Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Berg en Dal verdeeld zijn.

1. In het begin was het eten goed te doen alleen duurde het erg lang voor de bestelling klaar was. Ik zou de steaks niet aanraden, het was veel te doorbakken. Ook was de sfeer niet al te gezellig. Het is vanbinnen een beetje ouderwets. Geen aanrader

3,1
  2. Bij binnenkomst niet direct een welkomsgevoel. De inrichting is wat gedateerd, en niet overal netjes afgewerkt. Het bestek lijkt oud en is niet heel erg schoon. De bediening is wel vriendelijk. Het eten is wel ok, krijgt wat mij betreft een zesje. Ik voel hier geen gezelligheid, er is geen sfeer. Zal dan ook niet meer teruggaan.

3. Karin maasen

Het eten was in een woord geweldig. 2 keer geweest nu en op naar de volgende! Goede bediening goede koks! Top!

4. Een gezellig restaurant en heerlijk gegeten.
    Een leuke gezellige inrichting.
    We werden gastvrij onthaald en na dat wij vroegen of de hond ook binnen mocht hebben we deze uit de auto gehaald.
    En die kreeg ook meteen een bak water.
    De bediening weet hun vak goede uitleg over zowel eten als de wijn.

5. Vertaal van English naar Nederlands

Food was undercooked and oversalted. Very long waiting time. Margarine was sold as butter. Staf was friendly and polite.

2,4
  6. Vriendelijk personeel, sfeervolle locatie, voldoende parkeergelegenheid.
    Lekkere gerechten, echt vers en goed verzorgd.
    Goede prijzen.

7. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Soep matig en pannekoek lekker.

8. Claudia Mouton

Gisteravond met 8 personen gegeten en het was top! Heerlijk eten, goed gevulde glazen voortreffelijke wijn en een prima sfeer en gastvrijheid. Ook het klimaat in het restaurant is heel goed.
    Je kunt elkaar aan tafel goed verstaan en geen rumoer van andere gasten. Het etentje was voor mijn verjaardag en ze hebben heel erg hun best gedaan om het extra gezellig te maken. De ober verdient alle complimenten hiervoor. Zeker voor herhaling vatbaar😊

9. We hebben met een groep van 15 personen heerlijk gegeten en gedronken, de bediening was echt top evenals het eten. Mocht je ergens lekker en relaxed willen eten dan is de Heren van Berg en Dal echt een aanrader!

10. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

S van de Ven

Samen met een vriendin na een heerlijke wandeling klaar om calorieën te nuttigen. De pannenkoeken waren snel klaar (zijn ze wellicht opgewarmd in de magnetron?), zagen er niet gaar uit en vooral erg vet en waren smakeloos. Toen we dit aangaven konden we een nieuwe krijgen maar op de vraag of deze dan ook ze vet zou zijn was het antwoord ja. Erg jammer want het is een prachtige locatie maar geen aanrader.

1,8
  11. Marianne

Vriendelijke bediening, ruime porties.
    Goede kwaliteit.
    Voldoende gratis parkeerruimte.
    Komen hier nu bijna wekelijks.
    Top zaak!

12. Frederik

Heerlijk gegeten, ruime keuze.
    Goede kwaliteit.
    Vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader.

13. Een restaurant waar ze met alle allergieën rekening houden. Zelfs met sporen van… hier krijg je het bord apart opgediend met een beschermkap erover heen.
    Ook het bestek in een apart zakje, zodat je zeker weet dat het goed gaat.

Compliment hoe het hier geregeld is, kunnen nog veel restaurants van leren.

14. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Leuke, gevarieerde kaart. Voor elk wat wils. Eten was prima, niet uitzonderlijk, maar prima. Prijzen zijn gemiddeld.
    Bediening was uitstekend, snel en vriendelijk.

15. Gezellig restaurant op een plek waar je snel voorbij rijdt.
    Heerlijk eten, mooie porties en mooi opgemaakt. Mooie smaken. De bediening is prima, door iemand die weet hoe het hoort en met een goede dosis humor maar ook respect.
    Alles is aan te bevelen.

