Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bentelo verdeeld zijn.

wijlens Bennie

Het was goed en de bediening was heel goed.

Marian Pots

Ik woon zelf in Bentelo en merk regelmatig dat automobilisten de afslag naar Eastern plaza niet kunnen vinden. Misschien kan dit beter aan gegeven worden met name in het donker ontstaan er soms gevaarlijke situaties.

Tonny van Wakeren

Bijzonder gelegenheid om uit eten. Complimenten over de kwaliteit, versheid van eten en keuze mogelijkheden. Een echte aanrader om een keer te gaan eten.

daniëlle

Prima restaurant, het eten smaakte prima en de service was goed.
    Je hoefde niet lang te wachten bij de wok of de plaat.

Annet Oude Breuil

Geweldig vermaak (erg belangrijk!) geweest voor de kids in kidsplaza, groot compliment! Sfeervol, netjes, hygiënisch en volop keuze vwb eten en drinken (merk drank): top!

Het eten was prima. Ook een gevarieerd aanbod. Maar dan de entourage. Wat een smoezelig en donker restaurant. Over de kinderhoek en de buitenspeeltuin nog maar te zwijgen...Overal veel herrie (o.a.harde muziek) en vreselijk massaal. Wanneer het restaurant opengaat is het personeel nog niet klaar met de voorbereidingen en terwijl de gasten eten halen staat het personeel er zelf ook doodleuk tussen om eten te halen. Bovenstaande punten aangegeven bij de mevrouw van de kassa, maar geen enkele reactie. Voor ons dit nooit meer.

Hans Keller

Heerlijk voor jong en oud, voortreffelijk eten

We zijn bijna vaste klant. Als we niet tevreden waren zouden we niet terug komen. Ook proberen we steeds dezelfde plaats te reserveven omdat die ons het beste uitkomt. Tot de volgende keer zou ik zo zeggen.

Henk Otten

Geweldig lekker gegeten, ondanks dat het een feestdag was, was je nog redelijk snel aan de beurt voor het wokken of bakken.

Theo Pil

Wij komen uit Schiedam hier regelmatig eten het smaakt altijd heerlijk en het is zeker de moeite om hier te gaan eten.

g. wennemers

Zoals wij gewend zijn in dit wok centrum, weer voortreffelijk.

Ellen Maat

Het was een super avond bij jullie. We hebben geweldige vriendinnen avond gehad, een dikke 10.

Groetjes van de wokvriendinnen

Het was heerlijk. We hebben met 10 mensen genoten van het heerljke eten. Top.

Eerste Kerstdag met de familie (19 personen) gegeten bij Eastern Plaza, en iedereen was dik tevreden. Ondanks de grote drukte, werden de producten op tijd bijgevuld, waren de wachttijden bij wok en bakplaat niet echt lang en was het personeel vriendelijk. Top restaurant met zeer uitgebreide keuze in heerlijke producten 👍🏼

Lidy

Alles was prima geregeld, en het eten was heerlijk!!! Een aanrader!!!!

Super lekker eten, er is altijd genoeg! Ben er al rond de 10 keer geweest en elke keer weer fantastisch!

Riascholten

We hebben met ons yogaclubje een bijzonder gezellige avond gehad. Dit was mede mogelijk door het heerlijke eten bij Eastern Plaza en de aangegeven voorkeursplaats: de tuinkamer. Ook had een van de deelnemers een dieet, waar ruimschoots aandacht aan werd besteed. Top avond!

W.Holslag

Heerlijk gegeten en het was heel gezellig.

Gisteravond voor het eerst bij Eastern Plaza gegeten. Het was echt heerlijk, hele uitgebreide keuze van verse producten. Vriendelijk personeel, en bij binnenkomst kregen we een rondleiding, zodat we alles niet zelf hoefden te ontdekken. Veruit het beste wok restaurant in de omgeving.

Familie Lucassen

Alles was op zich goed, ze hadden alleen wel mogen zeggen als je op zaterdagavond rond half 9 reserveert en jij bent de enigste 5 klanten. toen we binnen kwamen hadden we al het gevoel dat ze aan het opruimen waren, en gingen al schoonmaken rond 10 uur terwijl wij tot half 11 hadden gereserveerd. ze stonden echt achter ons te dweilen. en men vroeg ons rond 10 uur of wij nog wat wilden eten. mijn kinderen en wij zelf ook waren zo verbaasd, dat we niet meer wat durfden te halen. en op dezelfde tijd werd het toetjes buffet ook gesloten. we zijn toen om kwart over 10 maar weggegaan, we voelden ons echt weggejaagd. en dan krijg je een review van het via de mail toegezonden. vragen ze jou wat je ervan vond ingevuld maar nooit geen antwoord van hen gehad. jammer is zoiets, maar goed dit zegt veel over hen, ik kom daar nooit weer ondanks dat het eten goed is en het personeel verder wel aardig, maar heb mij nog nooit zo opgejaagd gevoeld tijdens het eten echt jammer.

Als je van live cooking houdt èn van de Aziatische keuken is dit 'the place to be'! Mooi, zeer ruim restaurant, heerlijk eten en drinken, veel variatie. Erg vriendelijke, gastvrije medewerkers. Kortom een aanrader!

lamers /Pelgrom

We wisten niet de deze dinsdag de kinderen gratis waren. Daarom was het wel rumoerig. Wij kwamen voor ons 1e lustrum van ons huwelijk.

Spanjer

Het was gezellig en het eten was goed.. het enige minpuntje was de tafel die wij hadden. We waren met 10 personen en kregen een tafel voor 8 pers. en een tafel voor 4 pers. Als we deze aan elkaar zetten was het lastig met het eten halen. Maar alles met elkaar was het zeker een 8.

André Bouma

Prima ervaring. Ondanks dat het groot is heb je gezellige zitjes, verdeel over een aantal compartimenten. Het ziet er schoon en gezellig uit en het eten ziet er zeer goed uit. Uitgebried assortiment met veel verse producten. Een echter aanrader.

Wat een keuze uit heerlijk gerechten. Alles is in overvloed aanwezig. Bij het wokken hoef je niet lang te wachten, gaat supersnel en is heerlijk!!! Dit was voor ons de vierde keer, wij komen graag terug. Bij warm weer willen we graag buiten eten. Het terras was helaas niet schoon. Misschien een puntje om hier aandacht aan te schenken.

Anja van Braam

Zaterdagavond zijn we met onze vriendengroep bij Eastern-Plaza wezen eten. Voor onze vrienden was het de eerste keer, voor mijn man en mij de derde keer. Deze avond hebben we allemaal ontzettend lekker gegeten. Al het eten was top! De vrienden waren allemaal vol lof over het eten en de sfeer.
    We komen zeker weer terug.

Sietske Heuvelink

Prima eten. Ruime keuze. Gezellige sfeer.
    Ik mis wel een rookplek binnen.

Paula renssen

Wij zaten vandaag letterlijk in een putlucht! Ramen en deuren en vloer waren niet schoon! Het was smoezelig! Door de vieze lucht eerder weg gegaan... "Ze" konden er niets mee!!! Jammer...