Bezorgrestaurants in de buurt van Mare e Monte

1231996954 84
1320991171 84
1654719485 76

1. van Veldhuizen

Op een regenachtige doordeweekse dag heerlijk gegeten in dit restaurant.
    Het was er rustig. Het eten voldeed volledig aan de verwachtingen en de bediening was vriendelijk en attent.
    Hopen snel weer terug te komen.

2. Het hoofdgerecht was lekker.... maar toch een aantal punten van aandacht met betrekking tot het personeel.

Bij de vraag of we tapwater in een karaf bij de wijn konden krijgen werd er verteld dat we alleen een fles konden bestellen. Dat hadden we gedaan, maar bij aankomst aan tafel was de fles reeds geopend. Dus was het toch tapwater? Dat ober gaf aan dat hij het aan de bar al voor ons had gedaan.
    Toen kwam er een plankje brood. Een paar broodjes waren vers en de rest was gewoon verre van vers!!!

De ober viel constant in de verdediging. Daarna kwam er een serveerster gevolgd door de kok, die vertelde dat hij de eigenaar is. Prima, dus nogmaals de vragen gesteld en toen kregen wij als gasten de wind van voren. En of we mochten vertrekken of onze mond houden en gaan eten. En dat plankje met brood hoefde hij niet te geven....
    De kok vertrok stampvoetend en was helemaal over de toeren richting de keuken waar hij gewoon hardop de uitdrukking VAFFANCULO gaf.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt, zo onprofessioneel!

Bij het afrekenen gaf hij me aan dat we als gasten ons maar moesten gedragen. Ik heb hem aangesproken op zijn gedrag en dat hij zich maar als 'eigenaar/kok' maar diep moest gaan schamen.

3. Marijn Hordijk

Door de coronatijd gebruik gemaakt van een take away.
    Via mail besteld. Dus de sfeer van het restaurant moesten we zelf maken.
    Op de afgesproken tijd was de maaltijd gereed, en we hebben genoten van voorgerecht, hoofdgerecht en dessert plus wijn. Voor een goede prijs.
    Mooi aangeleverd in geschikte bakjes, enz.
    Weer wat meer kwaliteit dan zelf koken.
    De hoeveelheid was ruim voldoende en we hadden twee verschillende dessert, die we konden delen.
    Gaan we nog een keer doen. Thuis uit eten.

4. Wij komen hier al jaren met veel plezier, maar wat wij vanavond meemaken....
    Na prima ontvangen te zijn door de serveerster, hebben wij 3 pizza’s en de ossenhaas besteld. De pizza’s, het vlees smaakte prima, de groente geserveerd bij de ossenhaas had een raar smaakje. De serveerster vroeg ons wat wij van de groente vonden aangezien zei zelf niet zeker wist of het wel goed was... nadat wij (inclusief de serveerster) het duidelijk eens waren dat dit niet goed meer was, ging het terug naar de keuken. Bij het afrekenen hadden wij een kleine compensatie c.q. gebaar verwacht, welke niet kwam. Wij haalde nog eens aan dat de groentes bij het eten niet goed meer waren, waarna de baas/kok uit de keuken kwam. Na de eerste zin “ willen jullie niet betalen?” Was ik al perplex. Ik legde de beste man uit dat de serveerster zelf opperde dat de groentes niet goed meer waren maar zuur en tegen bederving aan zitten. Het antwoord: “dat is haar mening” met andere woorden deze man had ons gewoon bedorven groentes willen geven...wij waren blij dat de serveerster het zelf opmerkte dat dit niet goed meer was. Ik ben blij dat er nog eerlijke mensen bestaan, die dat ook gewoon durven te zeggen en hun klanten behoeden voor een nare nacht. Deze aardige serveerster zal nu wel afgeserveerd worden door deze eigenaar, ik hoop van harte dat ze een betere plek vind. En mocht dat gebeuren beste serveerster dan wil ik jou graag aanbevelen aan elke horeca ondernemer, en laten we eerlijk zijn misschien ben je hier ook niet op de juiste plek dan. Al met al zonde van wat ooit een leuk Italiaans restaurantje was, jammer dat je zo met klanten om moet gaan, ik kom hier nooit meer...

