Restaurant de Put in Berg en Dal

Restaurant de Put: bewust, vers, kwaliteit.

Eten & drinken 8,8

• do 18:00 - 21:30
  • vr 18:00 - 21:30
  • za 18:00 - 21:30
  • zo 18:00 - 21:30

Michiel gaat voor u de heerlijkste gerechten bereiden. Dankzij zijn meer dan uitgebreide ervaring is hij in staat zeer-waardige gerechten voor u op tafel te zetten. Voor elk budget biedt hij een twist aan van klassieke, tot soms gedurfde, maar herkenbare specialiteiten.

Daarnaast bieden wij tevens een à la carte 3-gangen menu aan dat u naar eigen wens kunt invullen.
Onze gerechten worden uitsluitend huisgemaakt, zijn veelal biologisch geselecteerd, waarbij creatief gebruik gemaakt wordt van streekproducten.

Patissier Mike v.d Bilt: “Prachtige desserts van de hoogste kwaliteit” Mike is verantwoordelijk voor de patisserie en desserts. Met zijn uitgebreide ervaring zorgt hij ervoor dat uw etentje met een heerlijke smaakexplosie eindigt. Daarbij mag u denken aan brood,banket,ijsbereidingen,friandises,desserts en koekjes. Voor bij de Voor de pure liefhebber van smaak heeft hij voor u heerlijke bonbons gemaakt die uitgeserveerd worden bij onze uitgebalanceerde koffie. Onze leverancier “Fleur de Café” levert de verse thee, met de mooiste melanges. Van binnenkomst tot vertrek doet het gehele team van de Put zijn uiterste best om u een onvergetelijk avond te bezorgen. Mocht u speciale wensen, aanmerkingen of allergieën hebben, laat het ons ten tijde van de reservering graag even weten.

Bekijk onze menukaarten
Foto van Restaurant de Put in Berg en DalFoto van Restaurant de Put in Berg en DalFoto van Restaurant de Put in Berg en DalFoto van Restaurant de Put in Berg en DalFoto van Restaurant de Put in Berg en DalFoto van Restaurant de Put in Berg en DalFoto van Restaurant de Put in Berg en DalFoto van Restaurant de Put in Berg en Dal

Overnachten
Hotels in de buurt »