Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bennekom verdeeld zijn.

1. lekker frietje catamaran! met frikandel

2. Gezellige ambiance, uitstekend eten en goede bediening.
    Bij het afrekenen viel ons de prijs van de 4 kleine(!!) glaasjes wijn bijzonder tegen: net zo duur als een hoofdgerecht.
    Eten hier is een aanrader, maar let op de wijnkaart.

3. De sate is een aanrader volgens mijn tafelgenoten. Zelf heb ik genoten van de huisgemaakte schnitzels met brie. Er hangt een prettige sfeer, wat vooral komt door de plezierige bediening. Prijs/kwaliteit verhouding is tip/top in orde. Kom hier graag nog eens terug.

4. Een heerlijk avondje lekker eten! Heel goed eten. Goed klaargemaakt, smaakvol gepresenteerd! Bediening netjes, vriendelijk. Helemaal niets te klagen maar gewoon een echte aanrader.

5. Wij haakten al af bij de reservering. Althans bij een poging daartoe - een week voor de beoogde datum.

Men had nog voldoende plaatsen over, maar staat slechts beperkte reservering toe om plaatsen vrij te houden voor mensen die op de bonnefooi komen. Uitleg dat we met 7 personen zijn en het risico van de bonnefooi niet willen nemen leidde slechts tot herhaling van zetten. Vreemde werkwijze...

6. fjg

Onlangs weer een avondje bij "Le steak" gegeten. Alleen al voor de King Prawns blijf je hier terugkomen. Nog nooit ergens anders gezien en gewoonweg heerlijk. Daarna de Fusion Tonijn en de Australian Tenderloin besteld. Heerlijke gerechten waarover na is gedacht. De wijn kaart biedt velen mogelijkheden en wij kozen voor de Italiaanse Luzano. Kortom een heerlijk glas wijn gedronken lekker gegeten en de bediening presenteerde alles zeer professioneel. Niets dan lof voor het team en ik blijf hier zeker terugkomen!

7. Gisteren weer lekker genoten van een avondje Le Steak.

We waren met z'n achten. Eerst lekker geborreld in de lounge daarna lekker gegeten aan tafel.

Ik zelf had de tonijn als voorgerecht en de Australische tournedos als hoofdgerecht. Dat was erg lekker met die bouillion.

We hebben de avond afgesloten met een desert en koffie met cognac. Super avond gehad. Bediening: attent en vriendelijk en weten waar ze over praten ook als je vragen hebt over de gerechten. Eten: je merkt dat de kok verstand heeft van lekker eten.

8. Vandaag voor het eerst hier gegeten, het was heerlijk.

De bediening was erg vriendelijk en hielp ons goed.

Alles was lekker, orginele carpaccio tot perfect mals vlees,

Echt het geld waard!

9. Dit is een uitstekende snackbar. Hij steekt ver uit boven het gemiddelde. De prijs 'beste snackbar van Gelderland' kan ik me voorstellen.

De eigenaren zouden wat vrolijker kunnen ogen, maar verder is het uitstekend!

10. Ambiance:

Onveranderd, bruingezellige inrichting.

Bediening:

De dienstdoende ‘obers’ hadden kennelijk de opdracht van de uitbaters meegekregen om bij iedere slok van het bestelde drankje nogal dringend te vragen of er nog een glas gebracht kon worden. Heel erg irritant.

Kwaliteit van het eten:

De bestelde voorgerechten (gebakken mosselen met uitjes voor mijn tafelgenoot en champignons met stukjes biefstuk voor mij) waren oké. Bij het hoofdgerecht werd het echt een culinaire ramp. Mijn disgenoot kreeg de ‘Tournedos’ op een koud bord geserveerd dat al na de tweede hap verder kon doorgaan als een ‘koude maaltijd’.

Ook bij mij was het bord ijskoud en de ‘Biefstuk Speciale’ was taai en bevatte enkele niet door te kauwen zenen. Ik heb jammer genoeg driekwart daarvan op het bord laten liggen.

