Bent u onderweg naar onze oosterburen of wilt u gewoon een gezellige avond beleven? Berg en Dal heeft naast de mooie omgeving nog veel anders te bieden. Zo ook is Berg en Dal de ideale plek om een lekker hapje te gaan eten!

Wij willen hier natuurlijk graag op in spelen met ons sfeervolle Griekse restaurant Santorini, waar wij alle Griekse gerechten met liefde voor u bereiden en het belangrijk vinden dat al onze gasten een leuke avond hebben gehad. Graag verwelkomen wij iedereen in ons restaurant! Kom dus snel een hapje eten en geniet van al onze heerlijke Griekse gerechten in het mooiste dorp van Nederland.

Tot snel!

1477020451 94
1504901910 89
1508619438 89
1514195729 88
1519772021 83
1527207077 82

1. Mooie zaak met zeer vriendelijk personeel, en zeer smakelijke gerechten, mijn vriendin is niet zo van het Griekse eten, maar wat ze gekozen had was top. Denk dat ze door Santorini een ommekeer in gaar smaakgevoel heeft gekregen.

2. Anneke Meinen-Barelds

We hebben lekker gegeten in een gezellige sfeer!

3. Eten was echt heerlijk, leuk restaurant was er nog nooit geweesst. Wel ontzettend Chagerijn personeel.

4. We hebben gezellig gezeten.
    Het eten was perfect.

5. C. Timmer

Heerlijk gegeten en retsina gedronken. Ontvangst met glaasje ouzo. Griekse muziek.

6. Wij hebben een lekkere en fijne avond gehad met familie. Fijn bij elkaar aan een tafel.

7. Bert en Eef

Lekker gegeten in een fijne sfeer. Prettige en correcte bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader.

8. Eten was prima. Prijs qua hoeveelheid goed. Alleen mogen er meer warme groenten erbij.

9. Bea Gerhards

Wij hebben nog nooit zo matig gegeten als bij deze Griek. Hadden de diverse schotel genomen van €42.00 Dan mag je toch verwachten dat je een goed stukje ossenhaas en lamshaas krijgt ipv biefstuk met spieren. En ja de schotel was rijkelijk gevuld met giros (goedkoper vlees). Al met al geen €42.00. En over de bediening heb ik helemaal geen goed woord over, hadden 2; koffie besteld, na 20 minuten nog geen koffie, de jonge man had het te druk met glasscherven opruimen achter de bar. Hebben toen maar afgerekend en zijn we weggaan. Trouwens ik had ruim van te voren gereserveerd, worden we in een zijkamer gezet zonder sfeer. Wat een afgang zeg.

10. F van Holten

Gezellig restaurant met aardige en behulpzame eigenaar.. Eten (visschotel) is van zeer goede kwaliteit en smaakvol. Porties zijn ruim voldoende. Wij komen er vaker en de kwaliteit en service is constant. Een aanrader om te gaan proberen..

11. Heerlijk eten voor een goede prijs, soms als het heel druk is wat chaotisch, maar als het zoals gisteren normale drukte is, is alles perfect in orde, wij komen er altijd graag

12. Pieter van Hamburg

Lekker gegeten en het was wel erg veel. Advies neem geen voorgerecht!

13. Mooi restaurant. Snel geholpen eten was super goed. Maar echt veel. De prijs was ook netjes ik heb tijden niet zo lekker gegeten een aanrader als je berg en dal aan doet… groet jolanda.

14. Tonnie de Wilde en Margo Foks

Zeer goed en lekker gegeten bij de mooie oude deur in de hoek hahaha top!

15. Heerlijk gegeten! We hadden een Mixed grill schotel voor 2 personen.
    Echt heel lekker. Van alles lekker veel… zo veel dat we zelfs wat hebben laten inpakken en in een doggybag mee naar huis genomen.
    Wij kwamen al regelmatig elders, maar nu gaan we ook zeker vaker bij Santorini komen!

16. Heerlijk gegeten, vlotte bediening.

17. Nadia

18. M. Jacobs

We hebben heerlijk gegeten. Zeer gezellige sfeer, uitstekende bediening, prima prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader.

19. Kosarel Kouwer

Lekker gegeten, kwaliteit plus, bediening attent en zeer oplettend.
    Voor herhaling vatbaar.

20. We hebben heerlijke kalfs ribeye gegeten. Goede prijs kwaliteit. Snelle en vriendelijke bediening!!

21. We hebben gegeten. Het was een warme avond maar op het terras was het heerlijk zitten. Uitgebreide kaart zeker voor herhaling vatbaar.

