachel verbleven, top. Maar het meest top was het haute cuisine diner, geweldig en voor die prijs echt super.

Bedankt koks 😎

9. jan de jong

Zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Het eten is echt fantastisch.

10. Isabella

We hebben genoten van de high tea, was goed verzorgd. Wat wel een afknapper was waren de thermoskannen heet water op de tafel. Zou leuker geweest zijn als er theepotten op tafel stonden... misschien een tip?

11. Onverwachts uit eten bij van alles get, heerlijk gegeten, correcte bediening, vriendelijk personeel en een mooie zaak met groot buitenterras waar we zeker teruggaan!

12. Internationaal Berg en Terblijt

Goede bediening op een leuke plek met speelweide voor kinderen. Eten zeer matig. Bij de vitallo tonnato was het zoeken naar de tonnatto. Bij de salade met gambas waren de gambas lekker maar geen dresssing in de salade gebruikt. De victoriabaars was waterig en de kreeftensaus smaakte nergens na. Al met al het was niet best!

5,5
  13. Vandaag bij Van Alles Get gegeten. Ik had een cadeau bon van 50 euro. We bestelden als nagerecht crème brûlée. Na 15 minuten kwam de kelner zeggen dat er geen crème brûlée was. Nou jammer dan, onze rekening was 40 euro na aftrek van de crème brûlée. Bij het afgeven van de bon werd mij verteld dat ik geen geld terug kreeg. Ja dit begrijp ik volkomen. Ik zei dat ze dan maar een tegoed bon van 10 euro moesten geven. De kelner vertelde dat dit ook niet mocht van de baas. Ik heb verder geen ruzie gemaakt, de jongens die daar werken kunnen hier niets aan doen.

Ik vind het ronduit schandalig (wij gaan hier regelmatig eten). Ik denk dat dit de laatste keer was. Lekker makkelijk geld verdienen.
    Gertje

14. Xenia marion

Het was heerlijk en die tongstrelende chocolade verleiding. Ben je in de buurt; het is het omrijden waard!

15. Familie Feij

Wij hebben met 11 personen op 30 december daar gegeten. Wij waren dik tevreden!! Een prima locatie...
    Hartelijke groeten, Doris en Jean Feij.

16. Vandaag een (kerst) High Tea met collega's bij van Alles Get gehad. Alles was supergoed verzorgd. Kwaliteit van het eten was prima. Er was genoeg te eten en te drinken. De locatie was modern en gezellig ingericht. Het eten wat over was konden we meenemen in papieren zakjes. We hebben een gezellige middag gehad die absoluut voor herhaling vatbaar is.

17. Vandaag eten (girosschotels) gaan halen en in het restaurant was het niet druk. Er stonden 7 jonge dames bij elkaar te kletsen / met hun mobiletje te spelen. De bestelling kon snel gedaan worden, toen stopte het. Er kwamen mensen binnen die ging zitten aan een tafeltje, deze mensen hadden het 1e gerecht al op en waren aan het 2e bezig terwijl ik nog steeds niets had gekregen. Na ruim 45 minuten ben ik toch maar gaan vragen en kreeg het gevoel dat ik niet serieus genomen werd. Op dat moment wisten ze in 1 keer niets meer van mijn bestelling en werd toch ff snel iets gebracht. Over een compensatie voor het ongemak werd niet gesproken, na zelf vragen kreeg ik net bijna 10% korting op het geheel. Vriendelijk waren ze niet, ook niet een Griekse meneer die juist het tegenover gestelde van vriendelijk is. Thuis aangekomen bleken er veel friet in de bakjes te zitten en een karig hoopje tzatziki erbij te zitten.

Wij dachten een goede Griek bij ons in de buurt te hebben gevonden, niet dus. We zijn een deseptie rijker, hier komen wij nooit meer.

5,5
  18. Wij hebben erg genoten van een culinaire belevenis op 8 en 9 december in restaurant de Potkachel. Prachtig opgemaakte borden,een lust voor het oog en smaakpapillen. Wat ons betreft: een aanrader!

19. We vonden het drie gangen menu lekker, alleen de combinatie hertenbout met Oosterse saus ging niet samen! Aangenaam van sfeer en vriendelijke bediening, zeker om nog eens weder te keren!

