De Heksendans in Berg en Dal

za lunch vanaf 11:00 diner 11:00 - 20:00
zo lunch vanaf 10:00 diner 10:00 - 20:00

1422021021 51
1511198089 70

1. Pannenkoeken voor jarige Joppen of Jetjes zijn gratis. Dat was verrassend.
    Heerlijke spekpannenkoeken gegeten, vriendelijke bediening.

2. Lekkere kaas pannenkoek! Leuke sfeer, betaalbaar en vriendelijke service!

3. Erg lekker gegeten. Zelf had ik een kaas pannenkoek en mijn vriend een kipsate pannenkoek. Vooraf heerlijk stokbroodje met kruidenboter op. De bediening was erg vriendelijk en er hing een gezellige sfeer. Wij komen nog eens terug!

4. Henk Willems

Leuke plek in mooie omgeving. Lekkere pannekoek en gezellige bediening. Nostalgische beelden op tv schermen en een verrassend nieuwe pleisterplaats voor wielerfans.

5. Gisteren na een lange autorit vanuit de kop van Noord Holland en een mooie boswandeling met met mijn vrouw en de hond in Berg en Dal, even met z'n tweeën wat eten (dachten we). Na 20 minuten wachten maar even gevraagd of de bediening even tijd had voor ons, druk was het niet dus het bevreemde ons dat het zo lang moest duren. En zowaar, na 10 minuten werd onze bestelling opgenomen. Wel moesten we vragen of er even een doekje over te tafel gehaald kon worden want de vorige bezoeker had (denk ik) ruzie gehad met zijn pannenkoek. Het eten werd gelukkig wel snel geserveerd en we wisten al snel waarom. De groentesoep kwam waarschijnlijk uit blik. Bramzout met echte fabrieksballen. Het stokbrood was goed maar koud, warm is toch lekkerder. De kruidenboter was ook veel te zout en daarom niet lekker. De verdere bestelling bestond uit een uitsmijter ham en een boeren omelet. De ham was van zeer goedkope kwaliteit, 2 vierkante dikke gummiplaten die we stikem aan de hond gegeven hebben. De mix van de boeren omelet kwam ook uit een, waarschijnlijk, Honig pakje waar verder niets aan toegevoegd was. Conclusie: Zeer slecht en zonde van je geld. Onderweg naar huis nog 2x gestopt om drinken te kopen vanwege de dorst.

6. Afgelopen week geluncht bij de Heksendans na een boswandeling in Berg en Dal. Het restaurant heeft een vriendelijke en authentieke uitstraling. Bediening (omdat het rustig was hebben wij enkel de eigenaar gezien) was snel en vriendelijk. Heerlijke hartige pannenkoek gegeten. Wij komen hier zeker terug!

7. Geraldine

Een menu genomen. Lekker soepje vooraf gehad. Krokant gebakken pannenkoek was heerlijk. Ijsje toe was smullen. Kortom de moeite waard! Een aanrader.

8. Goed eten, aardige eigenaar

9. Pas met de kinderen en kleinkinderen gegeten bij de Heksendans. Een aanrader voor uitje familie. Ondanks drukte op de zondagmiddag redelijk snel pannenkoeken kunnen eten. Keus genoeg voor alle smaken en monden.

10. C. Schippers

Heel gezellige uitstraling. Met vlotte bediening. Aandacht voor de gasten.
    Het is een aanrader om daar pannekoeken te eten.

11. Basika Bish

Hier gegeten met mijn man en 2 kinderen. Was een top ervaring! Vriendelijk en spontaan personeel, jong maar wel heel goed! Onze serveerster was leuk met de kinderen en erg aardig. Het eten kon beter maar de sfeer die er was, mede dankzij het personeel, maakte dat wel weer goed. Wat een toppers. Kortom een gezellig avondje gehad met het gezin. Echt een aanrader!

12. Kwaliteit prijsverhoging onbekend, maar service en vriendelijkheid ver beneden peil.
    Door files om 19.40 uur daar binnen met 8 personen. Direct weggekeken door personeel met de melding u kan wel bestellen maar moet om 20.30 Uur de zaak verlaten. De sfeer binnen is niet zo als op de site, oubollig en sfeerloos.
    Maar direct doorgereden naar een ander restaurant, daar wel bestellen voor 20.00 Uur, is wel 20.15 uur geworden, maar werden niet weggekeken.
    Nee nooit meer de heksendans.

13. Cor Meerman

Heerlijke pannenkoeken gegeten in een aparte ambiance, voor herhaling vatbaar.

14. Erg lekker gegeten hier, een gezellige sfeer en erg vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

15. Huub en Kik

Lekker gezellig even eten en kiezen uit een zeer uitgebreide kaart. Fijn ook dat er een seniorenmenu was. Bediening vriendelijk.

16. Erg leuk restaurant! We hebben na een wandeling erg lekker gegeten. Ze waren bezig met het op knappen van de wc maar hier hadden we geen last van. Het personeel was erg vriendelijk en de pannenkoeken kwamen al snel! We gaan zeker nog een keer wandelen en een pannenkoek eten hier!

