Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bennekom verdeeld zijn.

1. Marijn Hordijk

Door de coronatijd gebruik gemaakt van een take away.
    Via mail besteld. Dus de sfeer van het restaurant moesten we zelf maken.
    Op de afgesproken tijd was de maaltijd gereed, en we hebben genoten van voorgerecht, hoofdgerecht en dessert plus wijn. Voor een goede prijs.
    Mooi aangeleverd in geschikte bakjes, enz.
    Weer wat meer kwaliteit dan zelf koken.
    De hoeveelheid was ruim voldoende en we hadden twee verschillende dessert, die we konden delen.
    Gaan we nog een keer doen. Thuis uit eten.

2. Echt top gegeten. Vind t echt raar dat er slechte recensies zijn. Ik bestel hier zeker vaker en iedere keer top. 1 Tip de snitsel mag even in frituurvet maar daarna afbakken op de bakplaat. Is veel lekkerder.
    Toetje ijs is helemaal het lekkerste ijs van Bennekom.

3. Alproned B.V.

Fantastisch, wij halen hier elke vrijdag friet en snacks,
    Word altijd keurig bij ons op de zaak bezorgd!

4. hilda severs

5. Smakeloze pannekoek.

3,5
  6. Familie Blom

Vanavond bij de Panorama hoeve gegeten want een geweldige pannenkoeken. Echt een aanrader.

7. Ik heb vorige week een mail bericht geplaatst. Daar wil nog even op terug komen. Dhr Luchtenburg heeft het zeer goed opgelost. Geweldige service.

8. Dirk van Duijn

We waren het weekend van de 9e augustus in Apeldoorn en omstreken en besloten de Groupon aanbieding voor het Koetshuis uit te proberen.

Het restaurant is sfeervol, lekker ruimtelijk ingedeeld en er heerst een relaxed klimaat. Parkeren is ook met het grote aantal eigen parkeerplaatsen geen enkel probleem.
    Het diner is ons erg goed bevallen. We zijn verwend met overheerlijke geraffineerde gerechten en een aantal lekkere wijnen.

De bediening was zeer goed verzorgd. Keurige presentaties van de wijnen en gerechten door Edger Groeneveld ondersteund door een jonge dame.

De prijs-kwaliteitsverhouding was zeer goed tot uitstekend. Een zevengangenmenu voor €60,- (Groupon aanbieding), halve glazen begeleidende wijnen €4,25 en huiswijn €5,75.

Samengevat is het bezoek aan het Koetshuis ons erg goed bevallen en we gaan, zodra we in de buurt zijn, hier zeker weer terugkomen.
    Bedankt voor de fijne en gastvrije avond!

9. Na 3 kwartier wachten eindelijk onze pannenkoek. Maar die waren niet gaar. Maar wat het ergste is is de reactie van het personeel gewoon onbeschoft. Ik moest maar begrijpen dat het druk was. En niet moest zeuren.

10. Lekker lekker 😋 😋 😋 😋 Risoto special voor mij… Lekerrrr…

11. dieneke oranje

Eten was voortreffelijk.
    Kleine kaart, maar slechts 1 gerecht vegetarisch.
    Bediening duurde erg lang tussen de gangen door.
    Klantvriendelijkheid laat te wensen over.

12. Mitsj Hanki

13. D van Grootheest

We hebben met ons drie'een heerlijk gegeten. Het smaakte heerlijk. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam bij de uitleg van het bestel formulier.
    Een geslaagde avond. Dank u wel.

14. Vandaag 1e kerstdag gelunched met 4-gangen diner. Voor de kinderen een heerlijk kindermenu. Alles smaakte voortreffelijk en de bediening was zeer goed en vriendelijk te noemen. Kinderen werden ook leuk bezig gehouden met een tableau van leisteen waar ze op konden tekenen. Prijs is meer dan correct t.o. hetgeen we kregen.

15. Otto

16. Jack Arends

Heerlijk gegeten! Het is dat het een uur rijden is vanaf onze woonplaats anders zou ik hier zeer vaak te vinden zijn. Wat een verschrikkelijk goed eten hebben ze hier. Ok de bediening was zeer correct, netjes en behulpzaam. We gaan hier zeker terugkomen.

17. Ik moest een uur wachten op mijn eten, is het koud en gewoon ranzig, 5cm kaas dat smaakt naar karton, leidinggevende gaat ook met zijn vinger gewoon in mijn eten om "aan te tonen dat het wel warm is", lekker hygienisch ook. Leidinggevende was onredelijk, zeer klantonvriendelijk! Echt het geld niet waard, Geld kreeg ik niet terug en ook geen excuus!? Is dit service? AH Basic Lasagna of vliegtuig spaghetti is nog beter dan dit.

