Nieuwste foto's in Berg en Dal

Laatste updates in Berg en Dal

1. Suzanne's profielfoto
    Suzanne heeft een recensie geschreven voor PUUR M
    Internationaal Berg en Dal

Top restaurant, heerlijk gegeten. Ze hielden heel erg goed rekening met mijn allergieën!! En de bediening was top. Echt een aanrader!

2. Naomi's profielfoto
    Naomi heeft een recensie geschreven voor Santorini

Ik heb top gegeten! We komen zeker weer terug. Zeker een aanrader!!👍

3. nel hoeflaken's profielfoto
    nel hoeflaken heeft een recensie geschreven voor Santorini

We hebben heerlijk gegeten, heel vriendelijk personeel, we kregen vanwege de kerstdagen nog een flesje wijn mee naar huis.

4. Sjonnie's profielfoto
    Sjonnie heeft een recensie geschreven voor De Heksendans
    Pannenkoekenhuis Berg en Dal

We hadden niet gereserveerd, maar datvwas helaas geen probleem. Het bakken van pannenkoeken blijkt niet een talent dat iedereen beheerst.
    We hadden een menu: spoep, pannenkoek en ijs na.
    Het drinken werd “kaal” geleverd: geen ijsklontjes in de cola en geen schijfje citroen in de ice tea.
    De tomatensoep komt recht uit het blik met idem soepballetjes.
    We hadden een pannenkoek naturel en een spekpannenkoek besteld. Toen bleek dat de spekpannenkoek was verwisseld met een appelpannenkoek, ging alles terug. Uiteindelijk kwam de pannenkoek naturel terug, dan “hadden we er vast één”. Raar, als je samen zit te eten. Zeker als de pannenkoek ondertussen koud is. Dat hebben we aangegeven, dus die ging weer terug. En kwam vervolgens opgewarmd weer op tafel. Met ondertussen een donkere, crocante onderkant. Toen de eigenaar kwam vragen of alles naar wens was, dit aangegeven en kregen we een andere pannenkoek naturel. Ook aangegeven dat de spekpannenkoek niet gaar was. Dit kwam volgens de eigenaar door de spek en hoorde dus eigenlijk zo. Raar, dat ik dat bij ons “vaste” pannenkoekenhuis nou nooit heb. Kreeg de spekpannenkoek dus ook niet helemaal weg.
    Het ijs op zich was nog wel te eten, ware het niet dat er wel erg veel slagroom op zat, wat ook nog eens op kamertemperatuur was :(.

Neem hierbij bediening waar ook de vriendelijkheid niet van af spatte, zou ik de Heksendans niet aanraden.

1,7
  5. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Santorini

Prima eten, prima sfeer, een aanrader!

6. rrrobb's profielfoto
    rrrobb heeft een recensie geschreven voor Babylon
    Huiskamerrestaurant Berg en Dal