5. Marjon Poppelaars

Eerste keer naar dit restaurant. Gezellige ontvangst door Franco. We voelden ons gelijk thuis en hebben heerlijk Italiaans gegeten. Omdat we zelf graag Italiaans koken, wilden we dit restaurant bij ons om de hoek eens uittesten. Alles vers bereid, smaken goed! We gaan er zeker weer komen. Een aanrader! Opmaak van de borden kan naar een hoger niveau, geen kritiek maar juist positieve feedback.

6. Lekker gegeten met drie personen. Heerlijk eten en vriendelijk personeel

7. Lekker ongecompliceerd eten

8. We hebben heerlijk gegeten met 6 personen.

9. Doordat het restaurant wat leeg was (niet zo vreemd op een woensdagavond!), was de sfeer ietsje minder. Daar kan het restaurant natuurlijk niets aan veranderen. De kok/kelner heeft ons zeer goed geadviseerd in zowel het eten als de wijn. Prettige bediening en een heel goede zeebaars/vis ravioli maakten het voor ons helemaal af. Zeker gaan wij nog eens terug!

10. Anoniem

Wij halen hier regelmatig af. Lang wachten hoeft niet! Wonderbaarlijk rustig. Bennekom heeft Mare e Monte duidelijk nog niet gevonden. Heerlijk vers eten en vriendelijk personeel! Een van de beste in de omgeving. Wij raden ze van harte aan! Binnen kort weer eens lekker eten daar!

11. Heerlijk gegeten gisteravond! Echt italiaans eten, en de bediening met een paar woorden italiaans. Leuk, gezellig en echt lekker eten.

12. Gisteren heerlijk gegeten bij Mare e Monte.
    Verse simpele producten, maar heerlijk bereid.
    Goede vriendelijke/gezellige bediening.
    Heerlijke wijn.
    Komen terug.

13. Op een stille dinsdagavond hier toch lekker gegeten! Omdat het warm was dachten we hier even een pizza te gaan eten. Werden vriendelijk verwelkomt met wat Italiaanse woorden. Na een wijntje en een biertje met wat brood, kruidenboter en olijven vooraf ons toch laten verleiden iets te gaan eten dat niet op de kaart stond. Namelijk; wat gesneden en licht gebakken stukjes ossenhaas op een bedje rucula, parma kaas en wat donkere saus. Daarbij wat gebakken aardappelen en diverse zuidelijke groente. Daarbij nog een wijntje en biertje. Lekker en net genoeg! Als toetje een franse koffie en zelf weer heerlijk ijsje met drie bolletjes en wat slagroom. Na ruim 1,5 uur en € 74,95 lichter stonden we voldaan weer buiten.

14. Al jaren is het een gewoonte om het laatste weekend van de maand een 'Pizza' te doen met vrienden. Het is nog niet voorgekomen dat we allen aanmerkingen hadden op de door ons genuttigde pizza. Zelfs onze 'Bunkeraar' nam niet de moeite zijn bord te ledigen. Kennelijk was dit weekend de Italiaanse kok van Mare e Monti totaal de weg kwijt. Wij mogen ons langzamerhand wel kenners van de Italiaanse pizza noemen. In Mare e Monte hebben wij helaas onze kennis NIET kunnen uitbreiden betreffende een kwalitatieve Italiaanse pizza.

3,4
  15. Per toeval kwamen we in dit restaurant. Na een hartelijk ontvangst hebben we heerlijk gegeten. De gastheer was een vriendelijke man en vertelde vol passie over zijn gerechten, dat was leuk! Kortom een geslaagde avond.

16. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, verschillende gerechten gegeten van pasta, tot vis/vlees en de tiramisu. Allemaal even voortreffelijk

17. V. 0 punten

Bij binnenkomst ziet het restaurant er mooi en sfeervol uit. Wat wel direct opviel is dat er maar 1 tafeltje zat voor een donderavond...
    Vervolgens besteld. Ober komt zeer ongeïnteresseerd over en een wijzing met betrekking het eten was erg moeilijk. Eten kwam vrij snel echter was het eten ronduit smerig. De pizzasaus evenals de mozzarella leken over datum, beiden smaakten hartstikke zuur en het was zeker niet goedkoop, een glaasje wijn €3,75. Voor ons nooit weer dit restaurant.

2,8
  18. Heb hier afgelopen week 2 pizza's gehaald en ze waren echt geweldig!

19. Hebben hier afgelopen zaterdag op het "terras" gegeten en het voorgerecht met diverse hapjes was geweldig en echt een feestje .Mijn vrouw had een entrecote die ze volgens mij ook heerlijk vond en ik had canneloni die dus gewoon koud was.Bij de bediening aangegeven die het ook direkt mee naar de keuken bracht en de kok die persoonlijk zijn excuses kwam aanbieden.
    Hebben dus de koffie en de grappa en de amaretto gratis gehad .Echt Italiaans en de bediening perfect .Al met al wel een geslaagde avond alleen vrij prijzig

20. Floor 134 punten

Ik zou hier vooral komen als het een beetje druk is, anders is er niet veel aan. De pizza's zijn lekker en één van de keren dat ik hier ben geweest kwam er een bandje Italiaanse muziek spelen, erg gezellig! De service is ok, maar ze kunnen nog niet zulk geweldig Nederlands en als je een extra wijziging aan je gerecht hebt, vinden ze dat al gauw te veel werk. Al met al een prima restaurant.

21. Ties Meeuwissen

Altijd goed, uitstekende kaart en gezellige mensen.

22. Vandaag voor het eerst hier gegeten, het was heerlijk.

De bediening was erg vriendelijk en hielp ons goed.

Alles was lekker, orginele carpaccio tot perfect mals vlees,

Echt het geld waard!

23. Heel fijn restaurant. Goede ambiance, prima bediening. Eten is heerlijk. Ook het afhalen bevalt goed. Tevens kun je er een prima feest geven. Allemaal erg geslaagd. Een meerwaarde voor Bennekom!

24. Ik heb hier nu 3 keer gegeten, met mijn gezin. Alle drie de keren heerlijk eten, goede bediening en leuke sfeer.

25. Een leuk restaurant waar je nog als echte gast behandeld wordt door een vakkundige gastvrouw. Bij ons eerste bezoek hadden wij het genoegen door de eigenaresse geholpen te worden en het was een verademing om door een zo kundig persoon geholpen te worden. Hier is nog tijd voor de gast en denken ze met je mee om er een zo prettig mogelijke avond van te maken. Dus lekker een prosecco vooraf en een dessertwijn toe.

Het is inderdaad niet goedkoop, maar door de persoonlijke aandacht en service is het het waard.

De maandelijks veranderende streekgerechten maken het zeer interessant, hier ontdek je de kwaliteiten van de kok.

Het is inderdaad een goed idee als ze wijnen ook per karaf zouden gaan aanbieden, op dit moment kan men alleen de huiswijn per glas of fles kiezen en zijn er verder alleen hele flessen te bestellen.

Een aanwinst voor Bennekom en omgeving.

6,7
  26. Een gezellig ingericht restaurant met attente bediening. Dat er geen kaart voor de speciale maand gerechten was vond ik een gemis, evenals het feit dat wijn niet per karaf te bestellen was.

Het eten was zonder meer goed, maar de prijs/kwaliteit verhouding, bijv. een nagerecht van 8 Cantuccini (amandelkoekjes) uit een zak, met daarbij een glaasje Vin Santo voor €10,50 is een beetje zoek.

