Eastern Plaza in Bentelo

Ruime parkeergelegenheid

• OV

Vanaf Goor:
    - neem vanaf bushalte station Goor bus 97 richting Haaksbergen. Stap uit bij halte 'Cafe de Witte' en neem bus 66 naar Oldenzaal. Stap uit bij halte 'de rustende jager'.

Vanaf Delden:
    Neem bus 66 naar Neede. Stap uit bij halte 'de rustende jager'.

Eastern Plaza laten bezorgen?

Online eten bestellen

1564051926 84
1569922024 86
1693194079 85

1. karin wielens

Alles was super en lekker.

2. Marie Blok

3. De prijzen zijn flink gestegen en niet meer in verhouding. Jammer.

4. Kristo Afrem

5. Wij hadden geboekt met 10 man, incl kinderen. Bij aankomst geen boeking, we hadden hier wel een mail van maar het was helaas pindakaas en werd niks anders geregeld als snel even een 1.5 uur eten. Slechte service maar lekker eten.

6. Vlees was veel te veel doorgebakken en de vis vond ik droog. Bierglazen zijn te groot en te dik drinkt niet lekker. Maar wel genoeg keus.

7. Francisco Gossow

Het eten was heerlijk, veel keuze in vlees, vis, groenten, en overheerlijk ijs!

8. In het verleden hebben we wel eens bij Eastern plaza in Elst gegeten. Dat was altijd prima. Dus nu we in Twente vakantie vieren wilden we ook graag naar Eastern plaza in Bentelo. Nou het was voortreffelijk, het was fijn om na deze corona tijd weer eens heerlijk te eten bij een all you can eat.
    O, wat heb ik dat gemist.

9. Het restaurant heeft weinig persoonlijke aandacht, sfeer is matig, eten is niet Echt zoals het hoort. Vlees is niet goed gebakken b. v. Rundvlees puntjes blijf je er op kauwen, mosselen ovetkookt, dim sum slechte kwaliteit (veel deeg) mihoen goreng was waardeloos (het was donker bruin gekleurde bami met weinig smaak). Bami goreng flauw.. Jammer..

3,4
  10. Geweldig, genieten elke keer weer. Wij wonen in Leiden, dus U begrijpt dat wij niet even langs kunnen komen. Doch in de zomer maanden zijn wij op een camping in Vaassen en als het kan zijn wij in de weekenden bij jullie te vinden. Voorts zijn wij goede vrienden met Usil en Dong die wij nog kennen uit de tijd van Nunspeet. Nu ligt het in de bedoeling dat wij met Valentijnsdag komen genieten, iets dat wij al jaren doen. Maar daar bel ik nog wel even over op.

11. Ik had voor 8 mensen gereserveerd maar door ziekte kon 1 niet mee. Bij binnenkomst moest ik de reservering bevestigen, echter door het lawaai konden we niet goed communiceren. We moesten als groep apart gaan staan en daar viel de dame nog niet op dat we maar met 7 waren ipv 8. Verder leuke avond met goed eten/drinken. Thuis merkten we pas dat ze ons 8 volwassen personen hadden gerekend ipv 7. Dat vonden we dan erg jammer voor die avond.

12. Als Familie en Gezin komen wij hier geregeld zeker 12x per jaar, nooit overdreven lang moeten wachten wij weten dan ook niet bij de wachtenden te gaan staan die wachten namelijk op hun vrienden en of Familie ( daar kan het druk zijn) gelijk naar de Balie en melden binnen twee minuten worden we naar onze tafel gebracht nu kan het echt beginnen elkeen heeft zijn/haar voorkeur er is zo veel lekker eten in vele soorten persoonlijk ga ik altijd eerst voor de zee vruchten. Voor de kleintjes is er een echte kleine afhaal en toetjes natuurlijk een speel en schmink hoek zij komen niets te kort.. Als wij allen lekker rond zijn wordt het uitbuiken/na kletsel en klierend overleggen welk feestelijk gelegenheid kunnen we hier weer vieren?

13. Helga Parsons

hele leuke avond gehad, heerlijk gegeten en gedronken. Ondanks drukte geen lange wachttijden, goede kwaliteit eten en fijne service.

