Tijdelijk enkel geopend voor hotelgasten

Eigen parkeerplaats en langs de weg

• OV

Bus 51 van Maastricht naar Brunssum via Valkenburg a/d Geul; Vice-versa
    Halte Berg-Kerk (14 minuten van Station Maastricht; 10 minuten van Station Valkenburg a/d Geul

Lunch Diner

1413196080 89
1443919266 84
1566812009 89

1. Lilianne driessen

Ben er 3 nachten geweest samen met een Vriendin in Sept 2021het was erg goed.

2. Hier voor ons gezelschap het diner besteld terwijl we verbleven op green resort mooi bemelen. Werd netjes op de afgesproken tijd voor bij de receptie gebracht. Was heerlijk warm en ruim voldoende. Echt extra genieten.

3. Arrangement geboekt van 3 t/m 7 juni.
    Kamer was oud maar wel schoon. Eten was slecht en het ontbijt ook.
    Extra moeten betalen voor de zalm en patat. Dat geeft niet als het maar goed is. Patat was slap en de zalm heel erg droog. Vaak opgewarmt. Varkenshaas 3 brokjes verbrand en droog. Was niet weg te krijgen. Groente heel karig. Aardappel gratin in bakje was er niet uit te krijgen. Ijs vanille-ijs goedkoopste wat je maar kunt kopen 1 schepje met ingezakte slagroom met klepskop en wat chocolade saus erop.
    Ontbijt mini broodjes, en beleg. Plakjeskaas doormidden gesneden en het plakje vleeswaar ook. Voorgerecht dun gesneden stokbrood 3 bruin, 3 wit met goedkope kruidenboter koud. 2E dag kippendijfile in sate saus 3 kleine stukjes met de zelfde groente en de aardappel gratin. Vrouw was niet aardig bij het afrekenen en behandelde ons of we peuters waren omdat wij een briefje vergeten waren om in te leveren van de lounge. We hadden ook niks gebruikt uit de lounge. Een pittige dame, die de wind er onder heeft maar niet prettig is voor het personeel. Franse zware muziek tijdens het ontbijt. Daar wordt je ook niet vrolijk van. We komen hier nooit meer terug. We komen vaak in limburg maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.

4. Rien van Kuik

Zeker gegeven de buitengewone Covidregels die nog van kracht waren ben ik zeer tevreden over dit hotel. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Prima kamer met badkamer. Kleine opmerking; had graag enkele extra stopkontakten gehad, ook omgeving bed, om de hedendaagse communicatiemiddelen (iPhone, iPad en evt. laptop) te kunnen opladen. Prima sfeer en goede uitval mogelijkheden voor tripjes in omgeving. Kom graag nog eens terug.
    mvrgr RvK 4 juni 2021

5. Marcel Schepers

Prima hotel, zeer vriendelijk personeel, behulpzaam en goed eten, goed uitvalsbasis voor een wandeling of fietstocht (routes aanwezig!)

6. Verschikkelijk hotel zonde van mijn 4 dagen en van mij 750 euro. De eigenaar was zeer on vriendelijk en onbeschoft.
    Gast vrijheid kunnen ze niet. Het avond eten was 10 keer op gewarmd de groenten stond in een beker met een rouw stuk wortel en een stuk brokelie was echt niet te eten. We zij n ook na afloop naar een ander restaurant gegaan en wel lekker gegeten. Nooit meer na de potkachel. Het stelt niks voor zonde van mijn geld. In een woord verschrikkelijk hotel hut.

7. Wat een vreselijke tegenvaller... helaas had ik hier alleen de laatste recensies gelezen maar had ze beter op Google kunnen lezen, dan was ik zeker niet gegaan!

Voorgerecht romige palingsoep waar de paling snel doorheen gezwommen was en de room achter gebleven. Ook geen stukje paling erin!
    Hoofdgerecht vis van de dag... ik heb nog nooit zo’n klein stukje vis gehad😵
    Partner had varkenshaas, deze was droog en niet mooi rosé.

Dessert was het lekkerst (van mij in ieder geval) wel 4 euro extra voor betaald want viel buiten het menu.

Al met al waren we met een uur klaar met ons 3-gangen menu en zijn dan ook meteen weer gedaan.

Helaas een domper op de avond....

