Bent u onderweg naar onze oosterburen of wilt u gewoon een gezellige avond beleven? Berg en Dal heeft naast de mooie omgeving nog veel anders te bieden. Zo ook is Berg en Dal de ideale plek om een lekker hapje te gaan eten!

Wij willen hier natuurlijk graag op in spelen met ons sfeervolle Griekse restaurant Santorini, waar wij alle Griekse gerechten met liefde voor u bereiden en het belangrijk vinden dat al onze gasten een leuke avond hebben gehad. Graag verwelkomen wij iedereen in ons restaurant! Kom dus snel een hapje eten en geniet van al onze heerlijke Griekse gerechten in het mooiste dorp van Nederland.

Tot snel!

1452220674 94
1486119180 96
1489200862 95
1520017686 83

1. De bediening en eten was goed.

2. Ron Bocken

Heerlijk gegeten, en met 2 jonge kinderen zorgen ze ervoor dat je je eten snel hebt. Lekker en goed!

3. Frank Van Der Meide

Heerlijk echt Grieks eten voor een nette prijs. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Veel keuze qua gerechten en vlotte bediening. Kortom, aanrader!

4. Ik ben al een paar keer wezen eten bij santorini met onze hele gezin.
    Echt een aanrader alles is prima!

5. Heerlijk eten, aardige mensen, Griekse gastvrijheid, goeie koffie en niet duur. Echt een aanrader ;)

6. Lekker gegeten en fijn gezeten. Veel keuze ook vegetarisch. De koffie was ook erg lekker.

7. Eten is goed en bediening vriendelijk.

8. Erg lekker gegeten, gezellige tent.

9. Lekker en veel. Ik vraag mij af of iemand ooit zijn of haar bordje leeg eet. Heb ik het nog niet over het toetje. Leek wel een ijstaart, ...... lekker! Leuk restaurant waar je lekker kunt zitten en eten.

10. Als een melaatse behandeld eerder wel goed gegeten nu het bier nog niet op gedronken.
    Sloeg gelijk dood leek wel verdund met spoelwater tafeltje aan een blinde muur andere tafel was niet mogelijk de zaak was zo goed als leeg toen we zeiden dat we afrekenen en wilde gaan kregen we naast de wc een groter tafel aan geboden we hebben vriendelijk bedank en zijn gegaan.

11. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Het was alleen erg druk waardoor we bijna 2 uur op ons hoofdgerecht moesten wachten. Het eten was verder prima.

12. Wederom heerlijk gegeten. Het eten is goed en de sfeer gezellig. Wij komen hier regelmatig. Een echte aanrader!

13. Theo en Jolanda

Heerlijk gegeten…

14. Lekker eten, prima service, in een mooi restaurant.

15. Plezierige ontvangst, lekker warm, gezellig sfeer, lekker eten vlotte vriendelijke bediening. Goed adres voor herhaling vatbaar.

16. Dit is het beste grieks restaurant wat ik ken ! Zeker een aanrader !

17. Hadden bij online reservering gevraagd of we onze hond mee mochten nemen. Geen reactie op gekregen. Gebeld uur voor reservering. Werd gevraagd of het grote hond was. Ik meldde dat het om duitse herder ging. Hond bleek niet welkom te zijn om dat die te groot was voor de drukke zaterdag. We hebben ergens anders heerlijk gegeten MET onze trouwe viervoeter aan onze voeten.

18. Een ouzo om ons welkom te heten werd zeer gewaardeerd: het was best koud buiten. Vriendelijk personeel, niet te lang hoeven wachten. Carpaccio was goed maar lag op een flinke berg ijsbergsla. Vonden wij niet tof net als al die zonnebloempitten. Hoofdgerecht was prima, kalfsvlees en ossenhaas. Halve liter huiswijn voor 10 euro dronk soepel weg. Prima eten en drinken dus. Mag wel wat moderner qua inrichting en in het toilet ruikt het onaangenaam. Daar moeten ze echt iets aan doen.

19. Aljoscha Melssen

Het restaurant huist in een sfeervolle villa, met open haard en veel glas in lood. Erg gezellig. We vierden de zestiende verjaardag van ons jongste gezinslid.
    De Griekse 'opa' in de bediening is een en al charme en hield goed in het oog wanneer we nog iets wilden.
    Het eten is lekker. De vegetariër onder ons had een heerlijk groentegerecht. De vis was vers en mals; de vleesgerechten: verrukkelijk maar te veel.

20. We hebben heerlijk gegeten en heel gezellig samen bijgekletst! De bediening was goed, de sfeer in het restaurant gezellig en er was ruim voldoende privacy!

