Bistro Le Steak in Berg en Dal

Parkeren voor de deur is geen probleem, er zijn voldoende parkeerplaatsen aanwezig.

Bistro Le Steak laten bezorgen?

Online eten bestellen

1438522017 76
1519192243 77
1620030025 78
1640197581 76

1. In het begin was het eten goed te doen alleen duurde het erg lang voor de bestelling klaar was. Ik zou de steaks niet aanraden, het was veel te doorbakken. Ook was de sfeer niet al te gezellig. Het is vanbinnen een beetje ouderwets. Geen aanrader

3,1
  2. Bij binnenkomst niet direct een welkomsgevoel. De inrichting is wat gedateerd, en niet overal netjes afgewerkt. Het bestek lijkt oud en is niet heel erg schoon. De bediening is wel vriendelijk. Het eten is wel ok, krijgt wat mij betreft een zesje. Ik voel hier geen gezelligheid, er is geen sfeer. Zal dan ook niet meer teruggaan.

3. Karin maasen

Het eten was in een woord geweldig. 2 keer geweest nu en op naar de volgende! Goede bediening goede koks! Top!

4. Vriendelijk personeel, sfeervolle locatie, voldoende parkeergelegenheid.
    Lekkere gerechten, echt vers en goed verzorgd.
    Goede prijzen.

5. Marianne

Vriendelijke bediening, ruime porties.
    Goede kwaliteit.
    Voldoende gratis parkeerruimte.
    Komen hier nu bijna wekelijks.
    Top zaak!

6. Frederik

Heerlijk gegeten, ruime keuze.
    Goede kwaliteit.
    Vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader.

7. Restaurant ziet er gezellig uit. 2 hele jonge meisjes in de bediening, heel vriendelijk. 1 jonge kok in de keuken. Kon merken dat ze het eigenlijk met z'n drieën niet aan konden. Er is 1 keer gevraagd wat we wilden drinken, dit bij binnenkomst. We hadden spare ribs besteld, deze waren gewoon niet te eten. Taai, uitgedroogd vlees en écht niet te snijden en van het bot af te krijgen. Ook behoorlijk verbrand aan de buitenkant. Het eten zelfs laten staan. Dit gemeld bij 1 van de meisjes, die dit vriendelijk aanhoorde maar er verder niks op zei of mee deed. Absoluut niet voor herhaling vatbaar.

2,3
  8. Lekker uiteten geweest hier uien soep vooraf toen een lekkere schnitzel en ijs toe.

9. Op 3 maart hebben wij gegeten in le steak. Het was zeer verrassend, de aankleding, perfecte bediening en heerlijke keuzes van de kaart. Onze voorkeur ging uit naar mixed grill. Daar zaten ook spareribs bij, superzacht en vielen bijna van het bot af. De steak was biefstuk, kip en ossenhaas. Super heerlijk. Een dessert kon er niet meer bij. Echt een aanrader.

10. Gezellige restaurant en heerlijk eten! 👍🏽

11. Gisteren topdrukte bij Bistro Le Steak. Het hele restaurant vol en omdat het weer omsloeg het hele terras onverwacht vol. We hebben super gegeten. De wachttijden waren ietsje langer dan normaal, maar begrijpelijk met zo’n drukte. Op zaterdag na de vierdaagse personeel moe maar toch zo werken. Petje af le Steak. Jullie hebben ons een gezellige avond bezorgd met lekker eten.

12. Super lekker gegeten en gezellige sfeer. Bediening ook vriendelijk. Bedankt voor de leuke avond!

13. Silvia en Maarten

Erg origineel ingericht gezellig.
    Erg lekker eten.
    Prima koffie en vriendelijke bediening.
    AANRADER.

14. Het eten was weer erg lekker, compliment voor de keuken en de bediening.
    Gezellige avond gehad😀

15. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel, gezellige sfeer kortom perfect! Ik ga hier zeker vaker eten!

