Hier zie je hoe de meningen over de De Potkachel verdeeld zijn.

1. AM Kramer

We kwamen gestresst aan in het restaurant. Door de gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening ( goede service om een adres voor ons te googlen + tel. Nr) konden we zeer relaxed genieten van een goede maaltijd en prima wijn. Het eten werd mooi uitgeserveerd. De eigenaar bracht ons geheel kosteloos met zijn auto naar ons logeeradres. Dit noem ik ware gastheerschap.

De achtergond muziek was nu een geen klassiek of Engelstalig, maar fijne Franse chansons.

2. Mvr. Gorris

Bijzonder goed gegeten (2x). Vriendelijke bediening. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Hotel perfect gelegen om Maastricht en Valkenburg te bezoeken. Kamer was ruim, netjes en zeer proper. Het was ons eerste bezoek aan dit restaurant/hotel maar zeker niet ons laatste. Een aanrader, zowel restaurant als hotel.

3. Wij komen altijd weer thuis bij Joke en Gerrit.

Het eten is er voortreffelijk, wijnarangement perfect en de bediening is prima. De prijs kwaliteit verhouding is goed.

Ik raad het iedereen aan om hier te gaan eten en ook overnachten kan ik van harte aanbevelen.

Schone kamers, perfecte bereikbaarheid van het bourgondische Maastricht en het gezellige Valkenburg.

Ideale plek voor tripjes naar Duitsland en Belgie.

4. Slechte ervaring, onvriendelijk als men alleen een hoofdgerecht eet.
    Daarbuiten was het personeel niet vriendelijk, mixed-grill was van een slechte kwaliteit vlees.

Geen aanrader, onze avond was behoorlijk bedorven.

5. Geen goede ervaring. Vond de bediening nogal hautain en ook van het eten had ik meer verwacht, zeker vanwege de 'sfeer' in het etablissement. Ik kom hier niet meer en zal het zeker ook niet aanraden aan derden.

6. John en Truus Egberts

Beste collega's. Wij hebben afgelopen maandag heerlijk bij jullie gegeten! Alles klopte die avond; sfeer, aandacht, kwaliteit en gezelligheid. Bedankt.

7. Het is voor ons altijd een beetje "thuis komen" bij restaurant de Potkachel. de uitbaters Gerrit en Joke zijn de rust zelf, al zit het restaurant vol je zal Gerrit slechts zelden zien overschakelen naar zijn 3e versnelling. Afgelopen weekeind maar weer eens afgereisd naar Limburg en weer Bourgondische genoten. Een voortreffelijke tournedos gegeten met een geweldige saus. Mijn tafelgenote werd verrast met het smaakvolle vispotje Gelukkig geen overvloedige volle borden ik voel me altijd een beetje schuldig als de helft terug naar de keuken gaat. Voor de grote eters ... bijvragen geen probleem. Geen mobile telefoons en of roken in het restaurant. Een aanrader.

Vorige pagina