Verhouding prijs/kwaliteit voor wat werd geboden:

Volstrekt niet in balans. Twee voor- en hoofdgerechten € 75, - en twee maal frisdrank en 2 glazen rode wijn € 18, - is behoorlijk aan de prijs, vooral gelet de erbarmelijke hoofdgerechten.

Verdere storende elementen:

- Na het bestellen duurde het 50 minuten voordat het voorgerecht werd geserveerd en daarna moest nog eens driekwartier worden gewacht op het hoofdgerecht. Wij hadden geen zin om een hele tijd op een nagerecht te wachten en lieten het daar maar bij.

- De garnituren bij het hoofdgerecht (frites, wit lof, sla) dienden apart te worden besteld en elk had zijn eigen prijskaartje. Jammer dat dit niet op de menukaart werd vermeld.

Dit was mijn tweede bezoek aan deze bistro op rij, dat erg teleurstellend was.

Totaal waardering in een cijfer: 4.5

Marcel Souman,

Culinair recensent.

11. Helaas had ik niet eerst op dit forum gekeken, anders was ik hier niet heengegaan. Eten redelijk, er werd bits gereageerd nadat ik een opmerking gemaakt had over de opdringerige manier om ons glas bij te willen schenken. Ontzettend lang wachten op ons eten - in de verwachting dat wij veel zouden drinken van de open fles wijn voor onze neus? Voor alles apart betalen, kosten drankjes niet in de normale menukaart vermeld. Niet aan te bevelen.

2,6
  12. Wij hebben zaterdagavond 17.7.2011 hier gegeten met ons vijven.

Al eerder hier geweest echt heerlijk eten. Super.

Dit keer waren wij niet tevreden we waren er om half 8 en 10uur stond het hoofdgerecht op tafel. Vonden wij helemaal niets en ze bleven maar komen. Kunnen we nog bijschenken, ze bleven het vragen. Toen hebben we er wat van gezegd en wij hadden helemaal geen gelijk want het was doodnormaal dat we dat pas zo laat kregen want 11uur was eigenlijk nog heel normaal. Dus totaal geen excuus ben je dus al goed verkeerd bezig! Jammer jammer jammer. Dit wordt het niet meer voor ons!

13. Een gemengde ervaring welke in grote lijnen overeen komt met wat al geschreven is. Het eten en drinken was goed, het gemengde voorgerecht (tapas) is een aanrader. Mooie wijnkaart maar weinig diversiteit: hij mag wat uitgebreider en de flessen mogen iets minder vaak over de kop (Cabernet Sauvignon van Mondavi Woodbridge koop je rond de 10 en staat voor meer dan 30 op de kaart terwijl tussen de 20 en 25 gebruikelijker zou zijn). De knoflooksaus wordt ook duur betaald: je bestelt wat brood vooraf, de bediening vraagt of je brood met knoflooksaus wil en deze staat achteraf los voor 1,50 per schaaltje op de rekening. Dit geldt ook voor de frietjes (3,50). Bij je tournedos krijg je standaard een klein bakje aardappels en voor je friet betaal je bij. Dit is niet netjes en ongastvrij, zeker wanneer je van de prijzige kaart bestelt (250,-- voor 4 personen met twee flessen goede wijn) in plaats van een menuutje neemt. De correcte bediening, aangestuurd door de eigenaresse Wendy schenkt de wijn dan ook te snel bij zodat de volgende fles gebracht kan worden en na het eten wordt de bediening tot drie keer toe gestuurd om te vragen of je koffie wil. Jammer want zo krijg je na een voor de rest uitstekende ervaring toch het gevoel dat je leeggeschud wordt in plaats van dat je te gast bent. Beste mensen, bij een hoofdgerecht met deze prijzen horen bijgerechten. Apart betalen voor je frietjes en saus zijn we gewend bij MacDonalds.

5,9
  14. willy

Twee keer hier gegeten.