16. Na een dagje Thermen Nijmegen een restaurant “geprikt” in de omgeving. Wat een voltreffer bleek dat te zijn. Het gekozen toeristenmenu was een culinaire smullerij. Na de goed gevulde uiensoep en heerlijke ossenhaaspuntjes volgde nog een subtiele bastogne parfait. Dat alles geserveerd door een vriendelijke ober met gevoel voor humor.
    Kortom een aanrader.

17. Harry van den Heuvel

Een mooie locatie met goede bediening prima eten voor een juiste prijs. Men neemt de tijd voor de klanten, kortom gezellig en lekker gegeten gedurende de gehele 4 daagse week.
    Wij komen terug.
    De van den Heuvels uit Soest en Srem (PL)

18. Dik pronk

Heerlijk gegeten. Goede t bone. Goede en meedenkende bediening.ook al was het druk ze hebben oog voor je. Een aan rader .

19. Heerlijk en gezellig gegeten met mijn vrouw.
    Ga zeker nog terug komen

20. Romy en Carel

Wij hebben hier 2e kerstdag 2017 gegeten.
    Het was ronduit geweldig! Heel smakelijk, vriendelijke, goede en snelle service.
    De kwaliteit van het eten was super (heb nog niet zo vaak zo'n heerlijke tournedos op!)
    Alle 4 de gangen waren heerlijk.
    Wij komen hier zeker vaker terug.

21. Gister avond heerlijk gegeten met mijn man is lang geleden dat we samen zo lekker hebben gegeten. Vriendelijke bediening bij de steak en een leuke sfeer, aan het plaffond hangen veel dingen die je doen denken aan vroeger.. we komen zeker snel weer terug.

22. Altijd en blijvend lekker en een goed stuk vlees goede bediening, er hangt een fijne sfeer. We komen snel weer terug. Verheug me op de kerstdagen het menu ziet er geweldig uit, weet zeker dat het weer top wordt. Dikke 10

23. Van der knaap

Heerlijk gegeten gezellig restaurant heel lief personeel, ik kom regelmatig en ga vanavond weer nu voor de zeetong. Ik verheug me er nu al op. Van mij krijgt dit restaurant een dikke 10.

24. Sinds een lange tijd weer terug om te komen eten. Bij Bistro Le Steak in Berg en Dal. En ze hebben ons zeker niet teleur gesteld we hebben heerlijk gegeten ik ben persoonlijk gegaan voor de spies double (het galgenmaal) wat is dat een mooie grote spies met fantastisch veel en goed vlees. Mijn vriendin ging voor de lady steak rare en deze chef weet wat rare betekend! Bedankt voor de gezellige avond en de geweldigge sfeer! Complimenten ook voor de bediening deze was vriendelijk en behulpzaam!

Tot snel!

25. Weer voor het eerst sinds jaren geweest, en helaas niet meer zoals het was. Eten aan de koude kant, bediening nogal chagerijnig en sloom, te duur voor wat je krijgt. Ik ga er niet meer heen.

2,3
  26. Robin Huijgen

Wat een teleurstelling! Na een aantal keer lekker gegeten te hebben, sloeg de plank vanavond alles mis. Niks is goed gegaan, eten was niet OK. Bediening was ronduit slecht, ik weet niet wat er mis is met Le Steak, maar ik hoop van harte dat het eenmalig is.
    De gasten die we uitgenodigd hadden vonden het maar een vreemde ervaring.
    Hoe kun je een uitgebreide menukaart ineens inkorten (zet het dan ik elk geval op de website) en melden, hier moet u het maar mee doen????
    Drinken wordt niet uitgeserveerd en wel berekend, kan nog wel even doorgaan, maar ik laat het hierbij. Hopelijk doet Le Steak er wat aan, en uiteraard zou ik een reactie met uitleg van Le Steak erg waarderen.
    Groet Robin

27. Gezellige plek met goed eten! Prijs kwaliteit is prima! Ongedwongen sfeer en leuke persoonlijke bediening met aandacht voor de gasten. Komen zeker terug!