21. We hadden niet hoeven te reserveren, erg veel plaats.
    Gerechten worden snel bereid. Waren erg lekker. Porties groot.

22. L van Iterson

Heerlijk gegeten tweede kerstdag :0)
    wij zijn Grieks eten gewend en hier was het goed, natuurlijk niet zoals in Griekenland maar dat is logisch, beste van Nijmegen!

23. Familie Bouwman

Was gezellig bij de open haard, sfeervol en goed gegeten.

24. Eerste en laatste keer bij Santorini.

Geen warm welkom. Niemand om de jassen aan te nemen en/of om naar tafel te begeleiden.
    Geen muziek. Volgens de eigenaar viel dit te wijten aan een slechte internetverbinding. Waardeloos excuus vind ik. De dame in de bediening had waarschijnlijk haar dag niet, nors en ongeïnteresseerd. Ik heb een gerecht teruggestuurd omdat het zeer onsmakelijk was en dan druk ik mij nog netjes uit. De eigenaar was not amused. Blijkbaar overgevoelig voor kritiek en sputterde flink tegen, hij had nog niet eerder klachten ontvangen. Het gerechtje stond uiteraard wel op de rekening en een gratis kopje koffie of thee werd niet aangeboden. De klant is hier duidelijk geen koning. De Griekse gastvrijheid is ver te zoeken bij dit restaurant.

25. H.kuijpers

Gezellig en goed gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Eigenlijk is de enige rating ster voor het personeel. Zij doen hun best en moeten dealen met de keuzes die de eigenaar heeft gemaakt. Alle reviews overziend, zit er een rode draad door de reviews. Ik vrees alleen dat de uitbater hier niets mee doet. Het ligt in de lijn van de verwachting dat hij het op een automatisch piloot heeft gezet, met een behoorlijk vleugje eigenwijzigheid. Onze ervaring was niet goed. Koud eten, doorgebakken, te laat serveren (ten koste van de totaaltijd), geen oog op gasten (te weinig personeel lijkt het wel), geen dessertkaart aangeboden vanwege de tijd en als een kers op de taart, een boze eigenaar die verkeerd reageerd op kritiek. Wat was er wel goed? Hoeveelheid eten. En waarom hebben wij wel fooi gegeven? Voor het personeel, die werkelijk goed hun best deden. Maar voor een goed horecaschap, is dat niet voldoende. Jammer. Idd. Eens maar nooit weer, wat ik eerder las.

27. Wij hebben met vrienden geweldig lekker gezeten en gegeten bij de open haard.
    Voor herhaling vatbaar.

28. V.L. Janssen

Slechte ervaring. Twee uur wachten op je eten. We waren met een groep waarvan 1 week van te voren aangekondigd. Met 1 uitzondering onvriendelijk personeel. Eigenaar zeer onvriendelijk.
    Uitgedroogd vlees. Desert overgeslagen. Weg wezen daar en nooit meer terug.

29. Passing through the area thought it might be the best place to stop on a Saturday night - i.e. not crowded. Greek restaurants often are quiet.
    WRONG - this place is very popular and was busy but our table was ready in minutes and we then enjoyed great service (something missing in a lot of Dutch restaurants) and wonderful food. Super.

30. Marco Albers

Top restaurant met prima service.

31. Alan Geensen

Goede ontvangst, ook voor onze hond (je)

prima service en eten: genoten.

32. Prima restaurant, lekker gegeten.

33. Het ontvangst had wel met wat meer aandacht gekund. We stonden bij de ingang, de kapstok werd niet getoond en de gereserveerde tafel werd van veraf aangewezen.
    Het eten daarentegen was voortreffelijk: uitleg van de gerechten, netjes opgediend, een grote hoeveelheid en een extra glas, bordje of bestek was geen probleem.
    Het eten smaakte goed!
    Entourage van de zaak prima (entree helaas wat klein).
    Een aantal aandachtspuntjes: borden met een klein hoekje er af ook niet meer gebruiken, de acht-persoonstafel voor bij het raam was voor de bediening wel erg krap, wat vaker langs voor een drankje, betalen bij een jong meisje aan de kassa komt niet geloofwaardig over.
    Wat zou een pepermunt lekker geweest zijn bij vertrek!

34. Heerlijk gegeten! Hele aardige bediening, leuke avond gehad.

35. Super lekker gegeten.

36. Prima Grieks restaurant. Een goede maaltijd voor een goede prijs.
    Het uiterlijk van de bediening geeft niet de indruk dat deze jongen de ober is. Vriendelijk is al het personeel zonder meer. Zelfs de jongste dame zegt alle klanten netjes gedag en doet haar best het horeca vak onder de knie te krijgen.
    De haard vlamt volop, net als bij ons vorige bezoek. Laat de warme trui gerust maar thuis! :-)
    Drankjes lieten wat lang op zich wachten.