17. Leuk restaurant, aardige serveersters en super lekkere pannenkoeken! Echt een aanrader

18. Sfeervol pannenkoekenrestaurant met vlotte bediening, Vriendelijke sfeer en erg goed in dieet-pannenkoeken.

19. Een erg gezellig en sweervol restaurant, goed eten en vriendelijk personeel.

20. Zaak is weer in de bloei! Ze zijn bezig met nieuwe wc's en de uitstraling buiten is helemaal goed! Schilderwerk en de zonnenschermen zien er gelikt uit

21. Vandaag even een pannenkoek gegeten. Lekker van smaak, stevig en de kaas erop lekker knapperig.
    Omdat het via social deal zo druk was op n dinsdagavond was er in het begin te weinig personeel maar dat werd opgelost.
    Sfeer was goed, iedereen zat lekker rustig te eten en natuurlijk moet je die zelf ook maken. Prijs/kwaliteit prima!

22. Kruythoff

Slechte service. Ik was met mijn zoontje in het bos aan het wandelen en zag via social deal dat we bij De Heksendans konden eten. Ik heb deze dus snel aangeschaft. Toen ben ik naar binnen gegaan en gevraagd of we konden aanschuiven. Nee werd gezegd, ik moest een dag van te voren reserveren. Dat wist ik niet. Ik werd de deur gewezen. Ik vroeg nog of er geen andere mogelijkheid was dat ik bijvoorbeeld op internet op een andere dag zou kunnen reserveren dan deze avond aanschuiven. Nee met geen mogelijkheid kon er een oplossing bedacht worden en we werden met een rammelende maag en een huilend kind weggestuurd. Misschien ben ik te traag van begrip maar dit is ook niet echt service te noemen of wel? Volgende keer maar weer naar de concurrent.

23. Nog nooit zo slecht gegeten en slechte bediening gehad. Het was er vies, de pannenkoeken waren niet gaar en de bediening was erg onvriendelijk.

24. Samen met zoon van kleuterleeftijd een pannenkoek gegeten. De wachttijd was veel te lang, drie kwartier. Weinig vermaak voor een kind, wel een placemat met kleurplaat maar geen kleurpotloden. Er is wel een leuke glijbaan buiten. Jonge meiden in de bediening die je niet aankijken en niet vragen of het heeft gesmaakt, toch raar als driekwart van de pannenkoeken nog op je bord ligt tijdens het afrekenen. De pannekoek was heel vet en niet gaar. Er waren weinig tafels bezet en toch werden de drie tafels om ons heen zeker een half uur niet afgeruimd. Zonde.

25. Na een dagje Tivoli is het erg handig om gewoon naar de overkant te lopen en daar te eten. Echter de bediening was niet onaardig maar ook niet erg vriendelijk. Zo vroegen wij om een verjaardagspannenkoek, waarop het antwoord was: die hebben we niet. Vroeg ik nog of ze er wat van konden maken, nee hebben ze niet, bleef het antwoord. Heel simpel om een pannenkoek wat extra te versieren met wat dan ook... Verder waren de pannenkoeken erg taai, maar wel smaakvol en lekker, meer alsof ze een dag eerder voorgebakken waren en opgewarmd in de magnetron. Het verse fruit was meer dan fantastisch, alle fruit smaakte perfect, zonder zuur te zijn. Het toetje met ijs was niet zo lekker, de chocoladesaus van de dame blanche smaakte naar drop en bittere chocola, het ijs en de slagroom waren te vet. Voor de kinderen was er weinig vermaak. De volgende keer rijden we gewoon weer een klein stukje verder.

26. Pannenkoeken waren niet gaar en patatjes voor de kinderen waren veel te hard (oud vet?). Leuk dagje uit (Tivoli) had een betere afsluiting verdiend.

27. Kees Petiet

Prettig zonovergoten terras met aan de overkant van de straat het pretpark Tivoli. Voor ons is dit het startpunt van een stevige wandeling in het natuurgebied. Wij hebben gekozen voor de pannekoek met vers fruit en slagroom. Echt een aanrader! We komen zeker terug.

28. Vorige week lekker gegeten met vriendinnen bij de heksendans. De sfeer is erg gezellig en de service en bediening waren ook heel goed. Een vriendin en ik hadden de boerenpannenkoek en die was erg lekker. Andere vriendinnen hadden een appel/spek-pannenkoek en een Italiaanse pannenkoek en zij hebben ook heel lekker gegeten. Wij gaan zeker nog eens terug!

29. Lydia van der Heide

Vorige week wezen eten bij de Heksendans in Berg en Dal. Het was een fantastische avond, zeker voor de kinderen. De pannenkoeken waren overheerlijk. De kinderen hadden een speciale 'mickey' pannenkoek en mochten daarna ook nog een cadeautje uitzoeken. Zeker de moeite waard om een keertje terug te gaan.

