Bezorgrestaurants in de buurt van De Duivelsberg

• Veganistisch

Toegankelijkheid

Informatie van restaurant
Informatie van Ongehinderd.nl

Gehandicaptenparkeerplaats Let op drempel Rolstoelvriendelijke helling Entree trap Geleidelijn entree Geleidehond welkom Rolstoelvriendelijke tafels Toegankelijk terras Rolstoelvriendelijk toilet Mobiele pin terminal

Toon alle voorzieningen

1372319510 88
1419114270 90
1520502918 80
1528302045 80

1. Heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening en kindvriendelijk. Ze serveren ook pannenkoeken zonder ei! Ze houden zelfs rekening met ei-sporen-allergie (apart verpakt bestek, apart kookgerei). En toch lekker!

2. Johannes

3. Wij hebben heerlijk gegeten, gezellig gezeten, waren zeer tevreden.
    De mails over de reservering waren zeer verwarrend, dat kan veel beter.

4. Belle

5. Marijke cornelissen

Super gezellige accommodatie net personeel en weinig wachttijd, pannekoeken waren heerlijk net zoals de lekkere toetjes bedankt komen graag weer terug

6. B Bontekoe

Prima daar!

7. Allin Peter

Vanavond pannenkoeken gegeten met een groep van 7 mensen. Prima bediening, mooi op tijd en goed gevulde pannenkoeken. Verse ingrediënten en een heerlijk zachte pannenkoek, niet zo'n droog geval dat je in veel restaurants voorgeschoteld krijgt. De uitstraling van het pand (aankleding, menukaart en kleurgebruik) is mooi en goed afgestemd. En de kleine Friese accenten springen, zo dicht in de buurt van Nijmegen, erg in het oog: leuk! Dit restaurant is zeker een aanrader.

8. Hans Kalse

Heerlijk gegeten, mooie omgeving in het bos.

9. Myrthe Moes

Ik vond het erg lekker, goede service en een leuke locatie.

10. Nelleke van den Tempel

Na vele jaren weer op de Duivelsberg. Zelfde sfeer, zelfde uitstraling en gemoedelijkheid. Prima gebakken pannenkoeken, grote keuze.
    Uitstekende bediening ondanks de grote drukte, en dat op woensdag. Niet lang hoeven wachten op het eten.
    Jammer dat het om 20.30 Al sluitingstijd was.
    We komen graag weer terug maar dan met onze kleinkinderen.

11. Edwin

12. Amanda de Rooij

Last minute gereserveerd, netjes en vriendelijk personeel. Eten was echt goed voor die prijs! Mooie locatie. Inrichting mag persoonlijk wat moderner. Verder helemaal top

13. Luuk 117 punten

Recent wezen eten na de propedeuse-uitreiking van mijn vriendin. Service was top en de pannenkoeken waren top. Het was wel erg druk. We moesten in het begin 10 minuten wachten op een tafel, maar uiteindelijk wel rustig kunnen eten. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

14. Vroeger werden er uitstekende pannenkoeken geserveerd. Daar kwam je voor terug. Maar wat is het nu slecht en duur. Uiteraard is ook hier het guldenteken gewijzigd in een euro
    met het gevolg dat je tussen de (omgerekend) 18 en 24 gulden een slappe pannenkoek op je bord krijgt, die ook nog eens een bijsmaak had van een ander soort.

Een zeer dure kaart. Niet alleen de pannenkoeken maar ook de consumpties zijn schandalig duur. Hierdoor pak je niet vlug een tweede. Wat te denken van een grote kop koffie (4,90 euro = fl.10,80).

Er zit blijkbaar een andere ondernemer in die uiteraard wel zijn investering eruit moet zien te halen. Dat is dan ook de enige clementie die ik de Duivelsberg nog kan geven. Maar geen tweede bezoek.

15. Broodje rosbief besteld, was erg dun belegd. Dit doorgeven, ze zei "Ik zal het doorgeven aan de keuken." Geen compensatie. Helaas.

