Al sinds 2001 zijn wij met het hele team dagelijks op zoek naar de beste producten en ingrediënten uit de regio 'Rijk van Nijmegen' om die vervolgens hun plek te geven op de kaart en binnen de menu's.
Ambachtelijk en vol passie bereiden we alles in eigen keuken, met daarbij de nadruk op kwaliteit en pure smaak.

Dit is niet onopgemerkt gebleven en sinds enkele jaren zijn wij trotse bezitters van een Bib Gourmand.

Sinds 2014 zijn wij aangesloten bij de Slow Foods Chefs Alliantie en geven daarmee aan ons in te zetten voor Lekker, Puur en Eerlijk voedsel.
Wij nodigen iedereen dan ook graag uit om dit 'In geuren en kleuren' te komen proeven en beleven!

1197298319 78
1320143526 83
1361091928 79
1402040330 77

1. gerard wllbrink

Gezellig en goed gegeten. Helaas koude borden (hoofdgerecht).
    Bib Gourmand??

2. Jeroen Meijboom

Heel plezierige kennismaking met dit restaurant. Plezierige, attente bediening. Mooie gevarieerde kaart en vervolgens mooie plaatjes op de borden: visueel maar zeer zeker ook door de grote varieteit aan verrassende smaken.

3. B 112 punten

Na hartelijke ontvangst duurde het vervolgens wel 10 minuten totdat we de menukaart in handen kregen. Vreemd want beide personeelsleden waren niet druk en maakten een praatje met elkaar.
    Bij het bestellen vroegen wij om een aangepast menu, hierop volgde een onvriendelijke reactie. Gelukkig werd hier vervolgens wel gehoor aan gegeven en het eten (lam en alle groentes erbij) was vervolgens erg goed. Duidelijk een goede kok! Amuses tussendoor maar duurde toch vrij lang allemaal. Vrouwelijk personeelslid wel erg vriendelijk. Hoge prijs.
    Door de negatieve ervaring m.b.t. de service komen wij hier niet terug. Er zijn gelukkig genoeg andere restaurants in de buurt.

4. Karin en Jan den Rooijen

Een geweldige ervaring. Heerlijke gerechten. Prachtige wijnen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima aandacht voor de gast. Kortom: dank voor de heerlijke avond. We hebben genoten en raden een ieder aan om bij jullie te komen eten.

5. Bij toeval aangelopen. Erg lekker gegeten. Heel erg fijn dat, zonder te vragen, de muziek werd uitgezet toen ik een keuze mocht maken uit het kaas buffet. Ik heb hersenletsel en kon me niet concentreren. Voor een dergelihk empathie is geen cijfer mogelijk, maar vergroot enorm mijn "eetvreugde". Merci met Hoofdletter.

6. Heerlijk 5 gangen menu met bijpassend wijnarrangement.

7. Wij werden geholpen door een zeer onbeschofte dame met een grote mond, ronduit schandalige benadering nadat er gezegd werd dat het voorgerecht niet zo was bevallen. De rest van het eten was redelijk maar had al niet meer zo'n trek na dit voorval. Het advies is dan ook haar de laan uit te sturen want dit gaat gasten kosten, jammer!
    Wij komen hier nooit meer.

8. Zaterdagavond in restaurantweek. Driegangenmenu, waarvan we het voorgerecht hebben vervangen door een kreefthapje. Driegangen wijnarrangement erbij. Het wijnarrangement was afgepast, en de prijs/kwaliteit verhouding niet optimaal. Het eten was echt goed, leuke amuses, mooi brood, heerlijke tomaten crème. De kreeft was heerlijk en de witte wijn (ziltige witte Languedoc) paste er goed bij. Het hoofdgerecht was eend, en die was zonder meer te rauw. De rode Languedoc erbij was zacht maar karakterloos. De sommelier (en maître, zo voegde hij er aan toe), was betweterig en arrogant, onaangenaam. Het nagerecht was lekker, met een glaasje Banyuls. De grootste storende factor was de haast waarmee de gangen elkaar opvolgden - driegangenmenu met wijnarrangement en koffie in een uur en drie kwartier.