Op zoek naar een restaurant in Berg en Dal kwam ik via deze site bij toeval Babylon tegen. Met name de term huiskamerrestaurant trok mijn aandacht. En als ik dan hun site bekijk en met name de agenda zie ik een enthousiaste club vrijwilligers die van alles en nog wat organiseren en niet alleen op het gebied van eten. Het ziet er ook allemaal wel erg alternatief uit en dat moet wel je smaak zijn. Op zaterdag staat de Marokkaanse vrouw Bouchra in de keuken en verzorgt zij een Marokkaans buffet voor 10 euro per persoon. Dat is niet veel geld en wekt bij mij wel de twijfel of ik dit restaurant serieus moet nemen of dat de hoeveelheid en kwaliteit van het eten misschien ondermaats is. Aan de andere kant is de drempel dan ook weer laag om het dan op zijn minst een keer te proberen. Een andere drempel is dat iedereen minstens de dag van te voren moet reserveren. Dit is waarschijnlijk zodat de kok weet hoeveel eten zij moet maken. Voor deze prijs een begrijpelijk en goed verdedigbaar argument. Het buffet begint om zes uur en het is dan ook raadzaam om er op die tijd te zijn. Als je binnenkomt zit er iemand aan de deur aan een tafel die kijkt of je op de lijst staat en waar je gelijk het eten kan afrekenen. Daarna hang je je jas aan de kapstok en loop je de ruimte in. Die ruimte is de eetzaal en keuken van een voormalig bejaardentehuis. De vrouw aan de bar, waar je je drankjes bestelt, vertelde dat het bejaardentehuis inmiddels leeg stond en dreigde te verpauperen en dat er daarom iemand opgestaan was om dit initiatief te nemen en het gebouw een nieuwe doorstart te geven. Ze hadden daar ook een pluim van de gemeente voor gekregen. En terecht. Je zit dus aan een tafel in de voormalige eetzaal. De ruimte is weliswaar warmer en huiselijker ingericht, maar ik moet toch niet echt aan een huiskamerrestaurant denken. Daar had ik toch een andere voorstelling bij. De mensen die er rondlopen zijn allemaal wel heel vriendelijk en er heerst een sfeer die me verder wel aanspreekt. En dan is het tijd voor het buffet. We beginnen met een prima linzensoep. En daarna het echte buffet met een stuk of tien verschillende gerechten die, op de heerlijk gekruide gehaktballetjes na, verder allemaal vegetarisch zijn. En ook allemaal erg lekker en smaakvol bereid. Toe hebben we nog een ijsje met nootjes. Er is dus ruim genoeg te eten en het is dus nog allemaal erg lekker en gevarieerd ook. Ook de wijn, cabernet sauvignon, en de koffie zijn uitstekend en eveneens niet duur. De prijs / kwaliteit is dan ook voor mij een tien. Dit is een cijfer dat ik bijna nooit geef. Maar ik heb het gevoel dat ik als ik een lager cijfer zou geven, hiermee de kok zou beledigen. Het is jammer dat we hier niet in de buurt wonen, anders zouden we hier ongetwijfeld nog veel vaker komen.

7. Jurgen's profielfoto
    Jurgen heeft een recensie geschreven voor Santorini

In 47 jaar nog nooit zo lekker gegeten als afgelopen zaterdag bij Santorini.

8. Mike Diesveld's profielfoto
    Mike Diesveld heeft een recensie geschreven voor Santorini

Mike Diesveld

Heerlijk gegeten. Hadden een voorgerecht en een hoofdgerecht. Voorgerecht was weinig.. niet echt wat wij gewend zijn van een Grieks restaurant maar wel HEEEL erg lekker. Hoofdgerecht was meer dan genoeg! Dus dat het voorgerecht weinig was, maakte het hoofdgerecht meer dan goed! Wij komen zeker terug!

9. Max's profielfoto
    Max heeft een recensie geschreven voor Santorini

Was heerlijk en een top service.

10. Angela en Math Janssen's profielfoto
    Angela en Math Janssen heeft een recensie geschreven voor Santorini

Angela en Math Janssen

Gezellig, smaakvolle inrichting, vriendelijke gastheer, gastvrouw.
    Erg lekker gegeten.

11. Manuela Dusseldorp's profielfoto
    Manuela Dusseldorp heeft een recensie geschreven voor Santorini

Manuela Dusseldorp

Gezellig restaurant en heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar 👍🏼

12. Gerrie Stoltz's profielfoto
    Gerrie Stoltz heeft een recensie geschreven voor Santorini

Gerrie Stoltz

Lekker en gezellig gegeten bij Santorini in Berg en Dal.
    Leuke bediening en erg lekker eten.
    Een aanrader!

13. Harm van Rennes's profielfoto
    Harm van Rennes heeft een recensie geschreven voor Santorini

Harm van Rennes

Was weer heel gezellig en heerlijk gegeten.
    Bediening was heel vriendelijk en goed.

14. Wil Robben's profielfoto
    Wil Robben heeft een recensie geschreven voor Santorini

We hadden gereserveerd voor 15 november om 19:00 u. Bevestiging ontvangen en wij stonden om 18:55 u voor een gesloten Santorini. Iets klopt en niet, maar dit was een teleurstelling. Ik heb nergens gelezen, dat 'Santorini' gesloten zou zijn en ook omdat we een bevestiging van onze reservering hebben gekregen, zwaar balen.

15. Herfstbloempje's profielfoto
    Herfstbloempje heeft een recensie geschreven voor Santorini

Herfstbloempje

Heerlijk gegeten erg gezellig restaurant, fijne bediening en lekker eten. Gewoon weg lekker!.

16. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Santorini

Perfect gegeten en top bediening. Aanrader voor iedereen. Medewerksters begrijpen het.