14. meindert eleveld

Goede ontvangst.
    Heerlijk gegeten.
    Prima toch.

15. Truus Bultje

Een erg groot restaurant, maar niet ongezellig. Vooral met éénen gezelschap een echte aanrader. Kwaliteit van het eten is prima.

16. E. Van Garling

Gisteren hebben we heerlijk gegeten. Er was zoveel keuze we zijn uit eten geweest met ons gezin, omdat mijn man en ik vandaag 25 jaar zijn getrouwd. Ik heb jullie een mailtje gestuurd om mijn man in het zonnetje te zetten. Helaas is die verrassing niet goed afgelopen. Ten eerste ging het personeel naar de verkeerde tafel en zongen ze ook nog eens lang zal hij leven. Toen ik het meisje erover aansprak bekende ze dat ze verkeerd zat. Ze zouden het bij ons nog overdoen. Helaas zijn ze niet meer terug geweest en mijn man had toen al door wat er zou gebeuren. Dat vond ik wel heel jammer

17. Renate Geurts-Huisman

Het eten was prima! Schoon, hygiënisch en snel aan de beurt. Ook voor de kinderen was goed en de animatie ook. Wat heel erg tegenviel waren de toiletten. Niet schoon, niet bijgevuld en wat helemaal ranzig was, was de verschoningscommode en mat. Zat helemaal onder oude poep! Echt te vies voor woorden! En dat terwijl wij er van 15.30-17.30 uur waren. Nog niet eens op de drukste tijden. Echt een minpunt en afknapper.

18. Top tent! Heerlijk eten, goede bediening en ondanks de grote heel gezellig. Complimenten hoe soepel het hier verloopt zelf op de erg drukke dagen!

19. Heerlijk eten goede kwaliteit, leuk zitten ruime plaats. Medewerkers zijn oke.

20. jr Langenhof

Wij hadden een rustige plek gereserveerd maar dat is het niet geworden. Het was om 19.00 uur top druk. Omstreeks 20.30 uur werd het rustiger. Het eten aanbod zag er goed en verzorgd uit en smaakte erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Het was weer goed. Super verzorgd buffet.

22. wijlens Bennie

Het was goed en de bediening was heel goed.

23. Marian Pots

Ik woon zelf in Bentelo en merk regelmatig dat automobilisten de afslag naar Eastern plaza niet kunnen vinden. Misschien kan dit beter aan gegeven worden met name in het donker ontstaan er soms gevaarlijke situaties.

24. Tonny van Wakeren

25. Bijzonder gelegenheid om uit eten. Complimenten over de kwaliteit, versheid van eten en keuze mogelijkheden. Een echte aanrader om een keer te gaan eten.

26. daniëlle

Prima restaurant, het eten smaakte prima en de service was goed.
    Je hoefde niet lang te wachten bij de wok of de plaat.

27. Annet Oude Breuil

Geweldig vermaak (erg belangrijk!) geweest voor de kids in kidsplaza, groot compliment! Sfeervol, netjes, hygiënisch en volop keuze vwb eten en drinken (merk drank): top!

28. Het eten was prima. Ook een gevarieerd aanbod. Maar dan de entourage. Wat een smoezelig en donker restaurant. Over de kinderhoek en de buitenspeeltuin nog maar te zwijgen...Overal veel herrie (o.a.harde muziek) en vreselijk massaal. Wanneer het restaurant opengaat is het personeel nog niet klaar met de voorbereidingen en terwijl de gasten eten halen staat het personeel er zelf ook doodleuk tussen om eten te halen. Bovenstaande punten aangegeven bij de mevrouw van de kassa, maar geen enkele reactie. Voor ons dit nooit meer.

4,5
  29. Hans Keller

Heerlijk voor jong en oud, voortreffelijk eten

30. We zijn bijna vaste klant. Als we niet tevreden waren zouden we niet terug komen. Ook proberen we steeds dezelfde plaats te reserveven omdat die ons het beste uitkomt. Tot de volgende keer zou ik zo zeggen.