3,2
  8. A.R. Mohr

Samen met een wandelvriend kom ik al jaren in hotel restaurant de Potkachel. Dit jaar is ook deze ondernemer hard getroffen door deze crisis. De wandelvierdaagse in Berg en Terblijt gaat niet door welke een strop is voor deze ondernemer. Toch heeft deze ondernemer op een positieve manier zijn gasten te benaderd om toch in de tijd dat de wandelvierdaagse plaats zou vinden gebruik te maken van het arrangement. Niet door zich op te stellen dat hij zo hard getroffen is en hij daarom onmogelijk het hele betaalde voorschot terug zou kunnen geven. Nee, integendeel Gerrit en Joke hebben er alles aan gedaan om er een gezellige week van te gaan maken en bieden zelfs een korting aan. Dit vind ik een groot compliment waard dat deze ondernemers (Gerrit en Joke) zich zo opstellen.
    André Mohr
    Goes

9. Andrea Bos

Wij hebben enorm genoten, zelf bij het ongemakkelijke Corona hebben de mensen ons geweldig bediend. Het eten was geweldig en de gastheer zong af en toe een mooi stukje mee met de Franse muziek… De kamer was ook heel fijn met goede bedden en alles was netjes schoon. Ja, wij gaan zeker nog een keer terug hierheen. Dank voor jullie service… Groet Ronald en Andrea.

10. A v d berg

Een heel goed hotel. Top eten en drinken. Bedden zijn goed. Zeker komen we weer terug.

11. Je kan er heerlijk eten.
    Het personeel werkt, zeker met deze dagen, heel hard. We hopen dat ze de waardering krijgen die ze verdienen!!

12. Henriette

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Vriendelijke bediening.

13. P G van Rosmalen

Fijn restaurant om te eten, zeer vriendelijk personeel.
    En aanrader je kunt er voor een zeer leuke prijs eten.

14. Prima sfeer, mooi weer, leuk terrasje! Kortom heerlijk vertoeven 🤗

15. P.M.Sinjou

Het is prima vertoeven bij Potkachel met een heel goede prijs/kwaliteit verhouding.

16. Zeer goed drie gangen diner voor zeer gunstige prijs.

17. De Potkachel is een eenvoudig hotel restaurant met een meer dan gemiddeld goede keuken, een ruime keuze aan voor, hoofd en nagerechten van veelal lokale specialiteiten en een eigen twist. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is ruim voldoende zeker als je wat vroeger komt als gebruikelijk. In de vooravond zijn de gerechten nog scherper geprijsd en dat eet lekker weg. De bediening is wat formeel maar wel vriendelijk.

18. Thea en Anja

Wij hebben heerlijk gegeten tijdens een weekendverblijf. Voor de eerste keer in ons leven zuurvlees gegeten. Beter dan dit kan het volgens ons niet snel worden.
    Ook van de originele presentatie van de variatie aan superverse groenten in een mini vergiet waren wij erg onder de indruk.

19. Wij zijn een paar dagen bij de Potkachel geweest en het was geweldig. De kamers zijn ruim, schoon en een heerlijke inloopdouche. We hebben twee maal gedineerd bij de Potkachel en het was geweldig. Het voorgerecht, hoofdgerecht en het toetje, alles was goed. We waren met z'n vieren en allemaal zéér tevreden. We komen in maart terug met vrienden.

20. Ilona Neubacher

Ik we hebben er heerlijk gegeten.De bediening was snel en zeer goed.De prijs kwaliteit verhouding is buitengewoon goed. Het is echt een aanrader.

21. Svenja

22. Geweldig locatie om een paar dagen te genieten van gastvrijheid vriendelijke service heerlijke bedden in ruime kamer en een maaltijd om je vingers bij op te eten voor een heel schappelijke prijs. Dit alles middenin het prachtige Limburgse landschap.

23. Francy van der Most

We hoorden van Marianne Kalb heel enthousiaste verhalen over jullie hotel. De sfeer, de vriendelijkheid en de service vond ze geweldig.
    Ook was ze erg te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding.
    Mochten we eens een weekendje naar Zuid-Limburg gaan,dan staat de Potkachel boven aan de lijst.

24. E.van Dijk

Een mooi etablissement in een schitterende omgeving. Het restaurant is van prima kwaliteit met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Een echte aanrader als je in de buurt bent.

25. Salvador zamora

In het restaurant de de potkachel in Berg en Terblijt daar heb ik 2 maal een zeer goed 3 gangen menu kunnen nuttigen met zachte muziek op de achter grond wat niet storend was voor de gesprekken aan tafel. De bediening was vriendelijk en vlot, de menu kaart geef een ruime keus in goede gerechten die ook nog eens mooi geprijst voor de kleine beurs.

