Eastern Plaza in Bentelo

Ruime parkeergelegenheid

Vanaf Goor:
    - neem vanaf bushalte station Goor bus 97 richting Haaksbergen. Stap uit bij halte 'Cafe de Witte' en neem bus 66 naar Oldenzaal. Stap uit bij halte 'de rustende jager'.

Vanaf Delden:
    Neem bus 66 naar Neede. Stap uit bij halte 'de rustende jager'.

Bij Wok & Live-cooking restaurant Eastern Plaza kunt u onbeperkt & onbegrensd genieten van de Aziatische keuken. Eastern Plaza heeft een zeer ruim opgezet buffetruimte met daarin o.a. een lopende Sushi band, Wok-en Teppan Yaki buffet, kinderbuffet, een verse vruchtenbuffet, drie chocoladefonteinen met diverse lekkernijen en een ambachtelijke ijscorner!

Door de verschillende ruimtes blijft de intieme sfeer behouden en ligt het accent duidelijk op de geuren en het prachtig gepresenteerde eten. Eastern Plaza beschikt over ruime parkeerplaatsen.

Bekijk ook eens onze website voor meer informatie.
Volg Eastern Plaza ook op Facebook & Twitter en maak elke maand kans op een diner voor 2!

• All-inclusive

1441519024 89
1456198581 85
1467208248 82
1502072195 87
1505742084 85
1509411973 85

1. Bijzonder gelegenheid om uit eten. Complimenten over de kwaliteit, versheid van eten en keuze mogelijkheden. Een echte aanrader om een keer te gaan eten.

2. daniëlle

Prima restaurant, het eten smaakte prima en de service was goed.
    Je hoefde niet lang te wachten bij de wok of de plaat.

3. Annet Oude Breuil

Geweldig vermaak (erg belangrijk!) geweest voor de kids in kidsplaza, groot compliment! Sfeervol, netjes, hygiënisch en volop keuze vwb eten en drinken (merk drank): top!

4. Het eten was prima. Ook een gevarieerd aanbod. Maar dan de entourage. Wat een smoezelig en donker restaurant. Over de kinderhoek en de buitenspeeltuin nog maar te zwijgen...Overal veel herrie (o.a.harde muziek) en vreselijk massaal. Wanneer het restaurant opengaat is het personeel nog niet klaar met de voorbereidingen en terwijl de gasten eten halen staat het personeel er zelf ook doodleuk tussen om eten te halen. Bovenstaande punten aangegeven bij de mevrouw van de kassa, maar geen enkele reactie. Voor ons dit nooit meer.

5. Hans Keller

Heerlijk voor jong en oud, voortreffelijk eten

6. We zijn bijna vaste klant. Als we niet tevreden waren zouden we niet terug komen. Ook proberen we steeds dezelfde plaats te reserveven omdat die ons het beste uitkomt. Tot de volgende keer zou ik zo zeggen.

7. Henk Otten

Geweldig lekker gegeten, ondanks dat het een feestdag was, was je nog redelijk snel aan de beurt voor het wokken of bakken.

8. Theo Pil

Wij komen uit Schiedam hier regelmatig eten het smaakt altijd heerlijk en het is zeker de moeite om hier te gaan eten.

9. g. wennemers

Zoals wij gewend zijn in dit wok centrum, weer voortreffelijk.

10. Ellen Maat

Het was een super avond bij jullie. We hebben geweldige vriendinnen avond gehad, een dikke 10.

Groetjes van de wokvriendinnen

11. Het was heerlijk. We hebben met 10 mensen genoten van het heerljke eten. Top.

12. Eerste Kerstdag met de familie (19 personen) gegeten bij Eastern Plaza, en iedereen was dik tevreden. Ondanks de grote drukte, werden de producten op tijd bijgevuld, waren de wachttijden bij wok en bakplaat niet echt lang en was het personeel vriendelijk. Top restaurant met zeer uitgebreide keuze in heerlijke producten 👍🏼

13. Alles was prima geregeld, en het eten was heerlijk!!! Een aanrader!!!!

14. Super lekker eten, er is altijd genoeg! Ben er al rond de 10 keer geweest en elke keer weer fantastisch!

15. Riascholten

We hebben met ons yogaclubje een bijzonder gezellige avond gehad. Dit was mede mogelijk door het heerlijke eten bij Eastern Plaza en de aangegeven voorkeursplaats: de tuinkamer. Ook had een van de deelnemers een dieet, waar ruimschoots aandacht aan werd besteed. Top avond!

16. W.Holslag

Heerlijk gegeten en het was heel gezellig.

17. Gisteravond voor het eerst bij Eastern Plaza gegeten. Het was echt heerlijk, hele uitgebreide keuze van verse producten. Vriendelijk personeel, en bij binnenkomst kregen we een rondleiding, zodat we alles niet zelf hoefden te ontdekken. Veruit het beste wok restaurant in de omgeving.

