Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bennekom verdeeld zijn.

1. Kant en klare pannenkoeken die echt nergens naar smaken. Ze gooien even wat ingredienten erop en dan in de magnetron. Als je binnenstapt heb je met 5 minuten een pannenkoek op je bord. De nasmaak is verschrikkelijk. Als je thuis altijd vers kookt is dit echt een klap in je gezicht.

Wij zullen hier nooit meer naar toe gaan en ik raad iedereen af om hier een pannenkoek te eten. Er zijn wel betere restaurants te vinden waar de pannenkoek nog wel gewoon lekker en goed is!

1,8
  2. Eigenaar is tegenwoordig lid van 1 of andere snack organisatie, als je iets uit de (niet dure!) folder besteld dan komt hij altijd wel met een betere burger ofzoiets waardoor je voor een menu geen 6 maar 8,50 euro betaald. Dus eigenlijk zit 'ie veel te veel op de centen.
    De menu's uit de folder zijn heerlijk, alleen slecht voor zijn portomonnee.
    Pluspunt van de Korenbloem is wel dat hij op zondag open is. Wel druk en als je laat bezorgen houd er dan rekening mee dat het 1 a 1.5 uur zal duren en er bij grote bestellingen meestal wel iets mist.

5,5
  3. Directe afrader.

Het is hier te smerig om aan te pakken, interieur zit er al 10 jaar in en had 6 jaar geleden al vervangen/opgeknapt moeten worden. Vloer ligt bezaaid met zooi, spinnenwebben overal.

Wisselt tegenwoordig per half jaar van eigenaar, maar er schijnt er niet 1 te zijn die er wat van weet te maken....... zonde want vroeger, toen eigenaar Theo er nog was, stond deze tent op nr.1 qua snacken.

1,2
  4. Topsnackbar!

Waren er maar meer eigenaren die zo veel hart voor hun zaak hebben!

Eten is prima, hygiene zeer goed, personeel vriendelijk, 's zomers super lekker ijs en ga zo maar door!

Is in geen enkel opzicht te vergelijken met de Molenhoek van vroeger!

5. Inmiddels 4 x bezocht, 3 x diner en 1 x personeelsfeest.

Gezellige "dorpse'" ruimte, bediening vriendelijk, eten goed.

Klein puntje; 12 uur 's avonds is het echt sluitingstijd en gaat direct de tap dicht, wat ik persoonlijk behoorlijk vroeg vind!

6. Eten is absoluut lekker, geen twijfel over mogelijk.

Maar...... de prijs is ver boven gemiddeld, een aantal van de obers is echt niet vriendelijk. Eigenaresse loopt continu rond te commanderen met enorme eurotekens in de ogen. Overigens zijn er ook anderen (weekendhulpen?) welke wel aardig en correct zijn. Jammer dat je hier het gevoel krijgt "leeggeschud "te worden, voor ons een reden om niet terug te gaan.

7. Ja, het geroemde Koetshuis... In de zomer na afspraak geluncht met vrienden. In totaal +/- 20 gasten, prima.

Ja, het eten en de wijnen was/waren echt goed, maar enkele slechte zaken voor een één Michelinster-drager: Amuses te koud, ober schenkt wijn in voor de gastheer langs, serveert 2 borden tegelijk waardoor dus één van links (fout) en een van rechts.

Ook wat onwil om de kofffie-toe op terras te serveren. Wellicht hebben wij toevallig pech gehad, maar wij nooit meer!

8. Geweldig lekker gegeten vrijdagavond, met z'n 3tjes. En super sfeervol ingericht.

Nergens wat op aan te merken.

Je kunt tussen het voor- en hoofd- en nagerecht heerlijk binnen in een super ingerichte lounge roken. Hebben wij nog nooit meegemaakt. Vaak staan wij buiten voor het restaurant te roken.

Ik kan het iedereen aanbevelen om daar te gaan eten.

9. Bediening zeer onvriendelijk, opdringerig. Prijsniveau erg hoog. Eten was goed, maar de sfeer die daar heerst... Niet prettig.
    Erg jammer...

10. Tom

11. Tom

Vanavond hier het wildmenu genuttigd. Eerst arriveerde er een klein kopje tomatensoep als amuse, daarna een (flink) pasteitje gevuld met wildregout, wat prima smaakte. Daarna een tweede amuse, bestaande uit een half balletje citroenijs. Vervolgens kwam het hoofdgerecht, een heerlijke hertenbiefstuk, die goed mals was. Als garnituur was daar wat groente bij, plus twee schaaltjes met gegratineerde aardappelschjfjes en gebakken krieltjes. Het nagerecht was een werkelijk verrukkelijke chocolademouse.