Eenmaal op uitnodiging van de businessclub in november en de andere keer als gast op een bruiloftsjubileum.

Zowel het wildmenu in de herfst als de ganzenlever op meerdere manieren bereid tijdens de bruiloft zijn mij het beste bijgebleven.

Smaaksensaties om stil van te worden met verrukkelijke bijpassende wijnen.

Mooie ambiance en naadloze bediening.

Chapeau!

15. Heel slecht restaurant.

We hebben zeker een uur gewacht op ons eten.

En dan is de helft niet wat we hadden besteld.

Vlees lekker, maar salade saai!

Broodje keihard en taai.

Sorry, ik ga er nooit meer heen.

En dan maar 5 euro korting?

Sorry, haal je absoluut geen mensen door binnen.

Gr.

4,1
  16. Van Bloemendaal

Wij hebben hier afgelopen zaterdagavond heerlijk en verrassend gegeten!

Wij hebben al heel wat restaurants bezocht en Le Steak komt echt op ons top 10 lijstje. Complimenten aan de kok!

De bediening was ook prima! Correct, vlot en behulpzaam!

Wij komen hier zeker graag weer eens terug!

17. van Dijk

Aan de kok lag het niet, heerlijk gegeten met zes personen. Leuke kaart met fusion gerechten, origineel. Maar dan de vrouwelijke bediening, chagrijnige jonge dame en een oudere dame met wel erg veel haast. Voordat je drankje op is wordt al gevraagd om bij te vullen. Serveren en uitschenken, alstublieft is een woord wat de dames niet bekend is. Gelukkig maakte de mannelijk ober het eea goed. Jammer dat dit zo in contrast stond met de uitstekende keuken. Verder wel erg prijzig en overal voor bijbetalen, kassa!

18. Wij zijn er 2 juni 2011 geweest, op een stralende Hemelvaartsdag. Het was er echt heel erg druk, van jong tot oud. Binnen 5 minuten kwam iemand vragen wat we wilden hebben en enkele minuten later werd het drinken al gebracht. De pannenkoeken lieten niet veel langer op zich wachten. De pannenkoeken waren erg goed, lekker warm, niet te dik, niet te dun, met genoeg beleg (mijn man: brie, walnoten honing, ik: appel en rozijnen).

Het personeel was erg vriendelijk. Onder het personeel veel jonge scholieren, ook zij deden erg hun best het ons naar de zin te maken.

Kortom een erg goed pannenkoekenhuis!

19. Reinder

Lunchen in een sterrestaurant geeft een betere kans op beschikbaarheid van een tafel als zo maar op de bonnefooi 's avonds iets te proberen. We konden inderdaad 20 minuten van te voren gevraagd aanschuiven. Prima gegeten. Voorgerect met ganzenlever op 3 verschillende manieren gemaakt was subliem. De aspergesoep voor mijn tafelgenoot werd zeer positief beoordeeld. Zelf de duif genomen en deze was anders dan ik me voorgesteld had. Het vlees smaakte een beetje flauw. Misschien ligt het aan mij, maar ik had van wild (ok waarschijnlijk tamme duif) wat meer smaak verwacht. De vis van mijn tafelgenoot ging daarentegen er prima in. Dessert (rabarer) voor mij was wat zoetig, maar de banaan op 3 variates meer dan goed gelukt. Op de kaart GEEN lunchmenu gevonden (ook niet daar naar gevraagd of door de zeer correcte bediening aangeboden) en was voor 2 personen zonder wijn €170 kwijt. Prijzig gezien mijn ervaringen met andere sterlunches.

20. p.teeuw

Voor de tweede keer gegeten bij Le Steak. Het eten is er heerlijk! Het is een erg gezellig restaurant, knusse sfeer. De bediening was heel vriendelijk en correct, maar er loopt ook een vrouw van rond de 40, ze schreeuwt bijna de bestelling door aan de keuken en is ook niet vriendelijk aan tafel, zij komt heel zakelijk over, dit is jammer.