18. Familie Lucassen

Alles was op zich goed, ze hadden alleen wel mogen zeggen als je op zaterdagavond rond half 9 reserveert en jij bent de enigste 5 klanten. toen we binnen kwamen hadden we al het gevoel dat ze aan het opruimen waren, en gingen al schoonmaken rond 10 uur terwijl wij tot half 11 hadden gereserveerd. ze stonden echt achter ons te dweilen. en men vroeg ons rond 10 uur of wij nog wat wilden eten. mijn kinderen en wij zelf ook waren zo verbaasd, dat we niet meer wat durfden te halen. en op dezelfde tijd werd het toetjes buffet ook gesloten. we zijn toen om kwart over 10 maar weggegaan, we voelden ons echt weggejaagd. en dan krijg je een review van het via de mail toegezonden. vragen ze jou wat je ervan vond ingevuld maar nooit geen antwoord van hen gehad. jammer is zoiets, maar goed dit zegt veel over hen, ik kom daar nooit weer ondanks dat het eten goed is en het personeel verder wel aardig, maar heb mij nog nooit zo opgejaagd gevoeld tijdens het eten echt jammer.

19. Als je van live cooking houdt èn van de Aziatische keuken is dit 'the place to be'! Mooi, zeer ruim restaurant, heerlijk eten en drinken, veel variatie. Erg vriendelijke, gastvrije medewerkers. Kortom een aanrader!

20. lamers /Pelgrom

We wisten niet de deze dinsdag de kinderen gratis waren. Daarom was het wel rumoerig. Wij kwamen voor ons 1e lustrum van ons huwelijk.

21. Spanjer

Het was gezellig en het eten was goed.. het enige minpuntje was de tafel die wij hadden. We waren met 10 personen en kregen een tafel voor 8 pers. en een tafel voor 4 pers. Als we deze aan elkaar zetten was het lastig met het eten halen. Maar alles met elkaar was het zeker een 8.

22. André Bouma

Prima ervaring. Ondanks dat het groot is heb je gezellige zitjes, verdeel over een aantal compartimenten. Het ziet er schoon en gezellig uit en het eten ziet er zeer goed uit. Uitgebried assortiment met veel verse producten. Een echter aanrader.

23. Wat een keuze uit heerlijk gerechten. Alles is in overvloed aanwezig. Bij het wokken hoef je niet lang te wachten, gaat supersnel en is heerlijk!!! Dit was voor ons de vierde keer, wij komen graag terug. Bij warm weer willen we graag buiten eten. Het terras was helaas niet schoon. Misschien een puntje om hier aandacht aan te schenken.

24. Anja van Braam

Zaterdagavond zijn we met onze vriendengroep bij Eastern-Plaza wezen eten. Voor onze vrienden was het de eerste keer, voor mijn man en mij de derde keer. Deze avond hebben we allemaal ontzettend lekker gegeten. Al het eten was top! De vrienden waren allemaal vol lof over het eten en de sfeer.
    We komen zeker weer terug.

25. Sietske Heuvelink

Prima eten. Ruime keuze. Gezellige sfeer.
    Ik mis wel een rookplek binnen.

26. Paula renssen

Wij zaten vandaag letterlijk in een putlucht! Ramen en deuren en vloer waren niet schoon! Het was smoezelig! Door de vieze lucht eerder weg gegaan... "Ze" konden er niets mee!!! Jammer...

27. Ronald klaver

28. De Jong

Wij waren voor de 7e of 8ste keer bij Eastern plaza en het was weer als vanouds! Geweldig dus! Maar één ding moet mij van het hart. Hebben jullie een andere ijsleverancier? Wij, mijn man en ik, vonden het ijs, waar we ons ook zo op hadden verheugd, absoluut niet lekker! Het was erg waterig en smakeloos! Dit hebben we ons zeker niet verbeeld, want wij vonden het echt allebei. Daarvoor was dat zeker niet het geval. Het ijs was bij jullie altijd erg lekker! Wij spreken uit ervaring. Graag een reactie.

29. lt was quite delicious. Came with guests from Amsterdam and they were very impressed with the food and service. Shall be back in the future with more guests!

30. Keuze en presentatie prima. Vriendelijke medewerkers en verse producten. Leuke ambiance. Het enige wat wij minder vonden waren de onopgeruimde overvolle asbakken buiten. Wij zullen zeker nog eens terugkomen.

31. martin gandy

Super, very impressive. The whole family enjoyed it greatly. My daughter son-in-law and granddaughter from England had never seen a set up like yours, and loved it.