22. Blokhuizen

Gele afvalbak naast terras, storend en niet aangegeven dat er een salade buffet binnen stond. Op onze aanmerking werd er ietwat laconiek gereageerd met: "dan neem je toch een salade als dessert" waardoor wij ons niet serieus genomen vonden. Heel jammer.

23. Leuk en gezellig restaurant met leuke bediening en lekker eten. Echt een aanrader!

24. Het eten was super lekker en de prijs kwaliteit verhouding echt goed! We hebben genoten van een avondje uiteten met onze dochter! Echter was de bediening mogelijk onervaren of onderbezet, waardoor we erg lang moesten wachten. Dit heeft naast het lange wachten ook invloed op de sfeer. Wel was het personeel vriendelijk! Al met al wel echt een fijne avond gehad en we gaan zeker nog eens terug, want het eten was heerlijk!

25. C. Beekhuizen

Zeker de moeite waard. Met het mooie weer gezellig buiten gezeten. Bediening vriendelijk. We komen zeker terug.

26. Jan Garritzen uit Kerkrade

Heerlijk gegeten. Grote porties en heel erg gezellig. Als we weer in de buurt zijn, gaan we beslist weer hier eten. Eigenaar en zoon doen het prima.

27. Al meerdere keren met vrienden uit eten geweest bij rest. Santorini. Altijd goed. lekker en gezellig. Mijn persoonlijke favorieten zijn de traditionele Griekse ovenschotels. Super tevreden, kom er graag.

28. Super gezellig… wij stonden in de file dus zouden niet op tijd komen. Even gebeld en natuurlijk geen probleem. De eigenaar is heel relaxed en aardig en zijn zoon komt altijd even een praatje maken… echt heel lekker en super service…

29. aalders

Heerlijk gegeten

30. Marlene Bekker en 3 anderen

Wij vonden het de eerste keer heel erg goed en lekker. Leuke bediening. Gisteren super slecht. Eten vet en de rijst was puur kaneel. Op navragen of dat zo hoord zei de bediening -die de hele avond al een lang gezicht had en onvriendelijk was-ja en liep gelijk weg. Jammer! Maar dit was de tweede en laatste keer. Trouwens tellen kon ze ook niet! En ze had al en rekenmaschine erbij👎

31. Bianca wassink

Wij vonden het eten erg lekker en het was goed te betalen. Als we in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten, het is echt een aanrader!!

32. Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten.
    Wij hadden de verschillende warme voorgerechten en daarna de biftiki schotel.
    Alles was heerlijk en wat wij een grote plus vinden aan dit restaurant is de heerlijke verse saladebar.
    Alleen de gyros die bij het hoofdgerecht zat vonden wij minder. Heel vet vlees en niet hard genoeg gebakken.
    Maar zoals al gezegd heerlijke voorgerechten en de lekkerste biftiki en salade van alle griekse restaurant waar wij zijn geweest.
    Bediening was niet heel vrolijk. Dat klopt. Maar wel gewoon correct.

33. C. Geers

Voor de tweede keer heerlijk gegeten. Alleen de bediening was erg ongeïnteresseerd. De enthousiasme was heeeeeel ver te zoeken. Ze waren niet erg vriendelijk, jammer van zo'n restaurant.

34. Prima gegeten met mijn gezin. Een rustige en gezellige sfeer, fijne bediening en een vriendelijke eigenaar. We zijn al vaker geweest, komen zeker nog eens terug.

35. Super gezellig, vriendelijk personeel.

36. De bediening en eten was goed.

37. Ron Bocken

Heerlijk gegeten, en met 2 jonge kinderen zorgen ze ervoor dat je je eten snel hebt. Lekker en goed!

38. Frank Van Der Meide

Heerlijk echt Grieks eten voor een nette prijs. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Veel keuze qua gerechten en vlotte bediening. Kortom, aanrader!

39. Ik ben al een paar keer wezen eten bij santorini met onze hele gezin.
    Echt een aanrader alles is prima!

40. Heerlijk eten, aardige mensen, Griekse gastvrijheid, goeie koffie en niet duur. Echt een aanrader ;)

41. Lekker gegeten en fijn gezeten. Veel keuze ook vegetarisch. De koffie was ook erg lekker.

42. Eten is goed en bediening vriendelijk.

43. Erg lekker gegeten, gezellige tent.

44. Lekker en veel. Ik vraag mij af of iemand ooit zijn of haar bordje leeg eet. Heb ik het nog niet over het toetje. Leek wel een ijstaart, ...... lekker! Leuk restaurant waar je lekker kunt zitten en eten.