31. Henk Otten

Geweldig lekker gegeten, ondanks dat het een feestdag was, was je nog redelijk snel aan de beurt voor het wokken of bakken.

32. Theo Pil

Wij komen uit Schiedam hier regelmatig eten het smaakt altijd heerlijk en het is zeker de moeite om hier te gaan eten.

33. g. wennemers

Zoals wij gewend zijn in dit wok centrum, weer voortreffelijk.

34. Ellen Maat

Het was een super avond bij jullie. We hebben geweldige vriendinnen avond gehad, een dikke 10.

Groetjes van de wokvriendinnen

35. Het was heerlijk. We hebben met 10 mensen genoten van het heerljke eten. Top.

36. Eerste Kerstdag met de familie (19 personen) gegeten bij Eastern Plaza, en iedereen was dik tevreden. Ondanks de grote drukte, werden de producten op tijd bijgevuld, waren de wachttijden bij wok en bakplaat niet echt lang en was het personeel vriendelijk. Top restaurant met zeer uitgebreide keuze in heerlijke producten 👍🏼

37. Alles was prima geregeld, en het eten was heerlijk!!! Een aanrader!!!!

38. Super lekker eten, er is altijd genoeg! Ben er al rond de 10 keer geweest en elke keer weer fantastisch!

39. Riascholten

We hebben met ons yogaclubje een bijzonder gezellige avond gehad. Dit was mede mogelijk door het heerlijke eten bij Eastern Plaza en de aangegeven voorkeursplaats: de tuinkamer. Ook had een van de deelnemers een dieet, waar ruimschoots aandacht aan werd besteed. Top avond!

40. W.Holslag

Heerlijk gegeten en het was heel gezellig.

41. Gisteravond voor het eerst bij Eastern Plaza gegeten. Het was echt heerlijk, hele uitgebreide keuze van verse producten. Vriendelijk personeel, en bij binnenkomst kregen we een rondleiding, zodat we alles niet zelf hoefden te ontdekken. Veruit het beste wok restaurant in de omgeving.

42. Familie Lucassen

Alles was op zich goed, ze hadden alleen wel mogen zeggen als je op zaterdagavond rond half 9 reserveert en jij bent de enigste 5 klanten. toen we binnen kwamen hadden we al het gevoel dat ze aan het opruimen waren, en gingen al schoonmaken rond 10 uur terwijl wij tot half 11 hadden gereserveerd. ze stonden echt achter ons te dweilen. en men vroeg ons rond 10 uur of wij nog wat wilden eten. mijn kinderen en wij zelf ook waren zo verbaasd, dat we niet meer wat durfden te halen. en op dezelfde tijd werd het toetjes buffet ook gesloten. we zijn toen om kwart over 10 maar weggegaan, we voelden ons echt weggejaagd. en dan krijg je een review van het via de mail toegezonden. vragen ze jou wat je ervan vond ingevuld maar nooit geen antwoord van hen gehad. jammer is zoiets, maar goed dit zegt veel over hen, ik kom daar nooit weer ondanks dat het eten goed is en het personeel verder wel aardig, maar heb mij nog nooit zo opgejaagd gevoeld tijdens het eten echt jammer.

6,3
  43. Als je van live cooking houdt èn van de Aziatische keuken is dit 'the place to be'! Mooi, zeer ruim restaurant, heerlijk eten en drinken, veel variatie. Erg vriendelijke, gastvrije medewerkers. Kortom een aanrader!

44. lamers /Pelgrom

We wisten niet de deze dinsdag de kinderen gratis waren. Daarom was het wel rumoerig. Wij kwamen voor ons 1e lustrum van ons huwelijk.

45. Spanjer

Het was gezellig en het eten was goed.. het enige minpuntje was de tafel die wij hadden. We waren met 10 personen en kregen een tafel voor 8 pers. en een tafel voor 4 pers. Als we deze aan elkaar zetten was het lastig met het eten halen. Maar alles met elkaar was het zeker een 8.

46. André Bouma

Prima ervaring. Ondanks dat het groot is heb je gezellige zitjes, verdeel over een aantal compartimenten. Het ziet er schoon en gezellig uit en het eten ziet er zeer goed uit. Uitgebried assortiment met veel verse producten. Een echter aanrader.