37. Een heel gezellig restaurant met een warme uitstraling. Vriendelijke en nette bediening. Nog belangrijker de kwaliteit van het eten. En dat was echt heerlijk. Dus we gaan zeker weer.

38. Aardige ontvangst, gezellige tafel in sfeervolle ruimte, accurate bediening en heerlijk eten!

39. Susan versteegh

Super gezellig gegeten. Wel erge grote porties… mag iets kleiner… eten was echt super lekker en smaakvol.
    De eigenaar kwam vragen hoe het eten was… erg leuk en vriendelijk.
    Prijs kwaliteit een dikke 8.
    Ik kom zeker terug.

40. Heerlijk gegeten. Zeer ruime portie's. We konden het beiden niet op.
    Als we in de buurt zijn komen we hier zeker terug.
    Gezellig zitten, goede sfeer en vriendelijke bediening.
    Top!

41. dennis portier

ik had gereserveerd, maar daar aangekomen hadden ze mijn reservering niet.. omdat er iemand wegging, kwam er een tafel toevallig vrij. Het eten was erg veel, maar goed. De bediening was aardig en netjes.

42. Al een aantal prima gegeten, gisteren had de bediening er niet zo'n zin in "niet vooruit te branden.

43. Gerard Arts

Lekker gegeten tegen een redelijke prijs in een mooie ambiance.
    We komen zeker weer terug!

44. Geboekt via de site van het restaurant, dat ging heel gemakkelijk. Werden vriendelijk ontvangen, de sfeer was heel gemoedelijk. Prima bediening en geen lange wachttijd. Aan te bevelen. Kortom heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.

Als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten.

45. Na een weekendje Berg en Dal, hier gegeten. De ontvangst was goed, de bediening liet niets te wensen over. En het eten was heerlijk en dat voor een redelijke prijs.

We komen hier de volgende keer weer graag terug.

46. Rob Jongsma

Heerlijk gegeten, prima prijs kwaliteit verhouding, fijne ontspannenen sfeer.

47. Lekker gegeten, leuke inrichting, gezellig, goede bediening, dus een aanrader.

48. Heerlijk gegeten. We hadden tapas besteld. Zelfs die 'hapjes' krijg je vrij snel al niet meer op! Ontzettend lekker en zeker waar voor je geld!

49. Conny en rene

Het was onze eerste kennismaking met santorini maar zeker niet de laatste. We konden snel terecht en zijn goed bediend. Het eten was genoeg en goed. van kwaliteit.

50. Sonja vd poort

Super restaurant, jammer dat wij niet in de buurt wonen, 2 x keer met weekendje weg daar gegeten. Is een zeer goede aanrader u krijgt er geen spijt van. Kwaliteit prijs super!

51. van wildernis

Heerlijk gegeten zoals altijd. Vriendelijk personeel.

52. Peter van der Wiel

Uitstekend! Alles compleet. Een echte aanrader. Bedankt Santorini!

De mail. Dan nog een bevesting via de telefoon. Dan nog even vragen hoe het was. Dat alles is zeer netjes! Bedankt. Waarom dit een aanrader is. De bediening neemt tijd voor je. Een drankje vooraf. De overheerlijke voorgerecht. Dan nog hulp gevraagd voor het hoofdgerecht. Heerlijke vlees. Dan nog de saladebar. Het was zoveel dat we de nagerecht niet genomen hebben maar koffie. Dan voor dit alles kwaliteit een scherpe prijs. We komen daar nu vaker!

53. Heerlijk gegeten, Gezellig restaurant, goede sfeer en super vriendelijk personeel. Een aanrader!

54. Lekker Grieks eten, goede ambiance, vriendelijk personeel. Ondanks het niet erg druk was moesten we wel even wachten na het hoofdgerecht. Maar over het algemeen een prima restaurant.

55. Een gastvrij onthaal en heerlijke gerechten. Vooral de lamskoteletten waren bijzonder goed. Aan te raden!

56. Familie Künzel

Al verscheidene keren gegeten bij restaurant Santorini en ook deze keer weer tot tevredenheid. Veel keuze uit diverse traditionele Griekse gerechten, inclusief saladebar en zeer betaalbaar. De kwaliteit van het eten blijft goed en je zit er in een stijlvol ingericht restaurant.