45. Als een melaatse behandeld eerder wel goed gegeten nu het bier nog niet op gedronken.
    Sloeg gelijk dood leek wel verdund met spoelwater tafeltje aan een blinde muur andere tafel was niet mogelijk de zaak was zo goed als leeg toen we zeiden dat we afrekenen en wilde gaan kregen we naast de wc een groter tafel aan geboden we hebben vriendelijk bedank en zijn gegaan.

46. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Het was alleen erg druk waardoor we bijna 2 uur op ons hoofdgerecht moesten wachten. Het eten was verder prima.

47. Wederom heerlijk gegeten. Het eten is goed en de sfeer gezellig. Wij komen hier regelmatig. Een echte aanrader!

48. Theo en Jolanda

Heerlijk gegeten…

49. Lekker eten, prima service, in een mooi restaurant.

50. Plezierige ontvangst, lekker warm, gezellig sfeer, lekker eten vlotte vriendelijke bediening. Goed adres voor herhaling vatbaar.

51. Dit is het beste grieks restaurant wat ik ken ! Zeker een aanrader !

52. Hadden bij online reservering gevraagd of we onze hond mee mochten nemen. Geen reactie op gekregen. Gebeld uur voor reservering. Werd gevraagd of het grote hond was. Ik meldde dat het om duitse herder ging. Hond bleek niet welkom te zijn om dat die te groot was voor de drukke zaterdag. We hebben ergens anders heerlijk gegeten MET onze trouwe viervoeter aan onze voeten.

53. Een ouzo om ons welkom te heten werd zeer gewaardeerd: het was best koud buiten. Vriendelijk personeel, niet te lang hoeven wachten. Carpaccio was goed maar lag op een flinke berg ijsbergsla. Vonden wij niet tof net als al die zonnebloempitten. Hoofdgerecht was prima, kalfsvlees en ossenhaas. Halve liter huiswijn voor 10 euro dronk soepel weg. Prima eten en drinken dus. Mag wel wat moderner qua inrichting en in het toilet ruikt het onaangenaam. Daar moeten ze echt iets aan doen.

54. Aljoscha Melssen

Het restaurant huist in een sfeervolle villa, met open haard en veel glas in lood. Erg gezellig. We vierden de zestiende verjaardag van ons jongste gezinslid.
    De Griekse 'opa' in de bediening is een en al charme en hield goed in het oog wanneer we nog iets wilden.
    Het eten is lekker. De vegetariër onder ons had een heerlijk groentegerecht. De vis was vers en mals; de vleesgerechten: verrukkelijk maar te veel.

55. We hebben heerlijk gegeten en heel gezellig samen bijgekletst! De bediening was goed, de sfeer in het restaurant gezellig en er was ruim voldoende privacy!

56. We hadden niet hoeven te reserveren, erg veel plaats.
    Gerechten worden snel bereid. Waren erg lekker. Porties groot.

57. L van Iterson

Heerlijk gegeten tweede kerstdag :0)
    wij zijn Grieks eten gewend en hier was het goed, natuurlijk niet zoals in Griekenland maar dat is logisch, beste van Nijmegen!

58. Familie Bouwman

Was gezellig bij de open haard, sfeervol en goed gegeten.

59. Eerste en laatste keer bij Santorini.

Geen warm welkom. Niemand om de jassen aan te nemen en/of om naar tafel te begeleiden.
    Geen muziek. Volgens de eigenaar viel dit te wijten aan een slechte internetverbinding. Waardeloos excuus vind ik. De dame in de bediening had waarschijnlijk haar dag niet, nors en ongeïnteresseerd. Ik heb een gerecht teruggestuurd omdat het zeer onsmakelijk was en dan druk ik mij nog netjes uit. De eigenaar was not amused. Blijkbaar overgevoelig voor kritiek en sputterde flink tegen, hij had nog niet eerder klachten ontvangen. Het gerechtje stond uiteraard wel op de rekening en een gratis kopje koffie of thee werd niet aangeboden. De klant is hier duidelijk geen koning. De Griekse gastvrijheid is ver te zoeken bij dit restaurant.

