Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Berg en Dal verdeeld zijn.

We hebben heerlijk gegeten en heel gezellig samen bijgekletst! De bediening was goed, de sfeer in het restaurant gezellig en er was ruim voldoende privacy!

We hadden niet hoeven te reserveren, erg veel plaats.
    Gerechten worden snel bereid. Waren erg lekker. Porties groot.

L van Iterson

Heerlijk gegeten tweede kerstdag :0)
    wij zijn Grieks eten gewend en hier was het goed, natuurlijk niet zoals in Griekenland maar dat is logisch, beste van Nijmegen!

Familie Bouwman

Was gezellig bij de open haard, sfeervol en goed gegeten.

Heerlijk en gezellig gegeten met mijn vrouw.
    Ga zeker nog terug komen

Eerste en laatste keer bij Santorini.

Geen warm welkom. Niemand om de jassen aan te nemen en/of om naar tafel te begeleiden.
    Geen muziek. Volgens de eigenaar viel dit te wijten aan een slechte internetverbinding. Waardeloos excuus vind ik. De dame in de bediening had waarschijnlijk haar dag niet, nors en ongeïnteresseerd. Ik heb een gerecht teruggestuurd omdat het zeer onsmakelijk was en dan druk ik mij nog netjes uit. De eigenaar was not amused. Blijkbaar overgevoelig voor kritiek en sputterde flink tegen, hij had nog niet eerder klachten ontvangen. Het gerechtje stond uiteraard wel op de rekening en een gratis kopje koffie of thee werd niet aangeboden. De klant is hier duidelijk geen koning. De Griekse gastvrijheid is ver te zoeken bij dit restaurant.

H.kuijpers

Gezellig en goed gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Romy en Carel

Wij hebben hier 2e kerstdag 2017 gegeten.
    Het was ronduit geweldig! Heel smakelijk, vriendelijke, goede en snelle service.
    De kwaliteit van het eten was super (heb nog niet zo vaak zo'n heerlijke tournedos op!)
    Alle 4 de gangen waren heerlijk.
    Wij komen hier zeker vaker terug.

Eigenlijk is de enige rating ster voor het personeel. Zij doen hun best en moeten dealen met de keuzes die de eigenaar heeft gemaakt. Alle reviews overziend, zit er een rode draad door de reviews. Ik vrees alleen dat de uitbater hier niets mee doet. Het ligt in de lijn van de verwachting dat hij het op een automatisch piloot heeft gezet, met een behoorlijk vleugje eigenwijzigheid. Onze ervaring was niet goed. Koud eten, doorgebakken, te laat serveren (ten koste van de totaaltijd), geen oog op gasten (te weinig personeel lijkt het wel), geen dessertkaart aangeboden vanwege de tijd en als een kers op de taart, een boze eigenaar die verkeerd reageerd op kritiek. Wat was er wel goed? Hoeveelheid eten. En waarom hebben wij wel fooi gegeven? Voor het personeel, die werkelijk goed hun best deden. Maar voor een goed horecaschap, is dat niet voldoende. Jammer. Idd. Eens maar nooit weer, wat ik eerder las.

Wij hebben met vrienden geweldig lekker gezeten en gegeten bij de open haard.
    Voor herhaling vatbaar.

Gister avond heerlijk gegeten met mijn man is lang geleden dat we samen zo lekker hebben gegeten. Vriendelijke bediening bij de steak en een leuke sfeer, aan het plaffond hangen veel dingen die je doen denken aan vroeger.. we komen zeker snel weer terug.

Altijd en blijvend lekker en een goed stuk vlees goede bediening, er hangt een fijne sfeer. We komen snel weer terug. Verheug me op de kerstdagen het menu ziet er geweldig uit, weet zeker dat het weer top wordt. Dikke 10

Van der knaap

Heerlijk gegeten gezellig restaurant heel lief personeel, ik kom regelmatig en ga vanavond weer nu voor de zeetong. Ik verheug me er nu al op. Van mij krijgt dit restaurant een dikke 10.

Sinds een lange tijd weer terug om te komen eten. Bij Bistro Le Steak in Berg en Dal. En ze hebben ons zeker niet teleur gesteld we hebben heerlijk gegeten ik ben persoonlijk gegaan voor de spies double (het galgenmaal) wat is dat een mooie grote spies met fantastisch veel en goed vlees. Mijn vriendin ging voor de lady steak rare en deze chef weet wat rare betekend! Bedankt voor de gezellige avond en de geweldigge sfeer! Complimenten ook voor de bediening deze was vriendelijk en behulpzaam!

Tot snel!

V.L. Janssen

Slechte ervaring. Twee uur wachten op je eten. We waren met een groep waarvan 1 week van te voren aangekondigd. Met 1 uitzondering onvriendelijk personeel. Eigenaar zeer onvriendelijk.
    Uitgedroogd vlees. Desert overgeslagen. Weg wezen daar en nooit meer terug.

Passing through the area thought it might be the best place to stop on a Saturday night - i.e. not crowded. Greek restaurants often are quiet.
    WRONG - this place is very popular and was busy but our table was ready in minutes and we then enjoyed great service (something missing in a lot of Dutch restaurants) and wonderful food. Super.

17. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Goeie service en lekkere, goed vullende pannenkoek!

18. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Lekkere pannenkoek, fijne service!

19. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Gezellig restaurant, lekker eten.

20. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Goeie pannenkoek, heerlijk gegeten. Stroop en poedersuiker op tafel. Lekkere koffie.
    Gemoedelijke sfeer, voor kinderen is er véél te zien binnen.
    Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
    Kleinigheid: de muziek mag wat mij betreft zachter.

Marco Albers

Top restaurant met prima service.

22. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Rob Iedema

Weer voor het eerst sinds jaren geweest, en helaas niet meer zoals het was. Eten aan de koude kant, bediening nogal chagerijnig en sloom, te duur voor wat je krijgt. Ik ga er niet meer heen.

24. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

De Heksendans is een prima startpunt voor een wandeling op de Duivelsberg. Na afloop hebben we een pannenkoek gegeten bij de Heksendans (appel-rozijn voor mijn partner, kaas-ananas-gember voor mij). Heerlijke pannenkoeken, prettige bediening, goede sfeer.

Alan Geensen

Goede ontvangst, ook voor onze hond (je)

prima service en eten: genoten.

Prima restaurant, lekker gegeten.

Het ontvangst had wel met wat meer aandacht gekund. We stonden bij de ingang, de kapstok werd niet getoond en de gereserveerde tafel werd van veraf aangewezen.
    Het eten daarentegen was voortreffelijk: uitleg van de gerechten, netjes opgediend, een grote hoeveelheid en een extra glas, bordje of bestek was geen probleem.
    Het eten smaakte goed!
    Entourage van de zaak prima (entree helaas wat klein).
    Een aantal aandachtspuntjes: borden met een klein hoekje er af ook niet meer gebruiken, de acht-persoonstafel voor bij het raam was voor de bediening wel erg krap, wat vaker langs voor een drankje, betalen bij een jong meisje aan de kassa komt niet geloofwaardig over.
    Wat zou een pepermunt lekker geweest zijn bij vertrek!

Heerlijk gegeten! Hele aardige bediening, leuke avond gehad.

Super lekker gegeten.

30. Pannenkoekenhuis Berg en Dal

Pannenkoeken voor jarige Joppen of Jetjes zijn gratis. Dat was verrassend.
    Heerlijke spekpannenkoeken gegeten, vriendelijke bediening.