57. Goed basic Grieks restaurant. Geen fratsen gewoon lekker Grieks. Niet duur

58. Jack Bloem

We waren er al een paar keer geweest en dat beviel erg goed. Nu onze buren meegenomen en voor hun was het wel de eerste keer. Het eten was weer erg goed. De bediening prima. Weer voor herhaling vatbaar. De buren zijn ook helemaal om gaan de volgende keer weer hier naartoe.

59. Ria. Philipsen

Het eten was verrassend lekker.
    Goede prijs kwaliteit verhouding!

60. De binnenkomst was hartelijk. Helaas is er van alles mis gegaan in de keuken waardoor meerdere mensen lang moesten wachten zo ook wij… 2× moeten vragen waar het eten bleef bij voor en hoofdgerecht. Eten was lekker al waren de aardappeltjes droog en hard en dr kipfilet iets te droog. Verder goed gegeten. Jammer dat we geen thee van het huis kregen bijv voor het ongemak. Er werd wel excuses gemaskt.

61. Prima prijs kwaliteit verhouding

62. Heerlijk gegeten met vier personen, zelfs nog beter dan ons favoriete Griekse restaurant in onze eigen woonplaats. Het was keurig verzorgd en meer dan genoeg.

63. Gezellig restaurant, prima eten en vriendelijke bediening. Was onze eerste keer daar maar zal zeker niet laatste keer zijn.

64. Super lekker gegeten, vriendelijke bediening. En de keuse is reuze!

65. Heerlijk eten vooral de dyonisos schotel, overheerlijk. Vriendelijk personeel, de baas gezellig, kortom echt een aanrader. Wij komen zeker weer terug.

66. Heerlijk gegeten van een goed gevuld bord mixed grill

67. Judith Jobse

Toprestaurant. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. En een goed verzorgde saladebar erbij.

Personeel dacht ook goed mee met dieet. Ook als vegetarier voldoende keuze.

Na het eten nog even lekker door het bos gewandeld. Wij komen zeker terug ook al wonen wij 50 km verderop.

68. Super lekker gegeten! Voor een goede prijs. Sfeervolle ambiance.

69. Heerlijk Grieks gegeten! Gastheer dacht mee, vriendelijk en in voor een geintje.
    Grote porties!
    Zeker een aanrader!!!

70. Charlotte

Het eten is daar tot op heden steeds overwegend lekker: soms is er iets te hard gegaan of niet erg lekker klaargemaakt, maar dat wordt gecompenseerd door ander lekker eten. Enige nadeel dat gerechten met bijv saus niet zonder besteld kunnen worden.

71. Gewoon een goed Grieks restaurant. Zeker aan te bevelen.

72. frank penninx

het eten was heerlijk netjes op schalen opgemaakt en geserveerd. djw voor het heerlijke eten

73. B.G. Janssen

Het eten was heerlijk! De bediening minimaal, rommelig en ongeïnteresseerd.

74. Het eten was prima. Helaas waren er te weinig mensen in de bediening waardoor het erg lang duurde voordat we iets konden bestellen.

75. Al weer genoten van het heerlijke Griekse eten. We namen zoals altijd onze favoriete Corfu schotel. Ook genoten we van de gezellige sfeer, goede service en de gastvrijheid. Santorini is voor ons een toppertje met 5 sterren.

76. Sinnema

Vlakbij overnacht in een luxe hotel met een goede keuken.
    Toch een keer naar de Griek gegaan het was nu vlakbij en dan heb je dat ook eens gedaan.
    Nou ongelofelijk wij waren overdonderd door al die heerlijk klaargemaakte gerechten.
    Een pittige fettasalade vooraf was totaal anders dan verwacht maar heerlijk en voldoende voor wel 2 personen.
    Een hoofdgerecht van oa Gyros , souflaki en souzuki met gebakken aardappeltjes rijst was ook erg veel maar heerlijk.
    Daarna als toetje een klein ijsje besteld van malaga-ijs , nou toen kwam er een zeer origineel toetje genoeg voor 2 personen en wij hebben dat nog niet eerder zo lekker gegeten.
    Al met al super heerlijk gegeten en als dit de standaard is bij de Griek dan gaan wij zeker vaker Grieks eten en kunnen wij Santorini van harte aanbevelen.
    Als wij weer in de buurt zijn komen wij in ieder geval weer terug.
    Top 👍

77. We hebben prima gegeten voor een redelijke prijs. Mn niet te zout en maar wel lekker typisch Grieks gekruid. Personeel vriendelijk, behulpzaam en zeker niet opdringerig. Aanrader dus!