30. Livv 15 punten

Vanavond zijn we lekker gaan eten bij De Heksendans! 's Middags waren we al even op het terras gaan zitten, heerlijk in de zon. Daarna lekker 7 km gelopen in de prachtige omgeving en 's avonds heerlijk gegeten. Het is zo kindvriendelijk en je ziet de kindjes gelukkig worden van de vriendelijke bediening. De pannenkoeken zijn heerlijk en zo ruikt het ook! Voor kinderen is er heel veel te doen (binnen en buiten), maar ook voor de volwassene is het erg knus en gezellig. Het "heksen" thema komt overal terug!! Ook erg fijn om te zien dat de communicatie tussen de bediening en de keuken erg goed is!
    Dit is zeker een aanrader en wij komen zeker terug!!!

31. noa jansen

Lekker eten met een erg snelle bediening. Spontane en aardige serveersters, waar je een leuk praatje mee kunt maken! Ik kom zeker terug!

32. Gisteren na een leuk dagje Tivoli, bij de Heksendans gegeten. Hele leuke sfeer, lekker eten en aardig personeel. Zeker een aanrader.

33. Rengers

Niet te eten, ik bak ze zelf nog lekkerder. Volgende keer rijd ik door naar de concurrent

34. benjamin123

Zaterdag heerlijk bij de heksendans gegeten. De specialiteit van de chef was heerlijk gebakken. Bediening was ook erg vriendelijk. Mijn zoontje mocht een cadeautje uitzoeken. Ze zijn het pand flink aan het opknappen, en er komt een nieuwe speeltuin. Heerlijke plek om in de zomer op het terras te zitten.

35. Hennie Budde

We hebben al vaker gegeten bij de Heksendans in Berg en Dal. Ook nu heb ikzelf een lekkere Mexicaanse kip pannenkoek op, en mijn vrouw een pannenkoek met champignons en kaas. We hebben het afgerond met een lekker ijsje. De bediening is netjes, en heeft aandacht voor de gasten.

Wij komen zeker nog eens terug.

Een leuk en sprookjesachtig pannenkoekenrestaurant in een bosrijke omgeving met ruime keuze aan overheerlijke pannenkoeken voor grote eters en kleine eten. Echt de moeite waard om eens te met je gezin, familie of kleinkinderen en vrienden te bezoeken, hetzij zonder of met een mooie boswandeling.

Met vriendelijke groet,
    Hennie en Jolanta

36. Wim Rodewijk

Zaterdag om 17.00 uur met z'n drieen bij de Heksendans geweest. Op zich leuke zaak. Rode wijn kregen we in een glas die net uit de afwasmachine kwam. Gevolg; warme wijn. Oke niet flauw doen, komen hier voor een lekkere pannenkoek. Pannenkoeken zagen er lekker uit. Hup stroop erop, dubbelvouwen en lekker eten. Hoe meer we na het midden kwamen hoe kleffer de pannenkoek werd. Laatste stuk niet opgegeten. Op de vraag van de serveerster of dat het gesmaakt had haar gezegd dat pannenkoek klef en niet gaar waren. Wij moesten het doen met haar antwoord: "Had het maar gezegd hadden we ze nog even doorgebakken". Ja half opgegeten dubbelgevouwen pannenkoeken met stroop even doorbakken. Hoe kom je erop. Kijk foutje maken kan, maar los het even normaal op. Kopje koffie van de zaak of zo. Nee hoor totaal geen enkele verdere reactie, en daar stoor ik me het meest aan. Nee, een aanfluiting voor de horeca. Niet naartoe gaan.

2,1
  37. Anna Graat

38. Gezellig tentje goede bediening, laatst een spek kaas uienpannenkoek genomen, was erg lekker! We gaan zeker nog een keer!!

39. Ik was afgelopen zondag met mijn kinderen bij de heksendans. Mijn kinderen hebben een Micky pannenkoek gehad met een leuk gezichtje gemaakt van fruit. ik had een heksenpannenkoek met vers fruit en slagroom (aanrader!). Als dessert hadden mijn kinderen een kinderijsje in een leuk mokje en ik had een dame blanche. De bediening was erg aardig en deed goed haar best het leuk te maken. Ook was er nog een tafel waar de kinderen geschminkt werden. Sara was een heel mooi prinsesje en bram was een stoere tijger geworden. Het was een leuke avond!

40. Helaas veel te dikke vette pannenkoeken. De poffertjes waren goed.

41. Stefan de Jongh

Lekker wezen eten! Alles is op en het was weer heerlijk!

42. Op vrijdag middag heerlijk wezen lunchen met mijn college. Pannenkoek met spek en een crêpe cacao. Was super lekker en de crêpe was perfect en rijkelijk belegd met vers fruit en slagroom! Service zoals altijd erg vriendelijk en de omgeving van het restaurant is sprookjesachtig.