9. We hebben hier heerlijk gegeten met de Bongo-bon. De porties zijn prima, maar iets meer was fijner geweest, en we hebben 3 amuses gehad wat ik erg attent en klantvriendelijk vond. De huiswijn was heerlijk (3,75/glas dus geen 6) en de koffie met de bonbonnetjes uitgebreid.
    Voor het voorgerecht wat bestond uit coquille op een bedje van Thaise mangosalade mag je me s'nachts wakker maken.

10. Sfeervol restaurant maar prijs niet in verhouding met de zeer kleine porties van zowel het voor- hoofd- als nagerecht. De paar amuses tussendoor worden extra aangeboden door het restaurant maar als daarom de porties van de gerechten op de kaart zo klein uitvallen is dit voor ons niet voor herhaling vatbaar.
    Bij het dessert wilde we graag een dubbele espresso. Hierbij werd er een schaaltje met lekkers op tafel gezet en later zagen we op de rekening dat er hiervoor een prijs van 6,75 eur per persoon was berekend (een koffie complet waar we dus niet om hadden gevraagd). De drankprijzen lagen hoog. Mijn partner vroeg om een glas wijn bij het eten. Deze bleek achteraf bijna 6 eur per glas te kosten.
    Kortom voor ons helaas geen voldaan gevoel.

11. Mieke 17 punten

Gisteravond uit eten geweest in het restaurant ' In geuren en kleuren' Een gezellige sfeer met mooie kunst aan de muur. Het eten was heerlijk, alleen zou ik zelf de porties iets groter maken en wat garnituur erbij serveren (maar dat wordt jammer genoeg bijna niet meer gedaan in restaurants)

Ze waren met z'n tweeën aan het bedienen wat aan de krappe kant was, net dat ene oogje te weinig. Beide dames hadden ervaring, zodat het professioneel bleef.

Heerlijk de kaaswagen, we hebben ervan gesmuld! Jammer dat we geen kans kregen een dessertwijn erbij te bestellen. Misschien hadden we iets assertiever moeten zijn, maar dat wil je niet al je uit eten bent, (dan hoort er voor je gezorgd te worden ;-)) Verder is het een aanrader!

12. van een 4 gangen diner genoten met prima wijnen.
    enorme klasse voor de indrukwekkende kaaswagen! keuze bij het dessert voor zoet of kaas. voor de kazen gekozen en er werd een karretje voor gereden met meer dan 25 kazen om van te kiezen! Er werd een korte bondige uitleg gegeven van de vier plateau's ( van mild naar scherp ingedeeld) en we mochten uitzoeken waar we zin in hadden. heerlijk!
    het hele diner was goed, maar de kazen hebben de meeste indruk achter gelaten. binnenkort lekker op de leuke veranda nog een keer!

13. Ik heb met mijn vrouw hier een 4 gangen menu a la carte gegeten met een wijnarrangement.
    Het eten was voortreffelijk, de sfeer goed en de bediening top.
    Zeer de moeite waard om hier een avondje te tafelen.

14. Geuren en kleuren is een prettig sfeervol restaurant. Het voorgerecht, fazant, was wat smakeloos en saai. De porties zijn vrij klein. Een voorgerecht is echt nodig om voldaan het restaurant te verlaten. De hoofdgerechten waren lekker en de garnituur wederom wat flauw en gewoontjes. We hadden beide dezelfde groentes terwijl de één vis en de ander vlees had. De wijnadviezen waren prima.

15. Gisteren in het kader van het 'keukenfeest' genoten van een 5-gangen menu voor € 27,50. Heerlijke gerechten en verrassende combinaties. Ook buiten de restaurantweek om een prima adres om te bezoeken!