28. Als jong stel hier uiteten geweest. Zeer vriendelijk personeel, onwijs lekker eten, zelfs de biefstuk was netjes medium rare wat wij bijna nergens krijgen als wij er om vragen. de friet en groentes waren ook super, maar door het super lekkere vlees laat je deze al snel aan de kant staan.
    zelfs met het kiezen van een toetje werd ik super vriendelijk geholpen, omdat ik al goed vol zat maar wel nog graag een toetje wou.
    wij komen hier zeker terug, want deze prijs is het zeker waard!

29. Linda van der Schalie

Heel gezellig restaurant. Wij zijn hier eergisteravond voor het eerst geweest en we komen hier zeer zeker terug. Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel. Een aanrader!

30. Voor het eerst gegeten bij Le Steak. Mooie bistro en vriendelijk ontvangen. We hebben hier heerlijk gegeten. Voorgerecht champignons met kaassaus was voortreffelijk, het vlees was precies goed gebakken, mooi roze van binnen en lekker mals. Gevraagd om medium te bakken en deze was medium, dit maken wij niet vaak mee. Heerlijke groenten en knapperige friet. Het was zoveel dat we geen ruimte hadden voor het toetje.
    Super restaurant, zou het iedereen aanbevelen. Helaas voor ons te ver uit de buurt om regelmatig te kunnen gaan. We komen zeker nog een keer terug.
    Ina en Gijs

31. IGA 11 punten

Aanrader! Wij eten regelmatig bij Le Steak gewoon omdat je goed te eten krijgt voor een vriendelijke prijs. Het personeel is enthousiast en wil graag voor je klaar staan. Bij mooi weer kan je gezellig buiten zitten, echter hier mag wel wat aandacht gegeven worden aan de bestrating, de aankleding van het restaurant is persoonlijk.
    Voor ons geen twijfel, bij een volgende gelegenheid zeker weer Le Steak!

32. Winckelmans

Het was lekker en voldoende maar je moet er lang wachten. Waren al meer dan 1 uur binnen voor we iets te eten kregen. Hebben er in totaal 2 uur over gedaan voor 4 personen voor- en hoofdgerecht.

33. Een sfeervol restaurant, met zeer vriendelijk personeel (familie-restaurant). Wij kampeerden met een tentje op 1,5km van het restaurant af en kwamen op onze 1e dag bij Bistro Le Steak terecht. Het eten was goed, de sfeer prettig (ietwat druk aangekleed, maar als je het weet te waarderen is het decor van de zaak heel sfeervol) en het personeel vriendelijk, en zeer flexibel. Alles was mogelijk (en wij hebben best altijd wat wensen) en ons hondje was welkom. Na 1 zeer geslaagde avond in dit restaurant hebben we besloten de overige 3 dagen gewoon weer terug te gaan!

We hebben een duo-vis gegeten, een vispannetje (advies voor het personeel: graag exact van te voren kunnen zeggen wat er in zit, ik had er geen extra mosselen in verwacht), een schaaltje met grote champignons in een soort kaassaus met spekjes uien etc, en naar mijn mening de topper: stukjes kipfilet in een pannetje met een sausje, groentes, stukje fruit, en gamba's er bovenop! Alles was verrukkelijk!

Conclusie: Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt en betaalbaar uit eten wil gaan. Nogmaals bedankt voor de gezellige 4 avonden, vooral het vriendelijke personeel! Indien wij ooit nog terug komen in deze omgeving, zullen wij zeker weer bij jullie komen eten!

34. Laats met familie wezen eten bij Bistro Le Steak. Het was erg gezellig en de bediening was vriendelijk. Het eten dat we hadden besteld zat een mooie tijd tussen, niet te lang hoeven wachten maar ook zeker niet te kort. Iedereen was zeer tevreden over het eten waardoor we zeker nog een keer terug komen. Het dessert zag er leuk en vrolijk uit maar belangrijker nog het was zo lekker dat je stiekem nog een dessert wilt bestellen. Kortom, hele leuke avond gehad en met een volle buik naar huis gegaan voor een leuke prijs.