26. Fijn hotel-restaurant met goede keuken. Snelle vriendelijke bediening, heerlijk en gezellig gegeten.

27. Ellie de Jong-Ras

Vanwege het lekkere eten twee avonden achter elkaar in hetzelfde restaurant gegeten. Sfeer is gemoedelijk, service prima en prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Ruime keus voor het 3-gangen menu. Mooie wijnen voor een nette prijs. We komen terug.

28. Fijne plek om een verjaardagsetentje te houden, ondanks dat onze dochter wat moe was… De heren van de bediening waren desalniettemin erg vriendelijk en gastvrij. Het eten was goed en zeker niet 'standaard'!

29. de herbergiers

Uitgebreide menukaart. Uitdagend systeem met menuvoordeel en toeslagen. Gastvrij onthaal voor hond. Kwaliteit super. Bediening formeel, geen toelichting over de gerechten, ook niet op aanvraag. Mooie presentatie op de borden. Kwaliteit garnituur erg goed. Conclusie: aanbevelenswaardig voor goede prijs-kwaliteitsverhouding.

30. Het personeel is hier vooral het grote pluspunt, vrolijke mensen die (volgens mij) graag hun werk doen en dát maakt echt het verschil.
    Het eten is daarbij ook nog erg lekker voor de prijs.
    Vriendelijk restaurant voor honden ook!

31. Bij verblijf in hotel "De Potkachel" ook daar gegeten. De kaart was uitgebreid en voor ieder wat wils. De gerechten die wij besteld hadden waren stuk voor stuk toppers. Heerlijk gegeten en dat voor een meer dan redelijke prijs.

32. Jan en Henny

Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden. Compliment voor de koks. We komen al jaren in het hotel en hopen dat nog lang te mogen doen.
    Laatste verblijf 14 tot 17 maart 2017

33. De ervaring ..wij hebben eerder bij jullie gegeten en was goed ..maar met kerst dit jaar viel het erg tegen ..de kwaliteit was niet goed .smaak viel tegen ..flauw .droog ..was het veel geld absoluut niet waard ..dus is dat laatste keer geweest dat wevoor jullie restaurant hebben gekozen ..
    Mvg

4,3
  34. Klaas en Alie

Het waren maar 3 dagen, maar wat hebben we genoten van de warmte die dit hotel uitstraalt. De kamer had een inpandige gevel wat een leuk effect geeft en door de gastvrijheid voel je je er direct ''thuis''. En dan de keuken,
    heerlijke gerechten en zeer creatief geserveerd. Hartelijk bedankt.

35. Carla alderden

Drie dagen in hotel de potkachel verbleven, top. Maar het meest top was het haute cuisine diner, geweldig en voor die prijs echt super.

Bedankt koks 😎

36. Xenia marion

Het was heerlijk en die tongstrelende chocolade verleiding. Ben je in de buurt; het is het omrijden waard!

37. Wij hebben erg genoten van een culinaire belevenis op 8 en 9 december in restaurant de Potkachel. Prachtig opgemaakte borden,een lust voor het oog en smaakpapillen. Wat ons betreft: een aanrader!

38. Wij hebben op 24 en 25 november 2015 in restaurant De Potkachel uitstekend gedineerd. Het eten was voortreffelijk en werd heel mooi gepresenteerd. De bediening was geweldig en zeer behulpzaam. Op beide dagen hebben wij boven verwachting gedineerd. De prijs kwaliteit verhouding is geweldig. Het is een aanrader als u in de buurt bent om bij restaurant De Potkachel in Berg en Terblijt te gaan dineren.

39. lieke kock

Heerlijk gegeten bij de potkachel! Mijn man genoot van 4 stukjes vlees die precies goed gegaard waren. Zelf had ik 3 mooie stukjes zalm die heerlijk zacht waren. Dit alles geserveerd op een langwerpig bord, echt heel mooi! En lekker helder groentesoepje vooraf. Het hoogtepunt vond ik echter het nagerecht. Een heel mooi kaasplankje met 4 verrukkelijke kazen. Stroop en vijgenbrood erbij geserveerd. Helemaal top!

40. Koelman van Doornik

Wat een geweldige keuken, het eten, de opmaak en de aandacht die er aan besteed is top. We komen graag een keer terug.

De kamer was ruim en schoon, prijs/kwaliteit verhouding is super

41. Na twee jaar geleden hier heerlijk en gezellig te hebben gedineerd hebben wij hier weer een tafel gereserveerd. Bij binnenkomst was er niemand die ons ontving, dus maar het overvolle restaurant binnengegaan waar ons werd verteld maar een vrije tafel op te zoeken.