78. Roelofs

Goede ambiance super service goede prijs kwaliteit verhouding geen kleine porties prima op temperatuur fijn personeel

79. Lekker genoten van het tapas menu vriendelijk personeel

80. Jan lamers

We hebben heel lekker gegeten en het is echt een aanrader tot volgende week 👍

81. Ineke broekkamp

Heerlijk gegeten! Inrichting is natuurlijk een kwestie van smaak, maar vond ik niet echt gezellig Grieks. Wel comfortabele stoelen en ruim ingericht.

82. M.heijnen van maurik

Wij komen graag bij Santorini Berg en dal. Goed eten voor redelijke prijs.

83. Selbach

Lekker eten voor een leuke prijs! Je krijgt erg veel, voor mij iets te veel.

84. Wat hebben wij geweldig genoten in dit restaurant. Echt een aanrader, wanneer je een Griekse hap wil eten. Top restaurant.

85. Karin Bartels

We hebben super lekker gegeten!!
    Eten was meer dan genoeg en alles smaakte geweldig!!
    Komen hier gauw weer xtje terug... Bedankt!!

86. Erg lekker eten! De bediening komt helaas elke keer weer ontzettend gestresst over...

87. Wil den Boer

Heel gezellige sfeer. Erg lekker gegeten. Toetje hebben we niet genomen want we zaten vol. De prijs was een verrassing, een heel prettige! Als je in de buurt bent, moet je zeker daar een keer gaan eten.

88. Otto ketelaar

Wij hebben heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Niet duur. Echt een aanrader

89. Veel eten. Wij krijgen het niet op en toetje was enorm en lekker.

90. J.A.M. Wieland

Fijn restaurant met goede sfeer, eten en drinken is prima, prijs/kwaliteit ook. Zeer de moeite waard dus, wij hebben genoten.

91. We hebben heerlijk gegeten bij Santorini!! We hoefden niet lang te wachten en de service was prima. Het was erg gezellig. Enig minpuntje is dat het erg gehorig klonk binnen. Er waren een paar groepen en hun gepraat overstemde de muziek, terwijl ze geen echte herrie maakten.

92. Hugo duijckers

Het personeel was zeer vriendelijk en eten was heerlijk.

93. leo loeza

het omrijden waard, niet alleen vanwege gezellige ruimte of het vriendelijke personeel maar vooral om de uitzonderlijk lekkere (en royale) gerechten. echt een aanrader!
    leo, haarlem

94. Marco van eijk

10 maart hier gegeten met mijn vrouw. Verrassend goed. Mooi, sfeervol restaurant, het eten was heel goed tegen een zeer redelijke prijs. Purmerend ligt niet naast de deur maar wij komen zeker terug.

95. Afgelopen dinsdag 8 maart 2016 bij de Griek Santarini geweest in Berg en Dal. Dit is een hele goede Griek. Vooraf hadden we de mosselen in lekkere saus en als hoofdgerecht het menu van de kok zijnde de Suzuki, suflaki, giros en mousaka. Alles was over heerlijk. Ruim ja heel veel eten voor een redelijke prijs. Vanavond 10 maart 2016 gaan we weer omdat het zo goed is.

96. Maraesja

Als echte Griekfanaten onverwachts beland bij Santorini, wat een aanrader!! Aardige gastvrouw in de bediening.. Voorgerecht allerlei kleine hapjes, behoorlijk veel maar allemaal heerlijk, daarna gekozen voor gestoofd rundvlees en vleesschotel ook beide heel erg lekker, met lekkere rijst en salade.. Absoluut een van de betere griekse restaurants waar wij geweest zijn, misschien de beste!

97. Zeer luidruchtig. Slechte bediening. Hebben zelf maar gevraagd of we konden bestellen. Op het eten niets aan te merken. Maar door de slechte bediening voor ons geen volgende keer.

98. We wilden eigenlijk naar Nijmegen gaan en hadden zin in Grieks eten. We kwamen langs dit restaurant en zagen dat het open was. Nog niet zoveel recensies dus een beetje een gok. Die heerlijk uitpakte:
    Voorgerecht van gehaktballetjes en de wijnbladeren met gehakt en sausje heerlijk op smaak. Hoofdgerecht diverse soorten vlees en gerechtjes op 1 bord lekker op smaak en gewoon zoals Grieks hoort te zijn. Inclusief salade (iets meer olijven zou mogen😉) die gewoon knapperig vers was. Eigenlijk allemaal net teveel maar wel lekker. Nagerecht beetje veel maar wel lekker ijs. Foutje werd netjes rechtgezet dus overall zeer tevreden voor een nette prijs.

99. Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Prijs/kwaliteit ook goed.