21. Angelie

16 mei hadden we met 6 personen een verrassingsmenu. De 4 gangen vooraf gegaan door een amuse streelden onze tong. Zowel de zeebaars als het lam waren bijzonder lekker van smaak. We werden bijna koninklijk bediend. Er was alle aandacht voor ons. Complimenten!

22. Wij zijn er vandaag naar toe geweest en alles was super. Personeel was vriendelijk, poffertjes ambachtelijk gebakken en heerlijk vers.

Echt een aanrader voor iedereen, jong en/of oud. Je kan er zelfs je elektrische fiets opladen, heerlijk wat eten en weer verder.

23. We hebben genoten van een voortreffelijk lunchmenu, van zalige wijn van de Sommelier van het jaar 2011 en van de uiterst vriendelijke bediening.

24. Vriendelijke bediening, eten kwam mooi door. Niet te snel maar ook niet te langzaam.

Goed stuk vlees en een prima bak koffie. Wat wil je nog meer.

25. Zonder al te hoge verwachtingen te hebben, kwamen wij hier afgelopen week een pannenkoek + nagerecht nuttigen. Vriendelijk personeel, lekker eten, gezellige sfeer. Wat wil een mens nog meer?! Zeker een aanrader!

26. Pietersen

Heerlijk gegeten in het Oude Postkantoor. Een lekkere informele sfeer en een gevoel waar je je welkom voelt! Vooraf een amuse, wat ze hier vernederlandst hebben naar wachtbordje, een lekker toastje met geitenkaas en seranoham. Tussen het voor en hoofdgerecht nog een spoon, ofwel ijstijd. Bolletje citroenijs voor neutralisering van de smaak. Eten was verzorgd en lekker, entrecote was heerlijk mals, aanrader.. Pluspunt is toch de gastvrijheid, die je toch steeds minder ziet.

27. Al een aantal keren gegeten. Heerlijk. Ambiance: modern en toch een huiselijke uitstraling. Bediening: goed.

Verrassing de laatste keer was dat er live-muziek was. Volgens zeggen iedere laatste donderdag van de maand. Heel gezellig.

28. Heel maar dan ook heel goed eten.

Heel gastvrij behandeld, eerst heerlijk knus bij de openhaard met wijntje, dan uitkizen wat we gingen eten en pas toen het eten bijna klaar was aanschuiven aan tafel.

Heerlijke wijn, witte zoete wijn, nog nooit zulke lekkere gehad.

Oftewel echt een aanrader, kost wat maar dan heb je ook wat.

29. We eten hier regelmatig. Het eten is lekker en betaalbaar. De kaart is veelzijdig, van een pizza tot een prima Turkse maaltijd. De bediening is vriendelijk. We gaan zeker weer terug.

30. Vandaag letterlijk " weggelopen " bij dit pannekoekenrestaurant. We hadden een Mona - toetjes - bon, dwz. dat je dan 1 pannenkoek gratis krijgt, als je er eentje betaalt. Netjes van tevoren aangekondigd dat we met zo'n bon wilden betalen. Consumpties besteld ( schandalig duur trouwens, flesje appelsap 2.25 euro... ) De dienster kwam terug met de mededeling dat de bon op zondag niet " geldig " was. Waar staat dat, vroegen wij? " Ja, dat zijn onze eigen reglementen ". Onderaan de bon staat wel, dat op officiële feestdagen de bon niet ingewisseld kan worden. Daar hebben we alle begrip voor. Maar is zondag een officiële feestdag? Bij ons weten niet. Toch werd er negatief gereageerd. Heel klantonvriendelijk. Het geld krijgen ze natuurlijk terug van Mona. Dus wat maakt het dan uit? Alsof je geen " volwaardige " klant bent. Ons zien ze daar niet meer terug. Jammer, we hadden een leuk uitje in petto met een grote vriendenkring. Pech gehad voor De Panoramahoeve.

An en Jo uit Ede.