Bij de bestelling van de gerechten werd er bestek bij mijn vrouw weggehaald, zodat ze alleen een vork en mes over hield. Haar voorgerecht bestond uit een garnalencocktail die ze dus heeft moeten nuttigen met een vork en mes van het hoofdgerecht. De wijn werd al gebracht en geopend tijdens het aperitief, we moesten zelf maar inschenken.

Het hoofdgerecht voor mij een trio van wild en voor mijn vrouw tournedos werd geserveerd zonder b.v. een patatje. In een nagerecht hadden we geen trek. Zelf nam ik een Irish coffee waar ze volgens mij maar enkele druppels whisky in hadden gedaan en dat voor een bedrag van 8,50. Wij gaan hier dus nooit meer dineren.

4,9
  42. Nimwegen van

Fantastisch. Mooie, schone kamer en badcel. Het eten was overheerlijk (complimenten voor de kok(s). De service en bediening van de heer Heemskerk, mevrouw Chaudron en personeel waren geheel naar wens. Alles bij elkaar een hotel om terug te keren. Onze welgemeende complimenten.

43. De decoratie in het restaurant staat in schril contrast met de uitmuntende kwaliteit van het eten! Dit heeft voor ons geleid tot een onverwachte, doch zeer aangename verrassing. Uitmuntende kwaliteit van het eten, gevarieerde menu en democratische prijzen, dit is wat je kan verwachten van de Potkachel!

44. J.P. Klok

Het verblijf in de Potkachel was voor ons een geweldige positieve ervaring. Wij willen dan ook iedereen bedanken. Vooral de koks met hun fantastisch heerlijke en mooi opgediende maaltijden verdienen een extra pluim.

45. Abrabant

Afgelopen dagen een heerlijk weekend gehad bij de Potkachel. Het eten is zeer gevarieerd en erg mooi opgediend. Mijn complimenten voor de koks. Wij komen zeker nog een keer terug voor een overnachting in de mooie hotelkamer.

46. Fantastisch restaurant waar we elke keer weer van een hele goede maaltijd genieten. Het feit dat je na de maaltijd dan ook nog kan genieten van een nette hotelkamer met fantastische badkamer maakt het dan compleet.

Een aanrader!

47. J PLANKEN en W Verkerk Gerholt

Wij zijn van 12 tot 14 mei geweest, wat een toplocatie. Het eten was super goed, leuke creaties, elke keer weer een verrassing wat ons voorgezet zou worden. Jullie zien ons in November beslist terug. Bedankt voor de goede ontvangst en de verzorging. Met vriendelijke groet.

48. Janssen

Uiterst slecht, wat een nare ervaring met onze familie hier gehad. Wat een mooie en smakelijke avond had moeten worden is geëindigd in een fiasco. Bij aankomst bleek dat onze reservering die we telefonisch hebben doorgegeven voor 8 personen niet doorgevoerd te zijn? Vervolgens was ons hoofdmenu waarbij we biefstuk hadden, niet gaar! En ook erg klein voor die prijs. Hierover met andere gasten gesproken en die vertelden ons dat ze dat wel vaker hoorden? Tevens de eigenaar wat ook ober in het restaurant speelt en ik meen ook speelt, want hij fluit wat terwijl die een bestelling opneemt, maakt denigrerende opmerkingen naar gasten en wordt furieus als je eerlijk zegt dat het eten niet goed is bereid.

Ik kreeg het gevoel dat de eigenaar, die als Hollander uit het noorden zijn glorie hier zocht graag zijn zwarte gal en karakter over Limburgers spuwt omdat hij denkt dat je dat 'volk' kunt ondermijnen. Kortom de eigenaar bezorgt je een slecht humeur, tast je waarde als Limburger aan, het eten is niet in verhouding met de prijs en de service is ver te zoeken! Voor dit geld kun je op tal van andere plekken gezellig eten en natuurlijk kom er je er dan vrolijker van thuis.

49. De sfeer bij binnenkomst was warm en gastvrij. Een zeer goede kwaliteit van het eten, er is veel aandacht aan besteed. De borden zagen er zeer mooi opgemaakt uit. Wij hadden de eerste dag kabeljauw, deze smaakte perfect. Een aanrader om lekker te eten.

50. Geweldige sfeer bij binnenkomst. We hebben het 5 gangen menu gegeten en van de eerste tot de laatste gang super. De aankleding van het bord maar nog veel belangrijker het eten was om je vingers bij op te eten.