35. Erg matig. Sorry als ik anderen beledig maar ik ben van mening dat je helemaal niks gewent bent als je Le Steak een 9 of zelfs een 10 geeft. Je zit opgepropt in een druk en donkerbruin café....zooo jaren 80! Bij sommige tafels heb je continue last van WC gangers. Een biefstuk moet je bewerken met cirkelzaag zo taai. Daar doe je de naam geen eer mee aan! Iedereen loopt telkens tegen je stoel aan en het leek wel de Leemkuil zoveel broedsels er mee mochten. Het duurt lang en de bediening mag ook hier niks kosten. Ook de telefonische afhandeling is erg slecht.

5,1

37. hans

38. Fam. van Dam

Hebben vanavond heerlijk gegeten in bistro Le Steak in Berg en Dal, een zaak met een gezellige sfeer. De bediening is prima en gastvrij. Wij komen hier beslist nog een keer terug

39. Eten is goed, bediening slecht. We moesten heel lang wachten tot we de kaart aangeboden kregen: de serveerster stond met de kaart in de hand met een bekende te kletsen en daar kwam geen einde aan. Na het voorgerecht moesten we erg lang wachten tot het hoofdgerecht kwam. Daarna niemand meer aan onze tafel gezien. We zijn naar de kassa gelopen om te betalen, geen dessert genomen, want anders waren we niet op tijd geweest voor de bioscoop. Men had ons totaal vergeten.

40. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer, heerlijk eten voor een mooie prijs! Zeker een aanrader!

41. 3 daags verblijf in hotel in de buurt. Gezellige bistro, leuke ontvangst. Heerlijk gegeten, lekker warme groente en rauwkost. Meer dan voldoende want voor een toetje hadden we (helaas) geen plek meer. Was behoorlijk druk, toch hoefden we niet lang te wachten. Is een aanrader!

42. Bij drukte is de service ver te zoeken. Moesten (na een half uur wachten) zelf om de menkaart vragen. We waren met 4 personen. Een persoon bestelde een peppersteak, medium gebakken. De peppersteak was nog rauw en koud, er zat zelfs nog ijs in. Tegen de tijd dat er een nieuwe op tafel werd gezet waren de anderen 3 personen klaar met eten. Heel ongezellig dus!

43. Ja super!! Wij waren voor 3 nachten in berg en dal.. op 1ste avond bij dit tentje terechtgekomen. 1 en al lof, want uiteindelijk hebben we hier dus 3 avonden gezeten. Wat een sfeer, goed vers bereid eten, en alles zo verzorgd geserveerd.. en wat een lekkere verse frieten. Ze hebben zoveel keus dat er zeker voor iedereen wat wils is.. ook de bediening; wat een gezelligheid. Ze waren echt goed met hun vak bezig. We hebben alle 3 de avonden buiten op het terras gegeten. Je zat er zo heerlijk relaxed. Nou echt we vinden het echt helemaal top!!

44. We hebben met 5 personen heerlijk gegeten en een leuke avond gehad. We hadden een voucher en dit was totaal geen probleem en dit was niet de eerste keer voor ons! De bediening was zeer vriendelijk en soms werd er dubbel gevraagd of alles naar wens was dus we hadden echt niets te klagen. Genoeg keus op de menu kaart. Het was heel druk maar dat weet je van te voren op een zaterdagavond maar we hebben er ook geen last van ondervonden alleen gemak want er was personeel genoeg. Dus bedankt voor een geslaagd etentje.

45. Het duurde lang voordat we werden geholpen en er kon geen glimlach van de bediening af. Vervolgens kregen we bij ons 'medium' t-bone eentje die doorbakken was. Toen we er wat van zeiden, kregen we ook nog weerwoord van de bediening en keuken! Wij hadden ongelijk want zij hadden er met z'n 3en naar gekeken. Tsja, wij ook, met z'n 4en! Aan het eind kregen we weer dezelfde opmerking. Blijkbaar is discussiëren belangrijker dan dat de klant tevreden is. Waarom zou je ook dat laatste willen als je een restaurant runt...