47. Wat een keuze uit heerlijk gerechten. Alles is in overvloed aanwezig. Bij het wokken hoef je niet lang te wachten, gaat supersnel en is heerlijk!!! Dit was voor ons de vierde keer, wij komen graag terug. Bij warm weer willen we graag buiten eten. Het terras was helaas niet schoon. Misschien een puntje om hier aandacht aan te schenken.

48. Anja van Braam

Zaterdagavond zijn we met onze vriendengroep bij Eastern-Plaza wezen eten. Voor onze vrienden was het de eerste keer, voor mijn man en mij de derde keer. Deze avond hebben we allemaal ontzettend lekker gegeten. Al het eten was top! De vrienden waren allemaal vol lof over het eten en de sfeer.
    We komen zeker weer terug.

49. Sietske Heuvelink

Prima eten. Ruime keuze. Gezellige sfeer.
    Ik mis wel een rookplek binnen.

50. Paula renssen

Wij zaten vandaag letterlijk in een putlucht! Ramen en deuren en vloer waren niet schoon! Het was smoezelig! Door de vieze lucht eerder weg gegaan... "Ze" konden er niets mee!!! Jammer...

51. Ronald klaver

52. De Jong

Wij waren voor de 7e of 8ste keer bij Eastern plaza en het was weer als vanouds! Geweldig dus! Maar één ding moet mij van het hart. Hebben jullie een andere ijsleverancier? Wij, mijn man en ik, vonden het ijs, waar we ons ook zo op hadden verheugd, absoluut niet lekker! Het was erg waterig en smakeloos! Dit hebben we ons zeker niet verbeeld, want wij vonden het echt allebei. Daarvoor was dat zeker niet het geval. Het ijs was bij jullie altijd erg lekker! Wij spreken uit ervaring. Graag een reactie.

53. lt was quite delicious. Came with guests from Amsterdam and they were very impressed with the food and service. Shall be back in the future with more guests!

54. Keuze en presentatie prima. Vriendelijke medewerkers en verse producten. Leuke ambiance. Het enige wat wij minder vonden waren de onopgeruimde overvolle asbakken buiten. Wij zullen zeker nog eens terugkomen.

55. martin gandy
    Vertaal van English naar Nederlands

Super, very impressive. The whole family enjoyed it greatly. My daughter son-in-law and granddaughter from England had never seen a set up like yours, and loved it.

56. Heel lekker en goed!!

57. We zijn op vrijdagavond van 18.00-19.00 geweest. Het was niet heel druk.
    Omdat iedereen vol lof was, waren de verwachtingen hoog. Jammer genoeg zijn ze niet vervuld. Het was niet slecht maar er zijn veel punten die verbeterd kunnen worden. Zo werden we bij binnenkomst naar ons tafeltje begeleid. Jammer genoeg werd niet uitgelegd wat de bedoeling is en hoe het werkt. Gelukkig was het niet de eerste keer in een wokrestaurant.
    Er was meer dan voldoende keus. Ontzettend goed vond ik het plastic bestek en bord voor jonge kinderen (alleen moesten we het zelf vinden omdat uitleg ontbrak). Plastic bekers (niet de dunne maar iets dikke) waren er jammer genoeg niet. Ook geen glazen geschikt voor kleine handjes.
    Omdat ik nogal een sushi liefhebber ben, ben ik hiermee begonnen. De sushi was lekker maar was nog beter geweest als de rijst beter gemaakt was, en mooier (strakker) gerold was, nu viel de sushi regelmatig iets uit elkaar, en de sushi beter gesneden was, nu soms te dun en aan 1 kant dikker dan aan de andere kant. De zeewiersalade was heerlijk en ook de sashimi van zalm was lekker!
    De tepanyaki was goed, hoewel de biefstuk welldone was en ik medium of rare prefereer (heb dit wel aangegeven). Veel keus uit verschillende soorten groente, vlees en vis! De gestoomde dim sum was heerlijk!
    Het toetjesbuffet was ook goed. Ik ben normaal gesproken niet eens toetjesmens maar hier vond ik het bijna jammer dat ik al genoeg had gehad.
    De kinderen hebben zich vermaakt met schminken, koekjes bakken en film kijken.