20. Wij hebben op 24 en 25 november 2015 in restaurant De Potkachel uitstekend gedineerd. Het eten was voortreffelijk en werd heel mooi gepresenteerd. De bediening was geweldig en zeer behulpzaam. Op beide dagen hebben wij boven verwachting gedineerd. De prijs kwaliteit verhouding is geweldig. Het is een aanrader als u in de buurt bent om bij restaurant De Potkachel in Berg en Terblijt te gaan dineren.

21. lieke kock

Heerlijk gegeten bij de potkachel! Mijn man genoot van 4 stukjes vlees die precies goed gegaard waren. Zelf had ik 3 mooie stukjes zalm die heerlijk zacht waren. Dit alles geserveerd op een langwerpig bord, echt heel mooi! En lekker helder groentesoepje vooraf. Het hoogtepunt vond ik echter het nagerecht. Een heel mooi kaasplankje met 4 verrukkelijke kazen. Stroop en vijgenbrood erbij geserveerd. Helemaal top!

22. Ansicht een gezellige locatie. Maar... Bediening is niet langzaam maar heel erg langzaam. Drinken moet je om vragen, bediening is dus niet attent. Eten is te vet en en niet smaakvol. Voor tapas veel te grote porties. Niet voor herhaling vatbaar. Jammer.

23. Recent met een aantal personen gegeten. De moderne ingerichte ruimte is kil en zakelijk en de akoestiek laat veel te wensen over. Hoewel de bedienende medewerkers attent en vriendelijk acteren zijn de spijzen van friture-kwaliteit: weinig creatieve presentaties en tegenvallende smaak. Verlepte salade met weinig dressing in een puntbakje een varkenshaas saté met veel te zoet saus (uit een potje?)

24. Koelman van Doornik

Wat een geweldige keuken, het eten, de opmaak en de aandacht die er aan besteed is top. We komen graag een keer terug.

De kamer was ruim en schoon, prijs/kwaliteit verhouding is super

25. Leuke brasserie, we zaten buiten op het terras, alleen jammer dat het zolang duurt eer je het eten krijgt.

5,9
  26. Zeker al voor de vijfde keer hier heerlijk gegeten. Alles is hier even vers en heel divers. De bediening is snel en heel vriendelijk.

27. Na twee jaar geleden hier heerlijk en gezellig te hebben gedineerd hebben wij hier weer een tafel gereserveerd. Bij binnenkomst was er niemand die ons ontving, dus maar het overvolle restaurant binnengegaan waar ons werd verteld maar een vrije tafel op te zoeken.

Bij de bestelling van de gerechten werd er bestek bij mijn vrouw weggehaald, zodat ze alleen een vork en mes over hield. Haar voorgerecht bestond uit een garnalencocktail die ze dus heeft moeten nuttigen met een vork en mes van het hoofdgerecht. De wijn werd al gebracht en geopend tijdens het aperitief, we moesten zelf maar inschenken.

Het hoofdgerecht voor mij een trio van wild en voor mijn vrouw tournedos werd geserveerd zonder b.v. een patatje. In een nagerecht hadden we geen trek. Zelf nam ik een Irish coffee waar ze volgens mij maar enkele druppels whisky in hadden gedaan en dat voor een bedrag van 8,50. Wij gaan hier dus nooit meer dineren.

4,9
  28. Spare rib avond. Spare ribs waren best lekker, maar de wachttijd? Echt niet normaal. We waren er bijna uitgelopen! Een uur wachten! Mensen die na ons binnen kwamen kregen wel direct hun spare ribs. Mensen die al een half uur voor ons zaten waren ook al die tijd aan het wachten. Personeel weet niet waar het mee bezig is. Heel erg jammer voor zo'n mooie zaak! Teleurstellende ervaring. Kom hier dus ook niet meer terug, hoewel het eten best lekker was. Maak dan geen reclame met onbeperkt spareribs als je ze niet wil/kan leveren. Tot nooit meer. Jammer.

29. Afgelopen vrijdag met twee personen op terras gegeten. Smaak was zeer goed en ruim voldoende. Prijs viel in het niet bij de hoeveelheid. Ga er beslist nog een keer naar toe. Twee maal pasteitje met friet geweldig.

30. Nimwegen van

Fantastisch. Mooie, schone kamer en badcel. Het eten was overheerlijk (complimenten voor de kok(s). De service en bediening van de heer Heemskerk, mevrouw Chaudron en personeel waren geheel naar wens. Alles bij elkaar een hotel om terug te keren. Onze welgemeende complimenten.