Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Berg en Dal verdeeld zijn.

Super lekker gegeten.

2. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Pannenkoeken voor jarige Joppen of Jetjes zijn gratis. Dat was verrassend.
    Heerlijke spekpannenkoeken gegeten, vriendelijke bediening.

3. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Lekkere kaas pannenkoek! Leuke sfeer, betaalbaar en vriendelijke service!

Prima Grieks restaurant. Een goede maaltijd voor een goede prijs.
    Het uiterlijk van de bediening geeft niet de indruk dat deze jongen de ober is. Vriendelijk is al het personeel zonder meer. Zelfs de jongste dame zegt alle klanten netjes gedag en doet haar best het horeca vak onder de knie te krijgen.
    De haard vlamt volop, net als bij ons vorige bezoek. Laat de warme trui gerust maar thuis! :-)
    Drankjes lieten wat lang op zich wachten.

5. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Erg lekker gegeten. Zelf had ik een kaas pannenkoek en mijn vriend een kipsate pannenkoek. Vooraf heerlijk stokbroodje met kruidenboter op. De bediening was erg vriendelijk en er hing een gezellige sfeer. Wij komen nog eens terug!

6. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Henk Willems

Leuke plek in mooie omgeving. Lekkere pannekoek en gezellige bediening. Nostalgische beelden op tv schermen en een verrassend nieuwe pleisterplaats voor wielerfans.

Een heel gezellig restaurant met een warme uitstraling. Vriendelijke en nette bediening. Nog belangrijker de kwaliteit van het eten. En dat was echt heerlijk. Dus we gaan zeker weer.

Aardige ontvangst, gezellige tafel in sfeervolle ruimte, accurate bediening en heerlijk eten!

9. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Gisteren na een lange autorit vanuit de kop van Noord Holland en een mooie boswandeling met met mijn vrouw en de hond in Berg en Dal, even met z'n tweeën wat eten (dachten we). Na 20 minuten wachten maar even gevraagd of de bediening even tijd had voor ons, druk was het niet dus het bevreemde ons dat het zo lang moest duren. En zowaar, na 10 minuten werd onze bestelling opgenomen. Wel moesten we vragen of er even een doekje over te tafel gehaald kon worden want de vorige bezoeker had (denk ik) ruzie gehad met zijn pannenkoek. Het eten werd gelukkig wel snel geserveerd en we wisten al snel waarom. De groentesoep kwam waarschijnlijk uit blik. Bramzout met echte fabrieksballen. Het stokbrood was goed maar koud, warm is toch lekkerder. De kruidenboter was ook veel te zout en daarom niet lekker. De verdere bestelling bestond uit een uitsmijter ham en een boeren omelet. De ham was van zeer goedkope kwaliteit, 2 vierkante dikke gummiplaten die we stikem aan de hond gegeven hebben. De mix van de boeren omelet kwam ook uit een, waarschijnlijk, Honig pakje waar verder niets aan toegevoegd was. Conclusie: Zeer slecht en zonde van je geld. Onderweg naar huis nog 2x gestopt om drinken te kopen vanwege de dorst.

10. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Afgelopen week geluncht bij de Heksendans na een boswandeling in Berg en Dal. Het restaurant heeft een vriendelijke en authentieke uitstraling. Bediening (omdat het rustig was hebben wij enkel de eigenaar gezien) was snel en vriendelijk. Heerlijke hartige pannenkoek gegeten. Wij komen hier zeker terug!

11. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Geraldine

Een menu genomen. Lekker soepje vooraf gehad. Krokant gebakken pannenkoek was heerlijk. Ijsje toe was smullen. Kortom de moeite waard! Een aanrader.

Susan versteegh

Super gezellig gegeten. Wel erge grote porties… mag iets kleiner… eten was echt super lekker en smaakvol.
    De eigenaar kwam vragen hoe het eten was… erg leuk en vriendelijk.
    Prijs kwaliteit een dikke 8.
    Ik kom zeker terug.

Heerlijk gegeten. Zeer ruime portie's. We konden het beiden niet op.
    Als we in de buurt zijn komen we hier zeker terug.
    Gezellig zitten, goede sfeer en vriendelijke bediening.
    Top!

dennis portier

ik had gereserveerd, maar daar aangekomen hadden ze mijn reservering niet.. omdat er iemand wegging, kwam er een tafel toevallig vrij. Het eten was erg veel, maar goed. De bediening was aardig en netjes.

Al een aantal prima gegeten, gisteren had de bediening er niet zo'n zin in "niet vooruit te branden.

Gerard Arts

Lekker gegeten tegen een redelijke prijs in een mooie ambiance.
    We komen zeker weer terug!

Geboekt via de site van het restaurant, dat ging heel gemakkelijk. Werden vriendelijk ontvangen, de sfeer was heel gemoedelijk. Prima bediening en geen lange wachttijd. Aan te bevelen. Kortom heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.

Als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten.

18. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Marijke cornelissen

Super gezellige accommodatie net personeel en weinig wachttijd, pannekoeken waren heerlijk net zoals de lekkere toetjes bedankt komen graag weer terug

Na een weekendje Berg en Dal, hier gegeten. De ontvangst was goed, de bediening liet niets te wensen over. En het eten was heerlijk en dat voor een redelijke prijs.

We komen hier de volgende keer weer graag terug.

20. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Goed eten, aardige eigenaar

21. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Pas met de kinderen en kleinkinderen gegeten bij de Heksendans. Een aanrader voor uitje familie. Ondanks drukte op de zondagmiddag redelijk snel pannenkoeken kunnen eten. Keus genoeg voor alle smaken en monden.

22. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

C. Schippers

Heel gezellige uitstraling. Met vlotte bediening. Aandacht voor de gasten.
    Het is een aanrader om daar pannekoeken te eten.

Rob Jongsma

Heerlijk gegeten, prima prijs kwaliteit verhouding, fijne ontspannenen sfeer.

Lekker gegeten, leuke inrichting, gezellig, goede bediening, dus een aanrader.

Heerlijk gegeten. We hadden tapas besteld. Zelfs die 'hapjes' krijg je vrij snel al niet meer op! Ontzettend lekker en zeker waar voor je geld!

Conny en rene

Het was onze eerste kennismaking met santorini maar zeker niet de laatste. We konden snel terecht en zijn goed bediend. Het eten was genoeg en goed. van kwaliteit.

Sonja vd poort

Super restaurant, jammer dat wij niet in de buurt wonen, 2 x keer met weekendje weg daar gegeten. Is een zeer goede aanrader u krijgt er geen spijt van. Kwaliteit prijs super!

van wildernis

Heerlijk gegeten zoals altijd. Vriendelijk personeel.

Peter van der Wiel

Uitstekend! Alles compleet. Een echte aanrader. Bedankt Santorini!

De mail. Dan nog een bevesting via de telefoon. Dan nog even vragen hoe het was. Dat alles is zeer netjes! Bedankt. Waarom dit een aanrader is. De bediening neemt tijd voor je. Een drankje vooraf. De overheerlijke voorgerecht. Dan nog hulp gevraagd voor het hoofdgerecht. Heerlijke vlees. Dan nog de saladebar. Het was zoveel dat we de nagerecht niet genomen hebben maar koffie. Dan voor dit alles kwaliteit een scherpe prijs. We komen daar nu vaker!

Heerlijk gegeten, Gezellig restaurant, goede sfeer en super vriendelijk personeel. Een aanrader!