Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Berg en Terblijt verdeeld zijn.

Heerlijke gyros.
    Jammer dat er vaak chaos is en je het verkeerde gerecht krijgt.
    Vriendelijke bediening.

Afgelopen donderdag gaan eten, het was niet zo een succes!
    Salade van €14,50 zonder dressing, bier waar het schuim al van was ingezakt, satèsaus kant en klaar!
    Niet voor herhaling vatbaar.

J.Jansen

Paar keer gegeten, niets bijzonders maar voor snelle hap! Bij de laatste keer zo lang gewacht dat de zin over was.
    Personeel bestaat allen uit jongeren die hun best doen maar van Horeca geen kaas gegeten hebben.
    Baas steekt geen hand uit de mouw als het nodig is, kwaliteit van eten? In mijn optiek mag degene die de keuken presenteert op kookles.

B.Dormans

Eten was best lekker ...mag ook wel als je er zo lang op moet wachten..een ongelooflijke 2 uur en 15 min tot de hoofdgerecht moeten wachten , waarvan je de bij behorende salade ruim een half uur vantevoren krijgt ( die eet je natuurlijk meteen op want je sterft van de honger ) ...geen een bestelling liep gesmeerd , er was altijd wel iets of iemand vergeten en de wacht tijden zijn absurd lang ...de nagerecht wilden ze bedienen op een bomvol tafel waar we net met 13 man de hoofdgerecht hadden genuttigd...we zijn zelf maar gaan ruimen .Al met al zal ik hier nooit en te never meer een voet binnen zetten...waardeloooooos en dat met een hoofdletter !!!

Cees Bekker

V. Crapels

We zijn op 5 mei onbeperkt spareribs gaan eten bij Van Alles Get met 5 personen. Dit is ons zwaar tegen gevallen. Het waren niet de spareribs die ze normaal serveren. Deze waren niet lekker. De bediening liet ook te wensen over, 5 drankjes besteld er staan er 10 op het dienblad, maar er waren er maar 4 voor ons. Het 5de drankje liet op zich wachten.
    Wat ook ons betreft was dit de laatste keer bij Van Alles Get.

Roderick

Eten was goed, bediening was zeeeeeeeeeeer slecht. Lege borden stonden veel te lang op de tafel. Borden van het voorgerecht stonden nog op tafel toen de hoofdgerechten er al aankwamen. Wilden nog iets bestellen maar werden maar niet gevraagd. Hebben zelf aan de bar de rekening moeten vragen. Toppunt was nog dat de bediening buiten stond te roken terwijl de mensen binnen zaten te wachten.

Super griek de allerbeste in de buurt
    Gaat ook zoals in Griekenland eraan toe beetje chaotisch
    Maar t is t wel dubbel en dwars waard
    Een dikke 10

Jan en Henny

Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden. Compliment voor de koks. We komen al jaren in het hotel en hopen dat nog lang te mogen doen.
    Laatste verblijf 14 tot 17 maart 2017

Slechte service eten was niet lekker

Aan eten niet toegekomen. Na 3 kwartier geïnformeerd wanneer het eten verwacht kon worden. Afwerend handgebaar en de opmerking ' het is druk'. Na een uur de opmerking 'ligt nu op de grill'. Geen excuses, niks, geen vraag of we bijvoorbeeld nog wat moesten drinken. Salade gekregen en na weer een kwartier wachten naar de bar gegaan om af te rekenen. Volgens eigenaar lag het ook nu weer op de grill. Bij een weerwoord zegt hij "tot ziens" en loopt weg. Drankjes betaald en vertrokken. Tot ziens zit er niet in, onprofessioneel. Wel het afhaalgedeelte laten doorlopen en de zittende gast laten wachten zorgt voor extra ergernis

Wat een slecht eten en bediening is hopeloos.

Sfeervol sjiek Grieks restaurant van topklasse. Het kan er wel druk zijn, maar dat zegt alleen maar het positieve over het eten. Personeel is netjes en vriendelijk, wanneer ze tijd hebben maken ze een gezellig praatje met je. Het eten is heerlijk, je proeft de goede kwaliteit van het vlees wat zacht, mals en vers proeft. In alles proef je de liefde van de keuken. Kortom geweldig. De eigenaren zijn een jong enthousiast koppel met veel energie die de zaakjes goed op orde hebben. Zij weten wat ze willen! Ga zo door respect!

Triest,hadden vrijdag 27/2/2017 gereserveerd met 4 personen om 19.00 uur.
    Bleek dat ze dit niet genoteerd hadden,werd ons gevraagd of we voor iets speciaals kwamen anders konden ze ons wel naar een andere locatie sturen,Belachelijk.Hadden ook kunnen zeggen,ga even aan de bar zitten,neem een drankje als er dan een tafel vrij komt kunnen jullie plaats nemen.
    Wij zijn er nog nooit gaan eten,maar zullen er ook Nooit meer heen gaan,Trouwens reservatie was door vriend van ons gedaan die 25/2/2017 had gebeld.
    Misschien had diegene die decreservering moet noteren het op een bierviltje gedaan. Jammer

Prima gegeten voor weinig geld. Mooi interieur wat je in eerste instantie niet verwacht. Kan nog wel winst geboekt worden in service/personeel.