3,7
  46. Inmiddels al voor de derde keer erg lekker gegeten voor een hele leuke prijs, zeker een aanrader! Dit restaurant heeft een knusse en gezellige sfeer, het eten is uitgebreid en lekker. Tip voor de eigenaar; de zeer luide telefoon ringtone is soms erg storend, onder het eten gaat deze regelmatig over.

47. Heerlijk gegeten. Super gezellig en aardige bediening. Ik kom zeker terug.

48. Rik Rikken

Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die dit restaurant met een voldoende beoordelen. Het heeft niks met goed eten te maken maar met een ordinaire vreetschuur. Mensen met een Groupon worden geweigerd. Eerst hebben ze een tafel en als je zegt dat je de Groupon inlevert dan is er ineens geen plaats meer. Vieze geldmachine met slechte kwaliteit als dank!

2,9
  49. Vorige week hier gegeten, komen hier regelmatig.
    Was erg rommelig, leek wel of ze de drukte niet aankonden, duurde lang voordat iemand keek, zodat je drinken kon bestellen, wat dan weer heel lang duurde tot het eindelijk werd gebracht.
    Zeer lang gewacht op hoofdgerecht. Frietjes waren niet te eten zo taai.
    Eigenaar gaf dit toe na ook geproefd te hebben, maar daar verder niets mee gedaan, niet eens een excuses.
    Was de laatste keer dat we er geweest zijn, en inderdaad tafels schoonmaken met een sprayflacon is niet zo lekker als je zit te eten.

50. M. van Hemert

Sinds jaren hebben wij weer eens ouderwets een chateau Briand gegeten. Deze hier deed niet onder aan onze herinneringen bij andere goede restaurants. Goede samenstelling, met saus en groente. De juiste wijn erbij en een top service.
    En dan te bedenken dat wij de sfeer voor de helft zeer belangrijk vinden.
    Dus lekker eten en een leuke sfeer. Hierbij ook nog de persoonlijke interesse van de kok voor de klant maakt het af.

51. Afgelopen zaterdag hebben wij hier met 6 man gegeten. En het eten was heerlijk! Vooral de garnalenkroketjes waren echt om te smullen. Mijn man had de carpaccio en die was ook heerlijk en wat zagen de gerechten er mooi opgemaakt uit! het was echt een plaatje om te zien.
    Nette bediening en goede service wij komen hier zeker nog een keer terug.

52. Tarcisiusschool

Borrel en hapjes als einde schooljaar voor 33 personen van 15:00uur tot 17:30. Kosten; 734,50 euro. 1 afwijkend bijgerecht was 350 euro en bestond uit stokbrood tonijnsalade met veel mayo, ham, filet Americaine en gerookte zalm. Het was slechte prijs-kwaliteit. Voor die prijs kun je ergens een volledige maaltijd krijgen. Het enige wat goed was, was de bediening.

2,4
  53. Gerry's

Voor mensen met een grouponbon is er een andere, kleinere menukaart. Pasta en groenten waren koud. Groenten en friet te weinig voor 4personen. Dit kun je wel opnieuw bestellen, maar komt dan als het vlees op is. Vlees en tijgergamba's waren goed.

54. Peeters

Waardeloos. Steak is net rubber, service rommelig en iedereen loopt tegen je op en wc gangers lopen je continue in de weg.

55. Erg lekker met een aantal personen gegeten, bediening redelijk, leuke sfeer maar tafelkleden bespuiten met een vlekkenoplosmiddel midden in het restaurantgedeelte kan echt niet !