17. Mulder's profielfoto
    Mulder heeft een recensie geschreven voor Santorini

Eten was heerlijk, afgelopen maart waren we ook al geweest.
    Bediening kan beter, brood vooraf kwam B.v. tegelijk met hoofdgerecht.
    Ook moest je zelf vragen om een nieuw glas rode wijn. Bediening zou dit in de gaten moeten houden. Even wat meer aandacht voor de klant.

18. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Santorini

Heerlijk authentiek Grieks eten! Goed bereid en royale porties. Ontzettend lekker gegeten, gratis salade buffet was een zeer leuke bijkomstigheid! Vriendelijk personeel en een fijne ambiance in het restaurant. Zeker een aanrader!

19. Ron Visser's profielfoto
    Ron Visser heeft een recensie geschreven voor Santorini

Ron Visser

Prima restaurant. Altijd goede kwaliteit, ruime maar ook niet te ruime keus. (Geen 80 verschillende gerechten)

20. Marcel B's profielfoto
    Marcel B heeft een recensie geschreven voor Santorini

De sfeer werd bepaald door goede bediening en een sfeerhaard. Helaas zaten de eigenaren op afstand sacherijnig toe te kijken waardoor je de indruk kreeg ongewenst te zijn. Het eten was redelijk voor de prijs.

21. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Santorini

Mooie zaak met zeer vriendelijk personeel, en zeer smakelijke gerechten, mijn vriendin is niet zo van het Griekse eten, maar wat ze gekozen had was top. Denk dat ze door Santorini een ommekeer in gaar smaakgevoel heeft gekregen.

22. Anneke Meinen-Barelds's profielfoto
    Anneke Meinen-Barelds heeft een recensie geschreven voor Santorini

Anneke Meinen-Barelds

We hebben lekker gegeten in een gezellige sfeer!

23. Johnny's profielfoto
    Johnny heeft een recensie geschreven voor Santorini

Eten was echt heerlijk, leuk restaurant was er nog nooit geweesst. Wel ontzettend Chagerijn personeel.

24. Sanders's profielfoto
    Sanders heeft een recensie geschreven voor Santorini

We hebben gezellig gezeten.
    Het eten was perfect.

25. C. Timmer's profielfoto
    C. Timmer heeft een recensie geschreven voor Santorini

C. Timmer

Heerlijk gegeten en retsina gedronken. Ontvangst met glaasje ouzo. Griekse muziek.

26. Sunnen's profielfoto
    Sunnen heeft een recensie geschreven voor Santorini

Wij hebben een lekkere en fijne avond gehad met familie. Fijn bij elkaar aan een tafel.

27. Bert en Eef's profielfoto
    Bert en Eef heeft een recensie geschreven voor Santorini

Bert en Eef

Lekker gegeten in een fijne sfeer. Prettige en correcte bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader.

28. Eerden's profielfoto
    Eerden heeft een recensie geschreven voor Santorini

Eten was prima. Prijs qua hoeveelheid goed. Alleen mogen er meer warme groenten erbij.

29. Bea Gerhards's profielfoto
    Bea Gerhards heeft een recensie geschreven voor Santorini

Bea Gerhards

Wij hebben nog nooit zo matig gegeten als bij deze Griek. Hadden de diverse schotel genomen van €42.00 Dan mag je toch verwachten dat je een goed stukje ossenhaas en lamshaas krijgt ipv biefstuk met spieren. En ja de schotel was rijkelijk gevuld met giros (goedkoper vlees). Al met al geen €42.00. En over de bediening heb ik helemaal geen goed woord over, hadden 2; koffie besteld, na 20 minuten nog geen koffie, de jonge man had het te druk met glasscherven opruimen achter de bar. Hebben toen maar afgerekend en zijn we weggaan. Trouwens ik had ruim van te voren gereserveerd, worden we in een zijkamer gezet zonder sfeer. Wat een afgang zeg.

30. F van Holten's profielfoto
    F van Holten heeft een recensie geschreven voor Santorini

F van Holten

Gezellig restaurant met aardige en behulpzame eigenaar.. Eten (visschotel) is van zeer goede kwaliteit en smaakvol. Porties zijn ruim voldoende. Wij komen er vaker en de kwaliteit en service is constant. Een aanrader om te gaan proberen..