43. Froukje Bats

Super gezellig en lekker om met kinderen te zitten na een wandeling in de buurt of gewoon als je zin hebt in een lekkere pannenkoek! Al lang niet geweest maar vond het erg leuk om weer eens terug te zijn met mijn nichtje. Ze hebben ook allerlei dingen om kinderen te vermaken zoals kleuren, steppen en buiten een leuke heksen glijbaan! Je weet dan echt dat je bij de heldendaad zit. Veel keuze voor op de pannekoek is ook erg fijn! Leuke bediening die hun best doet iedereen zo snel mogelijk te helpen ook al is het druk :)

44. Lekker gegeten samen met mijn twee neefjes. We hebben gesmuld. Ik had de specialiteit van de chefkok (aanrader!) en mijn neefjes een mickey pannenkoek (leuke vorm) en een dubbele portie poffertjes. Ik dacht die ga ik helpen met de poffertjes, maar hij kreeg er geen genoeg van.
    Sprookjesachtige sfeer met mooie schilderingen en leuke teksten op de muur. De serveerster was vriendelijk. De volgende keer dat mijn neefjes komen logeren willen ze er weer met mij heen. Afgesproken!

45. De smerigste pannenkoek die ik ooit gegeten heb... Een zware, dikke, kleffe (ongaar?) smakeloze pannenkoek voor 9 euro, bah! Ik lees nu dat ik niet de enige ben, had ik dit maar eerder gelezen.

46. We dachten lekkere pannenkoeken te gaan eten, jaren geleden een top pannenkoekenhuis, maar helaas komen wij hier nooit meer terug. Een pannenkoek hoor je te kunnen rollen maar mijn zoontje kreeg een enorm dikke pannenkoek, deeg niet gaar en vet droop er vanaf, het leek wel een frisbee. Zelfs een spek, kaas, ui pannenkoek, deeg, het smaakte nergens naar. Ook niet gaar. Kaas was hard doordat het onder de gril werd bereid. Eigenaar werd er niet warm of koud van en hield voet bij stuk dat pannenkoeken zo dik horen te zijn. Ik kreeg wel een nieuwe aangeboden maar had weinig zin, was ook niet te eten. Zwaar teleurgesteld naar huis en er een heel naar gevoel aan overgehouden, schandalig!!

47. Ik heb afgelopen vrijdag bij de heksendans gegeten en ik vond het heel lekker. Pannenkoeken van goede kwaliteit en veel keuze. De prijs is ook niet zo duur. De sfeer is heel leuk en aardige bediening waardoor je snel wordt geholpen.

Mvg
    Mitchell

48. Marie Claassen

Vorige week ben ik met mijn vriendinnen bij de Heksendans gaan eten. Ik ben er erg tevreden over! Het eten was heel erg lekker, de bediening was vriendelijk en vrolijk en de sfeer was ontspannen en fijn. Al met al, een topavond!

49. Eergisteren met 2 collega's bij de Heksendans in Berg en Dal gegeten. We waren er nog nooit eerder geweest, maar hoorden via via dat het een leuke zaak is. Inderdaad erg gezellig, wel erg gericht op kinderen, maar voor ons ook genoeg om te bekijken en juist leuk om nog eens met onze kinderen terug te komen. Dat gaan we dus zeker doen want we hebben lekker gegeten. Heerlijke poffertjes vooraf en 1 van ons een goede tomatensoep met ballen. 2x de boerenpannenkoek, die echt flink vult en 1x kipsatepannenkoek met grote stukken malse sate en lekkere satesaus. We werden bediend door een vlotte meid die erg haar best deed om het haar gasten naar de zin te maken. Wij komen zeker terug... met/of zonder onze kinderen.

50. Afgelopen week met de familie bij de heksendans komen eten. Een hele gezellige avond gehad. Bediening was erg gastvrij en de pannenkoeken waren heerlijk! Dit pannenkoeken restaurant is echt een aanrader! Ik kom hier zeker terug.

51. Op een drukke zondag bij De Heksendans geweest. Het duurde allemaal erg lang. Te weinig personeel en niet goed aangestuurd. Toen het eten uiteindelijk kwam bleek mijn pannenkoek zwarte stukken te hebben. Dit had sowieso niet geserveerd mogen worden. Om een nieuwe gevraagd tot twee keer toe maar er kwam niks! Anderen aan tafel hadden het inmiddels op en toen hebben we de pannenkoek maar 'afbesteld'. Antwoord van de serveerster: 'Ja wacht even, ga ik tegen de keuken zeggen.' En later: 'De pannenkoek wordt van de rekening gehaald.' (Ja hèhè!) Geen excuses. Twee bestelde drankjes kwamen ook nooit maar stonden wel op de rekening. Ik kom echt niet meer terug. Ps. De toiletten zijn vies.

52. Vorige week op mijn verjaardag met me vriendinnen bij de Heksendans geweest. Ik ging voor de specialiteit van de chefkok, heerlijke pannenkoek! En omdat ik jarig was kreeg ik ´m ook nog eens gratis. Een gezellig sfeervol pannenkoekenhuis met aardige bediening. Ik kom zeker binnenkort terug.

53. Na een dagje Tivoli naar de Heksendans geweest. Mijn nichtjes hadden een Mickey pannenkoek, deze waren leuk opgemaakt met fruit. Zelf had ik een Portugese pannenkoek, lekkere combinatie van tonijn, garnalen en sardines, de sardines overheerste niet wat vaak wel het geval is met sardines. Als toetje hadden mijn nichtjes een kinderijsje, deze zat ik een leuk mokje die ze ook nog mee naar huis mochten nemen, zelf had ik ijs met aardbeien. Dit was ook allemaal lekker! Na het ijs hebben we wel wat langer moeten wachten tot de bediening terug kwam, maar dat is dan ook maar een klein puntje kritiek, we hebben een leuke dag gehad, lekker gegeten en daar gaat t om.