56. Onlangs hebben we in dit restaurant gegeten. Het was verschrikkelijk slecht. De bestelde kreeftenbisque was geen mooie gladde, zachte bisque, maar brokkenpap. Bij de salades vormt simpele ijsbergsla de hoofdmoot. De garnituur bij het hoofdgerecht bestond voor acht personen uit twee kleine bakjes (alweer) ijsbergsla met een enkel tomaatje erin. Een rib eye steak bevat altijd wat vetdelen, maar niet de hoeveelheden die ik hier aantrof. Het was een onduidelijk gesneden stuk vlees. Klap op de vuurpijl: de lamskoteletten waren helemaal geen lamskoteletten. Het waren slechts twee ronde stukken vlees, boordevol vet en met een rond bot erin. Waarschijnlijk lamsschijven. Heeft niet met een kotelet te maken. Toen we er een opmerking over maakten zei men domweg: dit zijn onze lamskoteletten! Besteld water kwam nooit op tafel. Kortweg: heel slecht gegeten voor veel te veel geld!

1,3
  57. Voordat we hier de eerste keer kwamen, waren we door onze buren erop attent gemaakt dat je bij Le Steak goed kunt eten voor een betaalbare prijs. Niets was teveel gezegd.
    We zijn hier inmiddels al diverse malen geweest en we komen er nog steeds graag terug. Net als afgelopen zondag.
    Het is hier allemaal prima. Leuke bediening, prima eten, waar het je aan niets ontbreekt en het is gewoon gezellig.
    Inmiddels zijn we met een aantal familieleden en vrienden ook bij Le Steak wezen eten en ook zij waren enthousiast.

We komen zeker weer terug!!

58. Prima gegeten hier. De bediening zou nog ietsje vlotter mogen, maar is verder netjes, correct en vriendelijk.
    Het eten smaakte prima. Vooraf een proeverij genomen en als hoofdgerecht een mixed grill. Prima bereiding van de mixed grill en de bijgerechten waren ook heel goed. Meer dan voldoende grote porties en er werden zowel gebakken aardappels als frietjes bij geserveerd, evenals een goede salade en sausjes.
    De spareribs vond ik persoonlijk wat minder. Er lag een flinke laag peper bovenop en daar moet je van houden. Mijn smaak is het niet, maar de rest smaakte meer dan goed.
    Prijs/kwaliteit is ook in orde.
    We komen hier zeker nog eens terug!

59. Jaap van den Ende

Helaas laat de bediening hier nog altijd veel te wensen over! Het eten daarin tegen blijft uitstekend!
    Nu nog beter en vooral ook meer personeel en je hebt een top-bistro!

60. Afgelopen zaterdag heb ik samen met mijn ouders, broertje en vriend daar gegeten. Het was druk, maar we waren ook aan de late kant (20.00uur). We moesten zelf om de kaart vragen. We namen geen voorgerecht. De hoofdgerechten werden snel gebracht. Ik had de mixed grill en het vlees was heel erg goed bereidt. Mijn vriend en broertje hadden allebei de wings and ribs. De spareribs waren heel erg lekker zeiden ze. Alleen de chickenwings waren teveel gepeperd. Verder waren de andere twee hoofdgerechten ( de boeuf stroganoff en de sate) heerlijk.

De toetjes waren ook erg lekker vooral het toetjes 'ravage' was heel erg lekker en origineel opgediend. De bediening bleef ondanks de drukte heel rustig en beleefd (al moesten we soms vragen of we nog wat te drinken mochten bestellen).

We hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker nog een keer terug.

61. lodewijk van der poel

Op 2 oktober daar gegeten, het was allemaal perfect. Uitgebreide kaart en het eten niets op aan te merken. Service personeel perfect zeer vriendelijk. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.

62. Prima gegeten met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen! Het personeel was erg vriendelijk, de sfeer was goed en het eten was prima. Mochten we ooit weer in de buurt zijn, gaan we hier absoluut weer heen.

63. hans 32 punten

Slecht zeer slecht gegeten met 7 personen.

Alles ging fout wat er fout kan gaan.