6,7
  27. Bijzonder goed restaurant, prima kaart, lekker eten goede ambiance.

In een woord een gezellige tent.

28. Martine en Erwin

Een écht Italiaans restaurant. We zijn er nu een aantal keren geweest en het is net of je even op vakantie bent! Het eten is heerlijk! Typisch Italiaans. De kaart wisselt vaak genoeg en er is keuze voor iedereen. Een echte aanrader. Gastvrijheid scoort hoog. Het is niet goedkoop, maar ook niet té duur. Wij komen er graag!

29. Manno, Eman & Magdy

Beste Mare e Monte restaurant's eigenaar, Van harte gefeliciteerd met uw bijzondere italiaanse restaurant.
    We hebben zeker een bijzondere avondje uiteten onder genoot van live muziek in uw restaurant beleevd. Het eten was meer dan heerlijk en de bediening, de sfeer en de gastvrijheid is zeer goed.
    Het was onze eerste keer in uw restaurant maar het zal zeker niet de laatste.we wensen u en uw staff heel veel succes toe om zeker meerdere gasten blij te maken en te blijfen verassen.Met vriendelijke groet en zeker tot gauw. Manno,Eman en Magdy.

30. Klaas & Riet

Super gegeten echter wel aan de prijzige kant. Ontzettend gezellige en gastvrije sfeer.

31. Jac&Dees

We dachten even een pizza te gaan in Bennekom maar werden aangenaam verrast door ambiance en kaart. live-muziek en topsfeer met liefde gemaakt en gebracht maakte dit een avondje italie.
    Echte aanrader.

32. Een juweeltje van een restaurant. Signore Roberto kookt de sterren van de hemel en verdient een plaats in de eredivisie van Italiaanse restaurants. Iedere maand enkele themagerechten uit bepaalde Italiaanse streek buiten de kaart om. Een goede balans tussen prijs en gebodene. Een aanwinst voor culinair Bennekom.

33. monique en jeroen

Een klein gezellig restaurant!!!
    Super kwaliteit eten, prijzen aan de hoge kant, maar je krijgt er wel kwaliteit voor terug, en de proties zijn enorm!!!! Helaas is de bediening niet echt snel...we hebben bijna een uur op het voorgerecht gewacht, en erna nog eens 45 minuten op het hoofdgerecht.

Maar verder goede kwaliteit eten!!!!

34. Niet bijzonder. Bediening matig.
    Eten wel aardig.

35. echt een verrassing in bennekom. iedereen deed enorm zijn best om hjet naar de zin te maken en dat lukte ook. Heerlijk gegeten en alles was mogelijk. Mijn vader kon de serveerster niet verstaan, hij is een beetje doof, en zei: ik kan geen italiaans verstaan... ze legde het vervolgens nogmaals duidelijk uit, pluim!

36. Heerlyk eten,ook voor vegatariers weten ze altijd iets lekkers klaar te maken,ookal staat t niet op de kaart! Super!

37. Zeggelaar

Geweldig restaurant met heerlijk italiaans eten en vriendelijk personeel.

38. donselaar

was met familie wezen eten en was echt een topper je krijgt waar voor je geld echt een aanwinst voor ons dorp

39. Filippo

Gezellig restaurant met zeer aardige mensen. Goede sfeer: was verbaasd dat er in Bennekom (klein dorp) zo'n leuk Italiaans restaurant is waar je goed kunt eten.

6,7
  40. Aardig italiaans restaurant. Eten is goed. De eigenaar wil aleen veel geld verdienen aan dorstige mensen. thermostaat net iets te hoog, iets te zout eten en geen water uit een karaf, maar 3,75 euro voor 75 cl.

5,1
  41. Jolande de Lang

warme sfeer, uitstekende lokale italiaanse gerechten, een mooie presentatie en uitstekende bediening.

42. heel gezellig klein restaurantje, niet duur wel lekker. op zaterdag rustige live muziek. ben er al meerdere keren geweest.