51. We hebben 2x heerlijk gegeten in het restaurant/hotel de Potkachel. Complimenten aan de kok(s). Prachtig opgediend!!

52. H.R. Swartz

We zijn hier de afgelopen 2 jaar zeer regelmatig geweest en het bevalt iedere keer weer heel goed. Kan het een ieder aanbevelen!

53. In tegenstelling tot veel recensies minder positief. Met name hebben we ons geïrriteerd aan de ober die meent voortdurend zingend met de Franse muziek op de achtergrond door het restaurant te moeten lopen en je ook zo bediend. Stelt zichzelf zeer centraal, vindt zichzelf erg gevat en vraagt niet of het allemaal smaakt en op orde is. Let op bij betalen: ze rekenen niet automatisch de menuprijs, maar de gerechtsprijzen. Wanneer je om wat extra patat vraagt moet je aanzienlijk bijbetalen. Voorrecht was erg goed, hoofdgerecht en nagerecht waren matig.

4,3
  54. Wij werden zeer gastvrij ontvangen. Een zeer goede keuken, wij zijn er 2 dagen achter elkaar gaan dineren. En zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor vrienden.

55. De keuken van De Potkachel is prima! Maar verder viel het me zwaar tegen. Groente, frietjes en krieltjes moet je apart bijbestellen. Bestek was niet schoon. We werden bediend door een oudere man die het nodig vond te gaan zingen terwijl hij de bestelling opnam (niet alleen bij ons, dat deed hij bij iedereen; heel onprofessioneel!), we konden alleen gebotteld water bestellen. Jammer dat zulk heerlijk eten op deze manier geserveerd wordt!

56. W. Tijmensen

Twee keer genoten van een uitstekende keuken, we komen hier zeker nog eens terug. Een aanrader voor een ieder die goed wil eten voor een schappelijke prijs.

57. We hebben hier 2 avonden gegeten. Absoluut top en elk gerecht werd op mooi opgemaakte borden geserveerd. Dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Dit restaurant is een absolute aanrader!

58. Onze eerste kennismaking met het heerlijke eten van dit restaurant, waar je toevallig ook nog kan logeren. Daardoor hebben wij drie dagen kunnen genieten van verschillende gerechten, die allen verrukkelijk waren van smaak, maar ook nog een prachtig gepresenteerd werden.
    Een ongedwongen Franse sfeer, zelfs onze hondjes waren hier welkom.
    Wij komen hier zeker nog een keer terug.

59. Yelstar

Een restaurant met verassend lekker eten. Mooie menukaart met zorg bereid en borden stijlvol opgemaakt. Bediening is heel plezierig. Geen onnodig chique bedoening.

Prachtige omgeving om te wandelen of fietsen. Aanrader: blijf logeren voor een bescheiden bedrag. Dan kan je de avond daarop de gerechten kiezen waarvan je de andere gasten hebt zien genieten. De kamers zijn netjes. Het was een heerlijk weekend en zeer betaalbaar! We komen zeker nog een keer.

60. In 2012 al eens met onze sociëteit geweest tijdens het WK wielrennen. Aangezien we toen super tevreden waren zijn we vandaag na de excursie van de A2 tunnel bij Maastricht terug geweest. De potkachel heeft voor ons een perfect 3 gangen diner geserveerd. Het was weer geweldig. Bedankt voor de gastvrije ontvangst en de perfecte verzorging van een zeer geslaagd etentje.

61. Cees en Linda van Amstel

We hebben twee nachten gelogeerd en twee maal gegeten.
    Het hotel is eenvoudig doch goed, zo ook het ontbijt. Het diner is echter buitengewoon goed. Zowel de kwaliteit als de presentatie. Hier hebben we werkelijk van genoten.

62. Koos van der Hoek

Hier twee avonden gegeten. Eten geweldig van voor- tot nagerecht. Borden mooi opgemaakt. Veel keus. Mijn man is meer van de Nederlandse pot. Maar deze kok heeft het voor elkaar gekregen dat hij alles heerlijk vond Topklasse

63. We hebben een heerlijke avond gehad in De Potkachel. Het begon met een fraai verzorgd bord met hapjes vooraf, met afwisselende en mooie smaakverrassingen. De diverse gerechten (we bestelden drie gangen) waren een lust voor het oog en smaakten voortreffelijk. De aangeraden wijn (een Morgon 2005) was een tien waard en dat voor een heel schappelijke prijs! Een aanrader.