54. Na Tivoli wilden we even gezellig een pannenkoek eten maar nadat we na een half uur de kaart kregen en daarna weer een half uur aan het wachten waren tot iemand de bestelling kwam opnemen (en het was echt niet druk) hebben we onze drankjes aan de bar afgerekend (waarbij we te weinig terug kregen) en zijn we elders heen gegaan, waar we heerlijk pannenkoeken hebben gegeten. Heksendans is dus geen aanrader wat ons betreft.

55. Bij binnenkomst zag het er rommelig uit. Mijn moeder zag de spinnenwebben al hangen bij de verwarming en stoelpoten. We wilden meteen vertrekken maar hebben toch maar besteld.

We kregen koude kinderpannenkoek. Mijn dochters lustten het niet. Ik had een uitsmijter besteld omdat die nog enigszins lekker leek. Deze is nooit gebracht. Ook op het toilet bengelen de spinnenwebben. Mijn moeder durfde niet naar het toilet.

Het enige wat vers leek was het fruit bij de avocado pannenkoek, deze was namelijk vers uit blik. Bediening was niet onbeschoft, daar is ook alles mee gezegd.

Ik kom zeker nooit meer terug.

56. Jarenlang was De Heksendans een begrip in Nederland. Diverse keren gekozen tot beste of een na beste pannenkoekrestaurant van Nederland. Wat is er gebeurd!? De kwaliteit is dramatisch! Wij gaan er nooit meer naar toe.

57. Zeer slechte pannenkoek appel spek. Was niet gaar en kreeg een nieuwe, precies dezelfde: niet gaar en kwam volgens mijn kant en klaar uit diepvries, opgewarmd in de magnetron, kon beslag nog zien, taai en vet, pannenkoek niet om aan te zien.
    We zatten net en kreeg het al voor ons neus, zeer onbeschofte bediening vraagt als je binnen komt heb je een bon van supermarkt, doet geen moeite om te zorgen dat je een goede pannenkoek krijgt.
    Wij komen hier nooit meer en zullen dit ook iedereen afraden.

58. Ter gelegenheid van "oma's kinderfeestje".
    Vrijwel meteen na onze bestelling kregen mijn man en ik reeds de pannenkoek geserveerd. De pannenkoek was niet gaar, te dik en koud.
    We hadden ook frietjes besteld voor onze kleinkinderen, die kwamen later dan onze gerechten. We moesten ook meteen wel gaan eten, anders werd het alleen maar kouder.
    Op onze aanmerking dat de pannenkoeken koud waren, zette de serveerster ons bord terug op tafel met de mededeling dat ze het door zou geven. Zij kwam maar meteen niet meer terug.
    Kortom een grote teleurstelling, wij gaan hier zeker nooit meer naartoe.

59. Danielle

Wat een ontzettende tegenvaller. Terwijl we nog maar net begonnen waren aan onze soep werden de pannenkoeken al geserveerd. Deze werden tot onze grote verbazing en zonder enige verontschuldiging hier en daar op de tafel tussen de soep gezet. De soep was waterig, de pannenkoeken erg vet en lauw. De poffertjes kwamen uit de magnetron, deze waren echt niet te eten. Na afloop werd niet gevraagd hoe het eten gesmaakt had, we stonden na een klein half uurtje weer buiten. Ik kende de Heksendans als een goed pannenkoekenrestaurant met prima bediening, maar daar is niets van over. Het was dan ook niet verbazingwekkend dat er nauwelijks gasten waren.

60. Tegenvaller!
    Fabriek opgewarmde poffertjes,waarvan een aantal zwartgeblakerd!
    Vooraf hadden wij een tomatensoep,de benaming watersoep komt beter tot zijn recht.

61. Karel Polen

Vreselijke inrichting, van alles door elkaar, dus niet echt één geheel. Ondanks dat het donker is, een kille look en ik kreeg een kantine gevoel. Ook de tv's in de ruimte vind ik overbodig. Pannenkoeken worden niet ambachtelijk gebakken en smaken naar niks (appels waren wel lekker). Bediening (op een meisje na) niet echt vlot en hangt teveel in de keuken en achter de bar.