58. ab hofhuis

Voor de tweede keer bezocht doordat wij een vroege reservering hadden gemaakt was er nog weinig bezoek. Maar desalniettemin niet voor de laatste eer.

59. Vorige week gegeten bij Eastern Plaza. Mooi en ruim opgezet restaurant wat onderverdeeld is in kleinere zalen. Hierdoor heb je niet het idee dat het een "vreetschuur' is. Lekker gegeten en veel keus. Ontvangst mag wat professioneler, wij werden aan een tafel gezet waar blijkbaar al iemand zat. Bij terugkomst van het drinken halen en voorgerecht zat er ineens iemand aan onze tafel. En deze mensen hebben waarschijnlijk gedacht, hé waar komen die jassen nu ineens vandaan?? Voor de rest voor herhaling vatbaar!

60. Kwaliteit eten 8.5
    Bediening 8.0
    Entourage 8.5
    Prijs/kwaliteit verhouding 9.5

61. Wij zijn afgelopen zondag geweest, was gezellig druk. Maar door de gezellige inrichting in verschillende zaaltjes valt de drukte niet zo op. Ook het eten was goed, zeker voor een wokrestaurant was de kwaliteit en hygiëne dik in orde. Dit hebben we helaas vaak anders gezien. De kinderen hebben een eigen speelruimte zodat deze niet hoeven te rennen in vliegen door de tafeltjes heen. Ook zijn alle drankjes aanwezig en dan gewoon in kleine flesjes ipv de postmix en ook wijn en bier zit er bij maar ook verse Smooties en jus d'orange. Wat ons betreft echt een aanrader!!

62. E. De Vries

Het restaurant is groot. Daardoor ook rumoerig. Eten is prima behalve dat sommige toetjes warm zijn. Voor een keer prima maar niet voor herhaling vatbaar. Voor een wok te duur.

5,9
  63. Prima restaurant. Alleen wel heel rumoerig. Veel gillende jonge kinderen waarvan ik mezelf afvraag waarom je die mee moet nemen naar een Restaurant.
    Zorg er dan in ieder geval voor dat ze geen overlast veroorzaken maar dat lijkt me meer een taak voor de ouders.

64. Thomas

65. Richard

Twee keer gegeten bij Eastern Plaza en mag echt gezegd worden een fantastisch goed restaurant. Ontvangst, eten, drinken en sfeer van hoge kwaliteit!!! Een echte topper dus!!

66. Fam. Brunnekreef

Ontspannen sfeer en zeer kindvriendelijk, hebben allen genoten van het gevarieerde eten.

67. Roy 110 punten

Geweldig restaurant, heerlijk eten en goede service. Ook al kunnen er veel mensen in, het is er bijna nooit massaal.

68. Vanmiddag voor het eerst bij Eastern Plaza gegeten en het is ons prima bevallen, voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel, goed eten voor een prima prijs en voor de kinderen is er Kids Plaza, erg leuk. Je hebt niet het gevoel dat je in een groot restaurant zit, het is sfeervol ingericht. Ben bij meerdere wokrestaurants in de omgeving geweest, deze is beslist de beste.

69. Scholten

Gezellige sfeer, eten is ook lekker en veel keus.

70. onderdelinden

71. Al bij vele wokrestaurants in de omgeving gegeten, ook goede, maar dit vind ik nu de beste. Zeer mooi ontworpen en zodat het geen gevoel geeft van massaal. Terwijl er toch heel veel mensen kunnen eten.
    De keuze is enorm en de kwaliteit goed. Warme, koude en gestoomde voorgerechten. Soepen, warme hoofdgerechten, teppanyaki plaat, wok en sushi. Daarna vollop keuze uit toetjes. Gewoon doen, het zal je niet tegenvallen.
    Ik hoorde dat je in het weekend wel moet reserveren. Kijk maar even op hun website. Moet ook leuk voor kinderen zijn, alleen heb ik die niet, maar er wordt ook veel rekening gehouden met de kleine gasten.