16. Bij het bestellen van een broodje is het te adviseren je eigen beleg mee te nemen. Ik had een baguette rosbief besteld en er zaten twee dunne plakjes rosbief op. Erg zuinig! Het was slim geweest als ze de klacht direct compenseerde door bijvoorbeeld het drankje gratis te geven. Maar ja, dit is Nederlands horeca gedrag om weinig tot niks met klachten te doen richting de klant.

17. A van der Meij

Pannekoeken niet gaar, te dik. Ook jammer dat de gember in de pannekoek met gember niet was meegebakken maar als "beleg" erbij werd geserveerd. Ook erg lang moeten wachten op de pannekoeken. Pannekoeken wel van de rekening afgehaald. Mooie omgeving.

18. Na een aantal jaren weer eens gegeten bij de Duivelsberg. Hoe goed het vroeger was, hoe slecht het er nu is! Mijn favoriet was altijd de via romana, met ham kaas tomaat en uitjes. Vroeger lekker dun en krokant, nu dik en niet gaar. Het viel echt ontzettend tegen, een dikke brij van kaas deeg en tomaat, om misselijk van te worden. We hebben de bediening ook laten weten de pannenkoeken niet te accepteren (volgens de bediening hoorde de pannenkoek zo te zijn). We konden ze gelukkig teruggeven en hebben het ook niet op de rekening terug gezien. Het blijkt dat de Duivelsberg inmiddels ook is overgegaan op de bakmachines in plaats van de traditionele koekenpan. Dit gaat helaas ten koste van de kwaliteit aangezien je de pannenkoek nog maar op één kant kunt bakken en je dus een pannenkoek met veel ingrediënten niet gaar krijgt. Verder ligt er vreselijk smerig speelgoed in de kinderhoek, vieze knuffeltjes en smerige autootjes en dergelijke. Ook renden er veel honden door het restaurant. Voor ons nooit meer!

19. Astrid

20. Heb inmiddels contact gehad met de eigenaar. Het pad zal te zijner tijd worden aangepast. De grootste kuilen zullen worden gedicht. 100% zal het niet worden gezien de omgeving, maar waar het mogelijk is zal het worden verbeterd.

Wat betreft de ananaspannenkoek kreeg ik te horen dat dit normaal gesproken de gewoonte is om het zo te serveren. Echter na mijn kritiek heeft men het recept wat gewijzigd. Zo is er nu ook in maart een "proefpannenkoek" met meegebakken stukjes ananas, hazelnootkrokant (gesuikerde, geroosterde hazelnootstukje) en amandelschaafsel.

Voor de klanten is het misschien wel handig van te voren te vragen of de anasstukjes worden meegebakken dan zit je altijd goed!

Eén vorige recensie
  21. Super lekkere pannekoeken! Leuke bediening en super leuk gelegen! Midden in het bos en super druk! Dat zegt genoeg toch?

22. Schitterende omgeving, super leuk pannenkoekenhuis en de lekkerste pannenkoek die ik ooit heb gegeten. Appel kaneel suiker en vanillesaus.......... en ware smaaksensatie!

23. Dit is een samenvatting van alle bezoeken, want ik kom vaker met mijn kinderen hier eten. Mijn kinderen en ook wij zelf vinden het erg leuk & prima eten voor een redelijk prijs.

Bediening: meestal jonge, vlotte mensen die met plezier en gemak hun werk doen!

Aanbod voedsel/drank:

Eten: Er is een prima selectie van hartig en zoet, mijn ervaring is: de eenvoudige pannenkoeken zijn het lekkerst: zoals appel of appel spek of de naturel. Aanrader zijn de zelf gemaakte tomaten soep (vinden mijn kinderen lekker) de courgetten soep (met verse kruiden!). Ook lekker en best een mooie grote bord is de salade: knapperig vers en met veel verse ingredienten! Het blijft natuurlijk een pannekoekenhuis, dus verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar zoals gezegd: de eenvoudige gerechten smaken puur en goed.

Drinken: naast prima bier/wijn hebben zij ook erg lekkere koffie en pepermunt tee met verse munt, een aanrader!