64. Susan en Dick Bak

We hebben hier twee dagen gegeten en geslapen. Het hotelgedeelte is eenvoudig, maar goed. Die beoordeling gaat ook op voor het ontbijt. Het grote genoegen in de Potkachel is echter het diner. We vielen van de ene verbazing in de andere. Zowel de kwaliteit van de gerechten als de presentatie verdienen grote lof.
    We komen bijvoorbeeld wel vaker zalm in scholfiletrolletjes tegen. Maar zoals de koks van de Potkachel dat combineren met gamba's en met allerlei andere ingrediënten presenteren als ware het een koningsmaal. Chapeau!
    Gelukkig hadden we een tweede dag geboekt, zodat we nog een keer langs alle gerechten van de kaart konden gaan. De keus viel op wild zwijn filet en heilbotfilet. En deze gerechten deden beslist niet onder voor die van onze eerste dag. Zo zacht dat vlees en die vis, om te zuigen!
    Een absolute aanrader, de Potkachel!
    Susan en Dick Bak
    Almere.

65. Math Buskens

Heerlijk gegeten. Verrassende en creatief opgediende gerechten. Vriendelijke bediening, chansons op de achtergrond, tafellinnen, maar vooral lekker voor een correcte prijs. Kortom, staat vast genoteerd.

66. Jan Kleian

Rustige omgeving, fantastische keuken. Gemoedelijk. Uitstekende prijs - kwaliteitverhouding

67. marja minderman

Helaas, we zijn weer in Enschede. Maar...wat hebben we genoten van onze korte vakantie. En 's avonds kwam de bonus van de dag, een heerlijk diner.
    Plezierige ambiance, aandacht voor het serveren, maar de keuken doet het helemaal. We hebben genoten van een paddestoelen voorgerecht, wat een verfijnde samenstelling! En dan een heerlijke schotel met zalm, maar met verrassende smaken. Om maar niet te spreken van de "apfelstrudel", wat was dat lekker. Ook de tweede dag gesmuldzalmtartaar, vispotje en nog een keer de apfelstrudel. wat jammer dat jullie zo ver weg zitten!!
    Maar nog een keer erg bedankt!!

68. Nog wel bedankt voor de prachtige 3 dagen die wij bij U doorbrachten,
    wij komen zeker terug eten en drinken geweldig
    personeel zeer vriendelijk het was een super sfeer.
    Vriendelijke groet.
    Fam van stralen

69. (weer) heerlijk, in goed gezelschap, gegeten bij de Potkachel... Voorgerechten terrine van parelhoender en carpaccio van ree erg lekker, tussengerecht pompoensoep echt top!, lam en hert in de piece super en vispotje altijd goed ;-)
    de borden mooi opgemaakt, bediening zoals altijd geen haast en meezingend met de muziek...maar absoluut niet traag. Prijs/kwaliteit is geweldig en de desserts altijd weer een overvloed aan ijs, koekjes, spekkoek, fruit, etc.
    we wilden dat we dichter bij woonden! bedankt en wie weet tot ziens met de EFF!!

70. L.J. de Wit

Het eten was top, we vertellen het niet verder anders is er geen plaats meer voor ons !!!!!!!

71. We hebben voor de 3e keer een paar heerlijke dagen doorgebracht in het hotel. We hebben genoten van de gastvrijheid en de heerlijke gerechten! Zowel Valkenburg als Maastricht zijn vlakbij. Kamers zijn prima en schoon. Bediening is vriendelijk. Kortom een aanrader voor een ieder die wil genieten!

72. Wim en Nel Handgraaf

Bedankt Joke en Gerrit.
    Wij hebben genoten van het heerlijke eten en het logeren in jullie hotel.
    Echt een aanrader voor mensen die Maastricht willen aandoen.
    Bushalte bijna voor de deur en binnen 10 min in Maastricht.
    En wat vooral niet onbelangrijk is, prijs kwaliteit verhouding.
    Mensen die nog echt met hun vak bezig zijn chapeau.

73. D.C. Molenaar-Scheffers

Als je een feestje wilt beleven moet je zeker naar de Potkachel gaan ! Je voelt je een vip voor een kleine prijs, want de ontvangst is hartelijk en het eten is fantasievol en heerlijk en dan ook nog opgediend in een gezellige serre met echt tafellinnen en Limburgse lieve tekeningen aan de muur. Dus het oog kan zich ook verzadigen. Jammer dat de luxe van de douche verspild was aan de doorsnee gast en dus een beetje behelpen was. Verder alle lof voor de kamer. Wij komen zeker terug op deze heerlijke plek !
    Jammer dat het grote parkeerterrein toch een beetje een desolate indruk gaf. Als eerste binnenkomer niet zo geslaagd. Misschien iets voor de volgende opknapbeurt ?