Daarna nog koffie met een speculaasje en daarbij een glaasje notenlikeur met slagroom. Bij het afrekenen kreeg iedere gast ook nog een chocolade lollie.

De bediening was vlot en vriendelijk en wat moesten we, inclusief drankjes voor vier personen betalen? 105 Euro! Een zeer scherp prijsje voor een heerlijk menu!

12. Afhaal en bezorg Bennekom

Zeer vriendelijke mensen, goede pizza's en pasta's. Vind de kwaliteit erg hoog!

Binnen in het restaurant mag nog wel iets aan de sfeer gedaan worden, maar dat is ten opzichte van de kwaliteit van de pizza etc. meer bijzaak.

Een echte aanrader wanneer je lekker pizza's wilt eten!

13. Ik ben hier een aantal dagen geleden komen eten.
    Het eten was zeer goed! Wat dat betreft zou ik zeker vaker naar Le Steak terug gaan.

Maar wat bediening betreft laat het soms wat te wensen over. Er loopt een vlotte jongeman die heel goed is, maar naar mijn mening moeten de dames in de bediening meer een voorbeeld nemen aan deze jongen. Zij zijn een beetje onvriendelijk.

Verder moet je wel een goed gevulde portemonnee meenemen, omdat er zelfs voor de mayonaise bij de aardappels moet worden betaald. En let op dat je je niet teveel laat aanpraten. Alles moet betaald worden!

Gelukkig is het eten de prijs meer dan waard..

Le Steak krijgt dus op basis van het eten en trouwens ook van de sfeer die er hangt een voldoende. Hopelijk wordt de bediening snel beter!

14. Niet te eten, en stervens duur. De bediening is ook al niet om over naar huis te schrijven. Als je iets vraagt over een product, wordt het je bijna opgedrongen.

1,4
  15. Vorige week op een zondagmiddag een soep en een pannenkoek genuttigd. Alles smaakte goed, zelfs de thee. Personeel was erg vriendelijk en de prijs schappelijk. Heerlijk een zondag in het bos!

16. Een leuk restaurant waar je nog als echte gast behandeld wordt door een vakkundige gastvrouw. Bij ons eerste bezoek hadden wij het genoegen door de eigenaresse geholpen te worden en het was een verademing om door een zo kundig persoon geholpen te worden. Hier is nog tijd voor de gast en denken ze met je mee om er een zo prettig mogelijke avond van te maken. Dus lekker een prosecco vooraf en een dessertwijn toe.

Het is inderdaad niet goedkoop, maar door de persoonlijke aandacht en service is het het waard.

De maandelijks veranderende streekgerechten maken het zeer interessant, hier ontdek je de kwaliteiten van de kok.

Het is inderdaad een goed idee als ze wijnen ook per karaf zouden gaan aanbieden, op dit moment kan men alleen de huiswijn per glas of fles kiezen en zijn er verder alleen hele flessen te bestellen.

Een aanwinst voor Bennekom en omgeving.

6,7
  17. Na een lange fietstocht was dit een heerlijk plekje om even op adem te komen onder het genot van poffertjes! Verwacht niet te veel van de bediening (meestal studenten die dit als bijbaantje doen). Ook kan je beter geen haast hebben.

Goede prijs / kwaliteit verhouding en zeker een plekje om naar terug te gaan tijdens een fietstochtje of wandeltochtje over de Veluwe.

18. Hier inmiddels een drietal keren gegeten. Lekker eten voor een goede prijs. De bediening is goed, op het terras misschien soms wat minder (te veel gasten waardoor sommige tafeltjes over het hoofd gezien worden).

Leuk adres voor een goede prijs / kwaliteit verhouding met een leuke ambiance.

6,7
  19. Een gezellig ingericht restaurant met attente bediening. Dat er geen kaart voor de speciale maand gerechten was vond ik een gemis, evenals het feit dat wijn niet per karaf te bestellen was.

Het eten was zonder meer goed, maar de prijs/kwaliteit verhouding, bijv. een nagerecht van 8 Cantuccini (amandelkoekjes) uit een zak, met daarbij een glaasje Vin Santo voor €10,50 is een beetje zoek.

6,7
  20. Wij komen vreselijk regelmatig in de Molenhoek van alles eten.