De ervaring ..wij hebben eerder bij jullie gegeten en was goed ..maar met kerst dit jaar viel het erg tegen ..de kwaliteit was niet goed .smaak viel tegen ..flauw .droog ..was het veel geld absoluut niet waard ..dus is dat laatste keer geweest dat wevoor jullie restaurant hebben gekozen ..
    Mvg

11 dec 2016, i.v.m. mijn 70e verjaardag hier gaan brunchen met mijn gezin bestaande uit 6 volwassenen en 2 kleinkinderen van 12 en 14 jaar. Gezien de prijs van 45 euro p.p. vonden wij het nogal een tegenvaller. Vooral het hoofdgerecht. Weinig te kiezen, puree bijna koud, gebakken aardappels niet lekker, alleen sperziebonen en rode kool. 2 soorten vlees. Pastagerechten waren beter.
    Voor kinderen zou het een mooi gebaar zijn om bijv. 30 euro te tellen. Als tussendoortje een bijna koud ieniemienie kaaskroketje. Er is geen dessertbuffet. Er wordt 1 bordje met ijs aan tafel geserveerd. Wel lekker overigens. Een aantal jaren geleden hier ook geweest, toen was het perfect. De bediening is vriendelijk. De entourage prachtig. Een warme trui of vest is een aanrader. Wij waren teleurgesteld. Hebben de lat echt niet zo hoog liggen, maar voorlopig is dit niet voor herhaling vatbaar.

Lekker gegeten. Hoeveelheid is ruim voldoende.
    Bediening mag vaker langskomen voor drank.

Leyla Verstijnen

Vrijdag avond 30 september ben ik daar gaan eten, onbeperkt spareribs eten. Het was echt heerlijk, echt een aanrader. Goede en lekkere spareribs en heerlijke zelfgemaakte frieten.

Wij eten hier vaker maar de kwaliteit en service zie ik steeds verder achteruitgaan! De voorlaatste keer vergaten ze gewoon onze bestelling op te nemen, na 30 min maar eens gaan vragen of we nog mochten bestellen! Hierna nog bijna 45 min moeten wachten!
    De laatste keer bijna 1 uur moeten wachten! Vond de spare ribs waterig smaken, net of deze ontdooid waren!
    Heel jammer! Je leest dezelfde revieuws ook al van 2 jaar geleden!
    Ik zou ook de trampoline weghalen of n nieuw doek en n net erom heen doen!

8 juni was het zover. Speciale verjaardag, op een speciale plek. Van te voren doorgesproken. Iedereen zou eigen keuze maken. De zon scheen. Achter op het terras met mijn visite, na ontvangst een toast uitgebracht.

Het voorgerecht buiten op het terras genuttigd. De kleinkinderen genoten ondertussen op de trampoline en het springkussen. De rest van het diner binnen gebruikt. Een ontspannen sfeer, iedereen genoot. Van elkaar en van het lekkere hoofdgerecht en toetje.

Een feest met mooie herinneringen, een goede keus en ambiance. Een aanrader! Goed verzorgd, lekker eten, Vriendelijk personeel en fijn contact met de eigenares.

Klaas en Alie

Het waren maar 3 dagen, maar wat hebben we genoten van de warmte die dit hotel uitstraalt. De kamer had een inpandige gevel wat een leuk effect geeft en door de gastvrijheid voel je je er direct ''thuis''. En dan de keuken,
    heerlijke gerechten en zeer creatief geserveerd. Hartelijk bedankt.

Carla alderden

Drie dagen in hotel de potkachel verbleven, top. Maar het meest top was het haute cuisine diner, geweldig en voor die prijs echt super.

Bedankt koks 😎

jan de jong

Zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Het eten is echt fantastisch.

Isabella

We hebben genoten van de high tea, was goed verzorgd. Wat wel een afknapper was waren de thermoskannen heet water op de tafel. Zou leuker geweest zijn als er theepotten op tafel stonden... misschien een tip?

Onverwachts uit eten bij van alles get, heerlijk gegeten, correcte bediening, vriendelijk personeel en een mooie zaak met groot buitenterras waar we zeker teruggaan!

Goede bediening op een leuke plek met speelweide voor kinderen. Eten zeer matig. Bij de vitallo tonnato was het zoeken naar de tonnatto. Bij de salade met gambas waren de gambas lekker maar geen dresssing in de salade gebruikt. De victoriabaars was waterig en de kreeftensaus smaakte nergens na. Al met al het was niet best!

Vandaag bij Van Alles Get gegeten. Ik had een cadeau bon van 50 euro. We bestelden als nagerecht crème brûlée. Na 15 minuten kwam de kelner zeggen dat er geen crème brûlée was. Nou jammer dan, onze rekening was 40 euro na aftrek van de crème brûlée. Bij het afgeven van de bon werd mij verteld dat ik geen geld terug kreeg. Ja dit begrijp ik volkomen. Ik zei dat ze dan maar een tegoed bon van 10 euro moesten geven. De kelner vertelde dat dit ook niet mocht van de baas. Ik heb verder geen ruzie gemaakt, de jongens die daar werken kunnen hier niets aan doen.

Ik vind het ronduit schandalig (wij gaan hier regelmatig eten). Ik denk dat dit de laatste keer was. Lekker makkelijk geld verdienen.
    Gertje

Xenia marion

Het was heerlijk en die tongstrelende chocolade verleiding. Ben je in de buurt; het is het omrijden waard!

Familie Feij

Wij hebben met 11 personen op 30 december daar gegeten. Wij waren dik tevreden!! Een prima locatie...
    Hartelijke groeten, Doris en Jean Feij.