60. H.kuijpers

Gezellig en goed gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

61. Eigenlijk is de enige rating ster voor het personeel. Zij doen hun best en moeten dealen met de keuzes die de eigenaar heeft gemaakt. Alle reviews overziend, zit er een rode draad door de reviews. Ik vrees alleen dat de uitbater hier niets mee doet. Het ligt in de lijn van de verwachting dat hij het op een automatisch piloot heeft gezet, met een behoorlijk vleugje eigenwijzigheid. Onze ervaring was niet goed. Koud eten, doorgebakken, te laat serveren (ten koste van de totaaltijd), geen oog op gasten (te weinig personeel lijkt het wel), geen dessertkaart aangeboden vanwege de tijd en als een kers op de taart, een boze eigenaar die verkeerd reageerd op kritiek. Wat was er wel goed? Hoeveelheid eten. En waarom hebben wij wel fooi gegeven? Voor het personeel, die werkelijk goed hun best deden. Maar voor een goed horecaschap, is dat niet voldoende. Jammer. Idd. Eens maar nooit weer, wat ik eerder las.

62. Wij hebben met vrienden geweldig lekker gezeten en gegeten bij de open haard.
    Voor herhaling vatbaar.

63. V.L. Janssen

Slechte ervaring. Twee uur wachten op je eten. We waren met een groep waarvan 1 week van te voren aangekondigd. Met 1 uitzondering onvriendelijk personeel. Eigenaar zeer onvriendelijk.
    Uitgedroogd vlees. Desert overgeslagen. Weg wezen daar en nooit meer terug.

64. Passing through the area thought it might be the best place to stop on a Saturday night - i.e. not crowded. Greek restaurants often are quiet.
    WRONG - this place is very popular and was busy but our table was ready in minutes and we then enjoyed great service (something missing in a lot of Dutch restaurants) and wonderful food. Super.

65. Marco Albers

Top restaurant met prima service.

66. Alan Geensen

Goede ontvangst, ook voor onze hond (je)

prima service en eten: genoten.

67. Prima restaurant, lekker gegeten.

68. Het ontvangst had wel met wat meer aandacht gekund. We stonden bij de ingang, de kapstok werd niet getoond en de gereserveerde tafel werd van veraf aangewezen.
    Het eten daarentegen was voortreffelijk: uitleg van de gerechten, netjes opgediend, een grote hoeveelheid en een extra glas, bordje of bestek was geen probleem.
    Het eten smaakte goed!
    Entourage van de zaak prima (entree helaas wat klein).
    Een aantal aandachtspuntjes: borden met een klein hoekje er af ook niet meer gebruiken, de acht-persoonstafel voor bij het raam was voor de bediening wel erg krap, wat vaker langs voor een drankje, betalen bij een jong meisje aan de kassa komt niet geloofwaardig over.
    Wat zou een pepermunt lekker geweest zijn bij vertrek!

69. Heerlijk gegeten! Hele aardige bediening, leuke avond gehad.

70. Super lekker gegeten.

71. Prima Grieks restaurant. Een goede maaltijd voor een goede prijs.
    Het uiterlijk van de bediening geeft niet de indruk dat deze jongen de ober is. Vriendelijk is al het personeel zonder meer. Zelfs de jongste dame zegt alle klanten netjes gedag en doet haar best het horeca vak onder de knie te krijgen.
    De haard vlamt volop, net als bij ons vorige bezoek. Laat de warme trui gerust maar thuis! :-)
    Drankjes lieten wat lang op zich wachten.

72. Een heel gezellig restaurant met een warme uitstraling. Vriendelijke en nette bediening. Nog belangrijker de kwaliteit van het eten. En dat was echt heerlijk. Dus we gaan zeker weer.

73. Aardige ontvangst, gezellige tafel in sfeervolle ruimte, accurate bediening en heerlijk eten!

74. Heerlijk gegeten. Zeer ruime portie's. We konden het beiden niet op.
    Als we in de buurt zijn komen we hier zeker terug.
    Gezellig zitten, goede sfeer en vriendelijke bediening.
    Top!

75. dennis portier

ik had gereserveerd, maar daar aangekomen hadden ze mijn reservering niet.. omdat er iemand wegging, kwam er een tafel toevallig vrij. Het eten was erg veel, maar goed. De bediening was aardig en netjes.

76. Al een aantal prima gegeten, gisteren had de bediening er niet zo'n zin in "niet vooruit te branden.

77. Gerard Arts

Lekker gegeten tegen een redelijke prijs in een mooie ambiance.
    We komen zeker weer terug!

78. Geboekt via de site van het restaurant, dat ging heel gemakkelijk. Werden vriendelijk ontvangen, de sfeer was heel gemoedelijk. Prima bediening en geen lange wachttijd. Aan te bevelen. Kortom heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.

Als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten.