74. R Doorduijn

We zijn een midweek geweest, de sfeer en het eten was geweldig, mooi opgemaakte borden met heerlijke gerechten, een vol restaurant met tevreden gasten, dus een aanrader in combinatie met de prachtige wandel omgeving

75. Dit weekend met een paar vrienden hier wezen eten.
    Het was weer voortreffelijk, mijn vrouw heeft een mooie romige pompoensoep genomen en ik had krokante gamba's met een wasabischuim en zoetzuren groenten.
    Als hoofdgerecht heeft mijn vrouw heeft de zeebaars met zeevruchtenrisotto, en ik de hertenbiefstukjes met een heerlijke cantarellensaus.
    Dit was beide erg goed op smaak en zeer mooi gepresenteerd.
    Als na hebben we een tarte tatin van peer met kaneelijs, en een hazelnoten parade genomen dit waren beide een lust voor het oog en tong.
    De service was weer zeer professioneel maar niet te stijf en met leuke humor.
    Er werden mooie wijnen aangeboden voor een hele schappelijke prijs.
    Samengevat een super prijskwaliteit verhouding voor een gezellig avondje uit.
    Hier komen we snel weer terug.

76. Heerlijk gegeten en gedronken. Kwalitatief zeer hoogstaand, goede ambiance, keurige verzorging en precies genoeg. Vooral de desserts zijn een lust voor het oog en de binnenste mens.

77. Tijdens een verblijf in het hotel, hebben we twee keer het diner gebruikt in het restaurant.
    De service was pima en het eten voortreffelijk. De presentatie van de diverse gerechten was een lust voor het oog en de gerechten zelf een lust op de tong.
    Ook de sfeer was goed met op de achtergrond een Frans chanson. Wij komen graag nog een keertje terug!

78. gerard en loekie van rijn

Heel leuk en origineel hotel met super restaurant.
    Wij hebben 2 keer heerlijk gedineerd en genoten van de persoonlijke aandacht.

De prijs/kwaliteit is geweldig. Alle gerechten worden heel leuk
    opgediend.
    We komen zeker terug.

79. Frits Hubbeling

2 avonden gegeten als onderdeel van Heuvellandarrangement.
    Prettige sfeer en heerlijk eten! Voldoende keus met ook de mogelijkheid om met toeslag gerechten buiten het arrangement menu te kiezen.
    Hoewel niet storend of stijf, mag de bediening nog iets minder formeel. Dit is uiteraard heel persoonlijk. Nog een keertje? Jazeker!

80. Dick en Fien Hulshof

Een goede keuken waar heerlijke maaltijden worden gemaakt.

81. T. Kneepkens

Gisteren als lid van de soos een prachtige middag hier doorgebracht. Echt een aanrader. Buffet was perfect verzorgd. Wij hebben met zijn allen genoten. Erg lekker gegeten. Super vriendelijke bediening.

82. Bart Janssen

Tijdens het WK wielrennen met onze Sociëteit bij De Potkachel genoten van een zeer goed taartenbuffet, en een voortreffelijk warm en koud buffet. Alles was naar wens, we kregen van alle leden complimenten over de smaak, vriendelijkheid, variatie, organisatie, etc. Wij komen graag weer terug voor een andere activiteit, bedankt !

83. Familie Oomen

Het was voor ons moeilijk een keuze te maken uit de vele gerechten op de menukaart. Alles wat we uiteindelijk op tafel kregen was van een uitzonderlijk goede kwaliteit en smaak en zag er prachtig uit. We hebben onze ervaring al verschillende malen verkondigd aan onze vrienden welke nogal kritisch zijn op culinair gebied.

84. R. de Boer

Het driegangendiner geboekt bij een hotelarrangement was verrassend in variatie.
    Er was voldoende keuze mogelijkheid tussen de (voor ons) originele gerechten.
    Zowel de smaak als de presentatie was uitermate prima.
    Wij hebben genoten van de voortreffelijke gerechten en het is zeker een aanrader voor iedereen.

85. Barend Quist

Een unieke ervaring in Zuid Limburg, culinaire hoogstandjes voor een modaal prijsje.
    Werkelijk echt verrassende gerechten waarvoor de chef alle lof verdient. Opgediend in een gemoedelijke sfeer, ook als het druk is krijgt iedereen de juiste aandacht van het eigenaren echtpaar. Echt een aanrader, wij komen zeker terug.