Zeg als eigenaren we kunnen het niet aan of het is druk.
    Dan is er begrip voor, maar dit slaat alles.

En dan als je probeert tot een oplossing te komen en wat op de site zet dan is men zo onsportief dit er gelijk af te halen!

Een goede en eerlijke oplossing was beter geweest.

Van slechte vruchten tot verkeerde leveringen dood bier, ongaar eten enz. Ben zeker bereid ook mijn e mail adres door te geven aan de eigenaar, omdat ik/wij niet zo onsportief zijn.

64. Een heerlijk restaurant!

65. Het eten was lekker! Je krijgt waar voor je geld. Goede bijgerechten. De bediening was behulpzaam en vriendelijk. Er hangt een leuke sfeer omdat het een beetje donker is met veel kaarsjes. Maar als je goed kijkt is het wel een druk interieur. Ik kom zeker nog een keer terug!

66. Hier zijn we al regelmatig gaan eten en ook regelmatig afgehaald.

Het eten is altijd goed, de service prima en de sfeer "huiskamer"gezellig, met name met een groep kun je er goed terecht...........

67. Cynthia

68. Ons favorieten restaurantje om spareribs te gaan eten!

Heerlijk!

De sfeer en de bediening zijn top!

69. We zijn afgelopen weekend voor het eerst bij Le Steak geweest, moet zeggen dat dit een van de beste steak restaurants is waar ik de afgelopen tijd heb gegeten. Vriendelijke bediening, gezellig en gemoedelijk voor iedereen.

Aanrader!

70. 2e kerstdag perfect gegeten metde hele familie. Ik kom hier nu 4 jaar. Maar heb hier altijd perfect gegeten. De sfeer en bediening helemaal top.

71. Eindelijk aten we een keer bij Le Steak. Er is erg veel keuze, met veel leuke en aparte gerechten. De steaks zijn goed gebakken en de saus is ook ok. Niet erg bijzonder, gewoon lekker. De gebakken aardappels zijn huisgemaakt, maar waren te gaar en te simpel bereid. De sfeer is huiselijk, maar de inrichting wat chaotisch. Een leuk restaurant.

72. Wij gaan hier sowieso 1 keer in de maand eten, geweldig lekker, je kijgt waar voor je geld, het personeel heel vriendelijk, je hoeft nooit lang te wachten.

73. Wat een geweldig bedrijf! Kwaliteit all over the place. Eten perfect, bediening perfect. Koffie: 4.25 en dan heb je een virtueel nagerecht. De tournedos was werkelijk subliem klaargemaakt. Kalfsoester: zelfs op verzoek doorbakken: geweldig. Steak "le Steak": zelfde verhaal. Het voorgerecht (de kipsalade) perfect.

En dan te bedenken dat we hier toevallig terechtkwamen, toen we een parkeerplaats zochten. En ook die was perfect. Voor die prijs krijg je de kwaliteit die je verwacht.

74. Geweldig gezellige plek om te eten.

Totaal onverwacht zaten we de 2e avond van ons weekendje weg hier weer te eten. Goede en vlotte bediening en heerlijk eten!

Tot een volgende keer.

75. Die beroerde bedieningsploeg komt bekend voor, bestellingen die niet geserveerd werden en bitserig personeel dat zich niet eens verontschuldigd voor hun fouten! Bovendien waren de steaks taai!!

2,2
  76. Wij hebben hier bijzonder goed gegeten, de sfeer is goed, aardige eigenaar, het eten is goed, wij gaan hier zeer regelmatig naartoe

77. vincent

Wat een veelbelovende avond beloofde te worden werd een waar fiasco. Nooit heb ik zo'n beroerde bedieningdploeg meegemaakt. De bedrijfsleidster spande de kroon. Hoe chagereinig kan een mens zijn! Eten was acceptabel maar duur. Aan een nagerecht zijn we niet begonnen. We hadden geen zin om nog eens een half uur op de kaart te moeten wachten

2,8