62. Kant en klaar poffertjes uit de magnetron! Heel teleurstellend!

63. Wat ik wil zeggen staat eigenlijk al tussen de recencies,
    toch doe ik het met eigen woorden.
    Na een middagje in het pretpark Tivoli te zijn geweest zijn we naar de Heksendans gegaan om wat te eten.
    Zelf had ik de chefkok pannenkoek, verder hadden we twee kinder pannenkoeken een kaas en een boeren pannenkoek.
    De chefkok pannenkoek was goed van smaak evenals de boeren.
    De kaas was ik minder over te spreken, hetzelfde verhaal voor de kinderpannenkoeken.
    De kaaspannenkoek was niet gaar (niet mooi cuisson in koks taal),
    op het plaatje van de ''mickey'' stond een mooi opgemaakt pannenkoekje, het resultaat was minder,
    alsof mijn eigen kinderen het gemaakt hadden.
    Toch nog een klein minpuntje of tip over de chefkok pannenkoek, snijd de tomaten a.u.b. niet dikker dan een centimeter, die dikke stukken tomaat doet u naar mijn mening niemand een plezier mee.
    de kinderpannenkoeken waren ''lauw'', misschien opzet zodat het niet te heet is voor kindermondjes?
    De bediening vonden we niet geïnteresseerd, dit is voor het eerst dat ik meemaak dat er niet gevraagd word of alles naar wens is. Zelfs in een ordinaire wok (vreetschuur) restaurant doen ze dit.
    De tafel werd overigens ook niet ''gastronomisch'' gedekt,
    placemat en bestek zakje prima, maar normaal gesproken word bestek aan de rechterhand neer gelegd,
    niet de ene links de ander middenboven de ander in het midden.

Natuurlijk zijn er wat pluspunten, maar helaas behoorlijk wat minder dan min punten.
    Het is een leuke locatie, erg handig na een wandeling of fietstocht of na een dagje Tivoli.
    Er is meer dan genoeg speel gelegenheid voor kinderen,
    prijzen zijn goed, tenminste als de kwaliteit ook net zo is, en dat kan ook zoals ik bij andere recensies lees.
    Bediening was dan wel niet echt professioneel, gelukkig wel vriendelijk.

Ik weet niet hoe goed ze vroeger waren want ik lees dat het ooit anders was,
    maar beste mensen van de Heksendans: geef gehoor aan deze recensies en maak het weer zoals het was.

64. Bah bah ga d'r nooit meer eten! Taaie, dikke pannenkoeken en de rauwkost was ook uitgedroogd...

65. Zondag met moeder werd ik getrakteerd door mijn man en kinderen. Erg gezellige avond gehad, het was weliswaar druk maar de bediening vond ik (oprecht) erg lief en handig. Er is weinig ruimte en juist met zoveel rondlopende kinderen deden ze het top. De pannenkoeken smaakte ook lekker en het ijs was heerlijk. Ik had een aardbeien royal als dessert, heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Kreeg bij het afrekenen een leuke verrassing : een mooie roos! Wij komen uit de buurt en zullen absoluut vaker komen.

Ps : restaurant is zo knus e gezellig ingericht. Zou hier niets aan willen veranderen..

66. De pannenkoekeneter

Wat een slechte tent, je moet heel lang wachten op een pannenkoek (anderhalfuur). Bediening, met name de heren die daar rondlopen, zijn totaal niet vriendelijk. En dan de rekening. Hou die maar in de gaten want het pinbedrag was hoger dan de factuur. De 65 plus korting is ook een aanfluiter.

67. Zaterdag middag op het terras gezeten bij de Heksendans. Prachtige omgeving en goede bediening, meisje stond alleen en kon iedereen helpen hoewel het druk was. Mijn complimenten, maar handig als er meer bediening rond loopt. Wat een mooie actie koffie en appelgebak voor 3, 50. Ik kom vaker terug.

68. Respectloze bediening en ondanks dat wij op dat tijdstip de enige klanten waren werd er toch een verkeerd bedrag in rekening gebracht.

69. Bob 25 punten

Van buiten en binnen ziet het er allemaal leuk uit. We waren met zijn vieren, 3 volwassenen en onze zoon van 5. In een hoek stond een tafeltje met wat speelgoed waar hij zich mee kon vermaken.

De bediening was niet echt vlot, was een drukke dag maar er liep genoeg personeel rond. Pannenkoeken besteld dan maar. Ondertussen zag ik dat de buren soep kregen in, wat ik tegen mijn neef nog zei rvs kommetjes die vroeger in een bejaardenhuis gebruikt werden. Zal misschien praktisch zijn maar het is echt niet meer van deze tijd.

We hadden 4 pannenkoeken. 1x Naturel, 1x Appel, 1x Bosbessen, 1x Honing. Honing kreeg ik een uit de supermarkt plastic knijpflesje op de tafel gekwakt. Appel 5 dunne schijfje maar vooruit genoeg bosbessen. De pannenkoeken zelf waren vrij dik, wel luchtig maar toch iets te dik.

Tijdens het eten geen bediening gezien om te vragen of alles ok was, of we nog iets te drinken wilden hebben.

De rekening dan maar. En prijs kwaliteit is hier ver te zoeken. 7,75 voor een pannenkoek met honing. Dat is dus gewoon een beetje meel met wat ei voor nog geen euro met een vies knijpflesje honing.

4 Pannenkoeken, 3 drankjes voor bijna 35 euro. De prijs kwaliteit is hier heel ver te zoeken en waarschijnlijk betaal je voor de locatie, wandelen en tegenover pretparkje. Dit was eerste en laatste keer.

