Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bennekom verdeeld zijn.

1. Arnold Wies en Sikla

Een prettige sfeer die nieuwe inrichting.
    Het eten was heerlijk… creatief opgediend en van hoge kwaliteit.
    Echt een aanrader.

2. Meta Nagel

We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving.
    De bediening was alleraardigst, maar niet alert genoeg. Bv. Is er genoeg te drinken?
    Let op dat er niet vergeten wordt om een oproep te doen voor de laatste bestelling.

3. Joey jansen

Milkshakes zijn drama, friet is vies.
    Snackpoint heeft wel veel snacks!
    Als je voor grote groep besteld krijg je echt een ramp.

Bel je terug dat je een snack mist gaat hij er tegen in! Echt niet netjes.
    Kom de camera beelden maar bekijken zegt hij.

1,4
  4. Wat een ballentent. Slecht eten en bijzonder slecht klantcontact.

5. Lekker gegeten met drie personen. Heerlijk eten en vriendelijk personeel

6. Pt v d vliet

Het eten heeft een hoge kwaliteit.
    De vernieuwde inrichting heeft een gezellige sfeer.
    Het is een ontspannen tent.

7. Zojuist een klein broodje gyros en groot broodje doner kebab besteld. Levering super snel. Gyros, klein wit bolletje, wat gyros en 1 blaadje sla. Groot broodje doner kebab zelfde verhaal. Nat stuk Turks brood met 1 blaadje sla en wat Jammer, erg duur (gyros 4,95 en doner 8,95) voor zo weinig eten. Hadden wij niet verwacht. Jammer...

2,2
  8. Lekker ongecompliceerd eten

9. Christine methorst

Met 6 personen wezen eten. Goede kwaliteit. Goede bediening.
    Mooi gezeten. Buiten op het terras.
    Prijs was ook in overeenstemming met wat je kreeg.
    Pannenkoek was rijkelijk belegd.
    Heb ik vaak anders gezien.
    Dus top! Tevreden mensen

10. Leuke snelle bediening, prettige prijzen, echt een oud postkantoor

11. M. Wieffering

Vaak gesloten en slechte kwaliteit. De camping is hierdoor er op achteruit gegaan.

12. helga fresen

Voor een 1-sterren restaurant viel het een beetje tegen. Het eten is heerlijk, jammer dat diverse mooie gerechten in grote kommen worden geserveerd. De bediening was aardig, maar daar is alles mee gezegd. Er was een gerecht dat wij niet echt lekker vonden (het was taai en we hebben het niet opgegeten). De enige reactie was: 'dat is jammer'. Een ietwat vreemde reactie.
    Bij de koffie hebben we geen friandises besteld, na de 7-gangen hadden we voldoende en lekker gegeten. We vonden het echter wel vreemd dat er bij de koffie niet een klein koekje of chololaa'tje werd geserveerd.
    Bij een sterrenrestaurant verwacht je toch wel iets meer aandacht en wil je zeker het gevoel hebben dat je een avond lekker verwend wordt. Nogmaals aan het eten heeft onze teleurstelling niet gelegen...

13. Ik bestel af en toe bij de eetwinkel, tot nu toe pure klasse.
    Ga zo door want jullie zijn een waardevolle aanvulling op de bekende vetleveranciers zoals o.a. M. C.

14. Lekker gegeten voor een gemiddelde prijs. Als je een voor- en hoofdgerecht neemt, dan is het desert gratis. Dat maakt het leuk betaalbaar. De oude brievenbussen, telefoons en ptt gerelateerde bordjes maken het een leuk en sfeervolle plek.

15. Chinees-Indisch Bennekom

Wat een verbetering! Nu een modern, gezellig restaurant waar je ook heel lekker verse en goed gemarineerde gerechten zelf aan je tafel op de ingebouwde grill mag bereiden. Naast de BBQ gerechten nog veel meer aziatische gerechten uit de keuken. Keuze uit -alla kaart- danwel -allyoucaneat- systeem, waarbij je pp tot 5x3 gerechten in max 2,5 uur mag nuttigen. Zelf kwamen we niet verder dan pp 3x3 gerechten en een lekker bolletje ijs toe.
    Wij hebben genoten en komen zeker terug!