16. andre swijtink

Lekker eten voor een betaalbare prijs. Aardige en niet opdringerige bediening. (Huis)wijnen ook bijzonder smakelijk. Kortom, wat ons betreft zeker een aanrader.

17. Gisteren met z'n 4-en het "7-gangen-verrassingsmenu" genomen. Fantastisch! Dankzij groupon ook nog eens erg gunstig geprijsd, maar het is zeker ook de volle prijs waard. De bediening was uitstekend. Niet overdreven, maar vlot en deskundig. Naast de 7 gangen krijg je ook nog talloze amuses vooraf. Een heerlijke huiswijn uit de Languedoc voor een nette prijs (€ 22). Dus een echte aanrader!

18. Wij hebben met vrienden bij jullie heerlijk gegeten, zowel het voorgerecht, als het hoofd gerecht waren zeer goed. Onze gasten uit Ede waren vol lof over dit restaurant.

De wijn was op temperatuur. De bediening geven wij een dikke 9 heel netjes, vriendelijk ondanks soms een kleine plaagstoot van mij.

Voor ons is dit zeker niet de laatste keer geweest.

Met vriendelijke groet;

Familie Ankersmit.

Familie Visser.

26-09-2010

19. Wij hebben echt een geweldige avond gehad.

We hadden een 5 gangen menu genoten met een bijpassend (bob)wijn arrangement. Alle gangen zagen er even mooi uit; plaatjes gewoon. Er was veel zorg en aandacht aan besteed. Het waren orginele recepten ;verrassend en zeer smaakvol.

De wijnen waren goed afgestemd op het menu en er zaten ook 2 biologische wijnen bij.

De bediening was erg vriendelijk en zeer attent ondanks de grote drukte. We vinden dit bijzonder. De tijd tussen de verschillende gerechten was perfekt te noemen.

We vinden dit restaurant een grote aanrader!

Michelin-ster nivo voor een wel heel redelijke prijs.

Bedankt voor de fijne avond!

20. 17-07-2010

Door vrienden uitgenodigd voor een etentje. Heerlijk gegeten. Mooie gerechten met een heerlijke smaak. Ook de wijnen pasten heel mooi bij de gerechten. Leuke beleefde bediening van jonge mensen maar met toch opvallend veel kennis van wijn en gerecht. Kortom echt de moeite waard en we komen zeer zeker nog een keer terug. Anja Heinebal.

21. Was een heerlijke originele smaaksensatie met een voortreffelijke afstemming van het wijnarrangement.

22. Afgelopen weekend met z'n tweeen een heerlijk romantisch diner gehad. Het eten was erg bijzonder (bijzondere streek ingredienten) en lekker. De bediening was vriendelijk.

Het bijbehorende wijnarrangement is een aanrader.

23. Ik vond de prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken, hele kleine porties. Een mini tournedos met 5 frietjes en 5 boontjes en dat moet dan 24 euro kosten. En ik ben echt geen grote eter, dit was eens maar nooit meer.

24. Ans van den Hoogen

Het eten was overheerlijk. De bediening was eveneens heel goed.

We hebben een hele gezellige avond gehad, voor herhaling vatbaar.

25. Gezellig gegeten op het terras. Eten was prima; persoonlijke wensen die afweken van de menukaart werden snel en ook lekker geregeld. Bediening is een beetje overdreven; de prijs is stevig. Maar onze algemene indruk was prima.

26. Helaas zeer hinderlijke bediening waarbij gesprekken van de gasten doorlopend onderbroken worden. Tijdens deze onderbrekingen wordt op een te overdreven/ storende wijze het eten aangeprezen (hierover oordeel ik het liefste zelf nadat ik het eten geproeft heb)

Bedien maar gewoon op een korte bondige wijze

27. Lekker gegeten
    goede bediening en service

28. Monique van der Donk

Wel even opletten dat het niet te formeel wordt. Gezelligheid is ook erg belangrijk.
    We hebben een heerlijke avond gehad!