70. Bert en Willemien

Zondagavond 20 oktober waren wij uitgenodigd door onze buurtjes, voor aangeboden diensten. Om gezellig bij jullie restaurant pannenkoeken te eten. Voor ons een grote teleurstelling.

Wij bestelden een kop groetensoep,die werd half lauw geserveerd. Er zaten 2 gehakt balletjes in.
    Toen we de soep iets warmer terug kregen (met commentaar van de serveerdster dat de soep wel warm was) was het een andere groentensoep geworden zonder balletjes en nog niet goed op temperatuur.
    De soep was ronduit smakeloos, en werd geserveerd in een militair stalen bakje waar ook nog de helft van was gemorst.
    Toen kwamen de bestelde pannenkoeken (vooraf gevraagd of deze krokant goed doorgebakken konden worden) maar hier werd geen gehoor aan gegeven, en we kregen de pannenkoeken klef en absoluut niet gaar van binnen, zonder enige kleur van gebakken zijn de pannenkoeken geserveerd.
    Omdat wij door onze buurtjes uitgenodigd waren hebben wij daar geen commentaar op gegeven.
    Zo zijn wij wel opgevoed.
    Kortom.. dit was de 1ste en tevens de laatste keer..

71. Echt het slechtste pannenkoekenrestaurant ooit! Dikke droge smakeloze frisbees wat pannenkoeken zouden moeten zijn. Smerige kant en klaar poffertjes uit de magnetron. Gluten-/melkvrije pannenkoeken al helemaal niet proberen behalve als je van gebakken snotplakaten houdt. Bah wat smerig!

1,7
  72. Afgelopen zondag met vrienden een pannenkoek gegeten bij de Heksendans! Het was onwijs lekker en de bediening was heel vriendelijk! Wij komen zeker snel weer terug. Een aanrader dus!!!!

73. Gisteren met de familie bij de Heksendans gegeten. We waren met 13 personen. Ze hadden een leuke plek voor ons gereserveerd in de serre. Omdat ik al vaker bij de Heksendans ben geweest, zag ik gelijk dat de serre nu erg mooi versierd was (het plafond), waardoor er nog meer sfeer was. Het eten was nog steeds even lekker en de bediening was aardig en professioneel. We komen snel weer terug!

74. Laatst met mijn kleine nichtje gegeten die helemaal opging in de sfeer, en ook de grabbelton! Had zelf een crêpe gehad, het was erg veel maar dan ook erg lekker! En dan daarbij, beter teveel dan te weinig.

Ik snap niet dat ik lees dat de bediening kortaf was, toen wij er waren was het erg druk dus de bediening was erg hard aan het rennen maar als ze aan je tafel stonden waren ze erg beleefd en totaal niet overhaast.

Snel weer een keertje!

75. Gister wezen eten met groupon.
    De actie was me erg duidelijk uitgelegt en we hebben er dan ook vol op van genoten.
    De sfeer vind ik heel gezellig!

76. Vorige week heb ik mijn verjaardag bij de heksendans gevierd met een groep vrienden. Het was super gezellig en kregen alle pannekoeken netjes te gelijk en warm ! Zeker een aanrader om hier je verjaardag te vieren !

77. Super leuk restaurant, vooral voor kinderen. Heel lekker gegeten en we waren erg tevreden over de bediening, aardige meiden!!

78. Marijn vd Velde

Heerlijk gegeten bij de Heksendans. Lekkere pannekoeken die snel klaar waren en de bediening was erg vriendelijk. Zeker een aanrader!!!

79. Heerlijke pannenkoeken! En een sfeervol ingericht restaurant met een goede bediening.

80. Zaterdag 7 januari was puur genieten voor ons, vriendelijke ongedwongen en zeer attente bediening.
    De pannenkoeken waren perfect, complimenten!

81. Ivm een grouponbon hier gegeten maar ik kom er nooit meer terug.

Pannenkoeken kaas spek die gewoon niet gaar is, behoorlijk klef zelfs.
    Pannenkoek garnalen met garnalen zonder smaak en om het af te ronden volgegooid met kruiden die er totaal niet toe doen. Dezelfde kruiden zaten op de citroen sardines pannenkoek. En ook de persoon die die pannenkoek had had dezelfde mening.

Kinderpannenkoek die 1 euro goedkoper is dan een volwassenen pannenkoek, belachelijk voor woorden.

Bediening die kort af is! En een locatie waar praktisch alles plakt en niet echt hygienisch oogt.

82. met groupon bon wezen eten bij de heksendans. Een mooie actie, het eten was erg lekker en toen het op was kregen we een nieuwe die we hadden besteld. we hadden aangegeven aan het meisje van de bediening dat we 1 heksen pannenkoek met slagroom wilden (vers fruit + slagroom) omdat het anders zonde zou zijn van een extra pannenkoek. Het meisje kwam terug met zoals besteld 1 pannenkoek maar 2 bakjes fruit en slagroom, goede service! drinken werd ook erg snel gebracht en de actie is me duidelijk uitgelegd. Het was op een zaterdag en dat is een lastige dag om te reserveren, dit gaven ze ook aan, aan de telefoon en daardoor wel paar weken van te voren gereserveerd! prima restaurant waar ik zeker nog een keer terug kom.