18. Wij komen hier al jaren met veel plezier, maar wat wij vanavond meemaken....
    Na prima ontvangen te zijn door de serveerster, hebben wij 3 pizza’s en de ossenhaas besteld. De pizza’s, het vlees smaakte prima, de groente geserveerd bij de ossenhaas had een raar smaakje. De serveerster vroeg ons wat wij van de groente vonden aangezien zei zelf niet zeker wist of het wel goed was... nadat wij (inclusief de serveerster) het duidelijk eens waren dat dit niet goed meer was, ging het terug naar de keuken. Bij het afrekenen hadden wij een kleine compensatie c.q. gebaar verwacht, welke niet kwam. Wij haalde nog eens aan dat de groentes bij het eten niet goed meer waren, waarna de baas/kok uit de keuken kwam. Na de eerste zin “ willen jullie niet betalen?” Was ik al perplex. Ik legde de beste man uit dat de serveerster zelf opperde dat de groentes niet goed meer waren maar zuur en tegen bederving aan zitten. Het antwoord: “dat is haar mening” met andere woorden deze man had ons gewoon bedorven groentes willen geven...wij waren blij dat de serveerster het zelf opmerkte dat dit niet goed meer was. Ik ben blij dat er nog eerlijke mensen bestaan, die dat ook gewoon durven te zeggen en hun klanten behoeden voor een nare nacht. Deze aardige serveerster zal nu wel afgeserveerd worden door deze eigenaar, ik hoop van harte dat ze een betere plek vind. En mocht dat gebeuren beste serveerster dan wil ik jou graag aanbevelen aan elke horeca ondernemer, en laten we eerlijk zijn misschien ben je hier ook niet op de juiste plek dan. Al met al zonde van wat ooit een leuk Italiaans restaurantje was, jammer dat je zo met klanten om moet gaan, ik kom hier nooit meer...

19. Aziatisch Bennekom

familie

De Indische Rijsttafel voor 1 persoon besteld, prijs 18 euro.
    Het gerecht was goed verpakt. Enkele gerechten waren netjes apart verpakt.

Kwaliteit viel erg tegen. Balletjes met die typische blikkwaliteit - smaakte echt goor! Boontjes met kool idem. Alleen de tauge was wel knapperig. De satésaus vonden we niet lekker. De 'gebakken' banaan was meer deeg dan banaan en erg bleek. Magnetron?
    NIet alles was slecht. Zo vonden wij de babi pangang wel lekker.

Wij vinden dit ver onder de maat voor een restaurant die zegt te gaan voor kwaliteit. Je betaalt maarliefst 18 euro voor een ongeïnspireerde hap die geen enkele zichzelf respecterende kok anderen voor zou willen zetten. Gewoon jammer! Wij zijn klaar met de Chinese restaurants in Bennekom.

20. Marlies

De laatste bestelling die wij gedaan hadden hier is ook gelijk de laatste. Al meerdere keren klopt de bestelling niet, er word steeds iets vergeten of de saus is niet goed. De eigenaar is ook een zeer onprettig persoon naar klanten toe en naar zijn personeel. Voor mij niet meer hier.

2,5
  21. Aziatisch Bennekom

We hebben hier een heerlijke avond gehad. Gingen bewust naar Gangnam om iets van de Koreaanse keuken te proeven. Het eten was erg lekker! We waren ook bijzonder verrast door het concept en de bediening was super. Kortom, absoluut een aanrader.

22. Afgelopen zondag zijn wij bij de Panoramahoeve pannenkoeken wezen eten. Het was erg druk. Blijkbaar waarderen erg veel mensen het eten en de service daar! Natuurlijk moesten wij iets langer dan anders wachten op ons eten. Maar alle begrip daarvoor! Het was weer heerlijk en bewondering voor het personeel dat zich de benen onder het lijf vandaan liep en zoals altijd vriendelijk en gastvrij bleef.
    Wij blijven hier met plezier genieten.
    En ja. Als je supersnel je eten wilt hebben, ga dan in de daluren! Dat geldt voor elke horecagelegenheid.

23. Pannenkoeken zijn niet bijzonder lekker voor een pannenkoekenhuis.
    Ze hebben ons ontzettend lang laten wachten omdat de bediening niet lekker liep. We moesten na een uur vragen waar onze pannenkoeken bleven.
    Toen vond ze ons ongeduldig en zei dat het kwam omdat we een voorafje hadden. (Dat was brood met kruidenboter) bestellingen met de drankjes gingen ook steeds niks.
    Kortom geen aanrader voor een gezellig familie etentje.

24. De nieuwe uitbaters pakken het goed aan. We hebben eindelijk weer een heerlijk frietje kunnen halen na het zwemmen!

25. Marjolein Voorhaar

Super mooi terras en lekker eten. We werden erg goed bediend door de nieuwe uitbaters. Zeker een aanrader!

26. Wim Dimmendaal

Door het formulier systeem zal ik niet terugkomen. Het spaart personeel uit maar onpersoonlijker kan het niet. Nog even en we moeten ons eigen menu in de keuken zelf klaar maken. Een tientje duurder en een ober aan je tafel is natuurlijker voor een restaurant in Bennekom. Helaas, dit was eens maar nooit weer.

27. Marjon Poppelaars

Eerste keer naar dit restaurant. Gezellige ontvangst door Franco. We voelden ons gelijk thuis en hebben heerlijk Italiaans gegeten. Omdat we zelf graag Italiaans koken, wilden we dit restaurant bij ons om de hoek eens uittesten. Alles vers bereid, smaken goed! We gaan er zeker weer komen. Een aanrader! Opmaak van de borden kan naar een hoger niveau, geen kritiek maar juist positieve feedback.

28. Bestelling geplaatst, zeer tevreden! Goede kwaliteit! Lekker eten! Snel geleverd!
    Zeer snel aan huis, zeker aan te raden! Top!

29. Jean paul henebiens

Met kerst hier gegeten, alles was slecht, 6 gangen smakeloos, lauw op koude borden.
    Bediening slecht en onervaren, wat een rampzalige tent.
    Nooit meer voor ons.

30. Kunnen een beetje drukte niet aan. Leveren bestelling maar half en laten eten lauw bezorgen omdat de arme serveersters ook maar gestuurd worden door slechte baas.

1,9