En dat zegt al genoeg denk ik. Dat je af en toe lang moet wachten zegt ook genoeg, want de kwaliteit van het eten is heel goed en de meeste mensen weten dit ook. En dat je lang moet wachten is dan inherent eraan, zeg maar.
    De bediening is prima en allemaal even vriendelijk. Zeer zeker ook de eigenaren.
    Wij zijn vol lof en na ong. 2,5 jaar weten we gewoon dat dit zo blijft hier. Petje af. Deze zaak is de beste van de hele omgeving.

21. Wat een slechte service en een onvriendelijk bediening.

Zij komen om de haverklap aan je tafel om te vragen of je iets wil drinken, wat nogal opdringerig overkomt.

Het eten is niet bijzonder, kan thuis net zo lekker koken, en voor alle extra's betaal je de hoofdprijs.

Kortom: voor ons is het de laatste keer geweest dat wij daar hebben gegeten.

4,7
  22. Eigenaren houden alles goed in de gaten en zijn erg perfectionistisch. Dat is te merken aan de keurige inrichting, alles fris en schoon, de goede bediening en het allerbelangrijkste; het eten is echt heerlijk.
    Aanrader in de zomer is het zelfgemaakte ijs. Ook de menu's zijn echt heel lekker en uitgebreid.

Een echte topper!

23. Afhaal en bezorg Bennekom

Vele malen bij Tre Amici besteld om thuis te bezorgen. We hebben altijd gekozen voor een pizza.

De kwaliteit van de pizza is goed te proeven. Originele Italiaanse pizza's horen een dunne, doch krokante bodem te hebben. De smaak van de topping hoort de boventoon te voeren. Dit is bij dit restaurant het geval. De nasmaak is prettig en nodigt uit om meer happen van de pizza te eten. Pizza's zijn altijd rijkelijk belegd, alhoewel de presentatie hiervan beter kan. Grootte van de pizza's is prima. Smaak is authentiek, steenoven?

Pizza's zijn aan de dure kant, gezien de presentatie, gemiddeld qua kwaliteit/smaak.

Tip voor Tre Amici van een McKinseyaan; blijf doorgaan met de kwaliteit van de pizza's. Hou dit op hoog niveau, klanten blijven terugkomen. Ga niet schommelen met de kwaliteit, desondanks hoger wordende inkoopprijzen.
    Maak de presentatie beter, kies ervoor om een klein blaadje over de pizza te leggen. De standaard papieren/kartonnen pizza dozen heeft elke pizzeria. Kies voor meer beleving rondom het bestellen, dit kan o.a. door middel van de pizza doos. Bind de klanten meer aan je pizzeria door een '10+1' kaart aan te bieden. Na 10 pizza's is de 11e gratis.

24. Johan

25. Johan

26. Ik wilde graag naar dit restaurant.
    Krijg ik te horen "mevrouw, de pannekoeken zijn op!" Als dit geen opwarmpannenkoeken zijn, dan weet ik het niet meer.

27. BakkerBart

Prima zaak, sinds een jaar of zo ook glutenvrije producten o
    in 't assortiment, dus zelfs mensen met coeliakie kunnen hier uitstekend terecht.
    Alles ziet er top uit, schoon en fris.

28. Tom

Centraal in Bennekom gelegen is dit een leuke plek om wat te eten of te drinken.
    De laatste paar jaar heeft deze locatie zich geleidelijk ontwikkeld van een koffie- theehuis en bar tot een eetcafé waar je ook kunt dineren.
    Zo'n ontwikkeling slaagt niet altijd, maar déze uitbater is goed bezig, zo hebben we meer dan eens ondervonden.
    Kortom: je kunt hier lekker eten voor een redelijke prijs.

29. 17 juli heb ik weer eens een heerlijke avond in dit restaurant mogen doorbrengen.
    Het concept hier is avondvullend, dwz. dat er ruim tijd tussen de gerechten zit. Dus tijd om lekker te kletsen, te genieten van een goed glas en het gezelschap waar je in verkeert!
    Wil je echter wat sneller je eten, dan kun je dit van tevoren geloof ik wel aangeven.
    Het eten is voor de rest altijd super! Je vindt de beste soorten vis (o.a. tonijn, de yellowtail) en rundvlees (ook wagyurund).
    Alles is met zorg ingekocht, maar ook bereid en op het bord gelegd; en dat proef je!

Na afloop nog een lekker cognacje gedaan op het binnenterras en het feest was weer compleet.

Le Steak blijft mijn favoriet!
    O ja, en de bediening: weten waar ze het over hebben, kunnen goed advies geven en zijn echte gastheren en -vrouwen. Adrem, gezellig en meegaand.

Mensen van Le Steak; jullie hebben een superteam.
    Bedankt voor weer een geweldige avond!

30. Chinees-Indisch Bennekom

Tom