83. Een chef kok genomen en deze was heerlijk gaar en super lekker. Vooral de franse kaas die heerlijk over de koek was gesmolten was erg goed.

84. + de locatie is mooi.

- De bediening was niet zo heel erg aardig, beetje snauwerig. - De pannenkoeken waren ook veel te vet, ik heb er echt last van gehad. Het lijkt net of de pannenkoek in de frituurpan is gegooid. Vroeger waren ze veel beter en lekkerder. Zonde!

85. Barry Assink

We zijn erg teleurgesteld in de kwaliteit van de pannenkoeken. Veel te dik en te vet. Voor onze dochter van twee moesten wij een kinderpannenkoek bestellen, zij mocht niet met ons mee eten. Vervolgens bij de afrekening zien we dat ze voor een kinderpannenkoek 1,- euro korting geven op de normale prijs. Dit vinden wij een absurde manier van prijzen. Verder een slechte plek bij de deur die elke keer open stond. Erg jammer! De bediening was ook niet vriendelijk.

86. van neerven

Beetje onvriendelijke bediening, door de grouponbon misschien!? Traag, moest er erg lang wachten, was niet veel te doen, sommige mensen vertrokken ook. Als je belde kwam er eindelijk iemand! Vroeger was het er veel vriendelijker, gezelliger en lekkerder, jammer!!

87. 29 oktober 2011
    Ze kunnen geen grote groepen (34p.) serveren, erg rommelig met het uitserveren (ze ging echt schreeuwen), de pannenkoeken waren erg dik en de inhoud moest je zoeken. Bij onbeperkt pannenkoeken eten (dat hadden wij ) mag je pas een 2e bestellen als je de eerste echt op hebt, geen randjes of dikke stukken pannenkoek mag je laten liggen,r werd echt gecontroleerd, ja.. wil je dan nog wel een 2e?? Nee met deze actie zorg je toch echt niet dat je nog een keer terug komt....en dat is toch de bedoeling, met dit soort reclame voor je pannenkoeken restaurant!! echt niet.

88. G. Jansen

Wij vonden het niet best, kregen het gevoel dat de pannenkoek opgewarmd was. Vulling was geraspte kaas!!! Op het plaatje van de Mickey pannenkoek was het leuk versierd maar op het bord zat er niets op. Ook de verrassing moesten we zelf om vragen. Zeker niet voor herhaling vatbaar

89. Helaas een slechte ervaring; pannekoeken waren smakeloos! De Heksendans is niets meer in vergelijking met wat het vroeger was!

90. Henny.

Met ons drieen gegeten bij de heksendans.

1 pannekoek van de chef, 1 boerenpannekoek, en een senioren menu. De appel in de senioren pannenkoek daar zat totaal geen smaak aan. Ook hadden ze vergeten zout in het beslag te doen, want alle 3 de pannekoeken waren ontzettend flauw.

Geen aanrader voor de volgende keer.

28-07-2011

91. Eerst buiten gezeten om iets te drinken maar al snel naar binnen i.v.m de vele wespen. Daarna 3 pannenkoeken besteld waarvan er een koud werd geserveerd. Mevr u krijgt een nieuwe pannekoek zeiden ze. Kwamen ze dezelfde pannekoek even later weer serveren, maar de onderkant was zo hard als steen en zwart, dus gewoon opgewarmd in de pan. Alsnog een nieuwe pannekoek gekregen. En wat is er gezelliger om alleen een pannekoek te eten terwijl de andere al klaar zijn! Al met al was dit niet wat we in gedachten hadden. Erg jammer.

92. Heerlijke pannenkoeken! Lekkerste pannenkoeken in Nijmegen en omgeving. De pannenkoek van de chefkok of de boerenpannenkoek zijn aanraders!

93. Ben 5244 punten

Tijdens een wandeling door Berg en Dal hier even gelunched.

Omdat het niet voor niets een pannenkoekenhuis is gegaan voor de pannekoek : de specialiteit van de chef. (€ 11,25)

Een prima pannekoek met franse kaas, paprika, gerookte ham, tomaat, champignons en kruidenboter.

Het bord was goed warm waardoor ook halverwege de pannenkoek nog steeds lekker warm bleef.

Geen van de ingredienten overheerste.

Het is nu herfst en op een donderdag (rustig) maar in het weekend en met mooi weer lijkt me dit een leuke locatie, vooral ook met de jongere kinderen.

94. Wat een leuk pannenkoekenhuis, vooral voor kinderen!

Het eten is geweldig en zo ook de bediening!

95. Cynthia

96. Dit pannenkoekenhuis heet de Heksendans en bevind zich tegenover attractiepark Tivoli.

Ruime keuze aan pannenkoeken en zeer vlotte bediening. Alle pannenkoeken kunnen ook in kinderformaat gemaakt worden.

Er is op het terras een speeltuintje en binnen is ook een kleine speelmogelijkheid ingericht. Echter deze zit naast een trap van 3 of 4 treden, dat is genoeg voor een kind om zijn/haar nek te kunnen breken als het even niet goed oplet.