Toetje: prima, bijzonder om te noemen voor een eenvoudig pannekoekenhuis is het gebruik van echte, stevige slagroom en niet de goedkoope, kan en klare die je vaak ergens anders kreegt!

Kwaliteit eten/bediening: over het algemeen prima, heel soms gaat iets mis in de drukte, maar men is goed aanspreekbaar hierop!

Locatie: geweldig, zowel binnen als buiten zeer sfeervol.

24. Toen we de lange off-road route naar dit restaurant reden had ik verwacht dat er bijna niemand zo gek was om er heen te rijden. Tot mijn stomme verbazing echter, zat het restaurant barstens vol met gasten en waren er zelfs mensen die moesten wachten op een tafeltje. Ik denk dat het ook voor die mensen het wachten wel waard was.

De service was snel en goed. Weinig aan op te merken. Pannenkoeken maken kunnen ze zekerweten. Er staan combinaties op de menukaart waarvan je niet had kunnen denken dat het lekker is op je pannenkoek, maar het is het gokje wel waard.

Voor iemand die niet al te chic wil eten en wel tegen het rondvliegen van kinderen kan is dit een heel goed pannenkoekrestaurant.

25. Wij hebben er op zaterdag ons kinderfeestje gevierd, moordspeurtocht in het bos. Het was echt heel erg leuk. De kinderen konden heerlijk in het bos rennen en ondertussen ook nog wat opdrachtjes om het nog spannender te maken. Hierna hebben we lekker buiten pannenkoeken gegeten. Erg lekker en van goede kwaliteit. De kinderen konden ook nog heerlijk buiten spelen in de speeltuin. Na afloop konden de kinderen ook nog iets leuks uitzoeken van het duveltje dat bij de pannekoek zat en de jarige kreeg ook nog eens extra duveltjes! Wat een geweldig feest. Moe en voldaan zijn we weer naar huis gegaan. Echt een feestje waar je lekker de hele middag mee bezig kunt zijn, absoluut een aanrader.

De bedrijfsleider en het personeel waren erg vriendelijk en dat met zoveel gillende en drukke kinderen. Top!

26. Dit pannenkoekenhuis is vanwege haar ligging in het donker niet erg makkelijk bereikbaar. Hier staat tegenover dat de ligging in het bos erg sfeervol is.

De pannenkoeken smaken hier erg lekker. De menukaart is redelijk conservatief te noemen. Er staan verschillende zoete en hartige pannenkoeken op, maar écht spannend wordt het niet.

De desserts op de kaart zijn mijn inziens niet hoogstaand. Verder verwachtten wij van 'ijs met kersen' dat de kersen warm zijn. Bij 'appelgebak met kaneelijs' verwachtten wij appelgebak dat warm is of op kamertemperatuur is, maar geen ijskoud appelgebak.

Al met al hebben wij een leuke avond gehad waarbij we prettig en lekker hebben gegeten. Het meubilair van het restaurant is niet geschikt voor mensen met aanleg voor rugpijn. Het was wat je verwacht bij een pannenkoekenrestaurant. De Duivelsberg is zeker een aanrader, temeer omdat je er ook fijn kunt wandelen. Minpunt vinden wij dat je er na 17.00u geen poffertjes kunt bestellen.

27. Mooie omgeving om eerst te wandelen en daarna lekker rustig op een stoeltje te zitten.

Goede service en de pannenkoeken smaken heerlijk.

28. Wederom geweldig gegeten. We komen snel weer genieten!

29. Annemarie Hage

Gisteren weer heerlijk gegeten, onze kinderen glutenvrij. Wat doen jullie dat fantastisch, afgedekt binnengebracht, zodat kans op besmetting nihil is. Wat kunnen wij zo heerlijk onbezorgd eten!

Ik vind de bediening geweldig en het eten is heerlijk! We hebben jullie naam gemeld op livaad.nl.

30. De beste pannenkoeken uit de regio.
    Echt lekker!
    Leuk in het bos en een gezellige sfeer.