86. Elly en Marijke

We hebben heerlijk gegeten in de Potkachel, ruime keuze, ook vegetarisch. Het eten smaakte ons goed, na de zeer goed uitgezette wandelingen. Gezellige en gemoedelijke sfeer.
    Bij de waard maak je de "potkachel" niet gauw aan, blijft rustig en vriendelijk, we hebben van hem genoten.

87. huub

88. We komen hier vaak eten. Je word altijd zeer vriendelijk ontvangen. De gerechten zijn met heel veel zorg en liefde bereid. Chapeau voor de chefkok. De bediening is zeer goed en correct niets is ze teveel, staan altijd voor je klaar al met al. Geweldig voor een avond verwennerij.

89. Cyril en Els Houten

Er hangt een warme sfeer, je voelt je er welkom.
    Eten is heerlijk en mooi opgediend en steeds afwisselend.
    Service is goed en hartelijk.
    Zeker een aanrader om vaker terug te gaan, want je bent verzekerd van een fijne ontspannen avond.

90. Wat een geluk dat wij de Potkachel op het internet zagen, wij gingen voor de surf en turf. Het was allemaal fantastich lekker en mooi opgediend. Het was allemaal met veel zorg klaargemaakt en de bediening en uitleg waren ook zeer goed. Wij hebben al op veel plaatsen gegeten, maar dit was zeker voor de prijs zéér goed. Wij hebben er van genoten, en wij kunnen het iedereen aanraden.

91. Ik kom hier al jaren met de gezellige Heuvelland 4-daagse en in al die jaren alleen maar goed gegeten en geslapen. De lokatie is perfect halverwege Valkenburg en Maastricht. Het eten is goed en afwisselend, gezellige sfeer en goede kamers.

92. Wij logeren al diverse jaren tijdens de heuvelland4daagse bij hotel Holland en eten bij de Potkachel. Alles is goed geregeld en als er onverhoopt iets is, wordt er naar een oplossing gezocht.

Een geweldig hotel en zeer goed eten.

93. Hebben weer tot volle tevredenheid gelogeerd in hotel holland tijdens de heuvelland4daagse en voortreffelijk gegeten in de "potkachel". De kok had weer heel lekkere menu's in elkaar gedraait waar we dan ook van genoten hebben. Hier hoef je niet voor naar de stad te gaan.

94. Het eten was subliem dat kon niet beter. Alleen de kerktoren was er teveel aan met de luide klokken.

95. henk en lia

Ons verblijf in De Potkachel is ons heel goed bevallen. De prijs / kwaliteitsverhouding is erg hoog. Wij zijn aangenaam verrast door de zeer hoge kwaliteit van het eten en de gezellige vriendelijke bediening.

96. Door Marjan en Jan.

Wij zijn zeer verrast door de kwaliteit en creativiteit van restaurant de Potkachel. Houd deze koks vooral in ere! Zulke vaklieden vind je niet zo vaak! De bediening was allerhartelijkst.

De kamers in Hotel Holland zijn plezierig, gezellig ingericht en schoon. Wij komen absoluut weer eens terug!

97. Het hotel is ons heel goed bevallen. s' Morgens een waar concert van de vogels i.c.m. de kerkklok.

Het restaurant is echt geweldig. De smaak is erg goed, de opmaak van de borden is heel mooi. Elk gerecht is een schilderijtje. Wij komen zeker nog terug.

98. Lekker even gegeten. Konden gebruik maken van een leuke aktie via de naastgelegen opel garage bergsteyn waardoor we maar 1 hoofdgerecht moesten betalen. We komen hier vaker terug. De smaak was goed. Veel verse producten met bijpassende wijnen. Hiervoor hoef je niet in het centrum van valkenburg te zitten, ze hebben een prachtig uitzicht over de natuur van Terblijt.

99. V Jonkergouw

We hebben 2x gegeten in de Potkachel.

Het was in grote lijnen goed, maar jammer dat 2x hetzelfde garnituur werd opgediend. De tweede keer echt niet passend bij ons gerecht. Ik kan me zo voorstellen dat je daar niet gedurende je hele verblijf van een midweek wilt dineren.

6,3
  100. Emmy Knoef-Speets

Tijdens onze bruiloft werden wij verrast met een weekeindje weg naar Hotel Holland. Bij aankomst (de dag na ons trouwen) konden we meteen aanschuiven in restaurant de Potkachel. We hebben een heerlijke maaltijd gehad! Mooi opgemaakte borden met overheerlijk eten en geserveerd door ontzettend vriendelijk personeel!

Een echte aanrader!

Volgende pagina