16. We hebben heerlijk gegeten met 6 personen.

17. Doordat het restaurant wat leeg was (niet zo vreemd op een woensdagavond!), was de sfeer ietsje minder. Daar kan het restaurant natuurlijk niets aan veranderen. De kok/kelner heeft ons zeer goed geadviseerd in zowel het eten als de wijn. Prettige bediening en een heel goede zeebaars/vis ravioli maakten het voor ons helemaal af. Zeker gaan wij nog eens terug!

18. Haar

Slecht. Wij hadden Veluwse koffietafel met onbeperkt koffie, thee, melk, karnemelk en ranja. Maar we hebben om drinken moeten vragen en toen duurde het nog heel lang. In 2 uur tijd 2 x drinken gehad. Het was dus zeer slecht

19. Marjolein Verbeek

Met vouchers van social deal met zn 4en daar kwalitatief erg goed gegeten. Bijzonder goede service. Boven verwachting. Aanrader!!!

20. Anoniem

Wij halen hier regelmatig af. Lang wachten hoeft niet! Wonderbaarlijk rustig. Bennekom heeft Mare e Monte duidelijk nog niet gevonden. Heerlijk vers eten en vriendelijk personeel! Een van de beste in de omgeving. Wij raden ze van harte aan! Binnen kort weer eens lekker eten daar!

21. A.van Leeuwen

Heerlijk gegeten.
    Gezellig buiten gezeten aan schone tafels.
    Het personeel was vriendelijk en attent.
    Ook de kok kwam belangstellend even langs aan tafel.
    Na een gezellige avond werden we vergezeld naar de deur.
    Het was heel druk en toch liep de bediening gesmeerd.
    Een aanrader!

22. Bert

Een vreselijk ongastvrije zaak. We wilden er lunchen. De zaak was helemaal leeg. Toen we ergens wilde gaan zitten verschoof ik de tafel iets omdat mijn vriendin niet kon gaan zitten omdat er te weinig ruimte was. Een vrouwelijk personeelslid sprak ons op onaangename manier aan dat we de tafel moesten laten staan. Wij waren hier niet van gediend en besloten weg te gaan. Daarop kregen we nog het een en ander aan nare opmerkingen van haar en een kok die zich er ook mee ging bemoeien. Geen wonder dat er niemand zat en de zaaK aan de overkant wel vol was. Op deze manier ben ik nog nooit behandeld in een zaak.

23. Patrick

Kwaliteit kan ik weinig over zeggen, is op zich prima. De porties friet echt aan de magere kant... de normale portie is meer een kinderfrietje. Wachttijd is gezien het vele personeel aan de lange kant... en ik denk dus niet efficiënt qua werken. Verder wel een mooie zaak... jammer van de chagrijnige gezichten achter de toonbank.

6,1
  24. Patrick

Goed eten en ruime porties.

25. Fam. van der Hoek

Onze tafels en stoeltjes (plus 3 kinderstoelen!) stonden keurig klaar! De ontvangst was hartelijk! 5 uur was omdat we 3 kindertjes bij ons hadden een heel geschikte tijd! Toen wij weg gingen, zaten mensen in de hal te wachten op een tafeltje!

26. Pannenkoeken zijn aan de dikke kant😩 Wij hadden een kortingskaart van albert heyn. Advies was om voor 2 kinderen ipv het kinder menue alles los te nemen, dat zou voordeliger zijn. Dus niet, bij thuiskomst en na wat reken werk waren wij 7.- duurder uit😖😖😖 helaas haden wij geen bon meer om terug te gaan. Verder is het er prima hoor, erg gezellig en vriendelijke bediening.

27. Heerlijk gegeten gisteravond! Echt italiaans eten, en de bediening met een paar woorden italiaans. Leuk, gezellig en echt lekker eten.

28. Mariette

Heerlijk eten in een gezellig klein restaurant! Bjorn is een uitstekende kok, alles wat hij maakt is lekker en Lesley zorgt dat je je altijd welkom voelt.

29. Als je belt Word er aangegeven dat het druk is. Prima, maar de manier waarop is niet erg vriendelijk.
    Toen we het eten kwamen halen werd ons nogmaals gezegd dat het druk was en we nog even moesten wachten. Vervolgens was het toch na enkele minuten klaar. Thuis aangekomen was het koud! Op enkele minuten afstand. 2x gehaald, 2x slecht en gestresde indruk

4,7
  30. Gisteren heerlijk gegeten bij Mare e Monte.
    Verse simpele producten, maar heerlijk bereid.
    Goede vriendelijke/gezellige bediening.
    Heerlijke wijn.