32. Heel lekker en goed!!

33. We zijn op vrijdagavond van 18.00-19.00 geweest. Het was niet heel druk.
    Omdat iedereen vol lof was, waren de verwachtingen hoog. Jammer genoeg zijn ze niet vervuld. Het was niet slecht maar er zijn veel punten die verbeterd kunnen worden. Zo werden we bij binnenkomst naar ons tafeltje begeleid. Jammer genoeg werd niet uitgelegd wat de bedoeling is en hoe het werkt. Gelukkig was het niet de eerste keer in een wokrestaurant.
    Er was meer dan voldoende keus. Ontzettend goed vond ik het plastic bestek en bord voor jonge kinderen (alleen moesten we het zelf vinden omdat uitleg ontbrak). Plastic bekers (niet de dunne maar iets dikke) waren er jammer genoeg niet. Ook geen glazen geschikt voor kleine handjes.
    Omdat ik nogal een sushi liefhebber ben, ben ik hiermee begonnen. De sushi was lekker maar was nog beter geweest als de rijst beter gemaakt was, en mooier (strakker) gerold was, nu viel de sushi regelmatig iets uit elkaar, en de sushi beter gesneden was, nu soms te dun en aan 1 kant dikker dan aan de andere kant. De zeewiersalade was heerlijk en ook de sashimi van zalm was lekker!
    De tepanyaki was goed, hoewel de biefstuk welldone was en ik medium of rare prefereer (heb dit wel aangegeven). Veel keus uit verschillende soorten groente, vlees en vis! De gestoomde dim sum was heerlijk!
    Het toetjesbuffet was ook goed. Ik ben normaal gesproken niet eens toetjesmens maar hier vond ik het bijna jammer dat ik al genoeg had gehad.
    De kinderen hebben zich vermaakt met schminken, koekjes bakken en film kijken.

34. ab hofhuis

Voor de tweede keer bezocht doordat wij een vroege reservering hadden gemaakt was er nog weinig bezoek. Maar desalniettemin niet voor de laatste eer.

35. Vorige week gegeten bij Eastern Plaza. Mooi en ruim opgezet restaurant wat onderverdeeld is in kleinere zalen. Hierdoor heb je niet het idee dat het een "vreetschuur' is. Lekker gegeten en veel keus. Ontvangst mag wat professioneler, wij werden aan een tafel gezet waar blijkbaar al iemand zat. Bij terugkomst van het drinken halen en voorgerecht zat er ineens iemand aan onze tafel. En deze mensen hebben waarschijnlijk gedacht, hé waar komen die jassen nu ineens vandaan?? Voor de rest voor herhaling vatbaar!

36. Kwaliteit eten 8.5
    Bediening 8.0
    Entourage 8.5
    Prijs/kwaliteit verhouding 9.5

37. Wij zijn afgelopen zondag geweest, was gezellig druk. Maar door de gezellige inrichting in verschillende zaaltjes valt de drukte niet zo op. Ook het eten was goed, zeker voor een wokrestaurant was de kwaliteit en hygiëne dik in orde. Dit hebben we helaas vaak anders gezien. De kinderen hebben een eigen speelruimte zodat deze niet hoeven te rennen in vliegen door de tafeltjes heen. Ook zijn alle drankjes aanwezig en dan gewoon in kleine flesjes ipv de postmix en ook wijn en bier zit er bij maar ook verse Smooties en jus d'orange. Wat ons betreft echt een aanrader!!

38. E. De Vries

Het restaurant is groot. Daardoor ook rumoerig. Eten is prima behalve dat sommige toetjes warm zijn. Voor een keer prima maar niet voor herhaling vatbaar. Voor een wok te duur.

39. Prima restaurant. Alleen wel heel rumoerig. Veel gillende jonge kinderen waarvan ik mezelf afvraag waarom je die mee moet nemen naar een Restaurant.
    Zorg er dan in ieder geval voor dat ze geen overlast veroorzaken maar dat lijkt me meer een taak voor de ouders.

40. Thomas

41. Richard

Twee keer gegeten bij Eastern Plaza en mag echt gezegd worden een fantastisch goed restaurant. Ontvangst, eten, drinken en sfeer van hoge kwaliteit!!! Een echte topper dus!!

42. Fam. Brunnekreef

Ontspannen sfeer en zeer kindvriendelijk, hebben allen genoten van het gevarieerde eten.

43. Roy 55 punten

Geweldig restaurant, heerlijk eten en goede service. Ook al kunnen er veel mensen in, het is er bijna nooit massaal.

44. Vanmiddag voor het eerst bij Eastern Plaza gegeten en het is ons prima bevallen, voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel, goed eten voor een prima prijs en voor de kinderen is er Kids Plaza, erg leuk. Je hebt niet het gevoel dat je in een groot restaurant zit, het is sfeervol ingericht. Ben bij meerdere wokrestaurants in de omgeving geweest, deze is beslist de beste.

45. Scholten

Gezellige sfeer, eten is ook lekker en veel keus.

46. onderdelinden

47. Al bij vele wokrestaurants in de omgeving gegeten, ook goede, maar dit vind ik nu de beste. Zeer mooi ontworpen en zodat het geen gevoel geeft van massaal. Terwijl er toch heel veel mensen kunnen eten.
    De keuze is enorm en de kwaliteit goed. Warme, koude en gestoomde voorgerechten. Soepen, warme hoofdgerechten, teppanyaki plaat, wok en sushi. Daarna vollop keuze uit toetjes. Gewoon doen, het zal je niet tegenvallen.
    Ik hoorde dat je in het weekend wel moet reserveren. Kijk maar even op hun website. Moet ook leuk voor kinderen zijn, alleen heb ik die niet, maar er wordt ook veel rekening gehouden met de kleine gasten.