16. Restaurant ziet er gezellig uit. 2 hele jonge meisjes in de bediening, heel vriendelijk. 1 jonge kok in de keuken. Kon merken dat ze het eigenlijk met z'n drieën niet aan konden. Er is 1 keer gevraagd wat we wilden drinken, dit bij binnenkomst. We hadden spare ribs besteld, deze waren gewoon niet te eten. Taai, uitgedroogd vlees en écht niet te snijden en van het bot af te krijgen. Ook behoorlijk verbrand aan de buitenkant. Het eten zelfs laten staan. Dit gemeld bij 1 van de meisjes, die dit vriendelijk aanhoorde maar er verder niks op zei of mee deed. Absoluut niet voor herhaling vatbaar.

2,3
  17. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Na een lange wandeling hadden we wel zin in een lekkere pannenkoeken. De pannenkoeken waren op zich lekker, niets bijzonders, eigenlijk. Garnering hield niet over. Door krapte personeel was de bediening niet heel erg vlot, daar hing ook een briefje over op de deur. Daar hadden we alle begrip voor ! Er werd tussendoor niet gevraagd of alles naar wens was of dat we nog drankjes wilden bijbestellen. Geen nagerecht genomen, zou ons te lang duren. Hopelijk gaat dit richting het voorjaar beter worden.

18. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Heerlijk, zoals altijd.

19. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Via eet.nu gereserveerd. Eet.nu krijgt van mij een super vijf sterren. Snel gedaan eet.nu.
    Bedankt!!!!!

Nu het restaurant nog, maar daar heb ik goede ervaringen mee.
    Mvg

20. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Rene Hendriks

Geweldig lekker gegeten, geweldige bediening, sowieso een sfeervolle locatie omgeving, echt een aanrader.

21. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Vandaag met zevenpersonen pannenkoeken gegeten.
    Prima bevallen: vlotte bediening, snelle en goede service en erg lekker.

Voor herhaling vatbaar!

22. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

David bouman

Heerlijk gegeten en gedronken goede snelle servies vriendelijke bediening alles was top. Komen zeker keer terug.

23. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Super vriendelijke bediening en sfeer. Lekker Portugese Pannenkoek, echt een aanrader!

Prachtige locatie voor lokale en bezoekers die genieten van wandelen en trailrunners. Een uitstekende locatie om je verbrande calorieën aan te vullen. Ik kom hier zeker terug. Muito bom 👌🏼

24. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Na een flinke fietsklim op het zonnige terras neergestreken. We namen koffie, cappaccino en appel/notengebak, wat snel werd geserveerd. Het was een flink stuk taart, maar door het luchtige beslag met de verrassende vulling, een dooreter. Toen ik binnen ging kijken naar het mini fietsmuseum, bleek de fantastische sprookjes inrichting helemaal doorgevoerd. Hier wil ieder kind graag zijn feestje geven, lijkt me. Zeker met het speelpark voor de deur. Jammer dat wij niet in de buurt wonen

25. Lekker uiteten geweest hier uien soep vooraf toen een lekkere schnitzel en ijs toe.

26. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Lekker gegeten, de eigenaar erg klantvriendelijk en kwam snel onze bestelling opnemen, dit kwam dan ook erg snel :) heerlijke pannenkoek, koffie. Daarna fietsvakantie vervolgd. Zeer aan te raden! Groetjes Ron.

27. Internationaal Berg en Dal

Fantastisch eten om te zien en nog lekkerder om het op te eten. Verrassende gerechten! Fijne sfeer en goede bediening. Wijn en eten is een eenheid. Wij komen heel graag terug!

28. Tjarda

Heerlijk eten, goede, vriendelijke bediening, prima ligging.
    Helemaal top!

29. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Erg lekker pannenkoeken gegeten. Vriendelijk bediening, sfeervolle ambiance, goede achtergrond muziek. We hebben genoten. Het restaurant ligt vlak bij het bos, de hond mocht ook mee! Geweldig!!!