79. Na een weekendje Berg en Dal, hier gegeten. De ontvangst was goed, de bediening liet niets te wensen over. En het eten was heerlijk en dat voor een redelijke prijs.

We komen hier de volgende keer weer graag terug.

80. Rob Jongsma

Heerlijk gegeten, prima prijs kwaliteit verhouding, fijne ontspannenen sfeer.

81. Lekker gegeten, leuke inrichting, gezellig, goede bediening, dus een aanrader.

82. Heerlijk gegeten. We hadden tapas besteld. Zelfs die 'hapjes' krijg je vrij snel al niet meer op! Ontzettend lekker en zeker waar voor je geld!

83. Conny en rene

Het was onze eerste kennismaking met santorini maar zeker niet de laatste. We konden snel terecht en zijn goed bediend. Het eten was genoeg en goed. van kwaliteit.

84. Sonja vd poort

Super restaurant, jammer dat wij niet in de buurt wonen, 2 x keer met weekendje weg daar gegeten. Is een zeer goede aanrader u krijgt er geen spijt van. Kwaliteit prijs super!

85. van wildernis

Heerlijk gegeten zoals altijd. Vriendelijk personeel.

86. Peter van der Wiel

Uitstekend! Alles compleet. Een echte aanrader. Bedankt Santorini!

De mail. Dan nog een bevesting via de telefoon. Dan nog even vragen hoe het was. Dat alles is zeer netjes! Bedankt. Waarom dit een aanrader is. De bediening neemt tijd voor je. Een drankje vooraf. De overheerlijke voorgerecht. Dan nog hulp gevraagd voor het hoofdgerecht. Heerlijke vlees. Dan nog de saladebar. Het was zoveel dat we de nagerecht niet genomen hebben maar koffie. Dan voor dit alles kwaliteit een scherpe prijs. We komen daar nu vaker!

87. Heerlijk gegeten, Gezellig restaurant, goede sfeer en super vriendelijk personeel. Een aanrader!

88. Lekker Grieks eten, goede ambiance, vriendelijk personeel. Ondanks het niet erg druk was moesten we wel even wachten na het hoofdgerecht. Maar over het algemeen een prima restaurant.

89. Een gastvrij onthaal en heerlijke gerechten. Vooral de lamskoteletten waren bijzonder goed. Aan te raden!

90. Familie Künzel

Al verscheidene keren gegeten bij restaurant Santorini en ook deze keer weer tot tevredenheid. Veel keuze uit diverse traditionele Griekse gerechten, inclusief saladebar en zeer betaalbaar. De kwaliteit van het eten blijft goed en je zit er in een stijlvol ingericht restaurant.

91. Goed basic Grieks restaurant. Geen fratsen gewoon lekker Grieks. Niet duur

92. Jack Bloem

We waren er al een paar keer geweest en dat beviel erg goed. Nu onze buren meegenomen en voor hun was het wel de eerste keer. Het eten was weer erg goed. De bediening prima. Weer voor herhaling vatbaar. De buren zijn ook helemaal om gaan de volgende keer weer hier naartoe.

93. De binnenkomst was hartelijk. Helaas is er van alles mis gegaan in de keuken waardoor meerdere mensen lang moesten wachten zo ook wij… 2× moeten vragen waar het eten bleef bij voor en hoofdgerecht. Eten was lekker al waren de aardappeltjes droog en hard en dr kipfilet iets te droog. Verder goed gegeten. Jammer dat we geen thee van het huis kregen bijv voor het ongemak. Er werd wel excuses gemaskt.

94. Prima prijs kwaliteit verhouding

95. Heerlijk gegeten met vier personen, zelfs nog beter dan ons favoriete Griekse restaurant in onze eigen woonplaats. Het was keurig verzorgd en meer dan genoeg.

96. Gezellig restaurant, prima eten en vriendelijke bediening. Was onze eerste keer daar maar zal zeker niet laatste keer zijn.

97. Super lekker gegeten, vriendelijke bediening. En de keuse is reuze!

98. Heerlijk eten vooral de dyonisos schotel, overheerlijk. Vriendelijk personeel, de baas gezellig, kortom echt een aanrader. Wij komen zeker weer terug.

99. Heerlijk gegeten van een goed gevuld bord mixed grill

100. Judith Jobse

Toprestaurant. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. En een goed verzorgde saladebar erbij.

Personeel dacht ook goed mee met dieet. Ook als vegetarier voldoende keuze.

Na het eten nog even lekker door het bos gewandeld. Wij komen zeker terug ook al wonen wij 50 km verderop.

Volgende pagina